28 Aralık 1929 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

28 Aralık 1929 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

bedeli L L 135 810 965 415 Kati karar ilânı Müzayed. Muhammen İkraz laymei ON. 9159 10150 15345 15945 10 — VAKIT 28 Kânünevvel 1929 EMNİYET SANDIĞI İLÂNATJ , EY A REM Ye m a AE SAM ADADA KANKA A Emniyet sandığı emlâk müzayedesi merhünatn ciks ve nev'lle mevki ve müştemeldr Büyükadada Nizam mahalle ve so- kağında eski 17 ve yeni (0) numa- ralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta altı oda, bir ufak sofa, bir mutfak ve doksan arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Şehzadebaşında Ağayokuşunda Ke- malpaşa mahallesinde Ağayokuşu caddesinde eski 14 ve yeni 4 nu- maralı dört yüz doksan beş arşın arsa Üzerinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak üzere üç katta on beş oda, dort salon: ve bahçede arşin Üzerinde bir mutfak ve Şamaşırlıği ve iki bin yüz otuz dört arşın bahçeyi ve derununa cari mailezizi havi bir konağın tamamı Borçlunun ismi Madam Aryadini Nazim B. Şadiye H. Peykanede Tahtaminare mahalle- sinde Şerefiye caddesinde eski /4 ve yeni 44 numaralı yüz elli beş arşın üzerinde kârg'r üç katta on bir oda, iki ufak sofa iki ufak taş- hk, iki mutfak, iki kuyu ve yirmi &#rşin aralığı havı iki bölüklü bir hanenin tamamı. Ahmet Hulusi, Ömer Cemal Beylerle Fatma Zebra, Behiye ve Atıfet H.lar Kasımpaşada o Hacışaban mahalle- sinde Akarca sokağmda eski 14 ve yeni 37 numaralı yüz dört arşın arsa üzerinde ahşap iki katta altı oda, bir sofa, bir mutfak, bir kuyu ve yüz altmış dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Mollagüranide Seyitömer mahalle- sinde Küçükhamam sokağında eski mükerrer 66,55 ve yeni 97 numa- ralı yüz otuz sekiz arşın arsa üre- rinde abşap iki buçuk katta yedi oda bir sola, bir mutfak, iki kuyu ve iki yüz elti sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Divanyolunda Firuzağa maballesin- de Kuyulu sokağında eski ,0 ve yeni (8,20 numaralı yüz beş arşın arsa üzerinde kârgir üç katta altı oda, bir sofa, bir mutfak, bir kuyu ve seksen arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Üsküdarda © Kazaskerahmetefendi mahallesinde Etmekçibaşı sokuğında eski ve yeni | numaralı yüz otuz beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta beş oda, bir sofa, bir mutfak ve yüz arsın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı Beyoğlunda Kuloğlu mahallesinde Külhan sokağında eski 12,12 mü- kerrer ve yeni (2*14 numaralı dok- EZ sekiz arşm arsa üzerinde yarım kârgir beş katta dört daireyi müş- temil beher dairede ikişer oda, birer vfak sofa birermutfağı ve bodrumda ayrıca bir oda ile çama 2 tavan arasını veon altı e > havi br apartömanın tamamı Kasım aşada Hacışaban re sinde İsmamefendi sokağında eski 6 ve yeni 4 numaralı yüz elli arsa üzerinde ahşap iki buçuk Katta altı oda; iki sofa, bir kuyu ve en- üstte balkon ve cihannlüma ve otuz arşın üzerinde ahşap bir mutfak ve üç yüz yirmi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Aksarayda Oruçgazi mahallesinde Külhan sokağında eski ve yeni 5 Emine Nüzhet H. İsmail İzzet B. Emine Ruhsar ve Ayşe Şerife H. lar Yahya Ef, ve Sâbire H. Kadri Ef. Hüseyin Hüsamettin E£, 15950 3530 15735 860 3568 19659 890 3603 19790 numaralı yetmiş arşın arsa Üzerinde zemin katla beraber ahşap iki bu- çuk katta biri ufak olmak üzere beş oda, iki sofa, bir mutfak, bir kuyu ve yirmi iki arşın aralığı havi bir hanenin tamamı, Horhorda Solular mahallesinde Ha- midiye sokağında eski 7 ve yeni 23 numaralı altmış arşın arsa Üze- rinde ahşap üç katta dört oda biri ufak olmak üzere iki ufak sofa, bir mutpak, bir kuyuyu havi âdi ve eskice bir hanenin tamamı Horhorda Sofular mahallesinde Ra- gpbey sokağında eski 24,20 ve yeni 24 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde kârgir bir katta iki oda, bir mutfak ve yüz kırk sekiz arşın bahçeyi havi mukaddema dükkân elyevm bir hanenin tamamı. Halil Ağa SıdıkaH. Sarıyerde Mesarburnu caddesinde eski |6 ve yeni 79 numaralı yüz elli altı arşın arsa üzerinde kârgir iki katta beş oda, bir sofa, bir mut- fak ve altında bır dükkânı ve kırk dört arsın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Kandillıde Mezarlık sokağında eski 15 ve yeni 6,6-1,6-2,6-3,6-4 numa- ralı ikiyüz seksen arşın arsa Üzerin- de ahşap üç katta on yedi oda, bir sofa, bir kuyuyu ve yüz altmış beş arşın arsa Üzerinde bir mutfak ve bir ahır ve iki dönüm bin yüz elli beş arşın zira bahçeyi havibir köşkün tamamı Samatyada Beyazıdıcedit mahal“ lesinde Samatya caddesinde eski 65,65 mükerrer ve yeni 99,99-1 nu- yaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde yalnız dükkönm ön tarafı ahşap ve diğer tarafları kârgir olmak Üzere bir katta bir oda, bir sofa, bir mutpak ve bir dükkânı ve otuz dokuz arşın bahçeyi havi bir hane- nin tamamı Beyoğlunda Feriköy ikinci kısım mahallesinde Kır sokağında eski 3,3 mükerrer ve yeni $İ numaralı iki yüz otuz sekiz arşın arsa üzerinde maa çatı kârgir altı katta biri ufak oda, kiler ve biri hamam odası ol- mak üzere on yedi oda, bir salon ikisi ufak olmak üzere üç sofa, bir mutpak, bir hamam ve dört yüz otuz iki arşın bahçeyi havi bir ha- nenin tamami Haydarpaşada Hasanpaşa mahalle- sinde eski Taşköprü ve yeni çık- mez Fıstıklı sokağında eski 7 ve yeni 17 numaralı seksen arşım arsa üzerinde abşap üç katta dört oda, iki sofa, bir mutfak ve doksan do- kuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Yenikapıda Kâtipkasım mahallesin- de Yalı sokağında eski 13 ve yeni 15 numaralı yüz seksen arşın arsa ü- zerinde kârgir maa zemin iki buçuk katta biri yemek odası olmak üze- re.on bir öda, iki sofa, bir mutpak bir kuyu ve yetmiş yedi arşm bah- çeyi havi bir hanenin tamamı Haydarpaşada Osmanağa elyevm Hasanpaşa mahallesinde eski Kız larağası ve yeni Kızlarçeşmesi s0- kağında eski 2 mükerrer ve yeni 34 numaralı yüz altmış beş arşın arşa Üzerinde iki katı ahşap yarım katı kârgir olmak üzere iki buçuk katta altı oda, iki sofa, bir mutfak bir kuyu ve yüz yetmiş dört arşın bahçeyi havi bir banenin tamamı Halil Ağa Mehmet Ef. Fatma, Müşerref ve TTahire H. lar Kemal Ef. Cenan H, Alp ve Mehmet Celâsin Beyler Hürmüz H. Hristaki E£, 280 948 19818Aksarayda Kâtip maslahattin ma- halle ve cadde- sinde eski 20 ve yeni 22 numaralı yüz beş arşın ar- sa Üzerinde, alışap üç katta altı oda, iki sofa, bir mut- fak ve iki yüz kırk alt arşın” bahçeyi havi bir banenin tamamı Tefsire H. 300 693 19851Üsküdarda o Ah- metçelebi mahal- lesinde Açıktürbe sokağında eski 33 ve yeni 39 numa- ralı doksan arşın arsa Üzerinde ah- şap iki katta dört oda, iki sofa ve elli beş arşın arsa üzerinde bir mut- fağı ve Kırk iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tama- mı (OoHadiceH. 980 2570 19880Kocamustafapaşa- da Çırağıhasan mahallesinde Ali- fakıh caddesinde eski 14, ld mü- kerrer 14 ve yeni 14, 16, 18 numa- ralı biri iki yüz on arşın arsa Üzerin- de ahşap mâaci- bannuma üç katta biri yemek odası olmak üzere dör- dü natamam alt oda, bir sofa, o- dun ve kömürlük ve bir sarnıç ve bir mutfak ikinci- si seksen sekiz ar- şın arsa üzerinde kârgir bir katta iki oda, bir mut- fağı ve üçüncüsü yetmiş altı arşın arsa üzerinde ah- şap iki katta iki oda, bir ufak sofa, bir mutfak ve se- neden bin dört yüz elli dört arşın bahçeyi havi üç hanenin tamamı, Aziz Salâhi EF, Yukarda cins ve nevle mev- ki ve müştemilâtı yazılı emlâk bizalarında gösterilen bedellerle talipler üzerinde olup 8 kânunu- sani 930 tarihine müsadif çar- şamba günü saat on buçuktan itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beşte (mu- bammen (kıymetlerini geçtiği takdirde) kat'i kararlarının çe- kilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların #mezkür günde saat on beşe kadar sandık ida- resine mürasaat eylemeleri ve saat on beşten sonra vuku bu- lacak müracaatların kabul edil- miyeceği ve mezkür emlâke ev- velce talip olanlarm kat'i karar esasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evve'ki taliplerin mü- zayededen çekilmiş addolunacak- Mehmet Reşit B. | ları lüzümü ilân olunur.