29 Ağustos 1937 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 8

29 Ağustos 1937 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 8

- ASKERİ TERFİ LİSTESİNİ VERİYORUZ | Erzurum, Kâmil Niksar, Şe-|feddin İstanbul, Kemal Sultanah-| Jse Raif Çorum, Kemâleddin Diyarbe Korgeneral Asım Orgeneralliğe, Tümgeneral Hüsnü Kilkış Korgene - ralliğe, Tuğgenerallikten tümgeneral liğe terfi edenler: M. Zihni Toydemir, Ibrahim Rah- mi, Necip Kadri Demirkazık, M, Naz- mi. İnan, Seyfeddin Akkoç, M. Faik Sutune, A, Fevzi Akarçay, Osman Tu fan, Nusret Başaran, Reşit Güneray, Kâmil Bayre, Albaylıktan terfi edenler: Piyade Hakkı Özgener, piyade Ab. dullah Enis, Yaşar Yenicioğlu, Kur-.|“ may albay Recep Ferdi, Topçu M. Vehbi Kocagüney, Kurmay albay M. Fahri Uluğ, kurmay albay M. Zeki Frokay, kurmay A. Remzi Yeğitgü- den, İsmall Hakkı, 1. Hakkı Oköz, M. Sabri Beşe, Kurmay Albay Kurtcebe, Rıza Urcun. Deniz albaylığndan Hulüsi Tuğ- amiralliğe. Kurmay yarbaylardan albaylı- Za terfi edenler Abdüükaüir, Feyzullah, Raif CA vat, Galip, A. Aslin, A. Nusret, İh- gan, Şükrü, Adil, H. Cevdet. Kurmay binbaşılığından baylığa terfi edenler: , Halid. Kurmay yüzbaşılığından bin- başılığa terfi edenler: A. Tafan, Kâmil, Bayati, mi, Kemal, A. Ahmet, Muhiddin, Server, © Sadeddin, Celâl, Cemal, Niyazi, Ke ymaleddin, Tevfik, Hasan, Asım, İlyas, Semal, Mithat, Şerefeddin. Piyade yarbaylığından albay- Jığa terfi edenler: Muhiddin, Zeki, Kemaleddin, Rıza, Nuaret, Mustafa, Tevfik, Nazif, Asaf, Bahri, Hakkı, Emin Şerefeddin, Arif, Süleyman, Nâzım, Hayati, İzzet, Ra- sim, Abdürrezzak, Sırrı, Lütfi, Arif, — Rüşdü, Vehbi M, Şükrü, İrfan, Kâ- © zım, Ömer, M. Kalkan,"Hüsameddin, 'M. Tevfik, İbrahim, Mustafa, C. H. Atokalıp, Cevdet, Hakkı, Hilmi, İ. © Hakkı, Hulüsi İhsan, Mehmet Ücmal, Rıza, İsmail Hakkı, Piyade binbaşılığından yar. E Süylağir dei FE elele e M. Fahri, Şevket, Fehmi, Tuncer, © M.F. Ener, İ. Fehmi, A, Nafi, Ziver, Yüksel, Sadık, Nuri, Arif, A, Kâzım, Mehmet, Nuri, Tevfik, Celâl, Kemal, Nureddin, M. Fevzi, İbrahim Etem, ©. Sami, Piyade yüzbaşılığından binba- şılığa terfi edenler: Lütfi, Rahmi, İzzet, Ziyaeddin, Hâ- mid, Abdürrahman, Reşid, Şefik, cati, Ömer Fikri, Eşref, Fehmi, Mecit Ahmet, M. Ulvi, M. Müştak Erzincan, © Nuri İst Zühtü Bingazi, Mazhar Kan tarcılar, Kemal Erzurum, Nâzım Nev rekop, Reşad Zeyrek, Mahmut Halep, Hüsnü Akbıyık, Nusret Eylip, Fuat Beylerbeyi, Faik Kastamonu, Lebip Misırata, Sabri Bursa, İhsar Fatih, Ülkün Alp Malatya, Münip Edirne, Hilmi Elmalı, Hüsnü Van, Neşet Ma- © mastır, Kemal Beşiktaş, Ziya Van, Fu et Kıbrıs, Seyfeddin fat, Cevdet Nas- liç, Cevad İstanbul, Zeki Van, İhsan Harput, İsma'i Konya, Hamza Sıvas, © Nüsret İstanbul, Abdülgafur Debre, Asım Trabzon, Nuri Rami, Neşet Er- - 2incan, Berri Üsküdar, Kemal Mir- gön, Bayeon Balıkesir, Tevfik Kadr köy, Rıza İşkodra, Saraceddin İst. Ze ki Gergük, Sevket Gergtik, Mehmet 'Hırkaişerif, Refik Harput, İhsan Ma- © mastır. Münir İstanbul, Daim Bergü- ma, Hay'dâr Havza, Ahmet Davutpa- şa, Lütfi Bosna, Vasfi Kasımpaşa, Ku ray İst. Enver Eskialipaşa; İsmail Se- lânik, Saim Ortabahçe, Ali Sana, © mi Adakale, Ali Musul, M. Tunçman, | Beşiktaş, Şükrü Humus, Abdülbahri Bitlis, Hamdi Eskiyeni, Hamdi Erzin- © can, Remzi Süleymaniye, Hüseyin Si- vas, Şükrü Sana, Hamdi Kırklareli, İsmet Şarkikarahiser, Tahir İst. Faik "Aksaray, Suphi Bilecik, Asım Adana, Basri Gerede, Mahmut Elâziz, Şakir Gergük, Etem Uluborlu, Salâhaddin Kadıköy, Fust Kemâlpaşa, Ekrem « Gergük, Fehim Kılıcali, Roylan Üs- © küder, Tayyıp İst. Muhiddin Trabzon, Ercan İst. Tevfik Pirzerin, Rüştü Si- © vas, Cevdet Bursa, Seyfeddin Sulta- nahmet, Kemaleddin Altimermer, “Sıdkı Antep, Mümtaz Erenköy, Rah- “mi Brsurum, Kâni İst. Şevket. İst. - Kâmil Midilli, Fehmi Trabzon, Kâzım © Üsküdar, Şevket Tophane, Ali Eren- “köy, Naim Fatih, Kâmil Rusçuk, Tev “fik Trablusgarp, Sırrı Beylerbeyi, Mehmet Yenibahçe, Selim Manastır, 'Nuri Üsküdar. Tahsin Karaferive, tuğgeneralliğe yar. Celâl İst, Nuri Ürgüp, Selâmi Beşik- | taş, Selim ule, Bedii İst. Nuri Biga, Etem Sıvas, Piyade teğmenliğinden yüz- başılığa terfi edenler: Emin Cide, Hakkı Eyüp, İzzeddin Erzurum, Hayri Selânik, Avni Bolu, Ziya Erzincan, Mustafa Soma, Mus- tafa Bursa, Hüseyin Nişantaşı, hi Fatih, Vecdi Beylerbeyi, Kâmil Er Zurum, Fazıl Trablusgarp, Cemil Mar latya, Selim Zafranbolu, Naci İst. Zi- ya Unkapanı, Fehmi Erzincan, Zey. nel İşkodra, Ali Erenköy, Cemal E- ğirdir, Hidayet Kasımpaşa, Bürha- Beddin Beşiktaş, Fuat Kırklareli, Ce- vad Ergene, Bahaeddin Kayseri, Nec meddin Keskin, Abdülkerim, Hikmet Bitlis, Kadri Manastır, Hüsameddin Karahfsar, Nuri Erzincan, Necati Ça nakkale, Şahin Kasımpaşa, Mehmet Bergama, Yusuf Erşincan, Piyade asteğmenliğinden teğ- menliğe terfi edenler: Cahit İst. Ali Üsküdar, Saim Hır- kaişerif, Mehmet Balıkesir, Osman Van, Duran İst. Zeki Erzincan, Ha- san Harput, Ahmet Elâziz, Şinasi İs- parta, Mümtaz İst. Bahaeddin Beşik- taş, Ziyreddin, Içaydm Sultanahmet, Reşat İst. Şevki Ortaköy, Nihet Di- nar, İbrahim Erzurum, Nedim Üsi dar, Hayreddin Beykoz, Zühtü Ad; pazar, Haydar Denizli, Remzi Aksa. ray, Osman İst. Hakkı Van, Keme Selânik, Muammer Bursa, Kemal Be | yoğlu, Hakkı Aksaray, İst, Sırrı Erzurum, Kâzım Bilecik, İ:İ önver Kırklareli Celâl Bayburt, Ni- yazi İst, Hüsnü Bursa, İhsan Elâziz, Necdet İst. Hüseyin Refahiye, Reşat Izmir, İsmet Kırşehir, Hamdi Dime- toka, Mehmet Bursa, Hüsnü Erzurum Namık Bakırköy, Alâeddin Daday, Abdullah Kemalpaşa, Nevzat Selinik | Reşat Trabzon, Şinasi dere, | Recai İst. Şakir İst, Saim İst, Nihat Tekirdağ, Cemil Bitlis, Kemaleddin Hırkaişerif, Yurdsöz Teşvikiye, Ağâh Üsküdar, Selim İşkodra, Bahaeddin İst, Ziya Hasankale, Talât Üsküdar, Burhan Eyüp, Cevat Çatalca, Nured | din Üsküp, Yusuf Van, Sungurtekin Üsküdar, Mehmet Getibolu, Ihsan İst. İ Şükrü fst. Tevfik Sivas, Orgaç İst. İ Fevzi Fatih, Emin 7: Kemaleddin | İtot. Baar: Ist, Necdti Üskndar, Süer | dire Yesim Büte yiye ME tin Bursa, Nihat Akhisâr, Nasuhi A- dapazar, İhsan Elâziz, Ferit Bursa, Necmi Akhisar, Fuat Aydın, Selâhad- din Beyoğlu, Nazım Kütahya, Vedat Üsküdar, İzzet Atine, Nureddin Bi- lecik, Ihsan Erzincan, Kemal İst. Ze- ki Trabzon, Bayram Denizli, Kemal İst., Rifat Afyon, Akyıldız Divrik, Ra gıp Antalya, Ali Edirne, Bineç Sarı- yer, Şenyol İst., Rasim Erzurum, Beh çet Kırşehir, Bahri İst., Eşref Ordu Nihat Kilis, Burhanettin Çatalca, Cev det Bursa, Osman Balıkesir, Mustafa Erzincan, Nihat Harput, Niyazi Ka- sımpa, İhsan Beşiktaş, İbrahim Üs- küldar, Münür İst., Mansur Elâriz, Mustafa Safranbolu, Şefik Balıkesir, Rüştü Akseki, Belentepe Kocaeli, Me cit Edime, Hakkı Eyüp, Niyazi Bur- sa, Cavit Beşiktaş, Hüsnü Erzurum. Enver Üsküdar, Sedat Karacabey, Ze ki İst. Neşet Çorlu, Sadreddin Kadr- | köy,'Servet Söğüt, Haldun İst. İhsan | İst. Hayrettin, Tevfik, Necdet İst.| Şevket Afyon, Akyol Bostancı, İrfan Mardin, Nuri Üsküdar, Niyazi Beyoğ lu, Efdal Beyoğlu, yman Ko- yulhisar, Ziya Avanos, Faik Mihallıç cık, Nüzhbt İst. İbrahim Daday, E yüp Hırkaişerif, Talât Bursa, Neo ti Ankara, Nuri Üsküdar, Eaat İst Selâmi Üsküdar, Emin Kadıköy, Re- cep Sivas, Salih Hırkaişerif, Rasim Büyükada, Sabri Balıkesir, Aziz Ak- süray, Celâleddin Bursa, Refik Ke malpaşa, Ziyaeddin Edime, Sadettin Jİst, Münir Fatih, Nuri Marmara, Os man Kütahya, Mehmet Balıkesir, Ne zir Mardin, Kâml! Malatya, Kenan İst Mehmet Diyarbekir, Tahsin, Selâmi, İhsan, Ruhi, Hikmet, Galip İst. Sadık Bakırköy, Salim Ödemiş, Muammer Milâs, Abdülkadir Beylerbeyi, Tarik Kastamonu, Mehmet Bilecik, Hamdi Karacabey, Abdüliadir Bursa, Sabri Bursa, Fuat Kadıköy, Ahmet Üskü- dar, Ramiz, Naim, Fehmi. Bursa, Sa- mi Adapazarı, Fahri İst. Sabri Har. put, Cahit Erzurum, Sadreddin İst. Mehmet Maraş, Alâeddin İst. Enver Aksaray, Hakkı Çanakkale, Şevket Aksaray, Şükrü Bursa, Yunus Bursa, Ali Karamürsel, Eyüp Erzincan, Kad ri İst. Sabri İnebolu, Zeki İst. Kâzım Beyoğlu, Celâl Beşiktaş, Mustafa Be şiktaş, Niyazi Çal, Vahdettin İst. | Süvari yarbaylığından albaylığa terfi edenler; Şerafettin Üsküp, Necmeddin, Ab- dülv rif Cesri Mustafapaşa, Selim Serez, Exrem Mat, Aziz Eskicuma. Süvari binbaşdığından yar baylığa terfi edenler: Hüseyin Karakılyase, Rasim Zi Tağluoğlu İst, Tahsin Selânik, Lütfi İst. Zeki Bağdat. şılığına terfi edenler: ymaniye, Hamdi Sivas, şılığına terfi edenler Salâhaddin f İst. Sedat Kı ziltoprak, Talât ar, Eyüp Van, Vasıf Fatih. menliğine terfi edenler: Aziz Manastır, Mehmet Vasfi Bozüyük, Ahmet Harput, Emin Usküdar, Fuat İst. Adnan Kadıköy, ti, Kâmil Maraş, Enver Trabzon, Sa- lâhaddin Usklidar, Faik Karacabey, Hamdi Kastamonu, Kasım Van, Avni | Kırklareli, Orhan Harput, Şevki Or- du. lığına terfi edenler: Sami Trabzon, Kemal Selânik, Meh met Ttrnova, Etem Edremit, Zeki Erzurum, Mehmet Trabzon, Sıtkı Sö- it, Riza Erzincan, Saffet Yanya, möğdin İst. Celâl Erzincan, İhsan Harput, Kemal Yanya, Suphi Köp rihi, baylığa terfi edenler: Sezaj Erzincan, Niyazi Sivâs, Ci İzmir, Sabri Trablusgarp, İsmei ki Firecik, Nazmi Er- nbul, yin Lütfü Paşa, sarun; Akif İsta Topçu yüzbaşılığından binba-' lez dari elenleli şılığa terfi edenler: Hayreddin Kudüs, Zeki Trabzon, Ce- | lâl Beşiktaş, Nuri Selimiye, İsmet | | Davutpaşa, Asaf Mihalıççık, Nuri 5: e) lânik, Rahmi Nişantaşı, Hüseyin-J- Yenipazar, İhsan Dimeteka, | Erzurum, Kemal Girid, Adil yi Nusret İst. Esat Beşiktaş, İsmet Taş- irca, Suphi Kandilli, Şefik Urfa, Ga- lip Gelibolu, Vehbi Bitlis, Muhsin Celâleddin Tokat, Adil Bursa, Sadi İst. Sadeddin Kadıköy, Yusuf İşkod- ra, Rifat Bilecik, Hüsnü Denizli, Ein. ver Diyarbekir, Hamdi Kastamonu, İ Nazif Davutpaşa, Musa Kalkandere, Emin Halep, Kenan Sarıyer, Arif Pa» tih, Talât İstabul, Lütfi İst, Ali Mit toviçe Fehmi Harput, Mümin Valde- çeşme, Sırrı Erzurum, Nureddin Er- zurum, şılığa terfi edenler: Tarık Mitroviçe, Kenan Kadıköy, “| Abdullah, Muzaffer Dedeağaç, Hay- reddin Van, Rıza İstanbul, Fuad Sİ- İ vas, Selâmi İstanbul, Sadreddin Kon İya, Abdullah Hasankale, Galip Erzu- İ rum, Memduh Erzurum, Saim Trab- zon, Orhan Erzincan, Cevad Pirzeren Topçu asteğmenliğinden teğ- | menliğe terfi edenler: İ Sami İstanbul, Fuat Kemalpaşa, Vedad İstanbul, Fahreddin İstanbul, Kemal Malatya, Reşad Kars, Necip İst, Fikri Erzurum, Emin İst, Murad Edirne, Emin Edirne Yaşar İst. Ah- met Tortum, Fehmi İst. Sami Erme- nak, İhsan İst, Sami İst. Bahaeddin İst. Niyazi Midilli, Salâhaddin Diyar- bekir, Kadir Rize, Alp Beylerbeyi, İbrahim İstanbul, Salâhaddin Deniz» 1, Vasfi Nevşehir. Hava binbaşılığından yarbay- lığa terfi edenler: | Naim Erzincan, Hakkı Manastır, Remzi Trabzon, İsmet Erzurum. Hava yüzbaşılığından binbaşı. lığa terfi edenler: Cemil Çanakkale. Hava teğmenliğinden yüzbaşı- lığa terfi edenler: Cemal Kırşehir, Ragıp Sarıyer, Servet Mardin, Sehabettin Demirhi- dirne, Hakkı Erzincan, Rüştü Üskü:! dar, Hikmet Trabzon, Muhiddin İst. menliğe terfi edenler: fi Kemalpasa, İhsan Beşiktaş, Cevat İstanbul, Mümtaz Fatih, Şakir Rize, | kğa terfi edenler: Kâmran Kadıköy, Hay- Şevki İstanbul, Hayreddin Üsküdar, | Süvari asteğmenliğinden teğ-| | Kuşadası, Vahit Istanbul, Niyazi Ga- Süvari yüzbaşılığından binba- i İ Süreyya Tekirdağ, Süreyya Kirmas- | başılığa terfi edenler Edirne, İ baylığa terfi edenler: met, Mümtaz İstanbul, Ömer Adapa- | zarı, Şevki Bursa, Muammer Muğla, | Salâhaddin Erzincan, Lemi İzmir, Vehbi Yakacık, Necdet Denizli, Nihat ziantep, Rüştü Usküdar, Şevket Er- zurum, Abdullah İstanbul Medeni Ko çcamustafapasa, Enver Trabzon, Re m, Reşat Hırkalşerif, Hızır Beyoğlu, Vedat Kartal, Kemal Eski- şehir, Hikmet Van, Reşat Van, Ha- san Kütahya, Hasan Muğls, Otomobil yüzbaşılığından bin- başılığa terfi edenler: Galip Bursa, İhsan İstanbul. Nakliye yarbaylığından albây: ilığa terfi edenler; Şevket İstanbul | Nakliye binbaşılığından yar- Zeki Ammare, Nakliyâ yüzbaşılığından bin- Ali İstanbul, Sabih Harput, Mühendis yüzbaşılığından bin baylığa terfi edenler: Raif Üsküp, Rahmi Trabzon, Ab- Topçu yarbaylığından albay- | albaylığfa terfi edenler: Fahri İzmir, Kizım Bolvadin, Niza- | binbaşılığa terfi edenler: Topçu ( binbaşılığından Yar-| Tahsin Serfiçe, Tevfik Manastır, eği Bakü, Şevket Batum, Kemal | gından binbaşılığa terfi edenler: Van, Behzat Trabzon, Halit İst. Hüsne İ Hüsnü Bursa, Zeki Çorlu, Arif İst, İ Nâzım Yanya, Hilmi Beşiktaş, Fehmi “İğarıyer, Şicaeddin Fatih, Câhit Ge- sar, Ziyaeddin Edirne, Muhiddin E- ihğa terfi edenler: Hava asteğmenliğinden teğ- | din Fatih, İrfan Bursa, Cahit Erdek, Zeki Niksar, Muhsin İstanbul, Lüt | DU. Nuri Halep, Ferit Bitlis, dürrahman Kilis. Fen ve sanat yarbaylığından İbrahim ve Celâleddin İstanbul, Sami Bingöl, Cavit Üsküp, Fen ve sanat yüzbaşılığından Nefi Beşiktaş, Fikret İzmir, Askeri o fabrikalar binbaşılı. İğından yarbaylığa terfi edenler: Sabri İskeçe, İhsan Van. Askeri fabrikalar yüzbaşılı. Mehmet İstanköy, Cemal Aşlıdere, Bahaeddin Kırkçeşme, Nail Kartal, İ Derviş Sev İstihkâm binbaşılığından yar- Fikri Erzurum, Sabri Kırklareli, İ Ordu, İstihkâm yüzbaşılığından bin- | başılığa terfi edenler: m eddin Jst: Sâlm Beğiktaği Hâm eklidar, İbrahim Bürsar Har ( Bbolu. l | İstihkâm teğmenliğinden yüz- İkir, Abdürrahman Niğde, Arif ve Ze- Ki İstanbul. Tabip yüzbaşılığından binba:| şılığa terfi edenler: Esadullah Antep, Kemal Ankara, Sabri Edirne, İhsan Konya, İbrahim Balıkesir, Abdülhay Yenice, Galip Antakya, Ruhi Kilis, Ali Bayburt, Abdullah Niğde, Sabri Konya, Hamit İst, Enver Çanakkule Raci İst. Os- man İst. Sabri An&ara, Asaf Mitro- viçe, Abbas İzmir, Rüsuhi Düzce, Necmeddin Ankara, Suphi İstanbul, Nuri Konya, Raif İstanbul, İhsan Aydın, Ömer Halep Hayri Eskisehir, Halit İstanbül, Suphi İst Rıza Ye men, Ata İst, Sadettin Manisa, Ruhi İstanbul, Avni İst, Sodat Rados, Ga- lip Tikveş; Galip Trdbzön, İsmet Ye- nihan, İrfan İst, Saraceddin, İst. Ne- cati İst. Eczacı yarbaylığından albay- bğa terfi edenler; İshak Çerkesköy, Nail Üsküdar. Eczacı binbaşılığından yarbay lığa terfi edenler: Hasan Trabzon, Nazmi Metroviçe, Şevki Taşköprü, Raif İst. Etem İst, Asım İzmir, Suat Fatih, Yusu! Boya- ibat, İsa Van, Hulüsi Sıvas, Faik Mi- dilli, Eczacı teğmenliğinden yüzba- şılığa terfi edenler: Naim İzmir, Niyazi Priştine, Srt- kı İst. Niyazi İst. Muhsin Gören, Hayri Niğde, Saim Üsküdar, Cevdet Sakiz, Neşet Erzurum. Dişçi yüzbaşılığından binbaşı- lığa terfi edenler: Seyfeddin Davutpaşa, Muhlis Üs- Küdar, Tevfik Merzifon, Neşet Hopa, Celâleddin İstanbul. Baytar yarbaylığından albay- lığa terfi edenler: Tevfik Serfiçe, Fuat Şehremini, Mehmet, Siirt, LOtfI İstanbul. Baytar binbaşılığından yar- baylığa terfi edenler: Eğin Tunal, Ziya Kütahya, Muh- sin Bursa, Baytar yüzbaşılığından bin- başılığa terfi edenler: Tik | Selânik, Seyfeddin Tstaribül, Abdulla Dağistan. Tabip yarbaylığından albaylı- ğa terfi edenler: Sıtkı Srvas, Sıtkı Çankırı, Mustafa İbaşılığa terfi edenler: Nusret Erzurum İstihkâm O asteğmenliğinden teğmenliğe terfi edenler: Sabih Elâziz, Fikret İstanbul, Mu- ammer İstanbul, Vasfi Erenköy, Sa- im Edirne, Osman İstanbul. Muhabere yarbaylığından al- baylığa terfi edenler: Haydar İstanbul. Muhabere yüzbaşılığından binbaşılığa terfi edenler: Kadri bipurta, Ali İstanbul, Tev- fik Erzurum, Ziya Dışkale, Mehmet Kastamonu, Muhabere Mehmet Manastır, Ali Adana, Mus tafa Erzurum, Abdürrahman Bursa, / Haydar İstanbul. Muhabere asleğmenliğinden teğmenliğe terfi edenler: Cemal Pasinler, Selim Beşiktaş, Kâmil Bursa, Faik Bursa, Hamza Muş, Rifat Edirne. Demiryolu (o yüzbaşılığından binbaşılığa terfi edenler: Cemaleddin Giresun, Demiryolu o asteğmenliğinden teğmenliğe terfi edenler; Ertuğrul Adapazarı, Nureddin İs- tanbul, Kemal Sandıklı, Harita yarbaylığından albay. lığa terfi edenler: Ferit Eskizağra Harita binbaşılığından yar- baylığa terfi edenler: Hidayet Gümüşane Harita yüzbaşılığından binba- şılığa terfi edenler: Türhan Erzincan Tabip yarbaylığından albay- Cemil Halep, Asım Ankara, Rıza Vezirtekke, Hakkı Kadıköy, Cemaled | A, Özada İstanköy, Cemal Kastamo- Tabip binbaşılığından yarbay- Mustafa Mitroviçe, Fehmi Gümüşa ! Hasan Paşa, Ahmet Sofular. Levazım yarbaylığından al- baylığa terfi edenler: Sıtkı Kemaliye, Şükrü Üsküdar, Selim Bab:âli, Hakkı Bursa, Hilmi Nevşehir, Bedri Şam, Fahri Üsküdar. Levazım binbaşılığından yar- baylığa terfi edenler: Şevki Erzurum, Cemii Valdelatik, | Samih Bolu, Tahir M, Sinan, Ömer Sıvas, Ziya Hırkaişerif, Ruhi Sıvas, Tevfik Erzincan, Turgut Silivri, Cev det Girit, Rıza Manastır. Ahmet Saraç, Adil Edirne, Kâmil Van, Abdülfettah, Di- yarbekir, Nuri Manastır, Agih Kar- tal, Kemal Edirne. Levazım yüzbaşılığından bin- başılığa terfi edenler: Süleyman Halıcılar, Kudret Sarıgül zel, İsmail, İsmail Muhiddin Şile, Ne- şet Kumkale, Emin Halıcıoğlu, İh- aan Manastır, Bahri Selânik, Osman Edirme, Naci Usküdar, Celâl Fatih, Sami İstanbul, Levazım teğmenliğinden yüz- başılığa terfi edenler: Hilmi İst, Naim Çorum, Turhan İs parta, Celâl Erzurum, Fazıl First, Kemal Erzincan, Fevzi Balıkesir, A- rif Trablus, Cevat Kocamustafapaşa, Mükerrem Beyazıt. Levazım O asteğmenliğinden teğmenliğe terfi edenler: İhsan Cesirmustafapaşa, Tahir Us küder, Ihsan İzmir, Lütfi Ohri, Salâ haddin Beyoğlu İhsan Fatih, Musta- tafa Avanos, Sıtkı Ürgüp, Nuri Çan kırı, Cevdet İst. Kemalettin İst. Salâ- haddin Usküdar, İlhami Erzincan, Tahsin Srvas, Şevket Bursa, Muzaf- fer Bahkesir, Sırrı Tavas, Jandarma Terfi Listesi Yarbaylıktan albaylığa terfi edenler: Nuri Vural, Kâmil Şaröz, Fehmi Denizli, İ Ethem Yener, H. Hüsnü 'Tekşen, H. Kıza Civanbey, A. Zeki Bayraktar, M. Vehbi Sungur, A. Rıza Alemer, M, Halit Tecimer Levazım albaylığına Binbaşıliktan yarbaylığa m edenler: X A Küzim Sidal, M. Hakki 8. Lütfi Baykara , Önyüzbaşılıktarı sakalli terfi edenler: Şahabettin Eş, Nurettin Hİ Cevat Dirim, Nazmi Özkök, ge Dağdelen, İ, Hakkı Amy. Hi > Altan, Remzi Bölükbaşı, Sad önel, 0 luç, Sezal Aslanoğlu, Şükrü xs» Remzi Ergun, M. Avni Özgür“ 0. sım Selçuk, Kenan Tezcan, “ayi ran, M. Hamdi Ulütaş, A, Fovsi ii) fan, Zeki Tanman, Ö. Faruk soy, Hayri Esen, Feridun Arm, man Arda, Sadık Bolker, HE Tunç, Şükrü Tüter, Ömer, Seyi nü, Güler, Halit Önal, Yakup a Teğmenlikten yüzbaşılığ fi edenler: M. Nuri, İ. Kemal Türkçü, Da Koçoğlu, Tevfik Altan, M- BE çul, H. Naci Aydemir, Ibrahim ye Asteğmenlikter teğmen ol&” B. Şükrü Dikmen, Fuat AT M. Kemal Siler, Nihat Sab©”.( ge Gürün, Salâhaddin Alpmen. gat Baflı, Tahsin Ülkü, M çer, Mehmet Açıcı . Muamele Memurlar! ; Birinci sınıfa terfi edenle” Nevzat Nuğay Üçüncü sınıfa terfi edenle, İrfan Aktan, Cemal Teki Dördüncü ocufa terfi #ÜMİİ Tevfik Kuleli. Hesap Memurlar! Üçüncü sınıfa terfi edenler H. Hüsnü Arıkan, e Dördüncü sınıfa tart edi fet pr İ. Hakkı Baysal, Si met Yazıcı, Abdullah Türker: gah Yücer, Vehbi Erkul, M. Fev?İ Tae noğlu, Remzi, Ertaş, A. KS” yy nar, E. Hakkı Bayık, Ali DİSS ge tar Denktaş, Ahmet Benliay, “ ri Beşkurt, Yusuf Engin, S8? sk ver, Mahmut İnal, Abdürr” n el, Veysel Baykol, Mustafa Beşinci sınıfa terfi Bahri Aykut, Mithat de Aydl? Emin Akant, A, Hilmi Ay im râhman Ardaş, M. Sabri, M9” türk, M. Ferhat Alpat, Meb” kin, Yusuf Akgtin, Talip İşci LE kı Türkay, M. Nuri Gerek, Özmutlu, İ. Hakkı Baloğlu Altıncı sınıfa terfi edi Ali Ceyhun, Kasım Ünver”. Beşinci sınıf imam ol8' Bekir Gelenöbet. pe | L“TAN,, terfi sini el M. Emin eri .n Bir tek tüp SİZ bu neticeyi alm?” nıza kâfi geli" Bugün ilk iş olarak Radyolin ö İalmız ve bitinciye za günâ gp defa kullanmız. Bu m