23 Haziran 1935 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 6

23 Haziran 1935 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 6

geee Ka SAYIFA 6 £ vtıl: Şimdi, ne o; ne bu.. tirecektir. Yenişehir Şarbaylığından Şartname a 1 — Yenişehir belediyesine ıiıı.' uımlımî helâ inşaatının E eksiltme usuliyle eksiltmeye konulmuştur. wkz — Bu inçııuı,ı tahmin edilen bedeli 1586 lira 73 ku- ruştur. BÜi 3 — Bu inşaata ait şartname aşağıda gösterildiği şe- — kildedir. A — Keşif bedeli ; — Eksiltme şartnamesi E — Mevcud kraki ve fenni şartnamenin tamamiüi tatbiki. D — İhaleyi müteakib eksiltme kanunundaki şerait /— dairesinde noterlikçe bir mukavele akdi ve bu babtaki /— masraf müteahhide aittir. — F — İnşaat ihale bedelinin birinci taksiti birinci kâ- munun 15 inde ikinci taksit 15 mart 1935 te tediye edile- cektir. —— K — Müteahhidin bu gibi işleri yaptığına dair başmü- hendislikten bir vesika ibrazı ve ticaret odasında mukay- bulunması şarttır. 4 — Eksiltmeye girebilmek için 2490 numaralı kanu- nun 17 inci maddesine göre muvakkat teminat verilmekle beraber ihaleyi müteakib de dipozit yüzde 15 e iblâğ edi- — lecek ve mukavelename on beş yün zarfında ikmal edile- /|rek âkidin tarafından imza edilecektir. — 5— Umumi belâ inşasma ait malzemeden taş, tuğla, kireç, belediyece temin edilecektir. — 6 — Eksiltme müddeti 15 haziran 935 ten itibaren 21 ündür. İhale müddeti 5. 7. 1935 cuma günü saat 16 da " belediye dairesinde encümen huzurunda ihalesi içra edi- b —“ılnıııl mukavele tarihinden itibaren bir buçuk ay- /| da bitmiş olacaktır. (1461) 1 — 2559 Bir iki güne kadar Bu sütunlarda, bu işin nasıl olacağını okuyacaks nız En küçüğünden, en büyüğüne kadar hiçbir para sah!bı Elimdeki paradan nasıl istifade edeyim?.. Diye düşünmiyecek!... Bugüne kadar: ' İPARANIZ AZİSE: Hiç bir işe atılamıyor ve paranızı evinizde saklıyordunuz. PARANIZ ÇOK İSE: Ya neticesini tahmin edemediğ iniz bir ticaret işine girerek çok defa zarar ediyordunuz, yahut da apartıman yaptırarak yüzde iki , üç gelirle iktifa ederek başınızı binbir derde sokuyor ve pa - ranızı öldürüyordunuz .... Hiç birinelüzum kalmıyor.. Paranrz olduğu gibi sizin olarak kalacak ve her başında muntazam bir gelir ge- 1-2541 Kapalı zarf usuliyle eksiltme ilanı Nafıa Vekâletinden: 1 — Eksiltmeye konulan iş (Samsun vilâyetinde Baf- ra — Alaçam yolunda) (Betonarme Bafra köprüsü inşaatı)dır. İnşaatın keşif bedeli 225.000 liradır. 2 — Bu işe ait şartnameler ve evrak şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi, b) Mukavele projesi, €) Nafıa işleri şeraiti umumiyesi, d) Tesviyei türabiye, şose ve kârgir inşaata dair fen- ni şartname, e) Betonarme büyük köprüler hakkında fenni şart- name, f) Keşif hulâsası cetveli, ) Proje. tninnlır bu şartnameleri ve evrakı 1125 kuruş bedel mukabilinde Nafıa Vekâleti şoseler reisliğinden alabilir- ler. 3 — Eksiltme 10. 7. 935 tarihinde çarşamba günü saat 16 da Ankarada Nafıa Vekâleti binasında şoseler re- isliği dairesinde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin (12500) li- ra muvakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lazımdır. 1 — Ticaret odasına kayıtlı olduğuna dair vesika, 2 — İstekliler yapmış oldukları işlere ait vesikaları göstererek eksiltmeğe girmek için Nafra Vekâletinden ehliyet vesikası alacaklardır. 6 — Teklif mektubları yukarda üçüncü maddede ya- zılı saatten bir saat eveline kadar şoseler reisliği dairesi- ne ı_nürilnnk eksiltme komisyonu reisliğine makbuz mu - kabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olma- sı ve dış zarfın mühür mumu ile eyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. Üü (1464) 1 — 2557 Milli Müdafaa Vekâleti Satın Alma Komisyonu ilânları İLAN 1 — Müteahhid nam ve hesabına 50 gram radyüm zi- yadar boya açık eksiltme ile almacaktır. 2 — Tahmin edilen bedel 2.200 liradır. 3 — Şartnamesini görmek - ve almak istiyenlerin her gün eksiltmesine gireceklerin 2490 sayılı kanunun 2, 3 ün- cü maddelerinde yazılı şartlar dahilinde ve 187 lira 50 kuruş teminat mektubiyle birlikte 10. 7. 935 çarşamba gü- nü saat 11 de M. M. V. satm alma komisyonuna müraca- H 1035 | Adana belediye riyasetirden: | Emaye numarataj levnaları yav- tırılıyor Belediyemiz hududu dahilindeki binalar için (272'0) tane emaye numara levhası yaptırılması acık eksiltme- ye konulmuştur. A — İhalesi temmuzun dokuzuncu salı günü saat on beşde belediye daimi encümeninde yapılacaktır. B — Eğreti tutum parası yapılacak teklifin yedi buçuğudur. C — Şartnamesi yazı işleri kaleminden parasız veri- yüzde “dir. İsteklilerin ihale günü eğreti tutum parası makbuz- larile belediye encümenine gelmeleri ilân olunur. (1468) 1 — 2566 ——— Ankara İcra Dairesi Gayri Menkul Satış Memurluğundan: 1 — İzalei şüyudan dolayı satılmasına karar verilen — tapunun kütük 124, pafta 109, ada 625, parsel 1 numarasında kayıtlı ve An- karanın Nazımbey mahallesinde iplikçi sokağında kâin bir ahşab ev aşağıdaki şartlar dairesinde açık artırmaya çıkarılacaktır. 2 — Evsaf ve müştemilat: Avlu içinde alt katta bir oda, küçük asma oda, bir taban ve tavansız bir oda gene taban ve tavansız bir oda ve sofa, birinci katta iki oda, bir sofa, bir mutfak, yukarı katta nâtamam üç oda, bir sofa, avluda bir helâ vardır. Heyeti umumiye- sine 1340 lira krymet takdir olunmuştur. 3 — Satış peşin para ile ölmak üzere 29. 7. 935 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 — 16 ya kadar icra dairesi gayri menkul sa- tış memurluğunda yapılacaktır. * — Talibler takdir edilmiş olan yukarıdaki muhammen kıy- metin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi veya milli bir ban- kanın teminat mektubu ile kanunen teminat olarak — kabul edilen hazine tahvilleri getireceklerdir. $ — BSatış günü arttırma bedeli takdir edilen kıymetin - yüzde 75 ini bulduktan ve üç defa nida ettirildikten sonra mezkür günün 16 ımcı saatinde en çok artıran talibine ihale olunacaktır. 6 — İşbu tatihdeki arttırmada teklif edilen bedel muhammen kıymetin yüzde 75 ini bulmadığı takdirde 13. 8. 935 tarihine mü- sadif salr günü saat 14 — 16 ya kadar yapılacak ikinci artırmada en çok artıran talibine ihale oluncaktır. 7 — Birinci ve ikinci artırmalarda ihale bedeli ihaleyi mütca- kib verilmediği takdirde üzerine ihale edilenin talebi üzerine ihale tarihinden itibaren kendisine bedeli ihaleyi teslimi vezne eylemesi için yedi gün kadar mehil verilecektir. İşbu müddet zarfında ihale bedeli yatırılmadığı takdirde ihale bozulacak ve bu tarihten evel en yüksek teklifte bulunan talibe tklifi veçhile almağa razr olup olmadığı sorulduktan sonra teklifi veçhile almağa razı ise ihale farkı birinci talibten tahsil edilmek üzere bu talibe ihale edilecek- tir. Teklifi veçhile almağa razı olmazsa gayri menkul yeniden 1$ günlük ikinci artırmaya çıkarılarak en çok artıcan — talibine ihale edilecektir. 8 — Her iki arttırmada da gayri menkul talibine ihale edildikte tapu harciyle dellaliye resmi müşteriye ve ihâale tarihine kadar olan müterakim vergi ve resim ise borçluy aaittir. 9 — Borçlu ve alacaklılarla diğer alâkadarların bu Bgayri mehn- kul üzerindeki haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan id- dialarını evrakı müsbitelerile 20 gün içinde dalremize bildirmele- ri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicilliyle sabit olmadıkça satış bedelinin paylaştırılmasından hariç tutulacaklardır. 10 — Artırmaya iştirak edecekler 15. 7. 935 tarihinde 935/60 nu- mara ile dairemizdeki yerinde herkese açık bulundurulan şartna- memizi okuyabilirler. 1 —25651 Ankara belediye reisliği ilanları GEAAY I GSSNENE D atları. (1462) 1 .— 9Eca İLAN Erzurum kıtaatı için 150.000 kilo sığır eti kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. İ- halesi 2 temmuz 935 salı gü- nü saat 15 de yapılacaktır. İlk teminat 1687 lira 50 ku- ruştur. Şartnamesini almak için her gün Erzurumda sa- tın alma komisyonuna müra- caat edilebilir. Eksiltmeye girecekler ilk teminat ve kanunun 2 ve 3 üncü madde- lerinde yazılı vesikalarla bir- likte teklif mektuplarının ihale saatından bir saat ev- vel Erzurumda satın alma komisyonuna vermiş bulun- maâları. (14283) — 1—2482 İLAN Müsadere edilen 20 tene- ke benzin 1-7-935 parartesi günü saat on beşte açık ar- tırma ile satılacaktır. İstek- Hi olanların levazım - direk- törlüğüne gelmeleri. 1—2407 İLAN 1 — Yenişehirde çocuk e- sirgeme kurumu binası kar- şısındaki yolda zeminin tes- viyesi ve fazla taşların de- poya nakli suretiyle mevcut taşla parke kaldırım yaptı- rılacaktır. Keşif bedeli 334.94 liradır. 2 — İhale, 29-6-935 tari- hine rastlayan cumartesi günü saat 11 de fen direk- törlüğü odasında açık ek- siltme ile yapılacaktır. 3 — Keşif ve şartnamesi- ni görmek için fen kalemi- ne gelinecektir. 4 — Muvakkat teminat 25 liradır. 1—2404 BİLİT 1— Ankara belediyesi katara baytarları - için iki çift lastik çizme, kesici, ır- Zat ve çıraklar için 30 çift yerli vakete çizme 24 pan: tolun 24 önlük 48 gömlek 48 takye alınacaktır. 2 — Muhammen bedeli 450 liradır. 3 — Nümune ve şart kâ: ğıtlarını görmek için baytat işleri direktörlüğüne geli - necektir. 4 — Üsterme 28-6-935 gün: lemecine rastlryan cuma gü- nü saat on dörtte baytar di- rektörlüğü odasında yapıla. caktır. $ — Eğreti tutak akçası 33 lira 75 kuruştur. 1—2405 İLAN Şehir ve Bomonti bahçe- lerinde masalar üzerinde Be lediyeden musaddak fiat lis- teler bulundurulacağı —hal- kın malümu olmak üzere ilân olunur. (1456) 1—2547 İLAN 1 — İtfaiye memur ve müstahdemini için (66) çilft çizme aleni eksiltmeye çı - karılmıştır. 2 — Muhammen bedeli ,880) liradır. 3 — Muvakkat teminat x66) liradır. 4 — İhale 14 — 7 — 935 çarşamba günü saat onda Belediye Levazım Direktör- lüğü odasında yapılacaktır. 5 — Şartnameyi görmek istiyenler her gün Levazım Direktörlüğüne müracaat &- debilirler. (1465) — 1 — 2565