26 Haziran 1935 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

26 Haziran 1935 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

SAYIFA 8 Kapalı Zarf UsulileEksiltme İlânı [Balikesir Zİraat Sıhhat ve İçtimai Mua venet Vekâleti Merkez Hıfzıssıhha Müessesesi Satınalma Komisyonundan: 1 — Eksiltmeye konulan iş: Ankarada Ceheci caddesi üzerinde Merkez Hıfzıssıhha Müessesesi Çiçek aşısı şube- si için alınacak Dana. 2 — Alınacak Dana (270) adet olup tahmin bedeli (8100) liradır. 3 — Eksiltme 9 temmuz 1935 salı günü saat onbirde Hıfzıssıhha Mücssesesinde yapılacaktır. Teklif mektup- larının mezkür saattan bir saat evveline kadar verilmesi şarttır. ME 4 — Eksiltmeye girebilmek için (607) lira (50) kuruş- luk ilk teminatın verilmesi ve aşağıdaki vesikayı haiz ol- masrı şarttır. 5 — Resmi müessesata en aşağı on bin liralık et teah- hüdünü yaptığına dair bir vesikanın gösterilmesi. (1480) 589 Meteoroloji Enstitüsü Direktörlüğünden: Enstitümüz hizmet kamyonu ihtiyacı için eksiltme ve artırma kanununun 46 mcı maddesinin A fıkrasına göre pazarlık suretiyle 3500 litre benzin satın alınacaktır. Pa- zarlık 28-6-935 cuma günü saat 10 da Keçiören caddesi ü- zerinde bulunan Ziraat Vekâleti Tohum ıslâh istasyonu binasında toplanan kömisyonda yapılacaktır. İsteklilerin yukarda yazılı gün ve saatta komisyona başvurmaları. (1482) 1—2587 Ankara Defterdarlığından: Kızılbey maliye şubesi müelleflerinden müteahhid ma- car tebasından Ladan ve ortağı Mıdarlantin 933 takvim yılma ait verdikleri beyannamenin defterlerile karşılaştı- rılmak üzere gösterilen ikametgâhlarında aranmış ise de bulunmadığı için beyannamenin sıhhati tevsik edileme: miştir. Kendileri on beş gün içinde şubesine gelmedikleri ve- ya defterlerini göndermedikleri takdirde vergilerinin re- sen takdir edileceği ilan olunur. (1483) 1—2586 Nafıa BakanlıSından : Muhammen bedeli 700 lira olan 20 adet bahçe kanape si pazarlıkla yaptırılacaktır, Pazarlık 2 temmuz 935 salı günü saat 15 de Ankarada Bakanlık malzeme müdürlüğünde yapılacaktır. İsteklilerin Ticaret odası vesikası ve 52,5 liralık mu vakkat teminatları ile aynı gün ve saatte komisyonumuzda bulunmaları lâzımdır. İstekliler bu husustaki resim şartnameyi Bal malzeme müdürlüğünde görebi Ankara Ceza eviMüdürlüğünden: Ankara ceaz evinin bir senelik ekmek ihtiyacı için 30 mayıs 935 tarihinde açılan kapalı zarf usuliyle münaka- saya talip zuhur etmediğinden mezkür ekmeğin ayni şe- rait tahtında bir ay zarfında pazarlıkla alınmasına karar verilmiştir. İsteklilerin (2240) lira (37) kuruş teminatı muvakka- te akçesi veya banka mektubu ile birlikte her gün öğleden sonra cumuriyet müddei umumiliğinde müteşekkil ko- misyona ve şeraiti anlamak üzere Cebecide ceza evi mü- dürlüğüne müracaatları ilân olunur. (1282) 1—2240 —————————————.. e| b " ULDZ, MAKINALAR *Tıc'AnsTH.y;ı_şsğıl l l İmar Müdür Kimden istimlak edildiği Mahallesi lüğünden: Muhammen bedel Ada — Parsel No. — No 191 2 191 12 191 13 210 » ” 210 5 1s Yukarda kaydı çıkarılan hanelerin enkazları 10 tem- muz 935 çarşamba günü saat on beşte blmüzayede satıla- cağından taliplerin İmar müdürlüğünde müteşekkil - ko- misyona müracaatları, 1—2606 Sokağı Bay Münip — İmam Yusuf Bay Esat “ Ak dibek Bayan Melek — Leblebisi — ., » Evkaf Müdürlüğü Yenice — Namazgiâh Bahriye cad ULUS Bankasından: Ziraat Bankası Balıkesir şubesinden onbeş bin küsur lira alarak bir bab fabrika ile müştemilâtını birinci dersce- de ve birinci sırada ipotek eden ve 929 senesinde i karar verilmiş olan Balıkesir'in Martlı © bacıoğlu Hacı Halız Mehmet ve bir: lerin kanuni müddet içinde borçlarını layı Giresun nahiyesi hududu dak de ve lislerin arazi ve bahçeleriyle çevrili ve so: Vanslı ve alât ve edevatı tamam ve kârgir bina kuvvetiyle ve türbinle döner ve ifesi az işlemiş muntazam un fabrik. rşısında su ile dö- ner iki taşlı değirmen ve ayrıca iki büyük ahır ve bir işha- ne ve ekmekçi furunu ve bir oda ve başkaca kara taşlı de ğirmene bitişik iki oda ve iki dükkân ve dört mağaza ve ayrıca fevkani yedi oda ve üç büyük salon ve bir mutbah ve alt katta dört oda ve bir mutbah ve bir ahır ve bir halâ ve başkaca fabrika binasına bitişik iki oda ve iki buçuk dö- nüm kadar havluyu müştemil olan bu gayri menkul tarihi ilandan itibaren otuz gün müddetle açık artırmaya çıkarıl- mış olduğundan talip olanların birinçi artırma günü olan 22-7-935 tarihine tesadüf den pazartesi günü saat 15 den itibaren Balıkesir İcra salonunda yapılacağı ve artırmaya iştirak edeceklerin fabrika ç â muhammen kıymeti olan otuz ranın yüzde yedi buçuk nisbetinde dipozito akçesiyle hazır bulunmaları ve artır- ma şartnamesi ilân tarihinden itibaren herkes tarafından görülmek üzere açık bulunduğu ve tayin edilen işbu za- manda artırma bedeli gayri menkulün muhammen kıyme- tinin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en çok artı- ranın teahhüdü baki kalmmak şartiyle artı. on beş gün daha temdid edilmiş olacağı yani 7-8-935 tarihine tesadüf eden çarşamba günü ayni saatta gayri menkulün en çok artırana ihale edileceği ancak mesele 2280 numaralı kanu- na temas etmek itibariyle yine artırma bedelinin ©6 75 sini bulmadığı takdirde borç beş seneye tâbi tutulacağı ve ipo- tek sahibi alacaklılarla diğer alâkadarlarının gayri men- kul üzerindeki hakları hususiyle faiz ve masrafa dair olan iddialarını evrakı müsbiteleriyle birlikte yirmi gün için- de icra dairesine bildirmeleri aksi halde hakları tapü sicil- liyle sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından hariç kalacakları ve artırmadan doğma dellâl resmiyle vergisi- nin müşteriye aid bulunacağı ve artırma günü hazır bulun- mayan müşterilerin vaz gecmiş nazariyle bakılacağı ilan olunur. (1479) 1—2590 Acele SATILIK ECZAHANE Demiryolu Üzerinde Orta A. sadoluda iyi bir eczahane çok müsait şeraitle satılıktır. Almak istiyenlerin İstanbulda şark ecza deposunda Bay Hasana ve An- Saçları Dökülenler karada Diş tabibi Bay Hasan Na- ile müracaatlar:. 1—2576 Daktilo aranıyor İsteklilerin Anafartalar cad- desinde Dr. Nizameddin apar . tıman ikinci kat İntes inşaat fen bürosuna baş vurmaları. Satılık Paşalar tepesinde 704 No. ar- sa satılıktır. Telefon 2291. 1—2573 Doktor Ali Maruf Ünver Komojen Kanzuk Saç Eksiri Saçların dökülmesine ve ke- peklenmesine mâni olur. Ko- mojen saçların — köklerini kuvvetlendirir. ve besler. Komojen saçların gıdasıdır. Tabil renklerini bozmaz, lâ- tif bir rayihası vardır. Ko- mojen katızuk saç eksiri ma- ruf eczanelerle ıtriyat ma- Bazalarında bulunur. LİNİMANTOL KANZUK : ROMATİZMANIN KATİ DEVASIDIR. Kiralık ve satılık ev İametpaşa mahallesinde U- lacak sokağında No: 5 ev birin- ci kat üç oda bir mutfak, ikin- ©i kat dört odâ bir mutfak. Aynı evde alt kata ve yahut 2547 — 1638 telefona müracaat, İmtiyaz şahibi ve Başını harriri Falih Rıfkı ATAY Umumi neşriyatı Idare eden Yazt İşleri Müdürü Nasuhi | BAYDAR Çankırı caddesi civarında | Vlus — Basımevinde basılmış. | DERİ, FİRENGİ VE BELSOĞUKLUĞU HASTALIKLARI MÜTEHASSISI Tabakhane caddesi başında Altıntaş sokak — No. 17 Hastalarını het gün 9-13 ve 15-20 ve kadar kabul eder. 26 HAZİRAN 1935 ÇARŞAMBA AA İ AM Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden: Nazilli basma fabrikası iltisak demiryolu için lü zumu olan 4400 2det meşe travers (sif İzmir teslimi) ğ siltme ile alınacaktır. Bunların muhammen be deli 9680 liradır. Bu traversler Devlet demiryollarında kullanılan ahşap traversler metanetinde olacaktır. İstekliler fazla izahat almak için Sümer Bank İnşaat servisine ü at edebilirler. itme S Temmuz 935 cuma gü Ankarada Ziraat Bankası binasınd. Sümer Umumi Müdürlüğünde yapılacaktır. Eksiltmeye rak edebilmek için isteklilerin 726 1liralık teminat göstermeleri lâzımdır. 1—2512 Söke belediye başkanlığından: 48891 lira 60 kuruş bedeli keşfi ile Söke su boruları ve malzemesi ile boru ferşiyatı ve kalafat. 1 — Nafia Vekâleti ve Sıhhiye Vekâletinden musad- dak su projesine göre 48891 lira 60 kuruş bedeli keşfi olan Söke su yolları boru ve malzemesi ve boru ferşi- yat ve kalafatlanmasını 1 — 6 — 935 tarihinden itibaren 31 gün müddetle kapalr zarf usulü ile (2490) numaralı artırma ve eksiltme kanunu hükümleri dairesinde eksilt- meye konulmuştur. 2 — İhale 15 — 7 — 935 pazartesi günü saat 16 da Söke Belediyesinde Encümen huzurunda icra kılına- caktır. 3 — Taliplerin ihale saatinden bir saat evveline ka- dar muvakkat teminat ekçalarını ve yahut banka mek- tuplarile birlikte tekliflerini kanuna ve şartnameye uy- gun surette verilmesi lâzımdır. * — İşbu malzemenin evrakı keşfiyesini ve şeraiti fenniyesini anlamak istiyenler Söke Belediyesine mü- racaat edeceklerdir. (1470) 1 — 2567 Türk Hava Kurumu » .. .. BUYUK pi » Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. 19 uncu tertip 3 üncü keşide 11 temmuzdadır. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca; 20.000, 12.000, 10.000 liralık ikramiyelerle 20.000 liralık mükâfat vardır. Adana belediye riyasetinden: Emaye numarataj levhaları yap- tırılıyor Belediyemiz hududu dahilindeki binalar için (27240) tane emaye numara levhası yaptırılması açık eksiltme- ye konulmuştur. A — İhalesi temmuzun dokuzuncu salr günü saat on beşde belediye daimi encümeninde yapılacaktır, B — Eğreti tutum parası- yapılacak teklifin yüzde yedi buçuğudur. C — Şartnamesi yazı işleri kaleminden parasız veri- lir. İsteklilerin ihale günü eğreti tutum parası makbuz: larile belediye encümenine gelmeleri ilân olunur. (1468) 1 — 2566 Evkaf Umum Müdürlüğünden: Gökçe oğlu mahallesinde ve meclis caddesindeki 475 numaralı vakıf binanıtı halâlarına yeniden sifon konması- na ve pis sularının tamirine talip olanlarım 27-6-935 per- şembe günü saat on beşe kadar Evkaf inşaat müdürlüğü- ne müracaatları. (1494) Harita ve plân işleri, etüdler, aplikasyon, proaje, nirengi, nivelman, piguetaj, Ü Sondaj-işleri Mesaha mütchassısı $ > F. Hausler diplomalı Geodet. ğ İstanbul - posta kutu su Galata 1335 KUKUNUSA KUKO D DA SİNEMALAR BU GECE FEDORA Gündüzleri iki filim 1 — Saygon İsyanı 2 — Fedora Bu cec LKULÜP | KADIN AVCISI Gündüzleri iki filim 1 — Kadın Avcısı 2 — Cesaret Kıralı Her iki sinemada KUKURAÇA muvaffakiyetle devam etmektedir GECELERİ YALNIZ BİR FİLM GÖSTERİLİR