5 Ocak 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

5 Ocak 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

Jandarma Genel Komutanlığı Ankara «tınalma Komisyonundan: (87 Birlikler ihtiyacı için mamül olarak otuz bin takım (Ceket, pantalon, uk Ve kasketten müteşekkil) erat kışlık elbise ve on beş bin kaput aşa. Yazılı Larihta kapalı zarf usulile satm almacaktır. — Otuz bin elbiseye üç yüz bin lira ve on beş bin kaputa yüz kırk beş bedel tahmin edilmiştir. : van Elbise gartnamesi on beş lira ve kaput gartnamesi yedi yüz yirmi Uruş karşılığında komisyondan almabilir, İzel Eksiltmesine girmek istiyenlerin aşağıda yanlı ilk teminat makbuz Ya banka mektubu ve şartnamede yazılı belgeleri muhtevi teklif mektup ? belli gün ve saatten en geç 1 saat evvel komisyona vermiş olmaları. — (A) Komple elbisenin ilk teminatı 15.750 lira eksiltmesi 12. 1, 988 ba günü saat 10. z ng, putların ilk teminatı 8500 Jira ve eksiltmesi 13. 1. 988 pergembe at 10, (4653) (8561) B Üsüncü Keşide 11 İkincikânun 938 dedir. Büyük İkramiye 45.000 Liradır.. Bunda, Liralık ikramiyelerle | m başka: 15.000, 12.000, 10.000 (20.000 ç., 10.000) liralık iki adet mükâfat vardır... Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin eden bu piyangoya iştirak ediniz... ? Devlet Basımevi Direktörlüğünden : Gina Tik pey akçasi Kirpmtı kâğıt 450 lira 2000 )ira Yukarıda, bir yallk tahmini mükdarı ve mubâiamer, bedeli bazlı beş en az genişlikteki birikecek krpmtı kâğıtlar “e i tesi günü anat 15 te Devlet Basrmeyince açık artırma İle * ai İsteklilerin ilk pey akçalarmı o gün muayyen saatten önce basımevi sine Yatırmaları Yzımdır. di bedelsiz olarak Direktörlükten atabilir. (2) Yeni Salih Murat Faik Sabri Çocuğunuza birçok kitap alacağınıza bir tane alınız. Bütün o kitapların yerini doldursun. Ve çocuğunuz için bütün ha- yat müddetince ona verebileceğiniz en kıymetli hediye yerine geçsin. Bu kitap Çocuk Ansiklopedisi dir. Çünkü bu eser çocuğun mektep içinde ve mektep dışında okuyabileceği, her va- kit müracaat edebileceği, bir kütüpha- nedir, rehberdir. mektir, Namınıza broşürümüz bedava gönderilir, Çocuk Ansiklopedisi yalnız çocukların değil, büyüklerin, bilhassa muallimlerin de şiddetle muhtaç olduğu bir eserdir. Çün- kü bütün bilgileri resimlerle, grafiklerle anlatan biricik eserdir. hayat bilgisine uygun şekilde tertibe mec- bur olan ilkmektep hocaları için en iyi Evinde Çocuk Ansiklopedisini bulun- durmak bir kütüphaneye sahip olmak de- Çocuk Ansiklopedisi 2 büyük ciltten ibarettir. Ciltleri sureti # mahsusada müessesemiz tarafından yaptırılmıştır. Tam takımın fiyatı 7 liradır. Muallim ve talebeye hususi fiyat ve kolaylıkları- mız vardır. Ansiklopedi hakkında bir fikir sahibi olmak istiyor- sanız, sağ köşedeki kuponu doldurup idarehanemize gönderiniz, si A T ı Kan çıbanları, el ve ayak parmaklarının arasmdaki okaşmtılar, dola ma, meme iltihabe ve çatlakları, fiegmonlar, yanıklar, tıraş yaraları, #rgenlikler, koltuk altı çıbanları. Tedavisini en erken ve en emin bir surette temin eder, Sark ispençiyari lâboratuvarı T. A, Ş. RA al A mm AREA Re DEAR Tarsus Belediye Reisliğinden : Blediyemiz İtfaiyesine kapalı zarf usuliyle bir Yangm Arazözü alma- caktır, Muhammen bedeli (6830) lira olup muvakkat teminat akçesi (512) Hira (25) kuruştur. İhalesi 20—1—1938 Perşembe günü şant 15 de Be- lediye Encümenine yapılacağından isteklilerin gartnamesini Belediye mizden aramaları ilân olunur. (1) Elektrik İşleri İlânı Sındırgı Belediye Riyasetinden ! 1 — Sındırgı kasabasının elektrik tesisatının santral inşaatı ve ağaç direkler belediyece inşa ve ihzar edilmek şartiyle Makina ve Elektrik tee hizatiyle şöbeke ve teferruatı (13,655) lira (75) kuruş keşif bedeli Üzerin- den kapalı zarf usuliyle münakasiya konulmuştur. 2 — Eksiltme 17.—1 —1938 tarihinde saat 15 de Sındırgı belediyesinde encümen huzurunda yapılacaktır. 3 — Bu işe ait evrak şunlardır: A — Proje. B — Keşif cetveli. C — Fenni şartname. D — Mukavele Projesi, E — Eksiltme şartnamesi, F — Bayındırlık işleri genel şartnamasi, 4 — İsteyenler bu evrakı Sındirgi Belediyesinden görebilecekleri gibi birer kopyesini bedeli mukabilinde İstanbulda Galatada Selânik Bankası beşinci katta Mühendis Hasan Haletten alabilirler. 5 — Eksiltmeye iştirak edecekler “e 75 teminatları tutarı olan (1024) ra (18) kuruşluk muvakkat teminatlarını ve 1937 yılma ait Nafra Ve- .kâletinden alınmış müteahhitlik vesikasmı veya bu nevi işleri muvaffa. kıyetle başardığına dair kanaat bahs vesaiki ve tinaret odası vesikası Çocuk Ansiklopedisi M. Zekeriya Yeni Çocuk Ansiklopedisi Tam eser iki elittirr. Iki cildi de hazırdır. Elimizde mahdut mik tarda tam takım vardır; Hele derslerini Tam takımın fiyatı 7 liradır. Eksik cüzleri olanlar eksiklerini ucuz fiyatla idarehanemizden temin © debilirler, GE TE İstanbulda TAN Neşriyat Evine TAN müessesesi tarafından neşredilen Ço- cuk Ansiklopedisine ait broşürden bir tane göndermenizi ve muallim ve talebeye âit şart- larınızı bildirmenizi rica ederim, H. Paşa deposuns bir gene zarfında vürut edecek 40,000 Ton Maden kömürüntn Vagonlardan yere boşaltılması ve yerden Makina ve Vagon- lara yükletilmesi işl 7—1—988 tarihine müsadif Cuma gürü saat 15 de H. Paş Gar binası dahilinde I nci İşletme Komisyonu tarafından kapa- lr zarf usuliyle ihalesi yapılacaktır. ır | Beher Ton Kömürün tahliyesi için 10 kuruş ve tahmil için de 13 kuruş muhammen bedel konmuştur. İsteklilerin 690 lira muvakkat tominat ile kanunun tayin ettiği vesika- ları resmi gazetelerin 7—5—936 tarih ve 3207 No: lu nlishasında inti- gar etmiş olan talimatname dairesinde alınmış vesika ve tekliflerin ay- | Di gün saat 14 6 kadar Komisyon reisliğine (verilmesi lâzımdır. Bu işe 4it şartnameler H. Paşa Depo Şefliğiyle H. Paşada 1 nci işletme Komis- yoru tarafından parasız olarak verilir, (8552) ... Muhammen bedeli 8000 lira olan 200.000 kilo ateş toprağı 17.1.938 pa. | zartesi günü saat 15 te Haydarpâşa da gar binası içindeki komisyon te- rafından kapalı zarfin satın almacak tir. i Bu işe girmek istiyenlerin 600 Tira lık muvakkat teminat ve kanunun tayin ettiği vesaik ve resmi! gazetenin 1.7.37 G. 3645 No.lu nüshasında Intişar etmiş olan talimatname dahili nde almnmış vesikaları muhtevi teklif zarflarıni ayni gün saat on dörde ka dar Haydarpaşada gar binası dahilin deki komisyon reisliğine vermeleri lâzımdır. Bu ise ait şartnameler ko- misyondan parasız olarak dağıtılmak tadır, (8683) ... Evvelce ilân edilmiş olan İzmir — Afyon hattı üzerinde Turgutlu İs- tasyonunda yapılacak istasyon binası ile Alimanlasiyon binası ingaatı kapalı zarf usuliyle yeniden eksiltme ye konmuştur. 1 — Bu işlerin keşif bedeli ceman 40,000 lirâdır. 2 — Mukavele projesinin 4 Üncü madesinde yazılı inşaat 30—8—1988 tarihine kadar temdit edilmiştir. 3 — İsteklilerin bu işe sit gartname, proje ve sair evrakı Devlet De- miryollarmın Ankara, Haydarpaşa, Sirkeci, Afyon ve İzmir veznelerin- den 200 kuruş bedel mukabilinde alabilirler, 4 — Eksiltme 19—1—1938 tarihinde Çurşamba günü saat 15 de Devlet Demiryolları İşletme Umum Müdürlüğü Yol Dairesi binasında toplana- cak Merkez birinci Komsiyonca yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin teklif mektubu ile birlik- te aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün sant 14 de kadar Komis yon Riyasetine tevdi etmiş olmaları lâzımdır. a) 2490 sayılı kanım ahkâmme uygun 3000 liralık muvakkat teminat, b) Bu kenunun tayin ettiği ve şartnamede yazıl: vesikalar, 6) Nafia Vekâletinden musaddak ehliyet vesikası, (4743) (8724) 2490 numaralı kanunun hükümlerine göre ihzar ederek tek! mektubu. nu ihtiva eden mühürlü bir zarf içinde ihale saatinden bir saat evvel Be lediye Reisliğine göndermeleri lâzımdır. 6 — Pontada vali gerikmelerlean mamılivat kahiıl adilmar /R550) müddeti