2 Haziran 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

2 Haziran 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Satın alma ko» syonu ilânları ellerle şehit yetimlerinin 921 hi ikramiyelerinin — tesbiti için Li müracaat etmek üzere 30 ma hı gem karar verilen müdde- en lüzum üzerine 30 haziran ayatamına kadar temdit edilmiş ol- İlin olunur. (381) ... il ide bulunan 57 inci fırka kıta yay Yanan ihtiyaer olan kuru ot he, hal münakasaya konmuş hür esi 106931 çarşamba günü Üy da İzmirde müstahkem mev iy alma komisyonunda (yapıla. te, , Taliplerin şartnameyi görmek » dike heyetimize ve şarina. mm inni ei 7 — VAKITT 2 Hariran 1931 ee Istanbul Ziraat Bankasından: Tapu senetlerine göre merhunun semti meşhuru ile cins ve miktar dönümü ve hududu ve borçluların isim ve ikametgâhı ayak ve tekliflerini vermek üzere|İkTaz numarası uç atlarile birlikte İzmirde mezkür ona müracaatları, (367) ... vemirdeki kıtaat o ve müessesesatın 24 olan sade yağı kapalı zarfla a saz ya konmuştur. İhalesi 3 hazi! İnip çarşamba günü saat 15,90 da Miyop üstahkem mevki satın alma ko unda yapılacaktır. — Taliplerin eği eyi görmek üzere (o Fındıklıda yyl ve gartname almak te tek: Meka vermek üzere (O teminatlarile| * komisyona mürsenatları, (354) ... iyi tteki kıtaatın ihtiyacı olan fa palı zarfla münâkasaya kon tini İhalesi 3 haziran 891 çarşanı- “ay li saat 15 te İzmit askeri satım misyonunda yapılacaktır. Ta. ug Şartnameyi görmek üzere Fin Viki İeyetimize ve şartname almak A, liflerini vermek üzere tâminatla- Nrlikte İzmitte mezkür komisyona| tlârı, (265) May ihtiyacı © için 100000 metre İN, “İSİN bez kapalı zarfla münaka: konmuştur. İhalesi 4 haziran & Yamba günü saat 15 te Ankara. rkez satın alma komisyonunda | ktır, Taliplerin şartname al Kirpi tekliflerini vermek üzere temi- İN irite merkür komisyona arı, o (AĞ) ik M0. SA. AL, KOMİSYONUN. w aahiş namına 5000 kilo nohut Biyik önretile 4 — 6 — 931 saat 15 , yı kadar pazarlığı icraedilecek. iplerin şartnâmeyi (oOokumak gün öğleden evel ve pazariı. klari için yermi mezkürda ko- * müracaatları. ... İK. © Su AL Ko, dan; Mx mMünakasa suretile alınacağı İlân 500 kilo yoğurda verilen firat eğ, İlik görülmediğinden ? - 5 - 031 iy * pazarlık suretile saat 18 te pa” i Mae kılmacaktır. Taliplerin şart» | timi Börmek üzere öğleden evvel Ni, ğe iştirak için vevmi meğkârda NütMaza müracastları ... Bk O. Sa. Al, Ko. dan: “iy Böesuyu baştanesindeki mevcut MEVA müteshbir nastına pazarlık b tablacaktır İhalesi 7 - 6-931 tai İ$ ten 15 e ku icra ON Taliplerin Tistesini okumak Sn Kün öğleden evvel ve pazar- ik leri için yevmi merktirda ko- Mürcsarları ... ka “O.A, 4L. KOMİSYONUN. N ye İN.MP, ihtiyacı için aşağıda iz iin yazılı o$ kalem zarirkla satm almacaktır. eş iran 931 perşembe günü Yt ra kılmacağından taliple. Yilaaçi görmek istiyenler her İn, w evvel ve pazarlığa iştirak. vakti muayyende komisyo Ky, Pulunmaları, Tare bakla Sakız kabağı Çalı fasulyası Patates FAİZE; 208 — Erenköyünde mukim Hafız Tahsin efendi kerimesi Cemile Hanımın 11 « 5 » 330 tarihli ve 58 ve 60 ve 61 mükerrer nu» | maral: tapu senedile uhdesinde mukayyet O Erenköyünde Kozyatağında sıtma pınarında 23 harita numaralı hududu bir tarafı 22 harita numaralı sahibi senet Halit Beyin tar'a- sı ve bir tarafı bazan Ahmet Efendinin on bir numaralı tarlası ve bazan Tevhisle Hanımın on harita numaralı tarla- sı ve bir tarafı Hoca zade Ziya Beyin tarlası ve tarafı rabii Kozyatağı caddesi ile mahdut iki dönüm otuz sekiz zira miktarında müfrez bi: kıt'a tarlanın tamamı. 1118 — Maltepe hastanesi civarında 2 numaralı hanede mukim Ö- mer Hulüsi Efendi ile Ömer Lütfi Efendi kerimesi Sabiha Hanımın 13 - 11 - 335 tarihli ve 12 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Bakırköyüne tâbi Maltope mevkiinde kâin atik 23 dönüm iki evlek miktarında hu- dudu şarken Bayrampaşaya giden yol ve bazan eshabı senet kahvesi garben Hacı Şevki Efendi veresesi tarlası şimalen Arnavut Talip ağa ve bazan Arnavut Rüstem ağa bağları cenuben eshabı senedin kahvesi ve kısmen Rami kışlasına giden yol ile mahdut müfrez bir kıt'a tarlanın tamamı. Dolay Oba kariyesinde Paralar mevkiinde kâin üç dönüm miktarında hududu Emir İsmail ve kireç ocağı ve dere ve yol ile mahdut tarlanın tamamı ve yine 2-7-314 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Dolay Oba kariyesinde Zeytin ağılı mevkiinde kâin beş dönümü havi hududu uzun Ali ve Hasan ve garben Ahmet tarlaları ve yol ile mahdul tarlanın tamamı ve yine 2 - 7 - 314 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Dolay Oba kariyesinde Tayşan tepe mevkiinde kâin iki dönümü havi hududu Uzun Ali ve Niko- li ve Hakkı tarlaları ve yol ile mahdut tarlanın tamamı, : 703 — Kartalın Kurt kariyesinden Mahmüt oğlu “Mehmet E- fendinin eylül 313 tarihli tapu senedile uhdesinde o mukay- yet mezkür kariyede kariye derunu mevkiinde kâin altmış zira miktarında hududu yemini çörbacı oğlu Emin bahçesi yesarı eski bezirhane arkası yine çorbacıoğlu Emin menzili cephesi Mehmet Ef. menzili ile mahdut bir bap kârgir ma- ğazanın tamamı ve yine haziran 31Z tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalın Şıhli kariyesinde orman ba- şı mevkiinde kâin dört 'önümü havi hududu şarken Kurt köylü Ahmet tarlası garben Seyit tarlası şimalen köy mera #1 ve yol cenuben Mehmet Efendinin bağı ile mahdut tarla- nın tamamı, z 12$ — İçerenköyünden Tüysüz oğlu Hamza Efendi bin Hüseynin 19.8» 334 tarihli ve atik 17 numaralı tapu senedile uhde sinde mukayyet İçerenköyünde Çayıryolu mevkiinde iki dö- nümü havi hududu bir tarafı Maşuk Bey ve bir tarafı Haçik Efendi ve bir tarafı Mehmet ve Şeref Efendiler tarlala ve bir tarafı Hüseyin ağa tarlası ile mahdut tarlanın tan:a- mı ve yine 8 » 6 » 335 tarihli ve cedit 1 numaralı tapu sene- dile uhdesinde mukayyet İçerenköyünde (o Bakkalköyü vo- lunda altı dönümü havi hududu şarken Bakkalköy tariki şimalen mukaddem Hüseyin ağa elyevm Hasan Efendi ter- lası mukaddem Haçatur « elyevm Ahmet Bey tarlası cenu- ben mukaddema Yenişekirli Melek ve arap Ali elyevm Fs- ref Bey ve Fitnat Hanım tarlası ile mahdut tarlanın tama- mı, 174 — Erenköyünde o Kozyatuğı mahallesinde Kantarcı Hacı Mus- tafa Efendi bin hacı Osman Efendinin 9 » 6 - 336 tarihli ve atik 17 cedit 16-2 numeralı tapu senedile whdesinde mu- kayyet İçerenköyünde değirmen yolu meykiinde kâin atik bir dönüm iki evlek iki yüz yetmiş sekiz zira miktarın sa hududu bir tarafı İbrahim ağaya ifraz olunan tarla ve hir tarafı Saadet Hanıma ifraz olunan tarla ve bir tarafı Ah- met Bey tarlası ve tarafı rabii Değirmendere sokağı ile mah dut müfrez tarlanın tanıamı ve yine 9 - 6 - 336 tarihli ve a- tik 17 cedit 16-3 numaralı tapu senedile uhdesinde mu- kayyet İçerenköyünde Değirmen yolunda kâin atik bir dö- nüm iki evlek 278 zira miktarında o hududu bir tarafı bi- lifraz Lâtife Hanıma tefrik olunan tarla ve iki tarafı Ahmet Beyin tarlası ve bir tarafı Değirmendere sokağı ile mah- dut müfrez tarlanin tamamı. -- Kartalın Dolay Oba kariyesinden Abdülfettah oğlu Hüseyin | ağanın 2 - 7 - 314 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet | İkraz numarası Bey bağı garben yalı yalu cenuben Hürmüz Hanım tarlası ile mahdut tarlanın tamamı ve yine 27 - 6 - 322 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Erenköyünde bakkal sağır ka» riyesi yolunda kâin atik altı dönüm miktarında hududu şar» ken mukaddem Hamdullah elyevm Arif ağa ve tarik şima- len mukaddem Nazif elyevm Arif Efendi bağ yeri garben Dimitri bağ yeri cenuben Osman vertesi Zeki tarlası ile mahdut tarlanın tamamt(. 17 — Sarıyerde mukim Büyükdere maliye tahsil şubesi muavini sabıkı Servet Efendi ile validesi Nimetullah Hanımın 19 « 4-335 ve 12 - 9 - 334 tarihli ve atik 94 numaralı iki kıt'a ta- pu senedile uhdesinde mukayyet Sarıyerde Nalbant çeşme- sinde kâin tahminen dört dönüm miktarında hududu bir tas rafı bostan yolu ve bir tarafı Sadık Bey bağı ve bazan Ser- vet Efendi veresesi bağı ve bazan Binbaşı Ali Bey ve hisse- darı Sabiha Hanım bağı ve bir tarafı mumaileyha Nimetul- lah ve Zehra Hanımlarla Hafız Cemil Efendi hissedarları müşterek sebze bostan: ve bir tarafı Çırçır suyuna giden ta- riki âm ile mahdut elyevm bağ ve kızılcıklığın zemin ve kürum ve eşcarının tamamı. 260 — Kartalda istasyon civarında 33 numaralı hanede mukim bah- riye kıdemli yüzbaşısı Raşit bin Sait Beyin 5 - 9 - 929 ta- rihli ve atik 5 -71 ve cedit 21 numaralı tapu senedile uhde sinde mukayyet Kartalda Hayrat kuyusu (mevkiinde kâin dört dönümü havi hududu şarken Hamidin Ali tarlası gar- ben Nafiz kaptan ve saire tarlası şimalen Kürt oğlu Tevfik elyevm Pehlivan tarlası cenuben yol ile mahdut mukaddema tarla elyevm maa kuyu dolabı havi bostan yerile mülkünün tamamı ve yine 25 - 5 - 334 tarihli ve 23 numaralı tapu sene dile uhdesinde mukayyet Kartalda kâin hududu şarken yel garben Kürt oğulları tarlası şimalen Midillili Kosti zevcesi Eolye bahçesi cenuben Anaştaş bağı ile mukaddema tarla elyevm tasarruf kanunurmu neşrihden —sönra mühdes kuyu ve dolabı müştemil bahçenin zeminile mülk eşçar «e müştemilâtının tamamı. 716 —- Bakırköyün Vidos kariyesinden Nazif Efendi oğlu Saffet E- fendinin teşrinisani 306 tarihli tapu senedile uhdesinde mu- kayyet mezkür kariyede kâin atik on beş dönüm miktarım- da hududu Litroslu Yamandi bağı ve Hacı Ahmet çiftliği tarlası ve tariki am ile mahdut tarlanm tamamı. 803 — Şilede mukim Kale altı kariyeli Gürcü İsmail Efendi bin Yusuf ağann 23 - 6 - 337 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde kâin aitk iki yüz zira miktarında hududu canibi yemini berber Mehmet ha- nesi yesari müfrez Rukiye ve Münevver (o Hanrmlarla Ah- met ve diğer müşterek hane ve bahçesi arkası ve cephesi ta- rik ile mahdut müfrez bir bap hane maa bahçenin tamarır ve yine mart 338 ve mat 336 tarihli iki kıt'a tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde dut bahçesi mevkiinde kâin atik dört yüz zira miktarında hudu- du şarken Hüseyin Hüsnü Efendi şimalen Demirci Halil us- ta garben Saler zade Ali Efendi ve cenuben Pembe Hanı; tarlaları ile mahdut tarlanın tamamı. Ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt”. tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım rıahallesinde büyük mezarlık yanmda kâin atik bir dönüm miktarında hududu şarken Asım Efen- di şimalen Pembe Hanım garben Salcı zade Ali Efendi ve: cenuben Yusuf oğulları Mustafa ve Bekir çavuş tarlaları i- le mahdut tarlanın tamamı ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu seedile uhdesinde mukayyet Şileni. Hacı Kasım mahallesind. çiftlik pınarı mevkiinde kâin atik bir dönüm miktarmda hududu şarken pmar suyu şimalen Pembe Hanım ve Salrr zade Ali Efendi garben ve cenu- ben Hafiz Asım Efendi tarlaları ile mahdut tarlanın tama- mı ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu se nedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesin. de büyük mezarlık yanında atik iki dönüm miktarında bu. dudu şarken Asim Efendi şimalen iki hatve mesafede m- zarlık garben Salcı zad» Al: Efendi ve cenuben Yusuf oğul» ları Bekir ve Mustafaçavuş tarlaları ile mahdut tarlanm ta- mamı ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu se- nedile uhdesinde mukayyet Silenin Hacı Kasım mahallesin- de Zürafa çeşmesi mevkiinde kâin atik dört dönüm mikta- rında hududu şarken şimalen Pembe Hanım garben Ömer çavuş ve cenuben Yusuf oğulları Mustafa ve Bekir çavuş tarlaları ile mahdut tarlanın tamamı ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt': tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde yaya Köprüsü mevkiine (Lâtfen sayifeyi çeviriniz) Kuru soğan Tüze sa ““ “« bin Şiikrü Efendinin 25 -6-322 tarihli tapu senedile uhde- Dere otu sinde mukayyet Erenköyünde yalı ve değirmen yolu mevki- Maydanoz inde kâin atik on beş dönüm iki evlek miktarında hududu şarken Ali tarlası şimalen mukaddem Osman elyevm Ziya ens İ İ | 176 —— İçerenköyünde Hasan Pehlivan hafidi Sağır Ömer Efendi