4 Temmuz 1935 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 6

4 Temmuz 1935 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 6

“SAYIFA 6 Maliye Vekâletinden: Pazarlık ilâanı 1 — Pazarlığa konulan iş (Maliye Vekâleti Milli Em- lâk Müdüriyeti ile Muntazam borçlar müdüriyeti dosya odalarına sabit raf imali) Keşif bedeli (805) lira 18 kuruştur. a) Şartname b) Keşif cedveli €) Proje İstiyenler bu şartname, keşif cedveli ve projeyi görmek ve tafsilât almak için Milli Emlâk Müdüriyetine mürecaat edebilir. 3 — Pazarlık 18 temmuz 935 tarihine müsadif perşem- be günü saat on beşte Maliye Vekâleti Milli Emlâk Müdü- riyetinde yapılacaktır. 4 — Eksiltme pazarlık usulile yapılacaktır. 5 — Pazarlığa girebilmek için isteklinin 60 lira 40 ku- ruş muvakkat teminat varakası ve Nafıa Başmühendisli- ğinde verilmiş fenni ehliyet vesikasını haiz olması lâzımdır. (1587) 1—2741 ANKASA İKİNCİ İCRA DAİRESİNDEN Kırşehir medrese mahallesinden olup İkametgâhı meçhul Müşir oğullarından Hacr'Kadir oğlu Mehmet Avniye, Ankarada bakkal Mehmede (16850) kuruş borcunuzdan dolayı aleyhinize açıları takip neticesinde tarafınıza gönderilen ödeme em- zi ikametgâhının meçhul olmasından dolayı tebliğ edilen müddetin ilanen tebliğat yepılmasına karar verilmiş olup tarihi ilandan itiba- ten bir ay içinde borcunuzu ödemeniz borca ve takibe bir itirarzınız varsa bildirmeniz ve borcunuzu ödeyecek malınızı beyan etmeniz lâzımdır, Akai takdirde hapis ile tazyik edileceğiniz gibi cebri leraya da devam olunacağı tebliğet yerine gitmek Üzere ilan olunur. 1—2730 Evkaf Müdürlüğünden: Madde 1 — Bursanın İsmet Paşa caddesinde Evkafa ait 101 103 105 107 109 numaralı arsaya yapılacak otel ve ga- raj yapısı kapalı zarfla eksiltmeye konmuştur. Keşif bede- li 19079 lira 39 kuruştur. 2 — Bu işe ait şartname ve evrak şunlardır. A - Eksiltme şartnamesi B - Mukavele sureti C - Şeraiti umumiye D - Fenni şartname E - Keşif cedveli ve resim İstiyenler bu şartnamelerle evrakı 95 kuruş bedel mu- kabilinde Bursa Evkaf Müdüriyeti ile İstanbul ve Ankara Evkaf Hey'eti fenniyesinden alabilirler. 3 — Eksiltme 29-6-935 tarihinden 18-7-935 parşembe gününe kadar olup 18-7-935 günü saat 15 de Bursa Evkaf İdaresinde eksiltme komisyonunda ihale yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için 1431 lira muvakkat te- minat vermesi bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz o- lup göstermesi lâzımdır. A - En aşağı 20000 liralık yapı işi yaptığına dair Ev- kaf Hey'eti fenniyesinden veya Nafıa Başmühendisliğin- den tasdikli vesika . B - İstekli mimar veya mühendis olmadığı takdirde mü- teahhid ile beraber her suretle şeriki mesulü olmak üzere mesuliyeti fenniyeye deruhte eyliyecek diplomalı mimar veya Mühendis göstermesi C - Artırma ve eksiltme kanununun 3 üncü maddesi- nin (A) ve (B) fıkralarında yazılı vasıfları haiz ise buna dair vesika Teklif mektubları yukarda 3 üncü maddede yazılı sa- atten bir saat evveline kadar Bursa Evkaf Müdüriyetinde komisyona getirerek makbuz mukabilinde eksiltme komis- yon reisine verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubla- rım nihayet üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş ol- ması ve dış zarfın mühür mumu ile eyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. Madde 6 — Bu iş için evvelce müracaat denler ve eksiltmeye girebilmek için yukarda ikinci maddede yazılı evrakı keş- fiye ve saireyi yeniden alacaklardır. (1596) 1—2748 ANKARA TAPU MÜDÜRLÜĞÜNDEN: Azkaranın Poyracı mahallesinden Yiğen oğlu Salihin seran mev- küinde şarkan Feyzi garben berber Hasan Şimalen aşçı Cafer cenu- ben Mustafa İle mahdut senetsiz bağın veresesi tarafından intikali İstenilmiştir. Tapu gicillinde kaydı bulunmayan bu bağın tahkik ve tesbiti için 16-7-935 günü mahalline gidileceğinden tasarrufu ile alâkader olanlar varsa evrakı müsbitelerile birlikte tahkikat günü saat onda mahallinde bulunacak tapu memuruna ve yahut vilâyet Tapu müdürlüğüne müracaatları tüzumu ilan olunur. 1—2733 ——— ANKARA BİRİNCİ SULH HUKUK MAHKEMESİNE: Sanatlar mektebi muhasebecisi Cevat ve kayın biraderi Ahmed:: Bâlânın Köseli köyünden türk oğlu Ahmedin âleyhinize ikame ettiği 30 lira alacak davasının cereyan eden muhakemesi sırasında: davacı satın alınan hırsızlık değirmen taşlarının istirdat edilmesi Üzerine verilen bedeli 30 lira veya daha az bir parayı almadığınıza ve binaenaleyh bu İmikdar veya daha arz bir borcunuz olmadığına dair yemin teklif etmiş adresinizin müteaddit defa namınıza çıka- rılan davetiyedeki mübaşir meşruhatından meçhul olduğu anlaşıl- Masma binaen usulün 141 inci maddesine tevfikan keyfiyetin ila- mneh icrasma karar verilmiştir. Muhakeme 19-7.935 saat 9,5 a muallaktır. Bildirilen günde gelip yemin etmeniz ilanen bildirilir. 12746 ULUS Sivrihisar Belediyesinden: 4640 lira muh, detle ve kapalı za İhalesi 8-7-935 paz. men bedelli font boru otuz gün müd usuliyle münakasaya konulmuştur. tesi günü saat 16 da yapılacaktır. Talipler tnar i Belediyeden alarak söylenen gün de saat 15 kadar teklif mektuplarını makbuz mukabilinde Belediye başkanlığıma vermeleri ve teklif mektuplarına ©o 7,5 nisbetinde muvakkat teminat leffetmeleri ilan olu nur, (1413/3301) 1—2454 — ee ANKARA $ ÜNCÜ SULH HUKUK HAKİMLİLİNDEN. Ankara tapu kadastro müdürü iken vefat eden M. Mekini rekesine mahkeme &d edilmiş olduğundan kefaleti hasebi alacaklı olanlar da dahi! olduğu halde bilcümle alacaklı ve borçlula- Tn vesaiki resmiyelerile beraber bir ay zarfında 3 Üncü sulh kuk mat hu« sine müracaat ve alacaklarını va kayıt ettir- miyen mirasçıya ne şah € ne de terekeye İzafeten takip edemiyecekleri ve ibraz edecekleri veszik için akbuz is 1—-2735 yi y eai değ ae ğelüdi ANKARA 3 ÜNCÜ SULH HUKUK HAKİMLİĞİNDEN Doğan bey mahallesinde İbadullah sokağında mukim iken velat eden ermeni milletinden Keorkun terekesine mabkemece vaziyed edilmiş oldı ar da dahil oldu- gu halde bilcümle alacaklı ve borçluların vesaiki resmiyelerile be- cekleri lüzumu ilan olunur gundan kefaleti hasebile alacaklı ola raber bir ay zarfında 3 üncü sulh hukuk mahkemesine — müracaat- ları ve alacaklarını vaktile kayıt ettirmiyenlerin mirasçıya ne şah- sen ve ne de terekeye izaleten takip edemiyecekleri ve ibrar ede- cekleri vesaik için makbuz isteyebilecekleri Tüzumu ilan olunur. 1—2136 çei beeğz ND üğ ei rmaayişmn li drşmkağii ANKARA TAPU MÜDÜRLÜĞÜNDEN: Delilertepesinde 121 kapı No: lu ve tarafları Hacı Osman ve Hacı Mehmet ve Örner tarik ile mahdut olan harap bağı kasap Meh- met Çavuş 318 tahrir kaydına göre evvelki sahibi bulunan helvacı oğlu Salihin vefatından 18 sene evel satın aldığından bahisle na- mına tescilini istemektedir. Tapuca.müseccel olmayan bu gayri menkul için 20-7-935 — saat onda mahalline g eğinden tasarruf ve mülkiyetlerile başkaca alâkalı olanlar varsa evrakı müsbitelerile Ankara tapu müdürlüğü- yahutta mahallinde bulunacak tahakkuk memuruna müraca- 1—271A ANKARA 3 ÜNCÜ SULH HUÜKUK HAKİMLİĞİNDEN: 6/2 hissesi müteveffa eczacı Şevket Ahmede ait ve Ankara say- lavı kımacı xade Şakire ipotekli bulunan ve Ankarada leblebici ma- hallesinde kâin ve kadastronun 133 ada 11 parsel numarasında ka- yıdlı olup muhammen kıymeti 1665 lira olan 6/2 hissesinin bilmü- zayede paraya çevzilmesine ve müzayedenin 3-8-035 cumartesi gü nü sâat 10 da yapılmasına mahkemece karar verilmiş olduğundan müzayedeye iştirak etmek İstilyenlerin yüzde 7,5 yedi buçuk pey akçesile beraber yevmi ve sdat mezkürda Ankâra 3 Üncü sulh hu- kuk mahkemesine gelmeleri lüzumu ilan olunur. 1—2745 ——— aa ANKARA İCRA DAİRESİ GAYRİ MENKUL SATIŞ ME- MURLUĞUNDAN: 1 — Mahcuz olduğundan dolayı satışına karar verilen tapunun sayıfa 76, pafta 112, ada 463, parsel $ numarasında mukayyet ve yal. çın kaya mahallesinin meydanlık sokağında kâin ahşap ev aşağıda yazılı şartlar daireside satılmak üÜzere açık artırmaya çıkarılmış- £ ve müştemilâtı: Bu ev çift kanatlı kapıdan girilince avlu, bir helâ, bir kömürlük, bir mutfak, bir o- da üst katta bir sofa üzerinde biri natamam iki oda bir tarasa mev- cuttur. Natamam odanın üst hakkı diğer haneye aittir. 700 lira kıy- met tahmin olunmuştur. 5.81935 tarihine müsa- dera dairesi gayri menkul 3 — Batış peşin para İle olmak üzere dif pazartesi günü saat 14-16 ya kadar satış memurluğunda yapılacaktır. $ — Talipler takdir edilmiş olan yukardaki muhammen kıyme- tin yüzde 7,5 gu nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın te- tminat mektubu ile kanunen teminat olarak kabul edilen hazine tah- villeri getireceklerdir 5 — Satış günü artırma bedeli takdir edilen kıymetin yüzde 7$ ini bulduktan ve üç defa nida ettirildikten sonra mezkür günün 16 mecı saatinde en çok artıran talibine ihale olunacaktır. 6 — İşbu tarihdeki artırmada teklif edilen bedel muhammen kıymetin yüzde 75 ini bulmadığı takdirde 20.8.935 tarihine müsadif salı günü saat 14-16 ya kadar yapılacak ikinci artırmada (Keza mu- hammen kıymetin yüzde 75 ini bulmak şartile en çok artıran tali- bine ihale olunacak ve bu nisbeti bulmadığı takdirde ise 2280 numa- ralı kanun ahkâmına tevfikan borç beş sene müddetle tecile tâbi tu- tulacaktır.) 7 — Birinci ve ikinci artırmalarda ihale bedeli ihaleyi müteakip verilmediği takdirde üzerine ihale edilenin talebi üzerine Ihale ta- rihinden itibaren kendisine bedeli ihâaleyi teslimi vezne eylemesi için yedi gün kadar mehil verilecektir. İşbu müddet zarfında ihale bedeli yatırılmadığı takdirde ihale bozulacak ve bu tarihten evel en yüksek teklifte bulunan talibe teklifi veçhile almağa razı olup olmadığı sorulduktan sonra teklifi veçhile almağa razı ise ihale farkı birinci talipten tahsil edilmek Üzere bu talibe İhale edilecek- tir. Teklifi voçhile almağa razı olmazsa gayri menkul yeniden on beş günlük ikinci artırmaya çıkarılarak en çok artıran talibine iha- le edilecektir. 8 — Her iki artırmada da gayri menkul talibine ihale edildikte tapu barcile dellâliye reemi müşteriye ve ihale tarihine kadar olan müterakim vergi ve resim ise borçluya aittir. 9 — Borçlu ve alacaklılarla diğer alâkadarların bu gayri men- kul Üzerindeki haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan id- dialarını evrakı müsbitelerile 20 gün içinde dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicilliyle sabit olmadıkça satış bedelinin paylaştırılmasından hariç tutulocaklardır. 10 —Artırmaya iştirâk edecekler 20.7.1935 tarihinde 935.26 nu- mara ile dairemizdeki yerinde hetkese açık bulundurulan — şartna- memizi okuyabilirler. . 12622 1 TEMMUZ 1935 PERŞEMBE stanbul Deniz Levazım Satın Alma Komisyonundan: 47492 kilo koyun eti, 24167 kilo kuzu eti 4 temmuz 1935 perşembe günü saat 15 de Kasımpaşa'da komisyon bina- sında kapalı zari usuille almacaktır. Koyun etinin beher kilosuna 41 kuruş, kuzu etinin beher kilosuna 43'kuruş fiat tahmin edilmiştir. Şartaamesi her gün komisyonda görü- lebilir ve yahut 149 kuruş bedel mukabilinde alınabilir. İs- teklilerin 2239 lira 76 kuruştan iharet muvakkat teminat makbuz veya mektubunu ve kanuni belgeleri havi teklif mektuplarını eksiltme saatinden bir saat evveline kadar Komisyon Reisliğine vermeleri, (3365) 1—2486 İstanbul Deniz | evazım satın alma komisyonundan: Tahmin edilen bedeli 40053 lira olan 400530 kilo ek- mek 10 temmuz 1935 çarşamba günü saat 15 de Kasımpa- şada komisyon binasında kapalı zarf usuliyle alınacaktır. Şartnamesi her gün komisyonda görülebilir ve 2 lira be- del mukabilinde alınabilir. İsteklilerin 3003 lira 98 kuruş- tan iharet muvakkat teminat makbuzu veya mektuplarını ve kanuni belgeleri havi teklif mektuplarının eksiltme sa- atından bir saat evveline kadar komisyon baskanlığına vermeleri. (3479/1466) 1—2571 Harita Umum müdürlüğünden: 1 — Muhammen bedeli (800) lira Harita Umum Mü- dürlüğü için Roto marka ve 10 modelinde elektrik ve el ile işler çift forma basar bir adet portatif baskı makinası açık eksiltmeye konmuştur. 2 — İsteklilerin şartnameyi görmek üzere her gün ve eksiltmeye gireceklerin de (60) lira teminat makbuzlarıy- le eksiltme günü olan 8 temmuz 935 pazartesi günü saat (10) daCEBECİDE Harita Umum Müdürlüğü satın alma komisyonuna gelmeleri. (1449) 1—2538 Harita Umum Müdürlüğünden: 1 — Keşif bedeli (3343) lira (75) kuruş Harita Umum Müdürlüğü matbaasının pencere tadilâtile depo ve müret- tiphane inşaatı açık eksiltme ile yaptırrlacaktır. 2 — Şartnameyi görmek istiyenler her gün ve eksiltme- ye iştirak edeceklerin de (250) lira (78) kuruş muvakkat teminat makbuzlarile vaktında ve 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde yazılı vesaikle eksiltme günü olan $—7 — 935 cuma günü saat (10) da Cebecide Harita Umum Müdürlüğü satın alma komisyonuna gelmeleri. 1 — 2490 DK —I ümer - Bank umumij müdürlüğünden: | 1. — Kayseri dokuma fabrikası yanında yapılacak işçi apartımanlarının keşif bedeli 6.335.73 lira olan bodrum döşemesi altındaki temel inşaatı vahidi kı- yasi fiat esasiyle ve keşif bedeli 229.447.19 lira olan üst kısım inşaat toptan götürü olarak eksiltmeye çı- karılmıştır. 2. — Bu işe ait eksiltme evrakı şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi b) Mukavele projesi €) Fenni şartname d) Metraj vahidi fiat ve keşif hulâsası e) Projeler İstiyenler bu evrakı 11 lira 80 kuruş mukabilinde Sümer Bank Ankara merkezinden satm alabilirler. 3. — Eksiltme 15 Temmuz 935 pazartesi günü saat 17 de Ankara'da Ziraat Bankası binası içinde Sümer Bank Umumi Müdürlüğünde müteşekkil komisyonda yapılacaktır. 4. — Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5. — Eksiltmeye girmek için isteklinin 13.039 lira muvakkat teminat vermesi ve bundan başka en az 50.000 liralık tek bir bina inşaatını muvaffakıyetle bitirmiş olması lâzımdır. 6. — Teklif mektupları üçüncü maddede yazılı sa. atten bir saat evveline kadar Sümer Bank Umumi Mü dürlüğüne makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş ve zarfın kanunt saleilAa kanatılmıçe plması Vâsrmder, 25905250505 AyiyiyiyI TT h Dört yüz teneke benzin artırma ve eksiltme usuliyle satın almacaktır. Temmuzun 10 uncu çarşamba günü saat 10 da Levazım Müdüriyetinde toplanacak komisyonda ihalesi yapılacaktır. İsteklilerin yüzde yedi buçuk muvak. kat teminat akçelerini yatırarak gelmeleri ilan olunur. (1508) — 1—2840 Türk Hava Kurumu Genel Merkez Başkanlığından: 929 modeli Buyik marka bir binek otomobili satılıktır. Satın almak istiyenlerin 6-7-935 cumartesi günü saat 10 da lğıırum Muhasebe Şuğbesine, otomobili görmek istiyenle- rin her gün kurum veznedarmma başvurmaları ilan olunur. - l—2756