8 Ocak 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

8 Ocak 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

© Müzayede Emniyet sandığı emlâk müzayedesi Kaft'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile mevki ve müştemilât ——— Hesap Ne. 474 Kuzguncukta Bakkal sokakta eski 24 Ahmet Hik- ve yeni 17 numaralı yüz beş arşın met Bey arsa üzerinde ahşap iki katta ikisi küçük olmak üzere yedi oda iki sofa bir mutfak bir kömürlük bir kuyu, şahniş üstü balkon ve on iki arşın 8- ralığı havi bir hanenin tamamı, Üsküdarda atik Bulgurlu elyevm Üm- raniye mahallesinde atik yalnız servi ve yeni Nuri bey sokağında eski 37 mükerrer 37 mükerrer ve yeni İ, İ numaralı doksan beş arşın arsa üÜze- rinde ahşap bir buçuk katta ikisi nâ- tamam ve iki sandık odası olmak ü- zere yedi oda bir sofa natamam bir mutfak bir bodrum yetmiş iki arşın arsa üzerinde ahır ve samanlık ve yedi dönüm iki yüz üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Arnavutköyünde birinci cadde soka- ğında eski 114 ve yeni 112 numaralı iki yüz yetmiş arşın arsa üzerinde bir katı kârgir üç katı ahşap olmak Üze- re dört katta dördü küçük olmak ü- zere on iki oda iki sofa bir salon bir gezinti mahalli bir mermer taşlık bir mutfak bir koridor bir kömürlük ve odunluk (ikinci kattan itibaren) şahhiş vardır, üstü balkondur ve hanenin ha- riç kapısının iki tarafında iki kolisi vaşdır. Ve yüz yirmi beş atşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı, Hasköyde Kiremitciahmetçelebi ma- hallesinde Parmakkapı sokağında es- ki 4 mükerrer ve yeni 10 numaralı seksen arşın arsa üzerinde dahili ah- fap Üç katta dört oda, biri ufak iki sofa, bir çini antire bir şahniş bir balkon, bir daraça ve on altı arşın arsa üzerinde bir mutfak, ve kırk ar- şın bahçeyi hati'bir hanenin tamamı. Kartalda Maltepe Kariyesinde Kuru- Fatma H, ve #:şme mevkiinde umum 945 ve yeni Yusuf ağa S numaralı yüz arşın arsa Üzerinde bir katı kâgir bir katı ahşap olmak üzere iki katta dört oda, bir antre, bir sofa, bir ahır, ve on ulti arşm arsa üzerinde bir mutfak, ve iki yöz seksen altı arşın bahçeyi havi bir ba- nenin tamamı. Hanenin üstünde 7 nu- mara görülmekte olduğu icra beyan» namesinde görülmüştür. (Haricen bir ahşap merdivenle ikinci kata çıkılır) Bakırköy Cevizlik maballesinde hat boyu ve hamam sokağında eski 53, 55, 34 arşın 32, 57 ve yeni 24, 26, 39 numaralı yüz altı arşın arsa Üze rinde abşap iki buçuk katta biri ye- mek odası olmak üzere yedi oda iki sofa bir bodrum bir mutfak büyük çalı allı bir balkon bir tu'umbalı ku- yu allında bir dükkânı ve elli atşın arsa üzerinde keza bir dükkâm ve altmış dört arşin bahçeyi havi dük- kânlardan birinin üstünde bir oda vardır.) bir hanenin tamamı. Süleymaniyede Süleymeniye mahalle sinde Taşodalar sokağında eski 12,12 mükerrer ve yeni 16,18 numaralı yüz kırk dört arşın arsa üzerinde 16 nu- maralısı ahşap iki katta dört oda iki sofa bir taşlık bir mutfak bir kuyu diğeri yani 18 numaralısı altmış arşın arsa üzerinde alışap üç katta üç oda iki sofa bir mutfak ve yüz kırk altı arşın bahçeyi havi iki methal olup birinde 16 ev diğerinde 46-1 numara görülmektedir. iki hanenin tamami. Yukarda cins ve nevile mevkii ve müştemilâtı yazılı emvali Sayrinankulenin iera kılınan aleni müzayede neticesinde hizala- i Böntürilen o bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş © mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar Şu bir gün müddetle ilân . edilmelerine karar verilmiş ve 13 at 932 tarihine müsadif cumartesi günü kat'i o kararlarınm İ takarrör eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on ©» beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracast eylemeleri Borçlunun hedeli bini 246 Ahmet Nu- ri Bey Salih EF, Adviye H. 926 11769 Fuat Bey dörtten, üzüm İ nuna müracaatları. (664) (4536) .. . Je. 0. Sa, a, Ko. dan| Maâ teferruat bir adet üniversal mukavemeti ecsam tecrübe makinesi mübayaası kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 10 — 2 Kân — 982 tarihine müsadif pazar günü saat on beşte yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini görmek ü. zere her zün Ankarada merkez satın alma komisyonuna (müracaatları ve münakasaya iştirak edeceklerin o gün ve saatinden evvel (temi. nat ve teklif O mektuplarını omak- buz muakbilinde merkâr ko» misyon riyasetine tevdi evlemeleri, (256) (3732) NR İŞ Yerli fabrikalar mamulâtından #i yüz yirmi bin metre hakj renkte elbi. selik bez kapalı zarfla münâkasaya konmuştur. İhalesi 30 — Kânunusa. ni — 952 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te yapılacaktır. Talip- lerin şartname ve nümünesin; görmek üzere her gün Ankarada merkez sa- tin alma komisyonuna müracaatları ve münakasaya iştirak edeceklerin o gün ve saatinden eyvel teklif ve temi- nat mektuplarmın makbuz mukabilin- de mezkür komisyon riyasetine tevdi eylemeleri. (12) (40) ... K. 0. kıt'alarının ve müessesa- tm tab ve tecdidi icap eden 528 def; terin pazarlığı 11 — 1 — 902 pazarte-' si günü saat 15 fe komisyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnamesi. ni almak üzere her gün ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayye- ninde komisyonumuza müracaatları, (20) (17) ... K. 0. ve topçu (o tabürunun otu pazarlıkla almacaktır. İhalesi 12 — 1 — 902 salı günü saat 16 da komiş- yonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini almak üzere her gün ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vak» İİ muayyeninde komisyonumuza mü racaatları, (19) (96) ... İstanbul, Beyoğlu ve Üsküdar ei- hetindeki krt'alar ve müessesata ve mekteplerir erzak ve yem (nakliyatı pazarlıkla 9—1— 992 cumartesi gü. nü saat 4 te İhalesi icra kılınacaktır. Taliplerin şartnamesini görmek için her gün ve pazarlığa iştirak edecek- Terin de vakti munayyeninde komisyo - numuza müracaatları. (18 (95) ... Kırklarelindeki — kıtaatın ihtiyaet için kapalı zarf usuli ile 120,000 kilo un münakasaya Okonmuştur. İhale tarihi 2) —1 — 992 çarsamba (günü saat 15 tir. Taliplerin şartnamesini görmek üzere her gün münakasaya iştirak edeceklerin de teminatı muvak- kate ve teklif mektuplarile ihale tari. hinde Kırklareli satm alma komisyo- K. O. ve Birinci fırka ihtiyacı için mercimek aleni münakasaya konmuş tur, İhalesi 9 — 1 — 932 cumartesi gt- nü saat 15 te komisyonumuzda yapı- lacaktır, Taliplerin şartnamesini gör. mek üzere her gün Ye pazarlığa İşti- rak edeceklerin de vakti munyyende komisyonumuza müracaatları. (606) ... Ordu ihtiyacı için 51 kalem göz âle- ti aleni münakasa ile ihale edilecek» tir. İhalesi 18 —1—992 pazartesi günü saat 16 da komisyonumuzda ya» pılacaktır. Taliplerin o şartnamesini görmek üzere her gün ve minakasaya iştirak etmek istiyelnerin de vakti mus! ayyeninde komisyonumuza müracaat larr, (674) (4592) ,.. İstanbulda bulunan krtaat ve mü- essesatm ekmek ve erzaklarının senes nin nakliyesine pazarlıkla verilen fint muvafık görülmediğinden tekrar fix tı zarfla münakasaya o vazedilmiştir. İhalesi 23 — 1 — 992 cumartesi günü sat 15 te komisyonumuzda yapılacak- tır. Tahiplerin şarinamesini almak ü- zere her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin de vakti muayyende temi- nat ve teklifnamelerile komisyonumu- za müracaatları, (681) (4618) ».. Kırklarelindeki krtaat hayvanat men ihtiyacı için 351099 kile Okuru ot kapalı zarf usulile münakasaya kon- muştur. İhale tarihin; 15 —1 — 932 pazar günü saat 15 dir. Taliplerin şeraiti anlamak üzere her gün münaka saya istirak edeceklerin ise ihale taris hinde 7 —VAKIT8 Kânunusani 1932 — Harbiye tramvay cad- desinde ve Teşvikiyede satılık kıymetli arsalar Bankamızın tahtı tasarrufunda olup abiren ifraz edilen Bey- oğlun'da Teşvikiye mahallesinde Harbiye caddesinde krokisi aşa- ğıda mevcut arsalardan 44 - 45 - 46 - 47 numaralı arsalar açık arlırma ve diğerleri kapalı zarf usulile ve peşin pâra ile satılmak üzere müzayedeye vazedilmiş ve 30-1-932 tarihine müsadif cu- martesi günü saat on altıda Bankamızda ihaleleri mukarrer bu- lunmuştur. Talip olanların ve fazla tafsilât ve şartname almak istiyenlerin ahbz ve istihsal eylemek üzere bizzat veya tabriren Şubemize müracaatla beraber teklif mektuplarına teklif olunacak miktarın “b 5 şi nisbetinde teminat mektuplarının leffi ve yevmi mezküra kadar Şubemize müracaatları. (73) Pangaltıda kâin ve Emlâk ve Eytam Bankasına ait “arsalardan satılacak parçaları gösterir krokidir, PYEMİ OKA 704 yesapiy LW00) (Yyuz Mülâhaza : Satılacak parçalar taramasız gösteril miştir. Tütün İnhisarı Umumi Mü- dürlüğünden: Iblamur tabtası Evvelce mübayaası ilân olunan 800 adet Ihlamur tahtasının kalınlığı 6 santim olmayıp 6 milimdir. Pazarlık 9-1-932 cumartesi gününe tâlik o'unmuştur. Taliplerin teminat akçelerii hamilen o gün saat 10 1/2 ta İstanbul Başmüdiriyetinde Mübayaat Ko- misyonuna müracaatları. (4525) likte Kırklareli fırka 2 süvari 5. AL) yende komisyonumuza müracaatları. komisyonuna müracaatları. (675) (16) (70) (4615) Sli INI, K. 0. kıtaat hayvanatının ihtiya cı için saman aleni münakasa İlealma caktır. İhalesi 23 — 1 — 932 tarih ee martesi günü sant 15,30 da komisyonu» muzda yapılacaktır. Taliplerin şart- namesini almak üzere her gün ve mü. nakasaya iştirak edeceklerin de vakti muayyende komisyonumuza mürâez» atları. (687) (4667) Topçu efradına tahsis kılınan bi - nanm tamiratı pazarlıkla iera kılma-! caktır. İhalesi 9 —1 — 932 tarih Cu| martesi günü saat 16 da Komisyonu- muzda yapılacaktır. Talyiplerin kes! şifnamesini görmek ve şartnamesini! almak üzere her gin ve pazarlığa işti) rak etmek istiyenler de yevmi muay- 1k e