29 Eylül 1935 Tarihli Türk Dili Gazetesi Sayfa 3

29 Eylül 1935 tarihli Türk Dili Gazetesi Sayfa 3

| e- B tatı esasiyesi 4 Eksiltmeye kornulur iş Balıkesir - Edremit yolu- — n 82.4.206... 84438850 jrkci kilvmetreler arazında şosü - Bu osaslı tamirutın keşif bedeli 3512 lira 43 kuruştur. BMçe Nufia işleri şeraiti Fenni şartname: K- şif estveli B C B B Id0 ve Bu İşe ait şartnime ve evrak gavlardır: Ekgsiltme şartaemesi, Mükavelenime örnegi, umuümiyesi, e Ini,mın' bu şartoamelari ve evrakı Encümeni Da'mi ı'lkdıîbi ile Nafia müdürlüğüne mürncaatla görebilir'er. * 3 — Eksiltme 14 - 10 935 pazartesi günü saat 15 dü v'lllyel Encümite yap lacaktır. 4 — Eksiltma açık eksiltme usulile y-pılve iktır, &5 — Eksiltmeyo girebilmek için 263 lira 43 kuruşluk” Büvokkat teminat veriirsi Bundun büşka aşağıdı lij vesi- larr hajiz olup göstermesi lâz mdir. Eksilfmeye yol ve — VPrü işlerle uğraştığına dajir Nahıa müdürlüğürden vesi> alabilenler girebilirler! 6 — İatekliler yukarda üçüncü madlede yazılı anate “kadar Vilâyet encümenine mürocaat ederler. T — Muvakkat taminat Malsandığına yat tılir !Gndo para vo tihvilât alınn az. #t ik iltmeye konulan iş B lıkesir 63 4- 234 5 inci külometreler arası da şosa x B - ÖS g85 Miratı esasiyesi. Kocü- (14 136) Edremit yo'una — Bü oşaslı tamijralın. keşif bedeli: 3339 'ira 47 kuruşdur. — Nafıa işlöri şeraiti Fenni şartname. — Keş 1f cetveli. “OoCacpu katibi ltme 14 — Bu işe git şırtname ve evrak şunlardır; Eksi'tme şartnam: si Mukavelename örneği umuümiyesi â. İıliyonler bu —şirtnameleri ve- evroki ercümeni duimi yu il» Naha mü lürlüğüne-müracaat'a görebilirler, 10 935 Pazirtesi günü saat 15 de şılılypt encümen.nde yapılacaktır. — $ — Eksiltmo açık eksiltme unuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeyo girebilmek için 250 lira 46 kuruşluk ivaktat teminat vermesi bundan başka aşığıdaki vesi- Hiları haiz olup göstermesi İaâz md r. Eksiltmeye yol ve köprü işlerile uğreşdığ na do Na- müdürlüğünden- vesika al bilenler- girebilirler. 6 — İslekliler yakarda âr vilâyet encümenine müracaat ederler Pira ve tahvilât alınmaz K ge ğ 7 — murakkat tam'nat malsındığına yatır lir cncüman ( 154.137) * Umurbey mahallesinde 4 numaralı mağazanın bir se ik icara 7 10935 gününe rastlıyan pazartesi günil saat $? de ihale edilmek üzere açık artırmıya koönulmuştur. — Muhammen bedeli 20 liradır. İsteklilerin teminat parasını ardıklarına dair makbuzla ihale günü saat 15 de vilâ- encümenine gelmeleri, 1-4—127 $ .İ:. 1 — Eksiltmiye konu'an öi iş Ayvalık Altınova yolunda “Fapılacak 0'an 0.60 hk beşve 200 metrelik üç menfezki *tman 8 menfez inşaatı. Bu menfez inşaatının keşif bedeli 2402 lira 5) kürüş . 2 — Bu işe ait şartname ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi, B — Mukavelename örneği. C —Naha iş'eri şeraiti umumiyesi. E — Femni şartaame, F — Keşif cedveli. B 'lllyeııloı bu şartnameleri ve evrakı Encümeni daimi tibi ile Nafıa Müdürlüğüne müracaat'a görebilirler, 3 — Eksiltme 14-10-935 Vi pazartesi günü — saat 15 de üyet Encümenininde yapılacaktır. 4 — Eksiltme açık eksiltme usulile yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için 180 lira 19 kuruşluk İ ;ıi'ıkkıt teminat vermesi, b;ıı halz olup göstermesi y t bundan başka aşağıdaki vesi- lâzımdır. Eksiltmiye — yol ve ü işlerile uğraşdığına datr Nafıa Müdürlüğünden ve: a alabilenler girebilirler. 6 — İstekliler yukarıda üçüncü maddede yazılı saate “İıı Vi'âyet Encümenine müracaat ederler. 7 — Muvakkat teminat malsandığına yatırılır. Encüm- © para ve tahvilât alınmaz. Kayıp mühür — Ali adlı mühürümü kay %— Yenisini alacağım | ' erkisinin hükmü yoktur. 4- (- 138 —— Kayıp mühür Mustafa adlı mühürümü kaybettim, Yenisini alacağım dan eskisinin hükmü yoktur. Ömerköy kooperatifi 129 numaralı Mustafa üçüncü maddede yazılı - saate ' | | KOMİSYONU TALIKESİR DÖKERİ İLÂNLARI.. Balıkesir garüizon kıtaatı için 400,000 kilo un 2 Teş rinievel - 935 Çarşamba günü (aat 16 da ihalesi yapıl : SATINALMA || Yerdırma isra Memurluğundan; Bandırma hazinel maliy esine 2174 kuruş borçlu Ba- ndırmanın Haydarçavuş ma hallesinden Hacı İsmail ağ mak üzere kapalı zarfla eksiltmeye konn uştur. Tahmin | )4 Hafız Mustalanın haciz bedeli 38000 lira muvakkat teminat 2850 liradır. kor satınalıma Kkomisyonu binasında yapılacaktır. İbale İstiyen ler şartnameyi mezkür komisyonda görebilirler. İsteklile- rin muayyen gün ve saatten bir saat evel teminat me- ktuplarını kolordu satınalma komisyonuna verebilirier. Ht Kütahyada yapılacak olan iki pavyonun 10 |Teşrin 935 perşembe günü saat (5 buçukta ihalesi yapılmak 4—4 — 96 üzere kapalı zarfla eksiltmeye konmuştur. İki pavyonun keşif bedeli 5994, llra 48 kuruş muvakkat teminat | 449 lira 59 kuruşlur. İhale korsatınalma komisyonu bin- asında yakılacaktır. İstekli'er şartname, pilân miktarı keşiframe ve fenni şartnameyi Kolordu satınalma komisyonunda gö | rebilirler. Taliplerin muayyen gün ve saatden bir snat evel teklif mektuplarını komisyona vermeleri Benduma iera memutluğundan: İstanbulda Abdurrahman oğlu Ali ve Hayim kanati şirketine iki bin lira. borçlu Bandırma İhsaniye mahalle- sinde Abdullah oğlu manifatu racı Süleymanın ışbu borç için ipotek ettiği İhsaniye mahal lesinde sağı yol solu sabun- eu oğlu Manol Halil arkası Fatma ve Sidikanın hane ve bahçeleri önü yol ile mahdat iki kattan iba- ret altı oda bir. mutfak bir apdesthane bir gusü'hane, bir miktar bahçe, bir kuyu- su olan evin paraya çevril. mesine karar verilmiştir. 1 — İpotek sahibi ve di- ğger alâkadarların ve irtifak hekkı sahiplerinin işbu gay ti menkul üzerindeki hak- İarı ve hususi faiz ve mas- rafa dahil - iddialarının ev- rakı müsbitelerile yirmi gün içinde icraya — bildirmeleri ve hakları tapa — sicilli ile sabit olmadıkça satış bede- linin paylaşmasından hariç bırakılacaklardır. 2 — Artırma şartnamesi nin ilân tarihinden itibaren her kesin görebilmesi için icrada açık bulundurulmak- tadır. 3 — Birinci 30-10 933 çarşamba saat 15 te — Bandırma icra memurluğu odasında yapı lacak arlırma bedeli muham men kıymetin yüzde yetmiş beşini bulmadığı — taktirde en son artıranın taahhüdü baki kalınak üzere artırma 15 gün daha temdit edile- rek 14 11-935 perşembe gü- nü saat İ5 te yapılacak ve artırmadan 2280 sayılı ka - nuna tevfikan muhammen 3000 lira kiymetin — yüzde yetmiş beşini bulmadığı tak- tirde ihale yapılmıyacak ve satış geri bırakılarak kanu nun ahkâmı dairesinde borç tecile oğrıyacakdır. 4 — Artlırmaya — iştirak edecek alacaklı muhammen kıiymetin yüzde yedi buçu ğu nişbetinde pey parasını veya mili — banka teminat artırma günü — mektubunu getirecektir. Da - ha fazla ma'ümat almak is tiyenlerin 935 918 sayı — ile icraya müracaatları ilân olu - nur. | 21 10-935 pazartesi 4 ı Banduma icra memurluğundan: Bandırma acanta İbrahim oğlu' Rnife 453 lira G6! ku- ruş borç'u Bandırımanın De. re — mahallesinden — Murat usta oğlu Servet ve karısı Habibe ve kızı Mahmurenin ipotek — Sofuoğlu — mevkii gazhane arkasında şarkan mukaddem Ohanes kızı ve elyevm Hüseyin tarlası gar- ben, şimalen yol ve cenuben sahibi senet ile mahdut üç buçuk dönüm 25 lira kıy- metinde bir — tarla ve aynı mevkide — şarkan — Altuncu oğlu Ahmet bağı garben, şimaler sahibi senet ve mu- kkddem Agop elyem Abdul- lah. oğlu Hüseyin cenuben yol ile mahdut bir. buçuk dönüm on beş İlira kıyme tinde bir tar'a ve aynı mev kide şarkan — sahibi senet garben cenüben yol şimalen keza sahibi senet ile mah dut bir dönüm 15 lira kıy metinde bir tar'a ile Sunul lah mahallesinde sağı Meh- met reis oğlu — Ali ve solu saraç Osman ve arkası Eyüp kira evleri önüyol ( e mah düt bir. kattan ibaret iki oda bir samanlık bir miktar avluyu havi ve etrafı tahta perde ile bölünmüş olan 100 lira kıymetindeki hanenin satılmasına karar verilmiş tir 1 — İpotek sahibi alacak- hlarla diğer alâkadarların irtifak hakkı sahiplerinin işbu gayri menkul üzerinde- ki hakları faiz ve masarife dair iddialarını evrakı müs: bitelerile yirmi gün içinde leraya getirmeleri ve hakla rı tapu sicilli ile sabit olan a dıkça satış bedelinin payla" şmasından kariç bırakv'acak- lardır. 2 124 Arlırma şartnamesi nin ilân tarihinden itibaren her kesin görebilmesi — için açık bulundurulmaktadır. M 3 birinci — artırma günü saat 15 te Bandırma — icra memurluğu — odasında yapı- lacak ve artırma bedeli mu- hammen kıymetin — yüzde yetmiş beşini bulmadığı tak- dirde en son artıranın ta- ahhüdü baki kalmak üzere arlırma (İ5 gün daha tem dit edilerek 6-11:935 — çar- şamba günü saat 15 te ya- pılacak ve artırma 2280 sa yılı kanuna — tevlfikan mu- edilen | Bandırmada şosa yolu mevkiinde şarkan İsm ail garben Kakman — you şimalen şosa cenuben Haci Mehmet tarlası ile mahdut 54 dönüm 270 lira kıyme- tinde bir tarlanın tamamı 2 Çetin azmağında şarkan Yanık oğlu turlası ve tar- ik şimalen Kurudere nam Erdek yolu — garben tarik cenuben şehir yo'u ve Kel Tahir oğlu Hüseyin ve Sa murkaş tarlaları ile mahdut 350 dönüm 1050 lira kıy- metinde bir larlanın tama. mı. 3 Yine Çetin azmağında şarkan ve cenuben - |andır- malı Samurkaş Mustafa ga- rben Çetin azmağı şimalen Değirmen yolu ile mahdut 30 dönüm 60 lira kıymeti nde bir tarlanın tamamı 4 yine Çetin azmağı mev kiinde şarkan tarik şimalen Erdek yolu garben su yirimi cenuben — sahibi senet tarlası ile mahdut 80 dönüm 160 lira kıymetinde bir tarlanın tamamı 5 Kır.- lar mevkiinde şarkan tarik şimalen tarik garben Hafız Mustafa tarlası cenuben de- re ile mahdut 25 — dönüm 5p lira kıymetinde bir tar- lanın tamamı. 6 Dana çayı rı mevklinde şarkan — dere garben tarik cenuben dere ile — mahdut 10 dönüm 36 lira kıymetin- de bir tarlanın tamamı, 7 Yine Danaçayırı mevkiinde şarkan yol şimalen Ali Ar- bendere cenuben Erdek yo- lu ile mahdut 15 — dönüm 75 lira kıymetinde bir tar lanın tamamı 8 Yine Da naçayırı mevkiinde şarkan dere şimalen — sahibi İsmail tarlası garben cenüben Erdek — yoluü ile mahdut 25 dönüm 75 lira şimalen Ali yol kıymetinde bir tarlanın ta mamı. 9 Fabrika cıvarında şarkan Hasırcı Serope çilingir ÖOmitten metruk dut- luk yeri şimalen Nikoladan metruk garben hacı Kirya ko bahçesi cenuben — tarik ile mahdut 3 dönüm 45 li ra kıymetinde bir tarlanın tamamı. 10 Sofu oğlu — mevkinde — tabak. hane deresi şimalen tarik garben Kadir cenuben Mus- tafa tarlaları ile mahdut 2 dönüm 20 lira kıymetinde bir hisse- de 40 hissesil 11 Hay- dar çavuş — mahallesinde şarkan Rum Milletinehan arsası şimalen hafız Mustafa arsası garben hacı hafız » h let arsası cenuben. tarik ile mahdut 305 arşın — tamamı yetmişbeşini bulmadığı tak- tirde ihale yapılmıyacak satış geri bırakılarak kanun ah- kâmı dairesinde borç teci'e ve tar'anın 64 uğrayacaktır 4 Artırmaya — iştirak edecek alıcı muühammen kıymetin yüzde yedi buçuğu | nisbetinde pey parasını veya milli bank teminat mektu nu getirecektir. haha fazla malümat almak istiyenlerin 935-374 numara ile B — | Bahkesir Sülh kükuk — icraya — hammen kıiymetin — yüzde | müracaatları ilân- olunu SAYK 3 —— hakimliğinden: Balıkesirin Vicdaniye ma- hallesinden Şaban kerimesi Zehra ve Mustafa kızı Sab- riye hanımlar vekili avukat Tevfik Zerdecinin Yenice mahballesinden İbrahim oğlu Rahmi ve Kadir ve Vicda- niye mahallesinden İspartalı hacı Aziz oğ'u İsmail ve Mehmet aleyhlerine ikame eylediği Börekçiler mahal- lesinde kâin müşlerek bir bap evlerinin taksimi dava- sının yapılmakta olan mu hakemesi sırasında tapu da- iresinden gelen cevabı mu- zakereye göre — münazealı evde hissedar olduğu an'a. şılan Vicdaniye mahallesin- de beş numaralı hanede mu- kim Pörekçiler mahallesin den eskici Salih damadı İs- mail oğlu Ömerin — namına gönderilen davetiyede mu- maileybin tarihten on sene evel Balıkesirden ayrılarak semti meçhule gittiği muba- şirin meşruhatından anlaşıl- makla muhakemece muma- i'eyh Ömere ilânen tebliğat 1fasına karar verilmiş oldu- ğundan muhakemenin mu- allâk bu'unduğu 11-10 935 günü saat İ4 de muhake. meye gelmesi için tebliği makamına kaim olmak üze- re ilân olunur. 610 lira kaymetinde — hali arsasının 432 hissede 72 hissesi 12 Haydar — çavuş mahallesi Taşdibi mevklin- de şarkan Urpatyandan met- ruk dükkân arsası şimalen tarik garben Yanaki arsası cenuben sarraf Muharrem Markodan metruk - arsa ile mahdut tamamı 180 lira kıymetinde 18 arşın arsanın 1152 hissede 216 hissesinin paraya çevrilmesine karar verilmiştir. 1 — İpotek sahibi alacak- hlarla diğer — alâkadarların ve irtifak hakkı sahiplerinin işbu gayri — menkuüller üze. rindeki hakları ve — hususi faiz ve masrafa dair iddia- Tarını evrakı — müsbitelerile 20 gün içinde icraya bildir- meleri ve hakları tapu sici- Hile sabit olmadıkça — satış bedelinin — paylaşmasından hariç bırakılacaktır. 2 — Artırma 21-10-935 pazartesi günü saat 15 de Bandırma İcra memurluğu odasında yapılacak ve artı rma bedeli muhammen kı: yınetin yüzde 75 şini bulma- " dığı takdirde en son artıra- vın taahhüdü baki kalmak şartile arlırma on beş gün daha temdit edilerek 6-11-935 çarşamba günü saat 15 de yapılacak ve artırma 2280 numara'ı kanun mucibince muhammen kıymetin yüzde 75 ni bulmadığı — takdirde iha'e yapı'ımyacak ve satış geri bırakılarak — könunün ahkâmı dairesinde borç te- cide uğrıyacaktır. 3 — Artırma şarlnamesi. ni ilân tarihinden — itibaren herkesin görebilmesi için ic- rada açık bulundurulmakta- dır. 4 — Artırmıya iştirak ed- ecek alıcı mühammen - kiy- metin yüzde 7,5 kıymetinde pey parasını veya Milli ba- nk teminat mektubunu ge- trecektir. Daha fazla ma- Tümat almak istiyenlerin