20 Ekim 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

20 Ekim 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

iL İstanbul Belediyesi ilânları nkapanı köprüsü Emri ahere kadar Unkapanı Köprüsünden mürür ve uburun memnu olduğu ilân olunur. .(3334) Et münakasası istanbul San'atlar mektebi için lüzumu olan 11000 kilo koyun eti kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname almak için her güp levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Münaka- saya girmek için 495 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat ya nakten ve depozito suretile yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getirilecek teminat mektubu ile olur. işbu teminat mektup ve makbuzu ile şartname, teklif mektubunu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı zarfa koyarak ihale günü olan 2 - 11-931 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi encümene vermelidir. (3136) Kadıköyünde satılık arsa Beher metre murabbama on yedi lira kıymet takdir edilen Kadıköy kumluğundaki 77: harita numaralı 480 metre murabbaı sahasında arsa satılmak üzre kapalı zarfla müzayedeye konmuş- tar. Talipler şartname almak için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için 612 liralık muvak- kat teminat lâzımdır. Bu teminat ya nakden veya depozito Sure- tile yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden ge- tirilecek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat akçesi ile beraber 22-10.931 perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene müracaat edilmelidir. (2856) Beşiktaş belediyesinden: Ortaköyde Mehmet Pş. yokuşunun Üst başındaki kaldırım noktasını heyelândan kurtarmak için kor- luk duvarı pazarlık suretile inşa ettirileceğinden talip olanla- rın Zİ teşrinievwel 931 çarşamba günü saat İ4de Beşiktaş be- lediyesi encümenine müracaatları ilân olunur. (3201) ilk mektepler için lüzumu olan 600 adet sandalya kapalı zarf- la münakasaya konulmuştur. Talipler şartname almak için her gün İevazım müdüriyetine müracaat etmelidirler. Müzayedeye girmek için 54 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat ya nakden ve depozito suretile yahut hükümetçe muteber tanınmış banka- ların birinden getirilecek teminat mektubu ile olur, işbu teminat mektubunu veya teminat mektubu ile şartname, teklif mektubu- * nu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mübürlü zarfa koyarak ibale günü olan 22 Teşrinievvel 931 perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene vermelidir. Beşiktaş Belediye binasının tamiri esnasında sökülen kaplama tahtaları pazarlık süretile satılacağndan taliplerin görmek için gün ve almak istiyenlerin yevmi ihale olan 21 Teşrinievvel 931 Çarşamba günü saat 2 de Başiktaş belediye şubesi “encümenine müracaatları ilân olunur, (2859) alğeş Sşimaği Semti ve sokağı Adet kuyu Topkapı paşa odaları sokağı 1 — » o meydanında 2 b , — Marifetname sokağı 1 » m Seyir Ömer M. Ereyli kilise civarında 2 " " " ” ” " ” 1 çi « (— Silivri meydanı civarında 2 Çukurbostan' sokağı 7 Fatih Dairesi müdiriyetinden : Harik mahalleri dahilinde olup semti ve sokakları yazılı arsalarda bulunan ağzı açık kuyuların eshabının ikametgâhları meçhul bulunmasına binaen kendilerine tebligat ifa edilememiştir. Her an tehlikeden hali olunmiyan mezkür kuyuların ağızları bir hafta zarfında cshabi tarafından kapatılmadığı taktirde dairece kapatılarak izalei mahzur edileceği ve masarifi vakıanın eshabın- dan tahsil edileceği malüm olmak üzere ilânı keyfiyet olunur, (3333) Istanbul Evkaf müdür lüğünden: Kıymeti muhamminesi Ura Kurş 448 Tamamı 128 arşın terbiinde bulunan Aksaray- da Kovacıdede mahallesinde Asiye hoca so- kağında 12 No. ile murakkam bir kita arsanın tamamı, 14 25 Tamamı 75 arşın terbiinde bulunan Gedikpaşa da Çadırcı Ahmet Çelebi mahallesinde Ge- dikpaşa caddesinde (atik 96 cedit (O 112 No. ile murakkam (bir bap (kâgir hanenin 70 hisse itibarile 39 hissesi Balâda semt, mahalle, sokak ve numaraları muharrer emlâki mahlâle satılmak üzere dört hafta müddetle ilâna vazolunmuş- tur. Müzayedesi teşrinisaninin 24 üncü sah günü saat 15 tedir, Talip olmak istiyenler kıymeti muhammenenin yüzde yedi bu- çuğu nisbetinde pey akçelerile beraber & Çenberlitaşta Istanbul “Evkaf müdüriyeti binasında Varidat müdüriyeti mahlülât kale. — mine müracaatları ilân olunur. (3322) > Akşam erkek san'at mektebi Talebe kaydına devam edilmektedir. Marangozluk, Tesviyeci ve motörcüluk, elektirikçilik, sıhhi tesisatçıllık şubeleri vardır. Hariçte bu işlerde çalışanlar yazılı. Her gün öğleden sonra mü- racaat, ikinci teşrin başında kayıt kapanacaktır. (3287) K. 0. ve L EF, kıtaatı için senelik bulgur kapalı zarf usulile si — 10 — 931 cumartesi günü saat 15 te ihalesi icra kılınacaktır. “Taliplerin oşârtna- mesini almak ve münakasaya iştirak etmek tzere yevmi mezkürlu teminat. tı muvakkafe ve tejifnamelerile bir. likte tayin O olunan saatten © evvel KOM. a vermeleri. | (411) — (4028) ... Evvelce pazarlıkla tamirinin icra edileceği ilân edilen (o Yeşilköy Hava müfrezesi kumandanlık binasının tami rine talip çıkmadığından pazarlığı 21 10.931 çarşamba sant 15 şe talik edil miştir. Taliplerin şartnamesini almak ve keşifnameyi de almak üzere Kom. n müracaatları, (403) (3020) ... Ordu sıhhiyesi ihtiyaer için kapalı zarfla tülbent ve gaz saf İle kalırüt ve Neosalvarsan mühayas edilecektir.) İhaleleri tülbent ve guz sefim 2 teş rinlevel 991 cumartesi sant 15 te katgütün 15 buçukta, Neosalvarsanın 16 da komisyonumuzca icra kılacak tr. Taliplerin şartnamesini #lmak ve münakasaya iştirak için yevmi omez- kürda teklif ve teminatlarile birlikte) Fındıklı K, 0. 3. Sa, Al, komisyonuna! müracaatları, (378) (2878) Lr Fakülte talim taburu K. dan Bu sene darülfi talim taburu- na kaydolunmak LA darüllünun ve buna müâdi) yüksek mektep mezun- larile Jise ve muadil mektepler ve er- kek muallim mektep mezunlarının ta- burca kayıt muamelesi 5 — 19 — 931 den itibaren bu ayın nihayetine kadar devam edecek ve ikinci teşrin 991 bi- rinci gününden itiharen tedrisata haş- lanacaktır. Bu maksatla bu O Şeraiti haiz olanlar; A — Mektep mezuniyet diploması B — Aşı ve sıhhat raporu C — Nüfus cüzdanı sureti N — Mahallece ve polisce musad-! dak hüsnühal varakası M — 4 adet fotoğraf ile birlikte İstanbul Bayazıtta tabur o kuman- danlığına şeraiti anlamak üzere der gün müracaatları ilân olunur. (582) — (2915) ... Halteroğlu askeri hina ve ahırları. nın tamiri için pazarlığı 20 — 10 — 91 tarih salı günü saat J4 te yapılacak- tr. Taliple;'z şartnameyi almak, ke. şifleri görmek yeymi muayyende pa» zarlığa iştirak etmek Üzere Fındıklıda K.0. 3. Sa, Al, Kom. nuna mürk cantları, (444) (3170) 7 Güvercin malzemesine ihtiyaç oldu- ğundan 20 — 10 — 931 salı günü 1490 da pazarlığı icra kilmacaktır. Talip- lerin şartnameyi almak ve nümünele- rini görmek üzere her gün ihaleye İş tirak edeceklerin de muayyen vakitte 3, K. 0. Sa. Al, komisyonuna o müra- caatları, (455) (3224) ..” K. 0. ve birinci fırta ihtiyacı için kuru üzüm 21 — 40 — 951 çarşamba günü saat 14 te pazarlıkla alınacaktır. Taliplerin şartnameyi almak üzere ver gün ve ihaleve İştirak'etmek ü- zere muayyen vaktinde K. 0, 2. Sa, Al. Ko. würacıatları, (466) (3281) e Farkı fiatı ifayı taahhüt edemiyen müteahhide nit olmak Üzere bir adet yerli fiş dolabı 2140991 çarşamba gür nü saat 15 te ihalesi İera Kılmacaklır, Taliplerin şartnamesini ve krokisini almak Üzere komisyona mürnenatları, (467) — (3306) ... İstanbul levazım smbakr' İçini 22-10 <> 331“ sere günü sant 16 da aleni münakasa ile balya ipi alınacaktır. Taliplerin şart nâmesini almak ve münakasaya (gir mek üzere mezkür gün ve santte te miratlarile Fındıklıda Vi, K, 0, Sa. AL Kom. nuna müracaatları, (373) Kğ (2573) Hahcroğlunda K. 0. istihkim ta- burunda mevcut Arabalar pazarlık suretile tamir ettirilecektir. Taliple rin şartnamesini almak ve pazarlığı İştirak için 22 — 10 — 921 perşembe günü saat 14 te Kom. a müraenatle- rr. (470) (3328) amam » Dr. ihsan Sami « Gonokok aşısı Belsojukluğu ve ibtilâtlarına karşı pek tesirli ve taze aşır dır. Divanyolu Sultan Mahmut türbesi No. 189 Sahibi: Mehmet Asım, umümi megriyat müdürü: Fikret Âdil V mk; ..... ——— 7— VAKIT 20 Teşrinevvel 1931 — | Devlet Demiryolları ilânları | Haydarpaşa rıhtımında izdiham olduğu zamanlarda D. D. 50 No. lı tatili edevat tarifesi aşağıya yazılı hususi şerait altında tatbik edilir. Bu şaraitin tatbik zamanı her defasında Devlet Demiryolları idaresinden tesbit ve tatbikinden lâakal bir gün evvel ilân olunacağı gibi metninde yazılı saatlar dabi esasa halel gelmemek şartile idarece her vakit tadil edilebilecektir. Hususi şerüit Haydarpaşaya gelen tam hamuleli vagonların vurutları vezinleri her gün sabahleyin saat 8de ambarda mahalli mabsusundaki tahtaya yazılarak ilân olunur. Saat 12 ye kadar vezinleri talep edilmemiş vagonlar vezin edilmez. ilân gününün saati mesaisi zarfında bu vagonların silo ve antrepo veyhut denize tahliyeleri istenilmek mecburidir. Silo ve antrepoya tahliyeleri istenilmiyen vagonlar deniz tahliye hattına istenilmiş addo'unarak silo veya antrepoya tahliye edilmeyüp deniz tahliye hattına sevkolunur. Bu tabliye hattma sevkolunmuş olan vagonların tahliye hattına konuldukları andan itibaren 3 saat zarfında tabhliyeleri için mal sabibinin bilcüle tedabiri ittihaz etmesi mecburidir. Mal sahibi tarafından muktazi tedabir ittihaz edilmemek dolayısile müddeti mezküre zarfında tahliye edilmiyen vagonlar zarar ve masarif mal sahibine ait olmak üzere Istanbul Liman işleri idaresinin muhafazası altında bu idarenin mavnalarına da tahliye edilebilir ve tahliye hattına konulmuş oldukları zamandan itibaren tahliye amelesinin intizamına kadar geçen müddetiçin 24 lirayı tecavüz etmemek üzere tatili edevat ücretine tabi tutulur. Zikredilen 3 saat mühlette ilân gününün saati mesaisi nihayetinden ertesi günü saat 7 ye kadar geçen müddet dahili hesap edilmez. (3258) Devlet Demiryolları matbaasında toplanan ve toplanacak olan kırpıntı kâğıtlarla bütün istasyon ve servislerde teraküm eden kullanılmış bilet, telgraf bandı ve sair eski ve burda evrak ve defterlerin bir sene müddetle satışı müzayedeye konmuştur. Müzayede 22-10-931 tarihine müsadif perşembe günü saat 14te Haydarpaşa mağazasında icra kılınacaktır. Talip olanların şeraiti öğrenmek üzere her gün mezkür mağaza müdürlüğüne müracaat edebilecekleri ve yevmi mezkürda 100 liradan ibaret pey akçe- sini hamilen ispatı vücut eylemeleri lâzım geldiği ilân olunur. (3196) Istanbul Evkaf müdür- ..—.. lügünden: Kıymeti muhammenesi Lira (OKuruş 386 67 Tamamı oluz yedi zira terbiinde Galatada Yeni- cami mahallesinde vaki 49 atik 39 cedit No. ile murakkam fevkinde hir odayı müştemil kâgir dükkânın 180 hisse itibarile 14,5 hissesi, Tamamı 2105 zira terbiinde Üsküdarda Çakırcı Hasan paşa mahallesinde Tunusbağı caddesinde atik 31 No. ile murakkam bir kıt'a bahçenin mah- lül nısıf hissesi. Tamamı 134 arşın 16 santim terbiinde Yedikulede imrahor ilyas bey (mahallesinde atik Narlıka cedit Mahzen sokağında atik 126 mükerrer cedit 7 No. ile murakkam üç oda, bir sofa, bir matbah ve bir helâyı müştemil iki katlı maa bahçe ahşap bir hanenin tamamı. Cinsi ve kıymeti balâda irae olunan emlâki mahlüle dört hafta müddetle aleni olarak müzayedeye konmuştur. Müzayedesi Teşrinievvelin 27 inci salı günü saat on beştedir. Talip olmak istiyenler balâda muharrer kiymeli muhammenenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçelerile birlikte yevmi ve saati mezküra kadar Çenberlitaşta Istanbul Evkaf müdüriyeti binasında varidat müdüriyeti mahlülât kısmına müracaatları ilân olunur. (2790) Istanbul Evkaf Müdi- riyetinden: Kıymeti muhammenesi Lira (o Kuruş 53 26 Tamamı 53 zira 26 santim terbiinde bulunan Eyüpte cezeri Kasımpaşa mahallesinde Çömlekçiler sokağında atik 30-32 No. ile murakkam tamamı mablül bir bap dükkân arsası satılmak üzere dört hafta müddetle ilân ve müzayedeye konmuştur. Müza- yödesi Teşrinisaninin onuncu Salı günü saat on beştedir. Talip olmak istiyenler kıymeti muhammenenin yüzde yedi buçuğu nisbe- tinde pey akçelerile beraber Çenberlitaşta Istanbul Evkaf müdü- riyeti binasında mablülât idaresine müracaatları ilân olunur. (3160) Jendarma satın alma komis- yonundan: Cinsi Fabrikalar mamulâtı yerli haki pamuk bezi Miktarı metre 7600 iğ * Cins ve miktarı yukarıda yazılı bez kapah zarfla alsacikteğiği ii Münakasa 9-11.931 pazartesi günü saat 15 tedir. Şartnamesini görmek için hergün ve münakasaya iştirak için de yevmi mez- kürda Gedikpaşada jandarma Satın alna komisyonuna müra- ek EL ©”