10 Ağustos 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 5

10 Ağustos 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 5

Jandarma imalâthanesi ilânatı | Asgari Kilo 90000 8000 3500 2000 3500 3500 4000 5000 Azami Kilo 100000 10000 4000 2400 4000 4000 5000 6000 3000 2500 10 Ot 6000 3500 : 8No.lu Bitlis jandarma mektebi müdüri. yetinden : Bitlis: Jandarma mektebine mahsus yukarda yazılı on kalem er- zak kapalı zarf ve aleni münakasaya konulmuştur. İhale 19 ağus- tos 930 pazartesi günü Bitliste belediye dairesindeki komisyonu mahsusunca yapılacaktır. Talipler mezkür komisyon riyasetine mü- Fücaat etmeleri lâzımdır. şartname mektep müdüriyetinde verilir, Diyarıbekirde 9 uncu seyyar jandarma alay kumandanlığından : 1 Eylül 930 dan 1 Eylül 931 tarihine kadar Diyanbekirde bu- lunan Dokuzuncu seyyar jandarma alayı miri hayvanatının iaşele- rine muktazi ou iki aylık âzami 260700 kilo arpa, 171720 kilo ot ve 120240 kilo saman ve mahiye âzami 19305 kilo arpa, 12870 kilo ot ve 10020 kilo Saman almak ve bedeli mah bemah tesviye edilmek Gzere kapalı zarf usulils yirmi beş gün müddetle münaka- saya vazedilmiştir. 30- ağustos-930 cumartesi günü saat 16 da Di- Kapalı zarfla ! Aleni münakasa | SOO JAWARUN yarıbekirde seyyar jandarma alay kumandanlığı dâiresinde ihalesi icra kılmacağından taliplerin şeraiti anlamak üzere istanbulda Nr darma imalâthane müdüriyetine Diyarbekirde alay kumandanlığı dairesindeki komisyona mürâcaatları ve münakasa günü yüzde yedi buçuk kuruş teminat mektubile arpa, saman ve ot nümunelerini getirmek üzere münakasaya iştirakleri ilân olunur, . . : AKLİ e AİŞE Vİ Ticareti bahriye mektebi âlisi mü. bayaat komisyonu rıyasetinden; Mikdarı Cinsi 300 çeki meşe odunu 500 kilo meşe kömürü Mektebimize lüzumu olan balâda muharrer iki 4-8-930 kalem mahrukat perşenbe günü saat on dörite pazarlıkla mübayaa edil- lerin şeraitini anla- ö k ğüne ve münakasa erin İstanbul İktisadi müessesel iliğine tevdi edecekleri teminatı muvakate Makim krala ee kürda mektepte müteşekkil komisyonu mahsusuma müracaatları, | Seyriselain Merkez scentesi Galata Köprü başında © Bevoğlu 2362 Şube acentesi: Mah. mudiye Harı altındı İstanbul 2749 İzmir Sür'at postası (GÜLCEMAL ) vapuru İl Ağustos Pazartesi 14,30 da Galata rıhtımından kalkarak Sah sabahı İzmire varır ve Çarşamba 14,30 da İzmirden kalkarak (Perşembe (sabahı gelir. Vapurda mükemmel bir or- kestra ve cazbant mevcuttur. Trabzan birinci pastası (REŞITPAŞA) vapuru 11 Ağustos Parartesi 12 de Ga- lata nhtımından kalkarak İne- bolu, Samsun, Giresun, Trab- zon, Rize'ye gidecek ve dö- müşte Sürmene, Trabzon, Ti- rebolu, Giresun, Ordu, Ünye, Samsun, İnebolu, Zongulda'ğa uğrayarak gelecektir. Hareket günü yük kabul olunmaz. Ayvalık sürat postası (MERSİN) vapuru 12 Ağustos Salı 17 de Sirkeci rıbtımından kalkarak Gelibolu, nakkale, Küçükkuyu, Edremit, Bürhaniye, Ayvalığa gidecek ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Altınoluğa uğriyarak gelecektir. Gelibolu için yalnız yolcu alınır, yük alınmaz. Lersin sürat postası (MAHMUTŞEVKETPAŞA) vapuru 13 Ağustos Çar- şambalide Galata rıhtımından kalkarak . Çanakkale, . İzmir, Küllük, Fethiye, Finike, An- talya, Alâiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamor, (MAlâiye, Antalya, Finike, Fetbiy | iye müzayedesine vazolunmuştur. ri Istaniul dörgüncü wcrü dairesinden; Tomai binti Mihal Doma ve- ledi Yankodan borç aldığı meb- lâğı malüma mukabil vefaen fe- rağ eylediği Samaltyada Hacı kadın o maballesi oSulumanastır caddesi sokağında yeni 178, 180 182 numaralarla dört bin dokuz yüz yedi lira kıymeti muhamme- neli kadimen tevsii intikalli maa- arsa iki bap hanenin nısıf his- sesi otuz gün müddetle ihalei evveliye müzayedesine vazoluna- rak talibi uhdesinden bin lira olup bu defa yüzde 5 zamla ve onbeş gün müddetle ihalei kat- Hududu: Önü yol sağ tarafı kayden Torusa arsası elyevm Kalosi efendi hanesi arkası Ibrahim EF, arsası sol tarafı Dirubi ka- dınm arsasile mahdut kayden iki yüz otuz bilmesaha iki yüz otuz dokuz zira terbiinde araziden tam yüz arşın murabbaında tehi arsa veyüz yirmi arşın murabba- ında iki bap hane ve on dokuz arşın terbiinde arkalarında ay- dınlık mahalli vardır. Yeni 178 numaralı hanenin evsaf ve müştemelâtı: Pencereleri demir parmaklıklı şahnişli ve balkonları havi üç katlı kâgir hanede zemini elvan çini bir antre merdiven altı bir kiler sahrınçlı ve müşterek ve kuyulu! odun ve kömürlüğü ve müştemi- lâtı saireyi havi muntazam mut- fak ve aralık mahalle methal koridor biri asma diğerlerin bir kısmı yüklü ve dolaplı dört oda iki helâ biri camekânlı diğeri yüklü dolaplı ve balkonlu iki sofa v. 8. havi hanede ikamet eden hissedar Dimitri Doma Yanko Ef, tarafından elektrik 150 No. hanede ayni şekil ve tarzda olup koridor yerine ufak bir aralık vardır. Alt katta borç- lu üst katta Mustafa EF. kirac Bayron Marsilya Ekspresi Marsilya İskenderiye ve Pireden beklenmekte olan 7500 tonluk Jüks posta vapuru Patris 11 12 ağustos salı günü 18 de Hims- Bimiza gelecek ve 14 ağustos per- şembe günü tam saat 10 daCGalatarıh İl) tımından doğruca Pire ve Marsilyaya hareket edecektir. Bürün dünya limanları için her sı- mıf yolcu ve tüccari emtia kabul eder, Pireye vanş 15 ağustos i2de Marsilyaya varış 19 ağustos 17 de lstanbul-Matsilya volu 5,30de gün katedi- lie. Pire ve Marsilya için renzilatir tarife ttbik edilmekte olup üçüncü sınıl yolenları için oyâlak ve yorganlı hususi kompartimanlar mevcuttur. Yakında Pire ve Marsiiyaya ha- reket edecek doğru postalar. 21 ağus- tos, 4, TI ve 25 eylül perşembe gün. leri tam sant 10 di: umum! acentesi: ANAGNOSTOPULOS ve Siskidis Galata, Çinili rıhöm Han Tel: Beyoğ- lu 2619-3 - Galata ve Beyoğin. için bil'ümem başlıca seyahat acentelerine müracaat edilmesi. BARTIN ':5, Postası AYDIN, Es.. Pazartesi Sirkeciden hareketle Ereğli, Zonguldak , Bartın, Kurucaşile ve Cideye azimet ve avdet | edecektir. Küllük, İzmire uğrıyarak gele- cektir, kkalede yalnız yolcu MERSIN MUNTAZAM Se ve LÜKS POSTASI verilir iz alınır. Füruz e e Sadik zade radarın vapurlar Aşut Perşembe İİ Karadeniz günü akşamı Sirkeci rıhtı - i si mından hareketle (Çanakkale, Mikiiizei pla b arap mümine Budrum, Fethi- Dumlupınar Miğdeke ye, Antalya, ve (Mersin ül ak iskelelerine azimet ve avdet > P AZA R irkeli ll ye Tafsilât için Sirkecide mından hareketle Zonguldak, eymenet hanı altında acen- İnebolu, Samsun, Ordu, Gire- tâlığına müracaat, sun, Trabzon, Sürmene ve Rize iskelelerine azimet ve avdet edecektir. Telefon Ist. 2134 Tafsilât (için (o Sirkecide Meymenet hanı altında acem talığına müracaat. Telf.. Istanbul 2134 “VAKIT a abo- ne olunuz EAA Büyük Tayyare Piyankosu 9 uncu Tertip1 inci keşide 11 Ağustos 1930 dadır. Keşideler, Vilâyet, Şehremaneti, Defterdarlık, İş, Ziraat ve Osmanlı bankalari mürakıpları ve halk huzurunda yapılır. Büyük iktamiye 30,000 liradır. Em Tafsilât için: Sirkeci salonu karşımda Nizam oğlu Han No:2 | < Telefon: Ist. 354 Her keşidede çıkan numaralar tekrardolaba Ed GEN g LL ULAN LU / olunur, dır. 182 numaralı arsa dahi tehi ve gayri mahfuzdur. İştirasına talip olanlar ve daha ziyade malümat almak isteyenler hisseye musip : kıymeti muhammenesinin yüzde 10 nu nispetinde pey ak- çesini ve 626-5835 dosya numa- siyle dördüncü icra memutluğuna müracaat etmeleri ve 28-8-930 tarihinde saat on beşe kadar ihalei kat'iyyesi yapılacağı ilân İstanbul Güncü era memar'uğundan Mahcuz ve paraya çevrilmesine karar verilen Taksim'de Sıra- servilerde Cevdet Bey aprtımanı 9 numara Madam Mariye ait 3120 lira kıymetinde ( Salon takımları) vefhalılar) ve (gardrop» lar) ve (büfe) ve (karyolalar) ve (kürk manto ile) 1 adet piyano vesair muhtelif selon eşyaları şehri balin 14 üncü perşembe günü açık arttırma İle saat 15 ten 17 ye kadar mahallinde bazır bulunacak mamuru tarafından | satılacağı ilân olunur. İsfanbul alfınc wa > memurig- yundan : Bir deyinden dolayı paraya çevrilmesine karar verilen ame- rikan mamülatından bir adet otomobil. ağustosun on üçüncü çarşamba günü saat on dörtde Sandal bedesteninde açık art'ır- ma ile paraya çevrileciğinden taliplerin mahalli mezkürda hazır bulunacak memuruna müracaat- ları ilân olunur, VAKIT 10 Ağustss 1090 —& | İ Mahkeme veicrailâmalrı İ Istanbul > mıntahası dicsret müs püryetmden “Mumleketler arasında » naks liyat ve müvasalat Türk Anon'm şirketinin ikinci heyeti umumiyei adiyesi orüznamede (muharrer mevadın müzakeresi zımnında 28 temmuz 930 farihinde akt» edilmiş isede bazı esbabı kanus niyeye binaen ve vuku bulan teklif veçhile ictimam 25 ağuslos 930 - tarihine müsadif pazartesi günü sabah saat 1l e talikine karar verilmiştir , Işbu içtimada hazır bulunacak hissedarların (temsil (ettikleri sermaye miktarı ne olursa olsun birinci içtimada müzakere olun rak üzere ilân edilen ruznam& hakkında icrayı müzakere v6 itayı karara salâhiyettar olaca gından işbu içtimada bulunmak isteyen bissedaran nizamnamci dahilinin 67inci ve ticaret kanu- nunun 27linci maddesine tevs fikan yevmi içtimaa takaddüm eden 7 gün zarfında şirket merkezine müracaatla hisselerini tevdi ve mukabilinde dubuliye varakalarını almaları rica olunur. Eyüp icra Dajresinden: Alacaklı Sahak ef. nin borçlu Aleksandıros efendi zimmetinde alacağının tahsili için borçlunun ikametgâhına gönderilen ödeme emri maballesi muhtarı ve müs başiri tarafından mahalli ikame- tinin meçhul bulunduğu şerh verilerek iade kılınmış ve alacak» lının talebile ilânen tebligat icra- sına karar verilmiş olduğundan bermucibi karar borçlunun tarihi ilândan itibaren oluz gün zar fında Eyüp icrasına bizzat veya bilvekâle lüzumu müracaatı ve müracaat etmediği tektirde mu- amelei kanuniyenin ifa olunacağı teblizat makamına : kaim olmak üzere ilân olunur. 9-8-930 Birinci ticaret mahkemesinden; Istanbul İthalât Gümrüğü Sa raysburnu 4 numaralı transit am» barında mevcut willel'a markalı 125 ve wille - 1 - B markalı 125 çuval ki ceman 250 çuval kahvenin 14-8-930 perşembe gü- nü saat on buçukta mahalli mez kürda bilmüzayede satılacağı ilân olunur. ————— Istanbul asliye mahkemesi Birineli Ticaret dairesinden Müflis Sokrat Silvestros Ef.ye ait olup İstanbul gümrüğü ida- resinin Sirkecideki odeposunda mevcut RIYO VIL Nümero 5 nevinden kırk beş çuval fkahve- nin son müzayedesi 16/8/1930 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 10,30 da mezkür depoda icra kılınacağından talip olanla rın yevmi mezkürda satış ma- hallinde ispatı vücut eylemeleri ilân olunur. Patih slk 3 melt hatarh hakimin ER Müteveffa Bayram efendinin uhtei tasarrufunda iken vefatına mebni mahkemece vaz'iyet edilk miş olan Küçük pazar Hoca Hayrettin mahallesi saatçi yo- kuşunda atik 6 cedit 10 Noile murakkam derununda elektirik ve terkos tesisatı mevcut üç katta dört oda ve müştemilatı saireyi havi sekiz yüz lira kıymeti muhammeneli bir bap banenin bilmüzayede furuhtu O tekarrür etmiş olmakla talip olanlann kıymeti muhammenesinin © 10nu nisbetinde pey akçesile satış günü olan 10 eylül 630 çarşamba günü saat 14,"Oda Fatih sulh üçüncü hukuk mahkemesinde hazır bulunmaları ilân olünnr , sma ma e İşi zik da di Üre baba leğen pi a