15 Nisan 1939 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

15 Nisan 1939 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

154-939 Cinsi Mikdarı Muham, Be. Lira Kr. Makine şeriti “Mavi — Kırmızı, 2000 adet 1250.— ” » o Siyah — Kırmızı 3000 , Sabit toz mürekkep 2000 paket 224— Yazı makine yağı 500 şişe Takriben 25 Kg. 40— Sarı kalem ucu 2000 Kutu 379.— Mürekkep lâstiği 5000 adet 212.50 Stampa mürekkepli “Mavi, 2000 şişe 5 m “kırmızı, 500 ,, 93.70 Sünger kâadr 20000 tabaka Takriben 600 Kg. 293.95 Muvakkat Tem, Lira Kr. Şekli o Saati 7 Açık 14 16 80 Pazarlık 1430 3 © z 1445 8 49 Açık 15 0 4 Pazar. 1530 7 0 » 16 29 25 Açık 1630 1 — Şartname ve nümüneleri mucibince yukarda cins ve mikdarı yazılı 7 kalem kırtasiye hizalarında yazıl usullerle ayrı ayrı satm almacaktır, II — Muhammen bedelleri, muvakkat teminatları eksiltme saatleri hizalarında gösterilmiştir. NI — Eksiltme 17—4—939 Pazartesi günü Kabataşla Levazım ve misyonunda yapılacaktır. Mübayaat Şubesindeki Alım ko- IV — Şartnameler her gün sözü geçen Şubeden parasız alabileceği gibi nümuneler de görülebilir. V — Eksiltmeve girmek istiyenlerin 56 7.5 güvenme paralariyle adı geçen Komisyona gelmeleri. “208p,, ». I — Cibali tütün fabrikası İçin şartnamesi mucibince 3 adet yüksek randımanlı sigara makinası kapalı zar? usulile eksiltmeye konmuştur. TI — Muhammen bedeli si£ (24000) lira muvakkat teminatı 1800 liradır. II — Eksiltme 2/5/939 tarihine rastlayan salı günü saat 15 de Kaba- taşta kâln levazım şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartnameler her gün parasız olarak sözü geçen şubeden alınsbi- Yir. , V — Mübayaa olunacak makinalar Molins Standart; Müller; Skoda fabrikaları mamülâtından olacaktır. VI — Eksiltmeye iştirak edenler flatsız tekliflerini “ 7,5 güvenme pa- Tası makbuzu veya banka teminat mektubunu hâvi kapalı zarflarını ek- siltme için tayin edilen günde ihale saatinden bir saat evveline kadar (sa- at 14 de kadar) mezkür komisyon başkanlığına makbuz mukabilinde ver- meleri lâzımdır. (1713) Üsküdar Icra memurluğundan: İ Maheuz ve satılmasına karar veri- İlen marangozlara mahsus baçkı maki. besi ile iki buçuk beygir kuvvetinde İ elektrik motörü 74939 uncu günü İ yapılan arttırmada yüzde yetmiş be- İşini bulmadığından 21.4.939 tarihine müsadif cuma günü Üsküdarda Un- cular sokağında 18 No. İı marangoz |dükküninda ikinci ve kati satışı icra Eksiltmenin | Motosiklet DÜNYANIN En Meşhur Adres: Alanya sulh hukuk mahkemesin- | den: Gazlpaşanın Macar köyünden Mustafa karısı Ayşenin Aksekili Hü- | seyin paşa aleyhine ikame eylediği | Pazarcı köyünde Mescit Beleni mev- | kiinde vâki 5 hektar 545 metre mu- rabbat müşterek tarlanın taksimi da- | müddenaleyhin ikametgühi meçhul bulunduğundan ilânen tebligat fapıl- diği halde gelmediği ve bir vekil da- hi göndermediğinden duruşmanın | gıyabında ve gıyap kararının ilânen tebligat icrasına karar verilmiş ol - duğundan bermücibi karar gıyap ka- rarı üzerine 7.5.9039 pazartesi günü a sulh hukuk mah-! J. NİKİTİTS OOERBEN ticarethanesinde teşhir edilecektir. vasının icra kılınan duruşmasında || | | BELKİS PLÂTİN | kemesine gelmediği ve bir vekil dahi göndermediği takdirde taksimin yap kararı üzerine icra kılınacağı i- Jân olunur. İkılimacağından taliplerin saat 12 den 14 e kadar mahallinde hazır buluna- cak memuruna müracaatları İlân 6- lunur, Bayan GABY WAGNER hakiki yaşını itiraf ve bu derece cazip bir tarzda nasıl güzelleştiğini izah ediyor. çektir. | © Cild unsuru olan Pembe renkte- ki Tokalon kreminin terkibinde Viyana Üniversitesinden meşhur bir Profesörün keşfi ve Biocel tâ- bir edilen kıymetli gençlik cevheri vardir. Akşamları yatmazdan ev- vel pembe rengindeki Tokalon kremini kullanınız. Siz uyurken o, besleyici ve güzelleştirici tesiri gösterir. Cildiniz yumuşayıp gü- On gün kadar evvel diğim Fotografımı gördükçe gözle- rime inanamıyorum. En aşağı 40 yaşında görünüyordum. Alnımda ve gözlerle ağzımın etrafında bu- Tuşukluklarım vardı. Tenim esmer ve sert idi. Bugün ise cildim yu- muşak ve dostlarımın gipta naza- rile baktıkları açık ve buruşuksuz- dur. Herkes benim hakkımda 35 yaşında olduğum halde ancak 25 yaşında göründüğümü söylüyor. Yegâne cilâ unsuru olan Tokalon Kreminin gece için Pembe rengini ve gündüz için beyaz renktekini kullanarak güzelleşmeye muvaf- İak oldum. Tokalon kremini tav- zelleşir ve buruşukluklarını gide- | rir, Gündüz için de beyaz rengin- deki Tokalon kremini kullanınız. Siyah benleri yok eder ve açık mesameleri sıkıştırır ve cildinizi beyazlatıp kadife gibi yumuşatır. Bu basit usulü bilen her kadın, | “günde beş dakika” daha genç gö- rünebilir ve tene yeni bir güzellik verebilir, Tokalon kreminin seme- resi garantilidir. Aksi takdirde pa- ranız iade olunacaktır. siye ettiğim dostlarımdan bir çok- Jarı'da benim gibi memnuniyet bahş semeresinden havrette kaldı- Jar, Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Hâkimliğinden : Terekesine mahkemece elkonulup tasfiyesine karar verilen ölü Fi- renkyan uhtesinde bulunan Heybeli adası Bülbül sokak 8 ve 9 yeni 93 numaralı arsalar açık arttırma suretiyle 16—5—939 tarihine müsadif Salt günü saat 10 da satılacuktır. Yevmi mezkürde yüzde yetmişi buk madığı takdirde ikinci arttırması 31—5—939 tarihine müsadif Çerşam- ba günü saat 10 da icra edilecektir. Satış gününe kadar vergiler tereke- ye sit olup tellâliye resmi ihale pulu yirmi senelik taviz bedeli müşte- riye aittir. Tafsilât Heybeliada Bülbül sokak 8 numaralı arsa 398 metre murabbaı olup tamamının kıymeti muhammenesi 318 liradır. Ayni ma- halde eski 9 yeni 93 numaralı arsa 415 metre murabbaı olup tamamı- nın kiymeti 415 liradır, İsteklilerin yukarıda gösterilen gün ve saatte Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Mahkemesine gelmeleri ve arttırmaya girebilmek için kıymetinin yüzde yedi buçuk nisbetinde pey akçesi ya- trmak lâzımdır. Fazla tafsilât istiyenlerin937—68 numaralı dosyasma müracaat etmeleri ilân olunur. — (16944) KESKİN KAŞELERİ; Kırklık, Nezle, Grip, Romatizma, Baş ve Diş Ağrılarına Birebirdir. Kapalı Zarf Üsulile Eksiltme İlânı Nafıa Vekâleti Samsun Su İşleri Sekizinci Şube Mühendisliğinden : Eksiltmeye konulan iş: 1 — Hamzalı bataklıkları fslahi kanalları İle Aptal ırmağı islah ka- nalı üzerine yaptırılacak Altı adet Betonarme köy yolu köprüsünün in- şaatıdır. Keşif bedeli 35544 lira 77 kuruştur. 2 — Eksiltme vahidi fiat üzerinden ve kapalı zarf usulile yapılacak- tır. 3 — Eksiltme 24 Nisan 939 tarihine rastlayan Pazartesi günü saat 15 de Samsunda Su İşleri Sekizinci Şırbe Mühendisliği binasında Eksütme komsiyonu odasında icra edilecektir. 4 — İstekliler; Eksiltme şartnamesi, Mukavele projesi, Bayındırlık İşleri genel şartnamesi, Umum su işleri fenni şartnamesi. Hususi fenni şartname ve projeleri 180 kuruş mukabilinde Samsunda su işleri Seki- zinci Şube Mühendisliğinden alabilirler. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin 2665 lira 86 kuruşluk muvrkkat teminat vermesi ve mümessil işleri yaptığını gösterir vesika ibraz etmesi ve eksiltmenin yapılacağı günden en az Sekiz gün evvel el- lerinde bulunan bütün vesikalarla birlikte bir istida ile idareye müra- caat ederek bu İşe mahsus olmak üzere vesika almaları ve bu vesikayı ibraz etmeleri şarttır. Bu müddet içinde vesika talebinde bulunmayan- lâr eksiltmeye iştirak edemezler. 6 — İsteklilerin teklif mektuplarını üçüncü maddede yazilı saatten bir saat evveline kadar Samsunda Su işleri Sekizinci şube Mühendis- liğine makbuz mukabilinde vermeleri lâzımdır, Postada olan gecikmeler kabul edilmez. (2400) tarafında tanılmış Dünyanm her İ Tahta ve kumaş ART ae hayali g ARTİ BOYALARI Roblarınız - Bluzlarınız sök- meye hacet kalmadan boyün- ması kabildir. Yün - Pamuk - Yarıyün İpek MARANGOZLARA AİD Tahta boyaları ————— ARTI BOYALARI suda ve İspirtoda erir. İspirtoda eriyen ARTİ »tahta boyaları Neftli ve Çin: verniklerde venk verir, ARTİ BOYALARI satıcılardan İsteyiniz. Devlet Basımevi Direktörlüğünden : Cinsi Oo Miktarı © 1 metresinin Tahmini 95 7,5 muvakkat tahmini be. © fiyatı teminatı Cit bezi 2210 Met. *46K. 1016,60 L, 76,25 1. Basımevimiz İçin nümune, renk ve miktarları evsaf: sairesiyle şart- namesinde yazılı 2210 metre dört renk cilt bezi açık eksiltme ile satin almacaktır. Açık eksiltme 2.5.1939 Salı günü saat 15 te basımevimizde yapılacağından isteklilerin $$ 7,5 muvakkat teminat akçesini muayyen vaktinden önce basımevimiz veznesine yatırmaları. Şartname Direktörlükten parasız olarak alınabilir, o (2555) Amatörlerinin Dikkatine ! ! ! ei MOTOSİKLETLERİ PEK YAKINDA İstanbul - Eminönü Telefon 22876 Almanyada yapılan ve sağlam- > Uğı bütün dünyaca tanınmış 300 defa çalmakla bozulmadığı tecrübe ile sabit olan POL YDOR PLÂKLARI BAYAN NEDİME BİRSES 8061 AYrI'dım gülüm senden 1 İncili sözüm (Karcığar şarkı) Kalk gidelim dağlara | 805 Seni ancak (uşak şarkı) BAYAN NEVZAT | Şiddetli hicran ia (rast gazel) Lâle misin (neva türkü) BAYAN BELMA GO54 Söryaslarım Cuşek şarkı) Saçlarının her teli (hüzam şarkı) GRAMOFONCULARDAN ISRARLA İSTEYİNİZ, Ürgüblü REFİK BAŞARAN 8060 "iz senin asın Emine Aman Allah ZARALI KÜÇÜK HALIL 059 Pencerende perde ben Kaşların başka başka 8052 İstanbul Nafıa Müdürlüğünden : 174.939 Pazartesi günü saat 14 te İstanbulda Nafıa Müdürlüğünde Eksiltme komisyonu odasında (1992.63) lira keşif bedelli İstanbul Âsa- sı Atika Müzeleri Çinili Köşk ve Hacı Ahmet Paşa türbesi tamiratı pa- zarlıkla eksiltmeye konulmuştur. Mukavele, eksiltme, Bayındırlık İşleri Genel, hususii ve fenni şart- nameleri, proje keşif hulâsasile buna müteferri diğer evrak deiresinde görülecektir. Muvakkat teminat —150— liradır. İsteklilerin teklif mektupları ve en az (1000) liralık bu işe benzer iş yaptığına dair almış olduğu vesikalara İstinaden İstanbul Vilâyetinden eksiltme tarihinden (8) gün evvel alınmış ehliyet ve 939 yılına alt Ti- caret Odası vesikalarile gelmeleri. — (2535) v İstanbul fee Belediyesi Senelik muhammen kirası 170 lira olan Floryada Florya çarşısmda 9'numaralı dükkân 940 senesi Şubat sonuna kadar kiraya verilmek üze- re açik arttırmaya konulmuş ise de belli ihale gününde #steklisi bulun- madığından arttırma 24 —4 —939 Pazartesi gününe uzatılmıştır. Şart- namesi Levazım Müdürlüğünde görülebilir. İstekliler 12 lira 75 kuruş Yuk fik teminat makbuz veya mektubile beraber yukarda yazılı günde saat 14,30 da Daimi Encümende bulunmalıdırlar. (B) (2508) Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Hâkimliğindi Terekesine mahkemece el konulup tasfiyesine karar verilen ölü Mı- gırdıç Firenkyana âit Kuruçeşmede Kuruçeşme caddesinde yeni 25:27 ve 34, 36 numaralı Gayri menkuller açık arttırma süretile 18—5—939 tarihine müsadif Salı günü saat 10 satılacaktır. Satış bedeli yüzde yet- miş beşi bulmadığı takdirde 31—5—939 tarihine müsadif Çarşamba gü- mü saat 10 da ikinci arttırması icra edilecektir. Gayri menküllerin satış gününe kadar vergileri terekeye ait olup tellâliye resmi ihale pulu ve yirmi senelik taviz bedeli müşterisine aittir. Satış tapu kaydi mucibince yapılacaktır. Tafsilât: 25—27 numaralı mahal Kömür deposu olup etrafı divarla çevrilmiş önünde bir üç metrelik rıhtımı ve içerisinde taştan yapılmış altında mahzenleri bulunan üç odalı harap bir malzeme deposu ile bi de ayrıca ahşap kulübesi mevcuttur. Mesahal sathiyesi 793 metre mu- rabbaı olup ayda (100) lira kiraya mütehammildir. Tamamının kıymeti 11000 on bir bin liradır. 36 numaralı mahal: Deniz Bankın Amele vurdu ittihaz ettiği bina olup.kâpıdan girildikte sol tarafında hamalların semerlerini koymıya tahsis kılman bir oda sağda kalörifer dairesi ve üzun bir taş merdivenle yukarı çıkıldıkta sağda kalörifer dairesi tarafında otuz altı musluklu yıkanma mahalli ve sekiz adet helâsi sol tarafta tamamen bina boyunca yemekhane ve yine demir merdivenle çıkılır üstü demir potrellerle tutturulmuş galvaniz örtülü balkon şeklinde yatakhane deponun üze- rinde zemini beton etrafı parmaklıklı bir tarasası vardır. Elekrik ter- kos tesisatı mevcuttur. Umum mesahai sahiyesi 1413 metre murabbât olup ayda 150 liraya Deniz Bankın tahtı isticarındadir. Tamamının kiy- meti 16000 on altı bin liradır. 34 numaralı mahal: Üç ciheti yüksek taş divarlarla kismen amele yurdu İle mahdut olup şimal kısmı kayalıktır. Dahilinde harap iki katlı binası mevcuttur, Arka kısmı kâgir sed divarlarını ve bu setlere çik- mak için taş merdivenleri yardır. Bunların heyeti 3005 metre murabbat olup tamamının kıymeti 3005 liradır. Mahalli mezkürun srkası dağ ma- halli olup burada şagilleri tarafından inşa edilmiş kulübeler vardır. Bu- nun mesahai sathiyesi takriben 1680 metre murabbal bu kısma önde bulunan mahalden bir kapı ile geçilir. Buraya 420 lira kıymet tekdir edilmiş olup öndeki 34 numaralı mahal ile birlikte tamamının kıymeti 3425 liradır. Ti İsteklilerin Yukarıda gösterilen gün ve ssatte Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Mahkemesine gelmeleri ve aritirmaya girebilmek için yüzde yedi buçuk pey akçesi yatırmak lâzım olduğu gibi görmek isti- yenler içindekilere müracaatları ilân olunur. (18844) sw. SALİH NECATİ