6 Kasım 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

6 Kasım 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Çocuğunuzu, Siz de sevindiriniz!. Kumbarayı çocuğunuz için bir Eğlence vasıtası haline Getirmekle, ona istikbalini kazandırmış olursunuz! Türkiye İş Bankası 3. K. O. SA. Halıcıoğlu Topçu mektebi binaları» min tamiri 9—11.931 cumartesi yapı-| lacaktır, (Saat 14 te) Taliplerin vak. ti mezkürda malümat almak istiyen- lerin her gün K. 0. Sa, AL Kom. mü Taçnatleri, (508) (3596) ... Çatalca Müt, Mr. kü için benzin münakasal aleniye usulile mübayna e. dilecektir. İhalesi 8 —11 —931 pa. zar günü saat 15 te Kom, da icra kr. lmacaktır. o Taliplerin o şartnamesini almak ve münakasaya iştirak etmek| üzere Kom. a müracnatları. (159) ... Ordu sihhiyesi ihtiyac için kapalı zarfla 50 kalem (edevafı timariye ve Spençiyariye mübayaa etlilecektir. İha- lesi 9 — 11 — 931 pazarlesi zünü saat 15 te icra kılmacaktır. o Taliplerin şartnamesini almak ve münakasaya' iştirak etmek üzere yevmi mezkürda teminat ve teklifat mektupları ile ko- misyonumuza müracaatları. © (457) 215) mw.'6 İH. K. 0. ihtivacı için 567,000 kile) saman &apalı zarfla mürakasaya ko- Mulmuştur. İhalesi 15 . 11. 90l tarih pazar günü saat 14 te 3, K, 0. Satın alma komisyonunda yapılacaktır. Ta. liplerin şartnameyi almak üzere her gün ve ihaleye iştirak etmek üzere de vakti muayyende teminat ve tek. Tifnamtelerile komisyonumuza müra - caatları. (475) — (3366) Li Süvari 45 inci alay hayvanatının saman ihtiyacı tekrar kapalı zarfla 13 —li —$I tarih perşembe günü saat 15 te münakasaya © konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek üzere komisyonumuza ve ihaleye iştirak et. mek Üzere teminat ve teklifnamele. rile Ayvalıkta süvari alay 45 Sa. AL komisyona müracaatları. (484) (3414) ... Tophane ve Selimiye fırın odumu- nun pazarlığı komisyonumuzca yapı- lacaktır. Ihales; 9 — 11 — 9! pazar- tesi günü saat 15, 30 da icra kılına- caktır. Taliplerin şartnameyi almaklp üzere her gün ve ihaleye iştirak ede-i| teklerin de yevmj muayyeninde ko-; mİsyonumuza müracaatleri. (514) (4656) eg» K, 0. ve İLinci fırak hayvanatı ih- olan arpa ve yulafa kapalı; i komisyonuna müracaatları.(521) 269$' AL. Ko. dan zarfla talip çıkmadığından 9 — ii — 831 pazartesi günü saat 14 da ayrı ayrı şartnamelerle pazarlığı yapıla caktır. oTaliplerin (o şartnnmelerini! görmek üzere her gün ve pazarlığa iş tirak edeceklerin de yevmi muayye- Binde KömiEğonumuza müracaatleri. G1) (8657) ... Çataler MÜT. Mv. kıtaatı icin pa- zarlıkla sade yağr 14. 1L 991 cumarte si günü saat 16 da fiatlar haddi; #ti- dalde görüldüğü takdirde fhalesi icra kılmacaktır, Taliplerin şartnamesini almak ve pazarlığa istrak etmek üze re yevmi mezkürda Kom, a mürucgaf- leri. (522) (5697) *».. Bitlis'teki kıtaatın bir senelik 224000 kile fabrika © unu kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. İhalesi 10. 2. Teş. 931 tarih persembe günü © saat 15 te yapılacaktır. Şartname ve er. safı görmek için taliplerin her gün ve münakasıya İştirak o edeceklerin! teminat ve teklif mektuplarile birlik. te yevmi mezküfda Bitlis satın alma! TI. K. 0. ve topçu ve birinci fırka hayvanatı için kapalı zarfla münnka.' saya konulan kuru ota talip zuhur etmediğinden 11. 2.Teş. 931 çarşamba günü saat 16 da ihaleleri icra kılma» cağından taliplerin şartnameyi gör- mek üzre her gün ve İhaleye istirak etmek için de yevmi muayyeninde sâ- tın alma komisyonuna müracaatları, (52) (3700) Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıkları mutahassısı Sira numarası beklememek isti. yorlar, kabineye müracaatla veya telefonla randevu santi almalıdırlar, Cumadan müada her gün öğleden sonra saat 210 dan 5 e) kadar İstan. bulda Divanyolunda 118 numaralı hu- susi kabinesinde dahili hastalıkları muayene ve tedavi eder, Telefon* Ig. tabul 2398, Doktor Hüseyin Naşit | Türbe, eski Hilâliahmer binası | No. 10 Tel. Istanbul: 2622 | Mahkeme ve İcra İlânları Jatanbul dördüncü iera memurlu.i Şundan: Done Niko Korpi (o veledi Civani efendinin Usuleu oğlu Evdokimiyos efendideki alacağından dolayı birin- ci derecede teminat irae eylediği Fe riköyünde atik Baruthane ve Tatavla cedit Baruthane caddesinde )5 - 55 15 - 53 eylerm 67 numaralı kadimen tevsli intikalli bir bap hane bit bap srabalik elyevm ipek fabrikası 90 gün müddetle ihalei evveliyesinin İe- rası için müzayedeye vazolunmuştur. 67 numaralı kahyehane zemini renkli gini döşeli olup derununda bir ocak mahalli ile bir musluğu (havi olup terkos ve elektrik tertibatını muhtevi) olup derünunda mahiye 15 lira kira ile 931 ağustosundan itibaren bir se. ne müddetle İspiro efendi sakindir. Hanenin Barutahne cihetindeki çift kanatlı demir kapısından girildikte zemini renkij çini döşeli bir avlu üze- rinde bir yemek odası buradan bir kapı ile keza zemin; çini döseli mut- fağa girilir. Burada bir alafranga; öcak mermer tekneli bir musluk ile tahtında bir sahrınç mahalli vardır. Mutfaktan bir tantan merdivenle ze- mini. çimento döşeli bodrum mahal line inilir. Ahşap merdivenle Ust ka- ta çıkıldıkta bir şofa üzerinde iki oda ve yük ve bir haji odanın o <addeye nazır kısmında bir kapı ile zemir; saç döşeli etrafı demir parmaklıklı bal- kona çıkılır. Mezkâr hane iki kısma tefrik edilmiş olup bu kısımda kazanç memurlarından Necati bey 931 hazi- ranından itibaren bir sene müddetle) ve mahiye peşinen yirmi yedi Tira ki- ra ile müstecirdir, Hanenin tahtın. da enddeye nazır bakkal dükkünm- dan biri methal ile mezkür hanenin di ğer kısmına ahsap merdivenle çıkılır. Ufak bir gezinti mahalli üzetinde iki oda bir halâ bakkal dükkünmin Ze mini tahta olup derununda ulak ve maltız ocaklı bir mutfak mevcuttor. Hanenin bir kısmı ile tahtındaki bak-| kal dükkün 531 kânumusuniden iti. baren iki sene müddetle ve mahiye yirmi beş lira ii, bakkal (O Zahara efendi sakindir, Rus sokağı dahilin- de 53 numaralı dükkândan içeri gi- rildikte-zeminj çimento döşeli boya- hane mahalline girilir ve oradan bir methal © ile ipek fabrikasına girilir. Zemini çimento döşeli üstü potrel ve) oluklu saçla mestur olup pencereleri demir parmaklıklı bir kapı mevcut tur. Dükkân ve fabrika mahajli 930 kâ- nunusünisinden itibaren üç sene mec buri ve üç sene ihtiyari olmak üzere mahiye kırk lira kira o ile Sisliyen ve Simonyan efendilerin tahtı istica- rındadır. Hududu bir tarafı Saffeti paşa aparlımanı diğer tarafı Rus sokağı olup ahara ait 54 nundral! apartıman cephesi Tatayla Barütlır- ne caddesi ile o mahduttur, Mezkür mahaller kârgir olup cümlesinin de rununda terkos ve elektrik tertibatı mevcuttur, o Umumunun © mesahasi 524 metre murabbaı olup bundan 72 metre murahbar bahçe mütebakisi eh- niye maahllidir. Kıymeti muhammi- mesinin tamamı on Üç bin üç yüz altı lira olup talip olanların kıymeti mahamminesinin Yüzdesn nispeti de pey akçelerini alarak #79 — 555 dosya numarasile Saat on dörtten on altıya kadar 7 — 12 — 03) tarihinde, Istanbul dördüncü icra memurluğu na müracaat eylemeleri ilân ol r Sinci icra memurluğundan: Mahcuz' satılmasına Karar verilen gar drop, büfe, halı 14-11-93) teihine mü- sadif Cumsrtesi günü sas I39den irtiba | ren Beyoğlunda Hamalbaşında Fezacıbaşı | sokağında 0 Nolı hâne önünde Süst I2 den itibaren açik artarma ie saılacağı ilân olunur. (1971) Sinci icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer bir adeş aynalı büfe 16-14-9831 tarihine tesadüf eden pazarte- si günü saat I3 ten İtibaren açık arttırma ile sarlacağından telip olanların Balsttt demir Hasan caddesi Süreyya paşa fab- tikası, karşısında Moiz vaki apaymanında hazır bulunacak memuruna müricaat et meleri lüzumu İlân olunür, (1968) Ist. tapusundan: Balata Tahta minare mahallesinde yes | mi cadde sokağında atik 71 ve cedit 66, 68, 70 No larla mürükkam müstesna Doka Sofyanos vaklından 3 bap haneye sahip olan Avram Sonsinu veledi Yaşuya 7 — VAKIT 6 Teşrinsani 1931 mms Istanbul Belediyesi ilânları Kocamustafapaşa medresesi 14 numaralı odası kiraya veril- mek üzere açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi gör- mek için hergün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Mü- zayedeye girmek için 2 lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz veyahut hükümetçe muteber tanınmış banka- lardan birinin mektubu ile olur, Bu şekilde teminat ile beraber ihale günü olan 26 teşrinisani 931 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat edilmelidir. 3706 Mübayaasına lüzum görülen 30 ton kriple maden kömürü ka- palı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname almak için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Münakasaya girmek için 49,5 lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye ahnarak bankaya yatırılıp alı- nacak makbuz veyabut hükümetçe muteber tanınmış bankalardan birinin mektubu ile olur, Bu şekilde teminat makbuz veya mek- tubu ile şartname, teklif mektubu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mübürlü bir zarfa koyarak ihale günü olan 30 teşrinisani 931 pazartesi günü saat on beşe kadar daimi encümene verilmelidir. (3708) Devlet Demir yolları Ilanlârı idaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan 64 kalem hamal arkalığı, hırdavat, kurşun boru ve kurşun levba, balya çemberi, alçı, karfiçe çivisi, mutfak levazımı, kendir ip, demir ve saire gibi muhtelifülcins malzemenin pazarlığı 9-11-31 tarihine müsadif Pazartesi günü mağazada icra kılınacağından taliplerin yevmi mezkürda saat dokuzdan 11,30 a kadar mağazada isbalı vücut ederek tabriren fiat vermeleri ve bu baptaki malzemenin müfre- dat listesi mağaza dahilinde asılmış olup numune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü numunelerinin beraber tirilmesi ve numunesiz vaki olacak teklifatın kabul edilmiyeceği ilân olunur. ————<—— mem ———— Jandarma satın alma komis- yonu riyasetinden: Serpuş ve tozluğu ile beraber (4600) takım kışlık elbise ima“ liyesi kapalı zarfla münakasası 11-11-5931 tarihinde çarşamba günü saat 15 te yapılacaktır. Şartnameyi görmek için hergün münakasaya iştirak için de o gün taliplerin teminatlarile birlikte Gedikpaşada Jandarma satın alma komisyonuna müracaatları.(3342) Elbise ve ayakkabı imali Yüksek mektepler mübayaat ko- misyonundan: 17 Adet palto 1. 45 Çi iskarpin 45 Takım harici elbise (o: (45 ,, Fotin Orman ameliyat mektebi talebesi için imal edilecek olan balâda cinsleri muharrer 4 kalem eşyanın 2-12.931 çarşamba günü saat İ4te ihalesi kapalı zarf usulile münakasaya konul- muştur, Şartnamesini görmek üzere her gön ve münakasaya iş- tirak içinde yevmi ihalede Fındıklıda Yüksek mektepler muha- sebeciliği binasında mübayaat komisyonuna müraeaatleri, (3701) © Mustafa Kemal paşa beledi- yesinden: Belediye namına bir adet etü makinesi mübayaa edilmek üze re kapalı zarf usulile tayin edilen müddet hitamında 26-10-931 pazartesi günü hiç bir taraftan talip zuhur etmediğinden müna- kasa lalimatnamesinin maddei mahsusasına tevfikan aleni müna- kasa ile ve yirmi gün müddetle 'münakasaya vezedildiği ilân olunur. 3696 © Jandarma Satınalma komisyonu riyasetinden: Jandarma ibtiyacı için 164 kalem eczayı tıbbiye kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 26-11-931 perşembe günü saat İf te jandarma umum kumandanlığı levazım müdüri- yetinde yapılacaktır. Taliplerin şartname için Ankarada jandar- ma umum kumandanlığı baş hekimliğine ve istanbulda jandar- ma satınalma komisyonuna müracaatleri. (3690) OO kuruş yüzü ile kus tüyü yastık Istanbulda Çakmakçılar Sandalyacılarda kuş tüyü fabrikası yüzile şilte 12, yüzle yorgan 15, yağlı boya yastık 5 liraya, kuş tüyünün kilosu 100 kuruştan başlar ; Kuş tüyü kumaşların her rengi vardır. Ucuz satılır Tel 2 3027 tarafından İbraz olunan tasarrufa âit senet vakfı mezkür mütevellisi tarafından tasâr- ruf kanununun meşrinden sonra ita edil. miş olması itibarile kıymeti hukvkiyesini kaybetmiş vesaikten addlle 1515 Nolı Diş Tabibi M. Zeki nci kanuna tevfikan tbüamele ifa edileceğin. den mahalli mezküra bir güns tasarruf iddiasında bulunanların 15 gün zarfında vesaik tasarrufiyelerini Istanbul Tapu müdiriyetine — İbraz eylemeleri lüzumu ilân olanu. (1972) Hastalarını her gün saat $30 - 12 ve 13.20 kadar kabul ve her salı saat on üçten itibaren meccanen diş | çeker ve tedavi eder. Muayenehane: Kadıköy Mısırlı İ oğlu Yavuz Türk sokak No. 6