2 Haziran 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

2 Haziran 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

eme B — VAKİT. 2 - az 8 İkraz nümarası kâin atik bir dönüm miktarında hududu şarken cadde şi- malen Kocabıyık oğlu Mustafa garben Yusuf ve cenuben tariki has ile mahdut tarlanın tamamı Ye yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde Acaip Cadı mevkiinde kâ- ğ “in atik dört dönüm miktarında hududu şarken Oruç oğlu Veli şimalen hacı Hasan ağa yeri ve bazan Süleyman çayır: ları ve cenuben Karaağaç yolu ile mahdut çayırın nısıf his- sesi ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu 85 nedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahalle- sinde çiftlik geçidinde Ermeni oğlu çayırı mevkiinde kâin a- tik iki dönüm miktarında hududu şarken Hacı Hasan ağa şimalen Karaman dıralı Kara oğlan ve bazan deli Balta ve garben Pembe Hanım ve cenüben Çayırderesi çayırın nısıf hissesi ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde sıra kara ağaçlar mevkiinde kâin atik3 dönüm | miktarında hududu şarken hacı Hasanağa şimalen Salcı zade Ali Efendi garben Sava ve cenuben deli balta tarlaları ile mahdut tarlanın nısıf hissesi ve yine mart 338 ve mart 336 tarihli iki kıt'a tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde Koca Bıyık bayırı altında kâin a- tik dört dönüm miktarırda hududu şarken Hacı Mehmet kı- zı Rukiye şimalen Hacı Ahmet ağa garben deli balta ve ce- nuben cadde yolu ile ma: dut tarlanın nısıf hissesi ve. yin: mart 338 ve mart 336 *arihli iki kıt'a tapu senedile uhle- sinde mukayyet Hacı Kasım mahallesinde Koca bıyık bayırı mevkiinde kâin atik b'r dönüm miktarında hududu şar- ken hacı Hasan ağa şimalen Salcı zade Ali Efendi garben Molla Ahmet tarlaları ve cenuben araba yolu ile mahdut tarlanın nısıf hissesi. 271 — Kızıltoprata istasyon civarında Kethüda mahallesinde 17 ve 18 numaralı hanede mukim Hayri Bey kerimeleri Ayşe Na- ciye Şinasi ve Fatma Melâhat Şinasi Hanımların 1 - 7 - 336 tarihli ve atik 2 numaralı iki kıt'a tapu senedile mütesav yen uhdelerinde mukayyet (O Kadıköyünde (o müukaddemua Zühtü paşa elyevm Göztepe mahallesinde çift havuzlar s0- kağında , kâin dört dnöüm bir evlek. miktarında hududu sağ tarafı ifrazen ahar undesinde bulunan tarla sol taraf” Hayri Bey merhumun bilifraz ahara ferağ eylediği tarla ar- ka tarafı mülga emlâki sahaneden tarla cephesi yeni küşat olunan tarik ile mahdyt mukaddema müfrez bir kıt'a ba- ğın zemin ve gürumu elyevm müfrez bağ mahallinin tama- mi, 313 — Üsküdarda Süleyman ağa mahallesinde Bülbül deresi cad- desinde 53 numaralı hanede polis komiserliğinden mütekait Ahmet Hamdi Efendi bin Hacı Halil Efendinin 3 - 9 - 349 tarihli ve atik 12 ve cedit 32 rakamı ebvaplı tapu senedi uhdesinde mukayyet Esenköyünün Sahrayı cedit mahâl sinde Kayışdağı Mıhçı deresi sokağında kâin atik on iki dö- nümü havi hududu şarken Kayışdağı caddesi garben mu- kaddem Pavli elyevm veresesi tarlası şimalen Küçük bakkal kariyesine giden tarik ve cenuben merhum Galip paşa vere- sesi tarlası ile mahdut tarlanın tamamı, 325 — Erenköy oSahrayı Oceditte frm sokağında © yağcı merhum . Akif Efendinin haremi Hayriye Hanım ve oğlu Tahir Beyin 22-9 - 335 tarihli ve atik mükerrer 22 ve cedit 22 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet Sahra- yı ceditte Feyziye elyevm “fırın sokakta (o kâin iki dö nüm miktarında hududu bir tarafı tarik ve bir tarafı Lütfi- ye hanım köşk ve bahçeri ve bir taraf Halil Rifat paşa hali- lesi hanım tarlası ve bir tarafı Raik Bey hane ve bahçesi ile , mahdut mukaddema bahçe elyevm tarlanın tamamı, 322 — İçerenköyünde Köse Ömer ağanın hanesinde mukim Ha- sene Hanım binti Osman Efendinin 22 - 4-336 tarihli ve cedit 18 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukay- yet İçerenköyünde Çayır yolu sokağında atik 7 dönüm miktarında hududu bir tarafı Haçik Efendi tarlası bir ta- rafı Arabacı Mehmet ağa tarlası bir tarafı Halil ağa verese- lerine ait tarla ve bir tarafı Şeref ağa tarlası ile mahdut tar- lanın tamamı, 2562 -— Aydınlı kariyesinde Kurt köylü Ateş Ahmet bin arabacı Ahmedin 21-6 -314 tarihli tapu senedile uhdesinde mu- kayyet Kartalın Kurt köyünde Ağil deresi mevkiinde kâin vi sekiz dönüm miktarında hududu Ahmet ve Mustafa Bey ve tarik İle mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Ayazma ci- varı mevkiinde kâin üç dönüm miktarında “hududu Cin Ali oğlu Ahmet ve Ali reis ve tarik ile mahdüt târlanm ta- mamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukay- yet mezkür kariyenin Mercimekli yolu mevkiinde: kâin se- kiz dönüm (mikktarında hududu Musa tarlası ve ta- rik ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu se- nedile uhdesinde mukayyet mezkür © kariyenin kaplıcalar mevkiinde kâin dört dönüm miktarında o hududu dere ve çalılıkave yol ile mahdu! tarlanın tamamı ve yine ayni ta- rihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür - kariyenin Yumru taş mevkiinde kâin altı dönüm miktarında hududu Musa ve Ahmet ve fundalık tarik ile mahdut” tarlanın ta- mamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukay- yet mezkür kariyenin gâvur yolunda kâin on iki odönüm miktarında hududu Hacı Pehlivan ve Seyit Efendi ve kah- veci oğlu ve yol ile mahdut tarlanın tamamı ve “yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin aşa NY e e rm er m m see A — VAKIT 2 Haziran 1931 - - ile mahdut | « Iktısat vekâletin X Oo Ankarada ziraat mektebi civarında inşa edilmekte olan Ziraat ve Baytari enstitülerin ( Tavukçuluk enstitüsü bariç ) 170000 lira bedeli keşifli Kalorifer tesisatı sıcak su kazan merkezi (şebeke hariç) soğuk su hidroforları-kapal zarf usu- lü ile 21 gün müddetle münakasaya çıkarılmıştır. b Zarflar 17 Haziran 931 tarihine müsadif Çarşamba günü 2) saat 15de açılacaktır. Evrakı fenniye ve projesi vekâlet mu- hasebesinde tanzim olunacak tahsilât müzekkeresi ile merkez muhasebeciliğine teslim olunmak şartile 25 lira mukabilinde telsiz telgraf civarında Enstitüler inşaat Fen heyeti tarafın- dan verilmektedir. Talipler ilân edilen bedeli muhammen € üzerinden 96 7,5 teminatları ve noterlikçe musaddak ehliyeti © fenniye vesikaları ile birlikte yevmi mezkürda saat 15e ka- dar iktisat vekâleti Ziraat müsteşarlığı kısmında müteşekkil inşaat komisyonuna müracaat eylemeleri ilân olünür. Kızıl yerlerde kâin on dönüm miktarında hududu Ömer ve Sarı İsmail ve Yahya pelilivan Ove tarik ile omahdut tarlanın Oo tamamı ve yine ayni tarihli tapu se nedile uhdesinde mukayyet Omezkör O kariyenin Çil nam mahalde sekiz dönüm miktarında hududu (Kdari usta ve Yahya (Pehlivan ve Hacı Pehlivan ve tarik ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Kurna geçidi mevki- inde kâin altı dönüm miktarında hududu Salih ve hacı peb- | liyan tarlaları ve tarik ile mahdut tarlanın tamamı . 2505 — Kartaldan müteveffa Aptullah Efendi kızları Ümmü Gül süm ve Nadire Hanımların 5 - 9 - 337 tarihli ve cedit 2122-18 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalda Çamlı çeşme mevkiinde kâin atik on iki dönüm miktarmda hud i- du şarken Nalbant Mahmut usta ve bazan Taşkın oğlu Meh- met reis tarlaları şimalen Şeyh Marufi tarlası cenuben yol garben Anesti tarlası ile mahdut mukaddem tarla elyevm tasarruf kanununun neşrindan mukaddem muhdes maa kuyu ve dolabı bostan yeri ile mülkünün tamamı. 512 — Kartalın Kurt kariyesinden Kasımpaşalı Pire Mehmet bin Mahmudun eylül 309 tarihli tapu senedile uhdesinde mukay- yet Kartalın Şıhli kariyesi orman başı mevkiinde atik iki dö- nüm miktarında hududu çolak Osman tarlası ve sahibi se- net bağı ve koca Mehmet ve tarik ile mal dut mukaddem tarla elyevm bağın yerile mülk gürumunun tamamı ve yine ağustos 306 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Kurt kariyesinde atik kırk zira miktarında hudu-! du eski bezir hane ve sahibi senet hanesi ve tarik ile mah-| dut bir'bap bakkal dükkânını tamünan verev 515 — Şilenin çavuş mahallesinden imam --oğlu Hüseyin ağanın 2 - 5 - 338 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mez- kür mahallede Bezirhane caddesinde Okâin atik dör yüz zira miktarında hududu şarken yol garben dere şina- len Hüseyin Çavuş oğlu Hasan hane ve bahçesi ve cenuban Ağvalı Mehmet reis hane ve bahçesi ile mahdut mukadd. ma samanhane elyevm bahçenin nısıf hissesi. 519 — Şilenin yaylâlı kariyesinden İsmail oğlu Müstafa ağanın 11-2 - 339 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin yaylâlı kariyesinde Putu köy mevkiinde kâin atik üç dö- nüm miktarında hududu şarken taş garben tarik şimalen mukaddema Süleyman elyevm sahibi senet tarlaları cenu- ben sahibi senet tarlaları ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Çıplak bayır mevkiinde kâin atik üç dönüm mik- tarımda şarken Köse oğlu ve bayır garben Kaptan oğlu Sa- fer şimalen İbrahim cenüben dere ile mahdut tarlanın tame- mı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Geyik bayırı mevkiinde kâin atik on dö- nüm miktarında hududu şarken Geyik tepesi garben ve şi- malen imam oğlu cenuben dere ile mahdüt tarlanın tamamı Ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mez- kür kariyenin Taşkesiği mevkiinde kâin atik sekiz dönümü havi hududu şarken Akma garben Apti oğlu şimalen Kıran cenuben lâz oğlu tarlaları ile mahdut tarlanin tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mez- kür kariyenin Geyik bayıtı mevkiinde kâin atik on dönüm miktarında hududu şarkön Geyik tepesi garbehi imam oğlu şimalen ve cenubeni dere ile mahdut tarlanın tamâmı ve yi- ne mezkür kariyenin Ayı yastığı mevkiinde kâin atik üç dönüm miktarında hududu şarken ağıl yolu garben şimalen kumsal cenuben dere ile mahdut tarlanın tamamı ve ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariye- hin taşkesiği mevkiinde kâin atik sekiz dönüm miktarmda hududu şarken akıntı garben Apti oğlu şimalen imam oğlu cenuben dere ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni ta- rihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür' kariyenin ayı yastığı mevkiinde kâin atik üç dönüm miktarında hudu- du şarken ağıl yolu garbeen ve şimalen kumsal cenuben yol ile mahdut tarlanın tamamı ğ (Mabâdi var) Yukarda tarihleri yazılı tapu * senetlerinden evsafı çıkarılan | gayri menkul malların sahipleri borçlarını yapılan tebliğata rağmen vermediklerinden bu mallar satılmak üzere bir büçuk ay müddetle ! açk arttırmaya çıkarılmıştır. Taliplerin ihale günü olan 18-7-931 »avvım tarihine müsadif cumartesi güni: saat üçe kadar Ziraat Bankasınm sürüce Mahmurapi matallesi 6 . İstanbul şubesine gelmeleri ilân olunur. beyaz dişler OLYNOS'un mükemmi | muzadı taaffün möpüğü fena ve sararmış dişleri günde birbirinden bayaz Fİ levin kesbetmesine madâf | olur. Sarı tabükdyı izale “9 | dişlerin minasini bözmâ” sızın parlaklığını zamir? ihrâc &der. | Dişleri, çürüten bütün müh TİK Nik ağız mikroplarını öldürü” Kuru bir fırçada bir santi” mikdarında Koymak kafıdif fi 3 gün sabah ve alişam (8 rübe ediniz. Derhal farkın! göreceksiniz. gi Umum! deposu : R. FARACİ Yeni Votio han, İstanbal - <5. Merkez scentase Galata Köprü © Sube N (MERSİN) vapuru 2 Salı 17de Sirkeciden iibolu, o Çanakkale, (KÜ kuyu, Edremit, Burhaniye, vyalığa kalkacak, dönüşte « unoluğa da uğrıyacaktır. 1 Galatada Şişhane karako” A“ Yolcuzade mahallesinde 53 sokağında 3 No.lı hanede kim iken elyevm ikam meçbul bulunan kereste rinden Hacıbey zade Davut şit beye: İstanbul 7 inci icra memurivf Türkiye iş bankasının tinizde “birinci ticaret m sinin bir kıt'a ilâmı mu matlubu bulunan (1200) ma faiz ve masarifi mub#”/ ve avokatlık ücretile birlikt ciz yölile” tahsili iç'n iğ bumara ile vaki takip talebi” rine tarafınıza gönderilen ©“ emri tebliğ ettirilememiş V tahkik Avrupada bulundu$' ve ikametgâhınızın meçbül ğu anlaşılmakla ilânen t€ itrasına karar verilmiştir. Taribi ilândan itibaren zarfında müracaatla bir dermeyan eylemediğiniz takip eden sekiz gün içind” # cu eda veya borca kâfi ve saire göstermediğiniz de hakkınızda muamelât iyenin' gıyaben ifa edileceği me emri makamina kaim” üzere ilân olunur, (027-965 Pu Şehremaheti altıncı almakta olduğumuz ikiz £ larımıza ait maaş / zayi olmuştur. Yenisini * cağımızdan eskisinin hı madığını ilân ederiz. Mes'ul Müdür Ref”