16 Nisan 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

16 Nisan 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

« âmirdir. Borçlu ölü Bay Derviş mirasçıları işbu ilân tarihinden itibaren 10 İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü Bay Derviş Varıslerine ilân yoluyla tebliğ. 937/382 Yakup oğlu Bay Derviş Beşiktaşta Yeni maballede Posta esddesin. | de eski 2, İ yeni 1 No. İu mukaddema elyevm üzeri odalı iki dükkânm | tamamını birinci derecede ipotek göstererek 26—5—935 tarihinde 21451 hesap No. sile Sandığımızdan aldığı (300) Jira borcu 18—2—938 tarihine kadar ödemediğinden faiz, komisyon ve masarifi ile beraber borç 409 lira 75 kuruşa varmıştır. Bu sebeple 3202 No. lu kanun mu- cibince hakkında icra takibi başlanmak Üzere tanzim olunan ihbarns- me borçlunun mukavelenamede göstesdiği İkhmetgâhina gönderilmiş | ise de Bay Derviş İstanbulda Erenköyünde Tüccarbaşt sokağında 13 No. ralı evde öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkür ka- nunun 45 inci maddesi vefat halinde tebliğatın ilân süretile yapılmasını bir buçuk ay içinde Sandığımıza müracaatla murlslerinin borcunu 'ö- demeleri veya kanunen kabule.şayan bir itirazları var ise bildirmele- ri lâzımdır, Mirasçılar ipoteği kurtarmazlir veyahut başlıyan takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bilinip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ihbarname tebliği makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur. (2148) istanbul. Emniyet $ Sandığı 1 Müdürlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü Buğos Gediciyan varislerine ilân yoluyla tebliğ. 937/370 Bay Boğos Gediciyan ile Luize Beyoğlunda Pangaltıda Büyükpan- galtı mahallesinde eski Edna yeni Çimen sokağında eski 12 yeni 223 No. lu bir evin tamamını birinci derecede ipotek. göstererek 19—3—. | 935 tarihinde 21362 hesap numarasile Sandığımızdan aldıkları (400) lira borcu vermediklerinden 19 —i —038 tariy.ne kadar faiz, komisyon ve masarifi ile beraber borç (461) lira (70) kuruşa varmıştır. Bu sebeple 3202 No. lu kanun mucibince haklarında icra takibi başlanmak üzere tanzim olunan ihbarnameler borçlulardan Luizeye tebliğ edilmiş ise de diğer borçlu Boğos Gediciyanın 936 senesinde yukarıda yazılı San- dığa ipotekli bulunan hanede öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılama- mıştır. Mezkür kanunun 45 inci maddesi vefat balinde tebliğatın ilân suretile yapılmasını âmirdir. Borçlu ölü Boğos Gediciyan mirasçıları işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ây il Sandığımiza; müra- castle murislerinin borcunu ödemeleri veya kanunen kabule şayan bir itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği: kurtarmaz” larsa veyahut başlıyan takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bilinip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ay- n ihbarname tebliği makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân ol uhur. (2149) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Borçlu Ali oğlu Bay Yusufa ilân yoluyla tebliğ. Gösterilen ikametgâh: Eminönü Eminsinan mahallesi Cephaneci 80- kak No. 21. 937/174 20180 hesap numarasile Eminönünde Eminsinan mahallesinde Cep- haneci sokağında eski 21 Mü. yeni 21 No. lu maabahçe kâgir bir — tamamını birinci derecede ipotek göstererek 19115 034 tarihinde dığımızdan aldığınız (800) lira borcu 19—12—03 wi İihine kadar Yal, komisyon ve masarifi ile beraber borcunuz (1066) Mira (74) kuruşa 'varmiştır. Bü sebeple (3202) No. lu kanun mucibince hakkınızda “Sandıkça icra takibine başlanürak .yukanda yuzılı 'ikamet- gâhıniza ihbarname gönderilmiş ise de İkametgâhıhızı terketmeniz ve nerede olduğunuz da öğrenilmemesi hasebile ihbarname tebliğ edile- mediğinden kanun hükmüne tevfikan ilân yoluyla tebliğat icrası icap etmiştir. İşbu İlân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde Sandığa borcunuzu ödemeniz ve kanunen kabule şayan bir itirazınız var ise bil- dirmeniz lâzımdır. Hakkınızdaki takibi usul dairesinde durdurmadı- ğınız takdirde ipotekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler borçlu Bay Yusufça bilinmek ve ihbarname tebliği makamına kaim olmak Üzere ilân olunur. (2150) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü Bayan Hidayet varislerine ilân yo- luyla tebliğat. 938/251 Bayan Hikmet ve Hidayet Kadıköy Caferağa mahallesi Mudeduriye sokak eski 176 yeni 18 No, lu hanenin tamamını birinci derecede İpo- tek göstererek 13—7—931 tarihinde 11158 hesap No. sile Sandığımız- dan aldıkları (6500) lira borcu 16—2—938 tarihine kadar ödemedikle- rinden faiz, komisyon ve masarifi ile beraber borç (14762) lira (31) ku- Tuşa varmıştır. Bu sebeple 3202 No. lu kanun mucibince haklarında icra takibi başlanmak üzere tanzim olunan ihbarnameler borçlulardan Ba yan Hikmete tebliğ edilmiş ise de diğer borçlu Bayan Hidayet Arna- vutköyünde vefat ettiği anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkür kanunun 45 inci maddesi vefat halinde tebliğatın ilân suretile yapıl masını âmirdir. Borçlu ölü Hidayetin mirasçıları işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde Sandığımıza müracaatla murislerinin bor- cunu ödemeleri veya kanunen kabule şayan bir itirazları var ise bil dirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği kurtarmazlarsa veyahut başlıyan takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetle alâkadarlarca bilinip o na göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ihbarname tebliği ma- kamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur: (2137) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü Bay İsmail varislerine ilân yoluyla tebliğ, 931/83 Mehmet İrfan ve İsmail Sultanselimde Çırağıhazma mahallesinde Çırakçı çeşmesi sokağında eski Mü. 7 yeni 9, 9/1 No. lu kâgir iki bö- Yüklü bir evin tamamını birinci derecede ipotek göstererek 10—5—934 tarihinde 18709 hesap No. sile Sandığımızdan aldıkları (350) lira bor- cu ödemediklerinden 14—12—37 tarihine kadar faiz, komisyon ve masarifi ile beraber borç 277 lira 54 kuruştur. Bu sebeple 3202 No. lü kanun mucibince haklarında icrâ takibi başlanmak üzere tanzim olu- Ban İhbârnsmeler borçlulardan Mehmet İrfana 10—1—938 tarihinde tebliğ edilmiş ise de diğer borçlu İsmail yukarıda yazılı Sandığa ipotek- Ji hanede öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkür kanınun 45 inci maddesi vefat halinde tebliğatın ilân suretile yapılmasını &- mirdir. Borçlu ölü Bay İsmail mirasçıları işbu ilân tarihinden itibareri bir buçuk ay Sandığımıza müracaatla murislerinin borcunu öde- meleri veya kanunen kabule şayan bir itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği kurtarmazlar veyahut başlıyan tabiki usul dairesinde durdurmazlatsa ipotekli gayrimenkul mezkür kânuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bilinip ona göre ha- reket edilmek ve her bitine ayrı ayrı ihbarname tebliği makamına ka- TAN İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden: Emniyet Sandığına borçlu ölü Bayan Hayriye varislerine ilân yoluy- la tebliğ, 931/126 Bayan Hayriye, Fatma Dürdane ve Bay Ahmet Fethi, Beyoğlu Kâ- tipmustafa çelebi mahallesi eski yeni, yeni ve Ahnadolü sokak eski 25. 25 Mü. yeni 19, 13 No. lu kâgir maadükkân bir aparbmanın tamamını birinci derecede ipotek göstererek 2—9—034 tarihinde 19610 hesap No. sile Sandığımızdan aldıkları (3950) lira borcu 21—12—937 tarikire kadar vermediklerinden (4369) lira 92 kuruşu varmıştır. Bu sebeple 3202 No. lu Kanun mucibince haklarında»icra takibi başlanmak üzere tanzim olunan ihbarnameler borçlulasın mukavelenamede. gösterdikleri ikametgâhlarına gönderilmiş ve Bayan Fatma Dürdane ilg Bay Ahmet Fethiye 241-938 tarihinde tebliğ edilmiş ise de diğer borçlu Bayan Hayriye 936 senesinde Erenköyünde Kokarpınarda eski 5 yeni 11 No. lu hanede öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır Mezkür kanu- nun 45 inci maddesi vefat halinde tebliğatın ilân sürelile yapılmasını Amirdir. Borçlu ölü Bayan Hayriye mirasçıları işbu ilân tarihinden iti- baren bir buçuk ay içinde Sandığımıza müracaatla murislerinin bor- cunu ödemeleri veya kanunen kabule şayan bir itirazları var ise bil- dirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği kurtarmazlarsa veyahut başlı- yan takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli gayrimenkul mez- kür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bili- nip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ihbarname tebli- ği makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur. (2142) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Borçlu Abdullah oğlu Bay Abdülyahaba ilân yoluyla tebliğ. 937/449 Gösterilen ikametgâh: Beyoğlunda İlüseyinağa mahallesinde Taksim sokağında No. eski 21 yeni 29. 19289 hesap mumaraşile Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Tak- sim sokağında eski 21 yeni 29 No, lu kâgir bir evin tamamını birinci derecede ipotek göstererek 5—12 —934 ve 28—7—934 tarihlerinde Sandığımızdan aldığınız (1300) lira borcu ödemediğinizden 25—1—938 tarihine kadar faiz, komisyon ve masarifi ile beraber borcunuz (1839) lira (66) kuruşa varmıştır. Bu sebeple 3202 No. lu kanun mucibince hakkınızda Sandıkça icra takibi başlanarak yukarıda yazılı ikametğâhı- | miza ihbername gönderilmiş.ise de ikametgâhinızı terketmeniz ve ne- rede olduğunuz da öğreniletmemesi hasebile ihbarname tebliğ edileme- diğinden kanun hükmüne tevfikan ilân yoluyla tebliğat icrası icap et- miştir. İşbü ilân tarihinden itibaren İki ay içinde Sandığa borcunuzu ö- demeniz ve kanunen kabule şayan itirazınız var ise bildirmeniz lâzem- dır. Hakkınızdaki takibi usul dairesinde durdurmadığınız takdirde ipo- tekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihet- ler borçlu Abdülvahabça bilinmek ve ihbarname tebliği makamına ka- im olmak üzere İlân olunur. (2143) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünd Emniyet Sandığına borçlu ölü Sabire varislerine ilân yoluyla tebliğ. 937/95 Bay Hüseyin Mazlum ile Bayan Kıymet, Zeira' ve Sabire Mahhiüt- paşada, ve mahallesinde Nuruosmaniye caddesinde eski 26. 26 Mü. ye- ni 60. 62 No. lu kâgir bir evin tamamını birinci derecede ipotek göste- rerek 21—6—934 tarihinde 19057 hesap No. sile Sandığımızdan aldik- ları (420) lira borcu vermediklerinden 9-—-12 937 tarihine kadar faiz, , komisyon ve masarifi ile beraber borç (226) liru (25) kuruştur. Bu se- seple 3202 No. lu kanun mucibince haklarında icra takibi başlanmak üzere tanzim olunan ihbarnameler Hüseyin Mazlum. Zehra ve Kıymete tebliğ edilmiş ise de diğer borçlu Sabirenin öldüğü anlaşilmış ve teb- liğ yapılamamıştır. Mezkür kanunun 45 inci maddesi vefat halinde teb- liğatın ilân suretile yapıltasım âmirdir. Borçlu ölü Sâbire mirasçıla- rı işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde Sandığımıza müra- caatla murislerinin borcunu ödemeleri veya kanunen kabule şayan bir itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar i Kurtarmaz- lar veyahut başlıyan takibi usulü dairesinde durdurmazlarsa İpotekli gayrimenkul mezkâr kantiha göre Sündikçü satılacaktır. Bu cihetler a- lâkadarlarca bilnip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ih- barname tebliği makamına kalm olmak üzete e ilân ölünur. (2144) İstanbul Emniyet Gesüdi Direktörlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü Bayan Hayriye varislerine ilân yoluy- Ja tebliğ, 931/526 Cemal kızı Bayan Hayriye Pendikte ve mahallesinde Yeldeğirmeni sokağinda yeni 33/23 No. lu maabahçe bir köşkün tamamını birinci de- recede ipotek göstererek 20—8—934 tarihinde 19477“ hesap No. sile Sandiğımızdan aldığı (400) lira borcu vermediğinden 1—2.-938 tarihi. ne kadar fâiz, komisyon ve masarifi ile beraber borç (429) lire (70) ku- ruşa varmıştır. Bu sebeple 3202 No. lu kanun mucibince hakkında ic- ra takibi başlanmak üzere tanzim olunan, ihbarname borçlunun muka- velenamede gösterdiği ikametgâhına gönderilmiş ise de borçlu Bayan Hayriyenin Pendikte Arkara caddesinde 72 No, Tu evde vefat ettiği an- Taşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkür kanunun 45 inci maddesi ve- fat halinde tebliğatın ilân suretile yapılmasını âmirdir. Borçlu ölü Hay- riye mirasçıları işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde San dığımıza müracaatla murislerinin borcunu ömeleri veya kanunen kü- bule şayan bir itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır, Mirasçılar ipote- ği kurtarmüzlar veya başlıyan takibi usul dairesinde © durdurmuzlarsa ipotekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu ci- hetler alâkadarlarca bilinip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı ihbarname tebliği makamıns kaim olmak üzere keyfiyet ilân olu- gan (2145) “istanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü Bayan Mevhibe varislerine ilân yo- İva takliğ, 937/427 say müseyin kızi Bayan Mevhibe, Beşiktaşta eski Ekmekçibaşı yeni Şenlikdede mahallesinde -Ada sokağında eski 10 yeni 16. 18 numaralı #apal bir evin tamamı birinci derecede ipotek göstererek 22—6— 933 tarihinde 16609 hesap numarasile Sandığımızdan aldığı (400) lira borcu vermediğinden 24—1—-938 tarihine kadar faiz, komisyon ve mâ- sarifi ile borç (262) Jira (28) kuruştur. Bu sebeple (3202) 'numarsli ka- nun mucibince hakkında icra takibi başlanmak Üzere tanzim olunan ihbarname borçlunun mukavelenamede gösterdiği ikametgâhina gön- derilmiş ise de borçlu Bayan Mevhibenin 29—1—935 tarihinde yuka- ıda, yazılı Sandığa ipotek gösterdiği hanede vefat ettiği anlaşılmış ve tebliğ “yapılamamıştır. Mezkür kanunun 45 inci maddesi vefat halin- de bebliğatın ilân suretile yapılmasını Âmirdir. Borçlu ölü Bayan Mev- hibe mirasçıları işbu ilân tarihinden iubaren bir buçuk ay içinde San- dığımıza müracaatla murislerinin borcunu ödemeleri veya kanunen ka- bule şayan bir itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipote- ği kurtarmazlâr veyahut Başlayan takibi usulü dairesinde dürdürmaz- arsa ipotekli gayrimenkul mezkür Kattuna göre #andikça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bilinip ona göre haroket edilmek ve her bi- rihe ayrı ayrı ihbarname tebliği poşkuma Kan, m üzere keyfi- ner De se Bh mile, e ». i ii üc Od yaln 16-4-938 — Jandarma Genel K oeate Ankara Satınalma Komisyonündan: 1 — Bir mötresine altmış kuruş Het emi edilen “35.000. den “45,000,, metreye kadar “22,900. lira değerinde — vasıf ve örneği. uylgun yazlık elbiselik kumaş 3/5/9388 Salı günü saat onda kapali usulile satın almacaktır. $ . 2 — Şartnamesi parasız komisyondan alınabilecek olan bu meye girmek istiyenlerin “1717, lira “50, kuruşluk ilk teminat veya banku mektubunu ve şartnamede yazılı vesikaları muhtevi teki mektuburlu belli gün saat dokuza kadar komisyonumuza vermiş olmal “2107 “1082,. Galatasaray Lisesi Alım Satım Komisyonu Başkanlığından : . — Keşif bedeli İlk Teminatı Lira Kr. Lira 1 1659.02 125 Camekân Galatasaray Lisesi binasında yapılmasına lüzum görülen keşif bet li ve ilk teminatı yazılı camekânın 21—4—938 Perşembe nü saat 14 de İstanbul Kültür Direktörlüğü binasında Liseler m beciliğinde toplanacak Komisyonda pazarlıkla açık eksiltmesi yap caktır. . İsteklilerin en az bin liralık bu işe benzer iş yaptığına dair idareli den almış olduğu vesikalara istinaden İstanbul Nafia Direktörlü eksiltme tarihinden evvel yazılmış ohliyetname ve Ticaret odası vesiki lariyle belli gün ve saatte Komisyona gelmeleri, (2077) Askeri Fabrikalar Umum Müdürlüğü Ticaret Kaleminden : 60 Ton Kalsine soda 10 , Parafin 460 Kilo Pirinç vida 4300. ,, Pirinç çivi 11,5 Ton Meksfaht Dx 6 .,. Zift 45 « Tak Yukarda mikdar ve isimleri yazılı malzeme Küçük Yozgat istasyo da vagonda teslim şartile satın alınacaktır. j Şartname ve nümüneler her gün saat 13.5 ile 15 arasında rg0 Ticaret kaleminden, İstanbulda Fındıklıda Askeri Fabrikalir Satın Komisyonundan alinabilir. Alâkadarların tekliflerini 25—Nisan—93B pazartesi günü saat Li. kadar Ankarada Ticaret Kalemine vermiş olmaları lâzımdır. (1008X19 İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : Emniyet Sandığına borçlu ölü bayan Hatice varislerine ilân yoluyl! tebliğ. 937/204 “ Süleyman kızı Hatice Süleymaniyede Mollaşemseddin Gürani hâllesinde İmaret sokağında eski 24 yeni 20 Ko. lu kâgir maamabçö bir evin tamamını birinci derecede ipotek göstererek 7—3—934 tari hinde 18473 hesap No. sile Sandığımızdan aldığı (330) lira borcu vers diğinden 18—1—938 tarihine kadar faiz, komisyon. ve masarifi ile b raber borç (333) lira (19) kuruştur. Bu sebeple 3202 No. lu kanun mü eibince hakkında icra takibi başlamak üzere tanzim ölem b me borçlunun mukavelenamede gösterdiği ikametgâhına gönde ise de borçlu Bayan Hatice yukarıda yazılı Sandığa ipotekli öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkür kanunun 45 maddesi vefat halinde tebliğatın ilân suretile yapılmasını âmirdir. Ö lü Hatice mirasçıları işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk sy Sandığımıza müracaatla murislerinin borcunu ödemeleri veya kanuni kabule şayan bir*itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipo” teği kurtarmazlar veyahut başlıyan takibi usulü dairesinde durdur; mazlarsa ipotekli gayrimenkul mezkür kanuna göre Sandıkça satılacak” tır, Bu eihetler alâkadarlarca bilinip ora göre hareket edilmek ve be birine ayrı ayrı ihbarname tebliği makamına kaim olmak üzere Ri fiyte ilân olunur, (2139) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünde! Emniyet Sandığına borçlu Hacı oğuliarindan Bay Şükrü varisleri, ilân yoluyla tebliğ. 931/55 Bay Şükrü, Cibali Üskühi mahallesinde Fırın sokağında eski 2 Mü yeni 10, 12 No, lu maa arsa bir evin birinci derecede ipotek göstererek 4—1—934 tarihinde 18073 hesap No. sile Sandığımızdah aldığı 250 * ra borcu vermediğinden 10—12 937 tarihine kadar faiz, komisyon vE masarifi ile beraber borç 394 lira 47 kuruşa varmıştır. Bu sebeple 320 No. Ju kanun mucibince hakkında icra takibi başlanmak üzere tanz olunan ihbarname borçlunun mukavelenamede gösterdiği e l hına gönderilmiş ise de borçlu Bay Şükrü yukarıda yazılı Sandığa ip tekli hanede öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mezkür nunun 45 İnci maddesi vefat halinde tebligatın ilân suretile yap nı $mirâir. Borçlu ölü Bay Şükrü mirasçıları işbu ilân İnrihinden it£ baren bir buçuk ay içinde Sandığımıza müracaatla murislerinin bo cunu ödemeleri, veya kanünen kobüle Şayan bir itirazları var ise dirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği kurlarmazlar veyahut başlıyaf takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli gayrimenkul mezküf kanuna göre Sandıkça satılacaktır. Bu cihetler alâkadarlarca bilinip © na göre hareket edilmek ve” her birine ayrı ayrı ihbarname tebliği m kamına kaim olmak üzere keyfiyet ilân olunur. (2140) İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden: Emniyet Sandığma borçlu ölü Ali varislerine ilân yoluyla tebliği 931/85 4 Fındık oğullarından Hüseyin oğlu Bay Ali: Beşiktaşta Cihanni mahallesinde Hasanpaşa deresi sokağında eski 2 yeni 60 numaralı dükkân bir evin tamamını birinci derecede İpotek göstererek 15 934 tarihinde (18918) hesap numsrasile Sandığımızdan aldığı (5001 ra borcu ödemediğinden 10—12—937 tarihine kadar faiz, komisyon W* masarifi İle beraber borç (536) Jira (23) kuruşa varmıştır. Bu sebep (3202) numaralı kanun mucibince hakkında. (era takibi başlanmak zere tanzim olunan ihbarname borçlunun mukavelenamede göst ikametgâhına gönderilmiş ise de borçlu Bay Alinin 935 senesinde karıda yazılı Sandığa ipotekli hanede vefat ettiği anlaşılmış ve teblŞ| yapılamamıştır. Mezkür kanunun 45 inci maddesi vefat halinde liğâtn ilân suretile yapılmasını âmirdir. Borçlu ölü Bay Ali m | işbu ilân tarihinden itibaren bir buçuk ay içinde Sandığımıza müracf la murislerinin borcunu ödemeleri veya kanunen kabulüne şayan . itirazları var ise bildirmeleri lâzımdır. Mirasçılar ipoteği k veyahut başlıyan takibi usul dairesinde durdurmazlarsa ipotekli rimenkul mezkür kanuna göre Sardıkça astılacaktır. Bu de kadarlarca bilinip ona göre hareket edilmek ve her birine, ayrı ya baraja ÖMİE akarını kalsa oleik Hee bayfiyek Gün ei