16 Temmuz 1936 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

16 Temmuz 1936 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

16 TEMMUZ 1936 PERŞEMBE MİLLİ MÜDAFAA VEKÂLETİ SATIN ALMA KOMİSYONU İLÂNLARI BİLİT HARİCİ HAVAGAZI tesisatı 1 — Ankaradaki Harn okulu ile Kimyahanenin harici hava gazı tesisatı kapalı zarfla ek.İtmeye konulmuştur. 2 — Bu tesisatın keşif bedeli $108 lira 26 kuruştur. 3 — İhalesi 30 temmuz 936 perşembe günü saat 11 de M. M. V. Sa. Al. Ko da yapılacaktır. 4 — Bu tesisata ait fenni ve idari şartnameler - ve keşif ve plân bedeli karşılığında Ko. dan alınır. $ — İlk teminatı 383 lira 12 kuruştur. 6 — Eksiltmeye girecekler kanumi teminat ve 2490 sayılı kanu- nun2 ve 3 üncü maddelerinde yarılı belgelerle birlikte teklif mek- tuplarını ihale saatından en az bir saat evvel M. M. V. Sa. AL Ko, Na vermeleri, (1671) 2—2017 » BİLİT 1 — Akköprüde iki depoda paratoner tesisatı pazarlıkla yaptı- rılacaktır. Kesif bedeli 221 lira 52 kufustur. 2 — Pazarlığı 18 Temmuz 936 cumartesi günü saat 11 de M. M. V. Sa. Al. Ko. da yapılacaktır. 3 — Sortname ve keşfini görmek icin her gün ve pazarlığa gi cekler 16 lira 62 kurusluk teminatlarile birlikte pazarlık gün ve sa. atında M M. V. Sa. Al Ko. da bulunmaları. — (1762) — 3—3038 ı ANKARA BELEDİYE REİSLİĞİ İLANLARI I İLAN « — Dikmen yolu temdidi ile Keçiören meydanlığının asfalt- Janması ve Necatibey yoluna amud sokakların yer Gdeğiştirilip yaptırılması on beş gün müddetle ve kapalı zarf usuli Je eksiltmeye konulmuştur. 2 — Muhammen bedeli (24900) Tiradır. 3 — Muvakkat teminatı (1867) lira (50) kuruştur. Şatrnamesini görmek istiyenlerin yazı işleri kalemine her gün gelmeleri. 5 — İsteklilerin nsulü dairesinde tanzim edecekleri kati tel mektuplarını 24.7.936 cuma günü ihale saati olan 15.30 dan bir aat evvel Belediye Encümenine vermeleri ilan olunur. (1730) — 2—z981 İLAN 1 — Belediye hastahanesinin ( olan 2000 - 2400 kilo yo- Hurt ile 2800 - 3200 kilo süt on beş gün müddetle açık eksiltmeye konulmuştur. 2 — Muhammen bedeli (780) tiradır. 3 — Muvakkat teminatı (58.50) tiradır. . 4 — Şartnamesini görmek ve evsalını anlamak istiyenler her gün yazı işleri kalemine ve isteklilerin-de 24 temmuz 936 cuma günü sa- at on buçukta Belediye Encümenine müracaatları, (1637) 2—2887 İLAN 1 — Yenişehirde-1316 mer adada Bayazıt Saylavı Halit çocuk- Marı Ateş ve Işık'a ait bir numaralı parselde ada fazlasr olan 100 metre murabbar arsaya istekli çıkmadığından acık artırması on gün uzatılmıştır. 2 — Muhammen bedeli 4 — Şartnamesini görmek istivenler her gün yazr işleri kaler ne ve isteklilerin de 24 temmuz 936 cuma günü saat on buçukta Belediye Encümenine müracaatları, (1635) © İLA Yazasından Kemâle ait 12 ve 13 parsellerdeki arası metre murabbar arsa on beş gün müddetie muştur. 2 — Muhammen bedeli (205) liradır. 3 — Muvakkat teminatı (14.10) liradır. sörmek istiyenler her gün yazı işleri Kaler de 24 temmuz 936 cuma günü saat on buçukta Be- lediye encümenine müracaatları. — (1636) 2—2888 İLAN 1 — Merbahada hayvan şişirmek için lüzum olan bir aded kompi- resör 0n beş gün müddetle açık eksiltmeye konalmuştur. 2 — Muhammen bedeli (330) liradır. tr (25) tiradır. irmek istiyenler her gün yazı işleri kaler e ve isteklilerin de 24 temmuz 936 cuma günü saat on buçukta Be, lediye Encümenine müracaatları. (1636) — 22606 İLAN Başı boş bulunup belediye zabıtasınca yakalanan il bir kuzu ile iki ördek üç gün zarfında sahipleri çıkmadığı takdirde aatılacaktır. İsteklilerin 18.7.036 cumartesi günü saat sekizde Ak- köprüde me>haha civarında hayvan pazarındaki memura müracaat. darı, (1767) 2—3048 merkep, Kapalı zarf usulile eksi!tme ilânı : Kastamonu Vilâyetinden : 1— Eksiltmeye konulan iş: Kastamonu ili merkezinde ve Oluk- baş mevkiinde “1” keşfi mucibince yeniden yapılacak kırk yataklı hastanenin kârgir kısmı inşaatr kapalr zarf usuliyle eksiltmeye konmuştur. “2" dir. Projesine göre yapılacak inşaatın keşif bedeli 21308 lira S1 ku- Tuştur. 2 — Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır. A — Eksiltme şartaamesi B — Mukavele projesi € — Nafia işleri şeraiti umumiyesi D — Tesviyei turabiye ve kârgir inşaata dair fenni şartname. E — Hususi şartname F — Keşif cedveli, silsilei fiat cedveli, meteraj cedveli G — Proje, grafik İstiyenler bu şartnameleri ve evrakı 110 kuruş mukabilinde Kas- tamonu Nafıa Müdürlüğünden alabilirler. 3 — Eksiltme 29-7-036 tarihinde çarşamba günü saat 15 de Kas- tamonu'da hükümet binasında Daimi Encümende yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin 1598 lira 50 K. Mu- vakkat teminat vermesi bundan başka aşağıdaki vesaikleri haiz olup Böstermesi lâzımdır. “4” Bu inşaatr yapabileceğine dair fenni ehliyetname ile sicilli Ti tarete kayıtlı olduğuna dair T. C. odasından vesika getirmeleri, 6 — Teklif mektuplarr yukarda 3 cü maddede yazılı saatten bir #at evveline kadar Vilâyete getirilerek eksiltme komisyonu reisl ğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mek- tupların nihayet 3 cü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve ğö9 zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Posta- da olacak cecikmeler kabul edilmez. — (3956) 2—3041 ULUS Ankara Nümune Hastanesi Baştabibliğinden Hastanenin 936 mali yılı ihtiyacı olan 1400 kilo üç A. marka inci nevi pamuk ve 40000 metre gaz hidrefil ve 4500 metre sar- gılik Amerikan bei 13 temmuz 936 arihinden 28 temmuz 936 tarir hine kadar 15 gün müddetle ayrı ayrı açık eksiltmeye konulmuştur. Talip olanlar evsaf ve şartnamelerini Ankarada Hastane ba; tabipliğinde ve İstanbulda Sıkhat ve İçtimai Muavenet Müdürlü. jünde görerek eksiltme günü olan 28 temmuz 936 salı günü saat 14 de Ankara Nümune hastanesinde müteşekkil komisyona müracaat etsinler. Dikkat: Muvakkat teminatı para olarak alınmıyacağından para vermek istiyenler eksiltme gününden bir gün evvel müracaat ede- tek paralarını maliye veznesine yatırıp makbuz getirmeleri lâzım: dır. ” " (a748) Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâleti Merkez Mıfrzıssıhha Müessesesi Satın Alma Komisyonu Reisliğinden 1 — Merkez Hıfzıssıhha Müessesesine satın almacak — mecmua a kitapların 3-8-1036 pazartesi maat (11) de açık eksiltmesi yapır Jacaktır. 2 — Bedeli muhammeni 3556. lira 90 kuruştur. 3 — İlk teminat 267.- liradı 4 — Şartname ve kitap li müessese muhasi mutemetliğine ve eksiltmeye işti de yukarda yazılı günde Müetsesede müteşekkil satın alma komisyonuna müracaatları. $ — Teminat bedeli Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum Müdürlü- ü veznesine teslim edilecektir. — (1760) 2—3036 Kapalı zarf usulile eksil tme ilânı. Urfa Jandarma Komutanlığından: 1 — Eksiltmeye konulan iş: Suriye hududu, dahilinde, kalesi yanında Süleyman Şah Türbesinde Jandarma karakoi binası “Tİnşaatın keşif bedeli 6406 lira SI kuruştur. 2 — Bu işe sid şartnameler ve evrak şunlardır. A — Eksiltme şartnamesi B — Mükavele projesi C — Naft işleri şeraiti umumiye D — Kirgir ve beton inşaata dair fenni şartname E — Husust Şartname F — Keşif cetveli, meteraj cetveli G — Proje İstiyenler bu şartnameleri ve evrakı bedelsiz olarak Urfa - Jan- darma Komutanlığından ister ve görebilirler. 3 — Eksiltme 29:7.036 çarşamba günü saat 10 da Urfa Jandarma Komutanltr odasında yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. $ — Eksiltmeye girebilmek icin isteklinin 480 lira 49 kuruş mu- yakkat teminat. vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz o- Tüzımdar. kanunun hükmüne eöre bu ise girebilmek için daha isleri başarmış olduklarına dair resmi makames tasdik- fenniye vesikalarını ihale-eününden B sün evvel Urfa üdüne ibrazla tasdik ettirmeleri merektir. 6 — Teklif mektunları vukarda 3 ü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Urfa Vilâveti Tandarma Korantanlığı daki eksiltme komisvonu reisliğine makbur mukabilin asr garttır. Postada'el 2—301 odasın. verilecek 3 cü maddede yazı: k gecikmeler kabul edil- D mez. (3954) Konya Belediye Reisliğinden : Muhammen bedeli Cinsi — “Mevkii — Evsaf Lira 17000 Otel / Tevfikiye — Üst katta Ahışan 10 oda, bir caddesi karaathane ve bir ardiye, 'alt kısmında 8 kârgir dükkün, bir eczane ve bir Kahvehanc. Yukarda mevki ve numarasiyle muhammen bedeli ve evaafı ya: zılı Belediyeye sid otel 21-7936 salı günü saat 15 de kapalı zarf suliyle Belediye Encümeninde ihale edilmek üzere 67936 tarik hinden itibaren 15 gün müddetle artırmaya çıkarılmıştır. Kanuna muvafık sürette tanzimi meşrut olan - teklifnamelerle muhammen bedelin 26 75 ğu misbetinde itasr meşrut olan muvak. kat teminatın 21-7-036 salr günü saat 15 şe kadar Belediye Riyase, tine tevdi ellmiş olmatı llanadır — * N Geç gelen veya vaktinde veri tuplar kabul edilmiyecektir. iDte kanuna uygun olmıyan mek- (3919) 2—3045 Elâziz İskân Müdürlüğünden : 1 — Sivrice kazasr merkezinde yapılacak yirmi çift göçmen evi inşaatı toptan kapalı zarf usulile eksiltmeye konulmuştur. 2 — Beher çift evin keşifnamesi 1376 lira 15 kuruş olduğuna na- zaran yirmi çift evin mecmu keşifnamesi 27523 lira olup muvakkat teminatı 2064 lira 22 kuruştur. 3 — Bu işe aid evrak şunlardır. A — Keşif cetveli B — Şartname C — Resim ve proje İstiyenler bu evrakın suretleri bir lira mukabilinde iskân daire- sinden alabilirler. 4 — Eksiltme 30-7-936 tarihine rastl beşte İskân dairesinde yapılacaktır. 5 — Teklif mektupları beşinci maddede yazılı saatten - bir saat LEl ve nihayet mezkür saate kadar Elaziz İskân Müdürlüğüne ve- Posta ile gönderilecek mektupların yine mezkür saate kadar gel- Miş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış - olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. Talip olanların ve daha fazla izahat almak istiyeniyerin mezkür gün ve saatin hi- tamına kadar Elaziz İskân Dairesine müracaat eylemeleri ilan olu- nur. (3805) 2—3044 yan perşembe günü saat on Gaziantep Vilâyeti Daimi Encümeninden Gaziantep Vilâyeti dahilinde 16043 lira 50 kuruş bedel — keşifli Gaziantep - Fevzipaşa yolunun 13-25, 67.70 ve 72.76 kilometreleri arasındaki üç parçadan ibaret tamiratı esasiyenin açık eksiltmesi bir ay müddetle pazarlığa konmuştur. Taliplerin.evrakı keşfiye ve şeraiti fennileyi görmek üzere her gün, münakasaya iştirak için de 9-8-936 perşembe günü saat 16 da teminat ve bu husustaki ehliyet vesikalarile birlikte Gazian- tep Vilâyeti Daimi Encümenine müracaatları ilan olunur. (3823) I D. D. YOLLARI VE LİMANLARI UMUM MÜDÜRLÜĞÜ S. A. KOMİSYONU İLANLI.. Eksiltme tarihi : 9-7-936 tarihinde icra edileceği ilan olunan Esenkent ve Yeni Goğan istasyon binaları lamesi tehir olun vaştur. B. içe aid şartnameler yeniden tanzim edildikten sonra eksil mnin ya pılacağı tarih ayrıca ilan olunacaktır. (1739). 2—3033 Kapalı zarf usulile eksiltme ilânı SÜMER BANK Umumi Müdürlüğünden : 1 — Zafranbolu civarında Karabük'te kurulacak de- mir fabrikalarma ait ikametgâhların - temelleri vahidi fiat esasile ve tmelden yukrı kısımları top- 'tan götürü suretile eksiltmeye çıkarılmıştır. Tahmin edilen bedeli 164,840.59 liradır. 2 — Bu işe ait eksiltme evrakı şunlardır: A) Eksiltme şartnamesi B) Mukavele projesi C) Fenni şartname D) Fiat cetveli, keşif hülâsaları E) Hususi şartname F) Projeler İstiyenler bu evrakı 8,25 lira mükabilinde Anka- rada Ziraat Bankası bingsındaki Sümer Bank Muamelât Müdürlüğünden alabilirler. 3 — Eksiltme 30.7.1936 günü saat 16 da Ankara Zira- at Bankası binasında Sümer Bank merkezindeki |H komisyonda yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 — İsteklilerin 549300 lira muyalkat teminat ves- mesi lâzımdır. Bundan başka ' eksiltmeye gire- cekler ihale gününden üç gün evveline kadar Bankaya bu isi basarabileceklerini ispat edecek evrak pöstererek bir ehliyet vesikası alacak ve bu vesikavı teklif mektınlarına 25 kuruşluk pul- Ta beraher Teffedeceklerdir. — (| Posta ile gönderilecek teklif mektuplarının ni- havet ihale santinden bir saat evveline kadar mel- mis ve zarfın kanuni şekilde Kanatılmıs. bulun- masr sarttır. Rektörlüğünden — Bu yıl Ankara Yüksek Ziraat Enstitüsühün Ziraat, Baytar Fa- kültelerine kız ve erkek ve Orman Fakültetine yalnız erkek para Sız yatılı, paralr yatılı leyli ve yatısız talebe almacaktır. Enstitüye yazılabilmek için aşağıdaki şartlara uymak. gereklidir. 1 — Lise mezuniyet imtihanmı vererek Bakaloryasını ” yapmış veya lise olgunluk diplomasını almış olmak (Bakaloryasını yapmaz mış veya olgunluk diplomasını almamış olanlar Enstitüye alınmaz.) ve türk tabiiyetinde bulunmak lâzımdır. 2 — İstanbul Üniversitesinin Fen Fakültesinden naklen geleceki olanlar orada okudukları sömestrelerden, muvaffak olmuşlar. ise, ikisi kabul edilerek Baytar, Ziraat ve Orman Fakültesinin üçüncü sömestrelerine alınırlar. Ancak Baytar Fakültesine girenlerin bu. fakültenin birinci ve ikinci sömestrelerinde-okunan Anatomi dere sine de ayrıca devam etmeleri ve Ziraat Fakültesine - girenler Ziraat stajını yapmaları gereklidir. 3 — Enstitüye girecek talebenin yaşı 17 den aşağı ve 2 den yu- karı olmaz. Nihari talebe yüksek yaş kaydına bağir deği 4 — Parasız yatılı talebeden ertiklerinin lüzum gösterdiği be- den kabiliyeti ve sağlamlıkları hakkında tam teşekküllü - bir hasta evi kurulunun raporu lâzımdır. $ — Enstitüye yazılan talebe iki ay içinde, yeniden sağlık ve sağlamlık muayenesinden geçirilerek ertiklerinin Jüzum göster diği beden kabiliyetini i ği kesilir. '6 — Ziraat Fakültesine girecek talebe Ankara'da Orman Çift. liğinde 10 ay staj görmeğe mecburdurlar. Bu staj müddetince tale: beye 30 lira aylık verilir. Yatacak yer çiltlikte parasır. sağlanır. (Stajyer talebenin yemesi ve içmesi de enstitüce ' sağlandığı tak. dirde kendilerine bu 30 lira verilemez). 7 — Parasız yatı talebesinden staj veya'olkuma devresi ” icinde sonradan meydana gelen mücbir haller dışında olmak üzere, kendi. liğinden stajını veya okumasını bırakanlardan veya cezel” olarak çıkarılanlardan hükümetçe yapılan masrafları ödiyecekleri hakkın da verilecek nümuneye göre Noterlikten tasdikli. bir kefaletname alınız. Enstitüye girmek istiyenler yukardal yazılı rapordan başka lını, aşı kâğıdını, polis veya Uraylardan alacakları Uz- gidim kâğıdını, Orta mektep ve liselerde görmüş oldukları süel ders. ler hakkındaki ehliyetnameleri iliştirilerek el yazılariyle yazacak- ları pullu bir dilekçe ile ve altı tane fotağrafı ile birlikte doğruca Ankara'da Yüksek Enstitü Rektörlüğüne, Başvururlar. Talipler di- lekçelerinde hangi fakülteye kayıt olunmak istediklerini bildirme- lidirler, Aksi takdirde dilekçeleri hakkında bir muamele yapıla: 9 — Pulsuz veya usulü dairesinde pullanmamış olan ve 8 inci maddede yazılı kâğıtların ilişik olmadığı dilekçeler gelmemiş sayr- lır ve bunlar hakkında hiç bir muamele yapılamaz. 10 — Vaktinde tam kâğıtlarile başvuranlar arasından pek iyi veya iyi dereceli olanlar tercih edilir. Kabul edilecek talebe diplo- ma derecesine ve başvurma tarihlerine göre seçilirler. Kadro dolma- dığı takdirde orta dereceliler de başvurma sırasına göre alınabilirler 11 — Cevap istiyenler ayrıca pul göndeşmelidirler. 12 — Başvurma zamanı ağustosun birinci gününden eylölüin o- tuzuncu günü akşamına kadardır. Bundan #onraki başvurmalar ka- bul edilmez. (1746) 2—3034 Tavukculuk Enstitüsü Direktörlüğünden Enstitüde bu sene yetiştirilen damızlık givcivlerin satışına baş- ınmaştır. İsteklilerin Direktörlüğümüze baş vurmaları. Telefon 1481. (1763) 2—3039