22 Ocak 1936 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

22 Ocak 1936 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

© lürimdi SAYIFA Amasya belediye reis liğinden: Kapalı zarf usulile eksiltme ilânı: 1 — Amaspa kasabasının elektrik tesisatı Nafta / Vekâletinc Ymusaddak projesi ve şartnamesi mucibince kapalı zarf usuliyle siltmeye konulmuştur 2 — İşbu tesisat santral binasını; bir adet normal 60 beygir kuvvetinde kondanseli lokomobili, bir adet üç safhalı S0 K. V. . lik alternatörü, Üç sahadan mürekkep tevzi tablosunu ve havaf al gak tevettür tevzii cereyan şebekesiyle sair teferrüatını ihtiva et Mektedir Bunlardan santral binasının keşif bedeli 3000, dör yüz direğin muhammen bedeli 1600 ve lokomobil ile alternatör ve tevzi tat ve şebeke ve teferruatmın ve bunların montajının keşif bedeli da. hi 21015 lira olmak üzere tesisatın heyeti umumiyesinin bedeli keşfi 25615 liradan ibarettir * — Bu işe ait evrak şunlardır A — Santral binasının şartnamesi. B — Lokomobilin fenni şartnamesi. C — Santral elektrik tesisatı fenni şartnamesi. D — Şebekenin fenni şartnamesi — Ağaç direklerin fenni şartnamesi ve hesabı. F — Esbabı mucibe raporu. G — Umumi keşif, H — Eksiltme şartnamesi. | — Mükavelenamc. J — Şebekenin haritası, sukutu tevettür hesabı, plânlar, profil ler, maktalar. $ — Arzu edenler bu evrakı Amasya belediyesinde görebilecek- leri gibi 128 kuruş bedel mukabilinde Ankarada posta kutusu :07 adresinde elektrik mühendisi Bay Hasan Haletten alablirler. 6 — Eksiltme ilânı 11.1-936 tarihinden itibaren 45 gün müddcı. İc olup eksiltme 24.2.036 tarihine müsadif pazartesi günü saat 15 'de Amasyada belediye binasında yapılacaktır 7 — Eksiltmeye girebilmek için taliplerin keşif ve muhammen bedellerin © 7.5 gu nisbetinde muvakkat teminat akçası yatırmaları veya 2400 numaralı artırma, eksiltme ve ihale kanununun tarifatı dairesinde bir banka mektubu ve yahut sair teminat göstermeleri, ve şimdiye kadar bu gibi işleri yaptıklarını ve bu husustaki fe kabiliyetlerini gösterir ve kanunun uygün vesaik ibraz ey, lemeleri ve bunlar bir şirketi temsil ediyorlarsa musaddak vekâlet- 'name ve mukayyet bulundukları ticaret oda veya - mahkemesinden son tarihli bir vesika göstermeleri şarttır. 8 — Teklif mektupları altıncı maddede yazılı saatten - bir saat evvel belediye dairesine getirilerek makbuz mukabilinde belediye reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayct merkür saate gelmiş ve dış zarfının mühür mümiyle - kana. tılmiş olması Tâzımdır. 9 — İşbu tesisatın heyeti umumiyesi için verilecek teklif mek. tupları kabul olunacağı gibi bina ve direkler hariç olmak üzere 21015 lira keşif bedeli ol verilecek teklif mektupları da kabul edilir. 10 — Teklif mektuplarının 2490 numar tamamiyle uygun olarak hazırlanmış olmas kanunun — tarifatır şarttır. 1—164 Hariciye Vekâletinden: Hariciye vekkletinde 11 inci dereceden mevcut münhal memu. Fiyetlere talimatnamesine tevfikan müsabaka ile memur alımacaktır. Müsabaka imtihanı 17 şubat 936 pazartesi günü saat 10 da Hari. — sye vekiletinde yapılacaktır. — Müsabakaya iştirak için, taliplerin memurin kanununun 4 üncü maddesindekilerden başka aşağıda yazılı evsafı da hai olmaları ur ukuk, Mülkiye, Ulümu Siyasiye, İktısadiye ve İçtimsiye ve fakülte derecesindeki yüksek Tticarct mektepleri. veya hariciye ile alkam bulunan mümasit yüksek mekteplerden birinden merun olmak. “aküsabaka imtibanı şöyledir. 1 D Hukuku medeniye, hukuku düvel, hukuku busüsiyci dü- vel “iktısad. maliye ve tarihi siyasi 1815 den zamanımıza kadar) hakkında tahriri ve şifahi suatler. 2 — Türkçe ve izansızcadan tahrir ve terceme. — Müskbakada üssü mizanı doldurmak şartiyle en fazla nu. mara alanlar kazanmış olacaktır. Müsavat halinde fransızcadan maada bir ccnebi lianına vuküf Hebebi rüçhandır. Taliplerin mektep şehadetnameleri, atketlik vesikaları, hüsnü hal ve Sıhat şehadetnameleri ile hüviyet eüzdan: veya tretlerini istida ile 12936 akşamına kadar vekâlet zat işleri dalçevi şefliğine tevdi eylemeleri ve 17.23936 parartesi günü Ankarada vekâletir hazır bulunmaları ilân olunur. (110). 23 Jandarma genel komutanlığı Ankara satın alma komisyonundan 1 — Biz kilosuna (110) kuruş değer verilip eksiltmesine istekli gıkmıyan (10.150) liralık sade eksiltmesi 28. 1. 936 salı günü sart (İS) pararlıkle satın alınacaktır. 2 —İlk teminatı (761) lira (25) kuruştur. Şartnamesi parasızdır. 3 — Eksiltme Ankara genel komutanlığı kurağında yapılacak. tır. 4 — Fhsiltmeye girmek istiyenlerin teminat makbuzu veya ban. ka mektun! de pazarlık saatında komisyona başvurmaları. 69 — a—iz3 ürk Hava Kurumu BÜYÜK PİYANGOSU Şimdiye kadar binlerce kişivi zengin etmiştir. 4. CÜ KEŞİDE 11 ŞUBAT 1936 DADIR Büyük ikramiye 35.000 Liradır Ayrıca: 15.000. 12.000 10.000 liralık ikramiyelerle 20.000 liralık bir mükâfat vardır. Ordu Ordü Belci yireni bir bin li eti elektrik imeye konulmuz a Ordu Belediye d: yapılacağdır. Kiralık Apartıman Ankaranın merkezi rinde altı daire, ayda 300 lira kira getirir ucuz flat ve çok uygun tediye şartile satılacaktır. Hacıbayram caddesi No: 1 Hayri Kemal komisyon evi. Satılık Ev Cebecide iyi su çeşmesi yakı nında 13 numaralı bir bedel ile tezelden satılacak. tır. İsteklilerin içinde oturanla ta veya (17Sİ telefon numarası. hane uygün İdareleri Tatanbül Leva mirliğine bağlı Kıt'at için 60 n toz şeker 30 ikinci berşembe günü aat 15 de Topba. Hede sacın alma kapalı zarfla. alımacaktır min bedeli beher kilosu 27 kuruş İlk teminatı Teze lira 28 kuruştur. Şartname ve ü Münesi komisyonda. görülebilir. İsteklilerim kanuni ve teklif mektuplarını ihale saatın. dan bir saat eve: Tophanede aa tın'alma komisvonuna - vermele komisyonunda lokomobil, santral ve şebeke tesisatı icin 25 santimdir. vesikalarile dalaa Vekâleti alma K 1 — Almnacak olan lem yüngers Dizet motör malze- mesi kapalı zarfla konmuştur. 2 — Hepsinin biçilen ederi lk inanç parası lira 75 kuruştur. 3 — İhalesi 9/3/936 pazar. 'tesi günü saat 11 dedir. 4 — Şartnamesini görmek istiyenlerin her gün eksiltme ye gireceklerin 2490 sayılı ka- nunun 2, inci bilgelerile ve teklif mektublarını ihale sa- Htinden bir saat evvel M.M. V. Satın alma komisyonuna verme: eksiltmeye maddelerinde 1 — 202 diş ve 288 iç tayya- re lastiği kapalı zarfla meye konulmuştur. 2 — Hepsinin biçilen 1004 lira 85 kuruştur 3 — İhalesi 9/3/936 pazartesi günü saat 15 dedir. 4 — Şartnamesini görmek is- tiyenlerin her gün gireceklerin 2490 sayılı kanun: v 2, 3, inci maddelerinde len bilgelerile teminat ve teklif mektublarını ihale saatinden bi saat evvel M M, V. satın al 'a komisyonuna vermeleri. (d 1259 Kiralık Oda İti oda möbleli ve yahut möb- lesiz apartımanda ecnebi ayle ve. riyor. Müracaat posta kutusu Möbleli Kiralık Ev Yenişehirde Ertürk sokağın. da 9 No, lu yatak, yemek odala: a. Salon, vs. Müracaat Eksiltmeye İmtiyaz sahibi ve Başmu || harriri Falih Rıfkt ATAY, | Umumi neşriyatı idare eden Yazı İşler, Müdürü Nasuhl SAYDAR ırı csddesi civarında Basimevinde basılmış. ULUS rbaylığından: antralı - için satın - almacak ve keşif itlik Lokomobil . Jeneratör yeke malzemesi” 15 ikinci tle ve kapalı zarf usu. siltme 28 şubat 936 tarihine raslı esinde ve Belediy Muvakkat teminat 1575 diradır rrakı Ordu belediyesinden parasır ala. D. D. Yolları Umum Müdürlü Pendik, Ankara ve İzmir banliyö trenlerinde me- ünden: vi DD /3S numaralı eşya nakliyat tarifesi, Haydarpaşa - Gebze kısmı ile İzmir'in Aydın hattı Fazla tafsilât istasyonlardan almabilir. (117) 1 banliyösüne de teşmil edilmiştir. 249 İLAN ŞARTLARI Beher Beher 1fa Santimi Savrfa Santim: 300 8 200 150 Mf 30 kuruştur. Ğ çıkan kitaplara aid ilânlardan 29 15 tenzilât yapılır. — Zavi ilân bedelleri mak, tu vüz otuz kuruştur. 3 — Tebrik, teşekkür, evlen. me, vefat ve katı alâka ilânla rından maktuan bes lira alınır ABÖNE ŞARTLARI Müdder — Dahilde Haricte Seneliği 17 Tira 30 Türa 6 Aylığı 9 16 3 Aylığı $ ) 9 Posta ücreti gönderilm: moktuhlara cevah verilmer Daima genç daima güzel KANZUK Balsamin kremi Elli senelik bir maziye malik ve dünyanın her tarafınde tak. dir kazanmış güzellik kremidir. Cildinizin güzellik ve tazeliğini daime muhafaza eder. Balsamin kremi memleketimizin kibar me- hafilinde rağbet görmüş ci 'di bir kremdir. Çilleri ve buruşukları irale ederek tene fevkalâde bir carihe hahseder. Ruhnüvaz ko- kusu ile avrrca şöhret kazanmış- tır, Balsamin kremi katiyen ku. rumaz. Weninizin lâtif tazeliği. ni, cildinizin cazip taravetin cak krem Balsamin ile meydana cıkarabilirsiniz. Bir defa Balsa. min kullanan başka krem kullar namaz. Tanılmıs itrivat mağaza. ları ile büvük cera evlerinde bu. İş arıyor 'aristen mezun bir türk in- şaat ve nafra mühendisi, yapı veya bayındırlık işlerile meşgul olan müesseselerde vazife arıyor. Fransız, alman ve ingiliz lisan. larına vakıftır. Referansları var. dar Adrep: A, S. Posta kutusu 249 Ankara film Genel arzu üzer yalnız 4,45 seanslarını gösterilecektir. Fransızca sözlü hariki Her kesin beğendiği ve sevdiği bir CENNETTE HIRSIZ — - ne Cennette Hır- sız filminin devamı müddetince 22 SONKÂNUN 1936 ÇARŞAMBA Kurur Olur. (üziracl narıaı Nafıa Bakanlığından 1 — Nafıa şirket ve mücsseseleri umum müdürlüğü fen heyeti kadrosunda münhal bulunan 200 ile 300 lira aylık ücretli vazifele- re elektrik veya elektrik ve makine mühendisleri alınacaktır. İsteklilerin aşağıdaki / vesikalarla birlikte — sözügeçen umum müdürlüğe müracaatları ilân olunur. a) Askerliğini bitirmiş veya ihtiyat sınıfına nakledilmiş ol duğuna dair vesika, b) Diploma ve 1035 No. lu kanun mucibince alınmış mühendis ruhsatnameleri asıllarının veya tasdikli suretlerile ihtisas vesika, darı, €) Hüviyet cüzdanile hüsnühal varakası (IZ1) —0 Maliye Vekâletinden: 1 — 1500 kilo cidde malı parça halinde zamkıarabi kapalı zarf üsulile satın alınacaktır. 2 — Muhammen kiymeti — 1800 liradır. İsteklilerin 135 liralık muvakkat teminat mektupları ile birlikte 7.21936 tarihine müsa- dif cuma günü saat 15 de Maliye vekâleti kırtasiye müdürlüğünde müteşekkil komisyona müracaat etmeleri. Buna aid şartname mer. kezde kırtasiye müdürlüğünden, İstanbulda - Dolmabahçe kırtasi, ye deposundan alınabilir. (126) —Si Ankara belediyereisliğinden: 1 — 45x30 ebadında 119 adet cadde levhası açık eksiltmeye kon- muştur. Muhammen bedeli 892.S0 liradır. ? — Eksiltme 10.1.1936 tarihine rastlayan pazartesi günü saat 1L de yazı işleri direktörlüğü odasında yapılacaktır. 3 — Muvakkat teminat 67 Tiradır. renamesini gürmel ve farla Matümar almak TERCTmrmme— ne muracaal edilecektir. (145) — 1—208 Daktilo almacaktır Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankasından Ankara merkezimiz için gayet iyi stenografi” ve daktilografi bilir bir steno daktilo alınacaktır. Taliplerin kânunusani 996 sonu- 'a kadar bizzat veya tahriren umum müdürlüğe veya İstanbul şu. bemize müracaatları 15256 Sıhhat ve içtimai muavenet vekâleti Merkez Hıfzıssıhha Müesseseşi satın alm; liğinden: Kapalı zarf vsulile eksi'ttme ilânı 1 — Eksiltmeye konulah iş: 7400 lira tahmin bedelli 37 adet At. ? — Eksiltme 5-2-1936 çarşamba günü saat (11) de Merkez Huf zıssıhha müessesesinde yapılacaktır. 3 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 4 — İlk teminat miktarı (55$. .) lira olup hudut ve Sahiller Sıh- hat Umum Müdürlüğü veznesine yatırılmış olacaktır. komisyonu reis- Zarflar ihale saatından bir saat evvel komisyon reisliğine verilmiş olacaktır. 6 — Taliplerin 2490 sayılt kanunun istediği evrakı göstermeleri tazımdır. ÇilI) 1öza Askeri Fabrikalar sigorta sandığı reisliğinden: Akeri fabrikalar tigorte sandığı #czaBeni. için Genelik sesa va Vet 1936 gününe kadar sigorta muhasebeciliğinden almaları, Ve ekr Siltme için 3 şubat 1936 pararteni güNü 'şant Ve de müracast oluna. ağı da e SİNEMALAR H KULĞA BU GUN BU GECE İnsan hayalinin kavrayal ve sözle tasviri imkânsız büyük şaheser Dantenin Cehennemi lade bir film ŞEN DUL.