8 Mayıs 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

8 Mayıs 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

— 6 — VAKTT 8 Emniyet Sandığı emlâk müzayedesi Kati karar ilânı Müz: Mubamı Ki 505 1010 1905 308 * Mayıs 1930 Borçulumun Ismi ve müşte 1410 1219 Eyöpte Sofular mahâllesinde Sofular yokuşu sokağında eski 9 yeni 9-1 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde birinci katı kârgir ikinci katı kısmen kârgir olmak üzere iki katta birinin tavan ve döşemesi ve sıvası noksan ve biri natamam olak üzere beşoda bir tâvanı noksan bir mutfak ve altmış dokuz arşın bahçeyi havi harici sıvasız bir hanenin tamamı, Mehmet Emin Ef. Kadıköyünde İbrahimağa mahalle- sinde eski Köftüncüoğlu ve yeni Hekimlâmbo sokağında eski 11 mü- kerrer ve yeni 31 numaralı yüz yirmi altı arşın arsa Üzerinde yarım katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere bir buçuk katta beş oda bir sofa bir mutfak bir taşlık bir tulumbalı kuyu ve bin dört yüz yetmiş dört ar- şın bahçeyi havi yalnız kârgir kısmın sıvaları bozuk bir hanenin tamamı. Zeynelabidin B. Fatma H. Ortaköyde Papasoğlu sokağında eski 27 ve yen: 33 numaralı doksan arşın arsa üzerinde iki buçuk katı ahşap bir katı kârgir olmak üzere üç buçuk katta çatı odasile yedi oda iki sofa üç mutfak ve odun ve kömürlüğü ve yirmi arşın aralığı havi eskice bir hanenin tamamı, Simail PintoEf, Kocamustafapaşada Sancaktarhayrettin mahallesinde Kocamustafapaşa cad- desinde eski 142 ilâ 162 yeni 186 ilâ 196 numaralı iki yüz on arşın üzerinde kârgir üç katta ve bir çatı altında 186 numaralısının bir taşlık bir mutfak diğer hanenin bir taşlık bir odası arkasında yirmi arşın üzerinde mutfağı ve her iki hane- nin ikinci katlarında ikişer oda birer sofa ve ortalarında bir dükkânı ve üst katlarında ikişer oda birer sofa ve bin dört yüz on arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı.Mezkür iki hanenin ayrı methalleri vardır. Fatma H. Küçükmustafapaşada Cibali Kara- baş mahallesinde Kıvrılı sokakta eski ve yeni 20 numaralı yüz yedi arşın arsa üzerinde ahşap üç katta ikisi bir sofa üzerinde olmak üzere altı oda bir sofa bir çini taşlık bir dolap ve çini mutfak ve mutfakta tulumbalı kuyu bir bodrum ve otuz dokuz arşın bahçeyi bavi bir ha- nenin tamamı, İsmail Ratip B. Galatada Kemankeş Karamustafa- paşa mahallesinde Çömlekçi soka- ğında ve Kılıncalıpaşa caddesinde eski 11, 13, 15 veyeni 15, 17, 19 numaralı yüz yetmiş arşın arsa ü- zerinde beş odayı ve iki dükkânı havi bir mağazanın üç yöz otuz altı hisse itibarile yüz doksan hissesi Hasan Mukbil B. Emine Nurinnisa H. Galatada Sultanbeyazıt omahalle- sinde Topçular caddesinde eski 177 ve yeni 173 numaralı elli altı arşm arsa Üzerinde kârgir üç bu- çuk katta birinci kat zemini çini astor kepenkli altında bodrumu ve ikinci kat bir oda bir merdiven başı üçüncü kat bir oda bir merdiven başı üstünde zemini çimento dara- ça ve bir ahşap odayı ve elektrik tertibatını havi bir dükkânın tama- Ali Rıza paşa Mehmet Affan Bey ve Ayşe Leman Hanım BeşiktaştaŞenlikdede mahallesinde Mezarlık çıkmazı sokağında eski 3 ve yeni 5 numaralı doksan iki -..n avea fizerinde cephesi iki ar- 2280 17059 6160 17401 mı, HMI 20406 | cihet hududunda İ Satılık evlerve arsalar i Istanbul emvali eytam idaresinden: 1 —IHabibe ve Cemile hanımların istikraz eyledikleri mebaliğ mukabilinde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Cerrahpaşada Kürkçü paşa camii sokağında 11 numaralı ve 80 zira üzerinde 4 oda, 1 sofa, 1 mutfak, 1 kuyuyu ve 18 arşın balıçeyi havi ahşap bina, 2 — Ali beyin, Ayasofya Yerebatan mahallesinde Muhterem efendi sokağında 13 numaralı, 13,5 arşın duvarlı cepheyi havi ve ahşap kapısından girilince sol boyunda duvarı ve arsanın ortasinda evyelee mevcut olan eyin bodrum katı ile kuyusu bulunan 2052 zira bir kıla arsa, 3 — Şefika ve Fatma Madiye hanımların, Eyüple Nişancı Mustafa paşa mahallesinde Davut ağa sokağında 2 numaralı bir tarafı seyh Murat efendi tekkesi, bir tarafı Süleyman efendi bahçesi, bir tarafı şeyh Selâmi efendi zade Kâzım efendi hanesi, ve diğer tarafı yol olan, 270 arşın mıktarında gayet mürtefi mevkide, bir de kuyusu mevcul arsâ, kıymeti muhammenesi 351 liradır. 4 — Ali Rıza ve Adnan beylerle Dursun hanımın, Sofularda Sofular mahallesi ve caddesinde eski 79 nu- maral, üç tarafı sokak ve bir tarafı: kısmen çıkmaz s0- kak olup etrafı taş duvarlı, dahilinde 5 kuyusu mevcut 3000 ziralık elyevm yıkıcı ve kireçhane olarak kullami- makta bulunan bir kıt'a arsa. 5 — Hatice hanımın, Kasımpaşada Hacı Ferhat ma- hallesinde Altı ocaklar sokağında 7, 4-2 numaralı Ay- 34 arşın üç nalı çeşme harabesinin yanındaki yokuştan inilince yu- | karısı Altı ocaklar sokağına tesadüf eden yüzü 2'imetre çıkmaz sokukta yüzü ise 3,58 metre olan 2 kuyulu 186 ziralık ve Tepebaşına yakın ve mevkien mürtefi bir kıt'a arsa, Yukarıda boreluları ve mevkileri yazılan arsa ve bi- | Talip olanlar | nalar müzayede ile salılığı çıkarılmışuır. ve fazla malümat almak istiyenler her gün kadar Adliye binası dahilinde İstanbul Emvali Eytam idaresine müracaat etsinler. o (274-96) Bayramı Yalovada geçiriniz!.. « Zümrüt Yalova kaplıcaları En kısa bir zamanda ağrılarından ve yorgunluklarından kurtulmak, bayramı zevk ve neş'e ile geçirmek istiyenlere tavsiye edilecek yegâne yerdir. Dağ iklimi, orman gezintileri, şifalı banyolar, sıhhi tesisat Mükemmel servis : Fiyatlar: Odalar bir geceliği 1 - 6 lira Banyo: 50, 75, 100 kuruş Yemek : Sabah, oğle, akşam dahil 225 - 500 kuruş Her türlü tafsilât almak ve odaları tutmak için Seyrisefain Umumi müdürlük kalemine müracaat. Telefon: Beyoğlu 1745 kası ahşap üç katta altı oda iki sofa bir mutfak bir kuyu ve altmış arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı Ahmet Cemalettin B, FatmaSimperverH.| Yukarda cins ve nev'ile mevkii ve müştemilâtı yazılı emlâk İ bizalarında gösterilen bedellerle talipleri: üzerinde olup 14 Mayıs 930 tarihine müsadif Çarşamba günü saat ikiden itibaren müzaye- deye mübaşeret olunarak saat dörtte (muhammen kıymetlerini geçtiği takdirde) kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğun- dan talip olanların mezkür günde saat dörde kadar Sandık idare- sine müracaat eylemeleri ve saat dörtten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. aşı mahallesinde Cerrah | suat 16 ya | I Defterdarlık ilânat! ——— SATILIK ODA VE MAT- BAN — No. 12,18 Valde hanında Çakniakçılar, tahmin edilen kıymeti bedeli defa- ten alınmak şartile 550 lira satış muamelesi pazarlık suretile 31 mayıs 930 cw- martesi günü saat 14,30d3 Defterdarlıkta| yapılacaktır. (R-54) * SATILIK ARSA—o. I eski Kurbağlı dere yeni birinci oMuradiye sokağ! Hasan paşa mahallesi, tarafı 3harita numarali | mahal 1 tarafı 26 numarali a'sa 1 tarafı Muradiye s0“ kağı ve 1 tarafı Kurbağl! dere o caddesile mahdut 1600 arşın arsa satılık” ur. Bedeli defaten verilmek şartile thmin edilen kıymefi (600) liradır. Satış mu& melesi pazarlık suretile 8İ Mayıs 930 cumartesi günü saat 14,30 defterdarlık yapılacaktır. (H. 53) * SATILIK KÂGİR EV? No. 17, Ali efendi sokağ İmrohor İlyas bey mahak | lesi, Yedikule, 2 katta # oda ve sair müştemilât tal” min edilen kıymeti bedeli defaten (alınmak © şartilt 1200 liradır. Satış me lesi pazarlık suretile öl mayıs 930 cumartesi günü saat 14,30 da Defterdar” lıkta yapılacaktır. (R - 75! x SATILIK TAKA 2 Ayakapıda Gümrük atöl” deniz tarafınd” mevcut beyaz boyalı yeğ) İ kenarlı taka satılıktır. Tal” minedilen kıymeti 40 lir? dır. Satış muamelesi «218 18 Mayıs 9İ Pezar günü saat 14,30 delterdarlıkta yapılacak'i (M-100) (2714-98) » Bakırköy Kalitarya kariy! / de hazinei maliyeye ait ye gazino ve bahçeyi havi otel sene müddetle kiraya id tir. Tahmin edilen senevi b: icar 720 liradır. “67/5 ie e çesi icar muamelesi | 930 Cumartesi günü sas beşte Bakırköy Mal m de yapılacaktır. * Kalitarya e askeriyeden müdevver ahır € olan taş ve tahtaların desi 19 Mayıs 930 musadif pazartesi günü e te Bakırköy Mal müdür! yapılacaktır. nian İkinci seyyar 5 / İ alayının hazirandan ni aylık ihtiyacı olan 12 epi Eipak zart usulile > | sandan itibaren ünal çıkarılmıştır. Muvakkat te hi, 900 liranın mahalli teslimi yi ve (o mülhakatıdır. o” 16 mayıs 930 tarihinde * | lacaktır. (374-52) yesinin wüzayede ile iğinci