5 Mayıs 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

5 Mayıs 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

li Bayramlık İHTİYAÇLARIN ÖNÜNDE: Yerli İpekli, yünlü, tuhafiye, iskarpin, fotin, terlik, çocuk ayakkapları, örme jaketler, ipekli mendiller, çoraplar, gömlekler, Krdükllar, Feshane, Hereke, Beykoz, Bakırköy fabrikalarımızın en sağlam ve zarif mamulâtı iyisini ve ucuzunu yapmağa ve safmağa uğraşıyoruz. Çalışmamızın gayesi, teşvikkâr rağbetinizi tezyu etmektir. öv e Türkiye Sanayi ve Maadin Bankası fabrikalara ait Mallar Pazarı Bahçe kapıda birinci Vakıf Hanı altında İ ie Satılık evler ve arsalar İstanbul emvali eytam idaresinden. I — Şükrü ve Fikri beylerin is'ikraz eyledikleri mebaliğ mukabilinde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Boğaz'çi Terabyada eski Aya Yam, yeni Köprü ve İncir sokağında 10, 12, 2, 4, 6 numaralı ve biri 156 diğeri 150 x.va üzerinde biri kârgir, diğeri alışap 4 oda 3 sofa, 4 halâ, ayrı 1 mutfak, 1 daraca ile 12 numaralı harap bina ve 2,4,6 numaralı barakalar ile 400 arşın da bahce, 2 -—— Fatma hanimin, Cellât çeşmesinde Bostancı başı Aptullah ağa mahallesinde eski Hamidiye, yeni 9 met- relik sokak üzerinde 4 iwükerrer ve 75 ada, 2066 ha- rıla numaralı 4,69 metre yüzlü köşeye on dört metre mesafede bulunan 67,26 metre murabbai bir kıla arsa, 3 — İhsan efendi ile Ayşe hanımın, Üsküdarda Hacı Yasna hatun mahallesinde Paşa limanı caddesinde 2-10, 2-11, 2-12 numaralı yeni açılan Sultan tepesine giden sokakla İcadiyeye çıkan yolların köşesinde biri 313 , biri 275, diğeri 299 arşın terbiinde müfrez üç kıt'a yek- diğerine bitişik arsalar, 4 — Halit beyin, Çarşambada Cebeci başı mahalle- sinde İsmail ağa sokağında sağ tarafı Nazif efendi vere- sesi, sol tarafı Şebislâm Mustafa Sabri arsası, arkası Mu- rat molla dergâhı olan İsmail ağa camisi yanında 1 kuyu ile mutfak enkazını havi 885 arşın bir kıt'a arsa, 5 — Selâmi ve Şevket beylerle Emine hanımın Ana- dolu hisarı eski Toplar önü, cedit Yeni sokakta 3,5 numaralı ye 227 zira üzerinde ayni taksimatı havi biri- birine bitişik 7 şer oda, 2şer sofa, ler mutfak, Zşer halâ ve müşterek bir kuyuyu ve 27g arşın da bahçeyi havi Göksu deresi ağzında Tahta yalı namile maruf iki bap sahilhane. Yukurıda borçluları ve mevkileri yazılan arsa ve bi- nalar müzayede ile satılığı çıkarılınıştır.. Talip olanlar ve fazla malümal almak istiyenler her gün saat 16 ya kadar Adliye binası dahilinde “ İstanbul Emvali Eytam idaresine müracaat ets'nler. İLÂN Osmanlı Bankasından: | mayısın İO0unci cumartesi ve 11 Osmanlı bankasının Galata | inci pazar ve İ2 inci pazartesi Yenicami ve Beyoğlu devairi, | günleri kapalı bulunacaktır. kurban bayramı münasebetile, VAKITın Küçük ilânları ayarlari de aşan aa$ ii 4 satır geçen İldaların fazla setin $ $ er kuruş zammölenor. eee Ri yLE :ö EE » İli Tebdili hava için — Çengelkö- yünde Kulelide 4 odalı mutpak, bahçe İ ve terkos suyunu havi küçük bir di | kirahıkur. Görmek için Kulelide bakkal Dilbeste Hanıma müracaarları, Satım Yazı makinesi — Kullanım; Remington markalı Türkçe İngilizce klâvyeli , İdarede 11 numaraya müracat. ————— İş aranıyor İdare amirliği — Tecrübekâr ve her güna teminatlı İstanbulda idare amir- liği isteniyor, Merkez pos. kutu. No,197 Ferit Beye. Ders İngilizce ve Fransızca — Fn yeni usullerle hususi dersler. Tepebaşı $1 No. Hacopulo apartımanı ikinci kat, Muhtelif Hava yoktur — İkidük. parası kân bir lokanta kiralıkur. Galata topcular ; tramvay caddesi Karakuş Hanı alunda Piyango Müaarlüğünder 1 — Piyango müdürlüğü için muktezi 10,11,12,13 üncü tertip iyango biletlerinin münakasası Çal zarf usulü ile icra edile- ceğinden münakasaya (iştirak edeceklerin şartnameyi almak özere 1000 lira pey akçası ile birlikte: 2 — Keza nümumeleri veçhile 215,000 adet icra kâğıtları tabı ettirileceğinden taba talip ola- cakların pey akçeleri ile birlikte 715/930 Çarşamba günü saat 14 te tayyare mübayaat komis- yonuna müracaatları, , bez İngilterede kazanmış oldukları mükâfattan sonra FİLİPS ( PHİLİPSİ RADYOJaı Z a daha IK parlak muvaffakiyet kazanarak j 200 kişiden mürekkep bir hakem hey'eti” Dünyanın en mükemmel RADYOLARI olarak tasnif edilmiştir İşletmek için: Fişi cereyana takmd' tek düğmesini çevirme KAFIDIR Umumi vekilleri : HELİOS Müessesatı İl l Galata Hazaran Han No. 14, Posta kutusu: Galata | Balıkesirin Pamukcu mahallesinde idarei hususiyey€ satılmak üzere mevkii müzayedede bulunan Pamukcu 9 9 teklif bedeli muhammeni olan 1800 liradan dun olmasında? lâyık görülmiyerek 19 mayıs 930 tarihine kadar pazarlık ”g/ P.T.T. Levazım müdü' lüğünden: pazarlığı icra kınacağından taliplerin mezkür tarihte ve teminatlariyle (beraber yeni postanede mubayaat ko” | numaralı arsadan müfrez 956 ve 971 harita numar arasında 106,58 metre murabba: arsa pazarlıkla — Balıkesir vilâyeti daimi end ve müştemilâtı ve arazisi ve Bakırlı değirmenine ihale taribi fi talibine verilmesine karar verilmiştir. Talip olanların ve Pazarlıkla imal ettirilecek olan iki boyda iki bin si müracaatları . Şehremaneti İlanat! 4 Taliplerin 14 mayıs 930 çimi günü saat on be#* K meninden: ) 16 nisan 930 tarihinde zuhur eden talibi tarafından vuku anlamak istiyenlerin encümenivilâyete (müracaatları ilân bezi posta çantalarının 7-5-930 tarihine müsadif çarşs” ve Mi Şeremanetinden : Aksaray yangın yerinde 24 asd levazım müdürlüğene gel