23 Mart 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

23 Mart 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

As. mk, Sa. Al, komisyonu ilânları 700 adet mintan Çengelköy As. Orta mektebi için 700 , Yünfanilâ , Merkez acentası Gal g köprülaşı B 2523 Suhe A, Sirkeci Mühürdar yade Han 92740 Mersin Postası SEYRİSEFAIN 700 , yatak kılıfı Maltepe askeri lisesi için Yukarıdaki mahallere hizalarında cins ve mikdarları yazılı mal- zeme Üç şartnamede aleni münakasa suretile satın alınacaktır. Münakasaları 6- Nisan 932 Çarşamba günü saat 16ya kadar Harbiye mektebindeki satın alma komisyonunda icra kılacaktır. Taliplerin şartname ve nümünelerini görmek için komisyona mü- racaatları ve iştirâk içinde muayyen vaktınde komisyonda hazır bulunmaları. (247) (1028) ... Konya askeri orta mektebi için! 250 adet yiln fanilâ aleni münakasa suretile satm alınacaktır. Münakasa- sr 2 nisan 992 cumartesi günü saat 16 ya kadar Harbiye mektebindeki satın alma komisyonunda icra kılmacaktır, Taliplerin oşartname ve nümunesi - ni görmek için komisyona müracaat) ları ve iştirak için de muayyen vak - Maltepe Askeri lisesi için 215 adet yatak örtüsü aleni münakasa sureti » le satın alınacaktır, Münakasası 2 ni- san 992 cumartesi günü saat 16 ya kadar Harbiye mektebindeki satın al- ma komisyonunda icra kılmacaktır. Taliplerin şartname ve mümunesini görmek için komisyona müracaatları ve İştirak için de muayyen vaktinde (KONYA) 25 Mart Cuma 10 da Idare rıhtımından kalkar, Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Mah- kemesinden: Şişlide İstasyonda Harman 80- kağında 8 No:lu apartımanın İkinci dairesinde sakin iken 1-2- 932 tarikinde Fransız Pastor bastahanesinde vefat eden Za- bej Kevorkyan banımın vasiyet- memesi açılarak tenfizine başlan- dığından kanuni medeninin 538 inci maddesi mucibince bu bap- ta bir guna itirazı olanların ta- tinde komisyonda hazır bulunmaları. (239) (911) (912) Kütahya Vilâyetinden: 1 — Kütahya Ziraat eletleri fabrikası için Türkiye dahilinde mevcut ve az müstamel olmak üzere 1106 lira muhammen be- delli bir adet Üniversal Fireze tezgâhı ve 2000 lira bedelli bir adet kayışla müteharrik pires ve 70 lira bedelli bir adet elle müteharrik küçük pires ve 200 lira bedelli bir adet vida tezgâhı ve 350 lira kıymetinde oksijen kaynak cihazı ve 200 lira bedelli müdevver kulak makası ve 272 lira muhammen bedelli Dinamo- metre, sağ ve sol pafta ve eğe ve hava çeliği ve 1000 lira mu- hammen bedelli bir adet şahmerdan 200 lira muhammen bedelli elle müteharrik keski tezgâlı, 400 lira muhammen bedelli 8 adet çift mengeneli gürgen marangoz lezgâhı şartnameleri mu- cibince ve ayrı ayrı münakasa Kaimelerile 24 Nisan 952 pazar günü saat 15 te ibale edilmek üzere alenen münakasaya konul- muştur. 2 — Şartnameleri Istanbul, Ankara, İzmir ve Bursa Vilâyet- leri Ziraat Müdürlüklerine gönderilmiştir. Talip olanlar şeraiti mezkür Müdürlüklerden öğrenebilirler. 3 — Her makine için ayrı ayrı * 7,5 nisbetinde depozito verilecektir. Taliplerin mezkür gün ve saatte Vilâyet daimi En- cümenine müracaatları ilân olunur. (894) | Devlet Demiryolları ilanlârı | 25. 3. 1932 Tarihinden itibaren muteber olmak üzere Mudan- , ke 3 “ya Bursa hattında muşumba İcarına mahsus M, B. - 2 rumatalı bir on beşe kadar Daimi Cncümene müracaat etmelidirler, (1126) leme mmm Büyükadada maa bahçe gazino icarı: teminat 37,50 liradır. | Sebzehalinde 1/1 N.lı baraka |, : tarife ihdas edilmiştir. Mezkür tarifeye nazaran vagon üzerine örtülecek muşambalardan beher nakil için 50 ve eşyanın istasi- yonlarda muhafazasında beher muşawba ve ber 24 saat ve kü- suru için 150 kuruş alınacaktır. Fazla tafsilât için Mudanya'Bur- sa hattı istasiyonlarına müracaat edilmelidir. — (1091) Istanbul! Belediyesi İlânları ) Kapalı zarf 18 | Açık Unkapanında 31,17 metro arsa , : 4,50 K. “ Yukarda yazılı emlâk kiraya verilecektir. Talip olanlar tafsi- Mit almak için her gün Levazım müdürlüğüne ve ibale yünü olan 1M-4-932 perşembe günü de teminat maktuz veya mektubu ile saat on beşe kadar Daimi Epcümene müracaat etmelidirler. (1124) Lüzumu olan 1000 çidene tahtası, 150 taban ağacı, SU00 par- mak, 500 başlık, 8 ton maden kömürü, 400 muhtelif yerli cıva- ta, 8 kestane kütüğü, 16 ıhlamur kütüğü, 300 kıyye yerli yağlı boya pazarlıkla alınacaktır. Talip olanlar 397 lira S0 kuruşluk teminat makbuz veya mektubu ile 78-3:932 pazsıtesi günü saat ” ” M. M.V. Hava Müsteşarlığından: Iyi Almancayı bilen ve konuşan bir mütercime ibtiyaç vardır. Ayda (100—150) lira ücret verilecek ve Ankara'da Tercüman- lıkta ve Almanca Türkçe mubaberatı yekdiğerine çevirmek vazi- felerinde istihdam edilecektir. Taliplerin devlet hizmetinde istih- damına mani bir hali olmadığını gösterir Polis vesikalarını ve sıhbat raporunu, evvelce istihdam edildiği maballerden hüsnühal şahadetnamesinin ve iki sene zarfında askerlikle alâkası olmadı. ğıma dair vesikalarım ve muvazzah adres'le bir kıt'a foloğrafını istidasına ilişik olarak milli Müdafaa Vekâleti Hava Müsteşarlıs ğma müracaat edilmesi. (1123) Doktor Satılık dükkân komisyonda hazır bulunmaları. (240) J süzayede & Hafız Cemal Dahili hstalıklar mulahassısı Cumadan maada her gün öğleden sonrü saat 2,30 dan 5 e) kadar İstan. bulda divanyolunda 118 numaralı hu Sust kabinesinde dahili hastalıkları Muayene ve tedavi eder. Telelon: İs tanbul (2. 22593) hissesi Eminönü Mal Müdürlüğünden: Beya- zıtta Çarşıkapıda Eski Divam ali yeni mimar İlayrettin o mahallesinin Beyazıt caddesinde 75 Nn. le dükkân 3 ee iki hissesi 4 cene ve 4 müsavi taksitte öde- mek şartiyle ve açık aritırms — uselile sanlacskur. Muhammen bedeli 1195 li #adır İhalesi 7.Nissm-932 perşembe günü sast 11 de Eminönü Malmüdürlüğünde yapılacaktır. (1042) rihi ilândan itibaren bir ay zar- fında Beyoğlu Dördüncü sulh Hukuk Mahkemesine müracaat- ları lüzumu ilân olunur. (2667) İstanbul lera İtiraz Merciinden. Saraçbanede Haydarhane ma- hallesinde Külhan sokağında ce- dit 4 No.lı hanede 8 bissede bir hissesinin mutassarıfı bulu- Dan ve elyevm ikamelyâhı meç- bul Refik B. yevmü mürafaa olan 124-932 tarihine müsadif salı günü saat 10,30 da İstan- bul Icra itiraz me:cinde bulun- madığı veya bir vekil gönder- mediği takdirde borç'u olan di- ğer yedi hissenin sahibi Fatma Nazikter hanımın Ahmet Hamdi beye borcundan dolayı satış tar- znın tayini cihetire gidileceğini mübeyyin işbu davetiye varaka- sı ilânen tebliğ olunur. (2674) Ticeret İğeri Umum 50 ikinci teşrin 1330 tarihli kanun hükümlerine göre tescil edilmiş olan ecnebi şirketlerin- den (Sirger Dikiş Makinesi Kum- | panyası) nın Türkiye umum ve- kili haiz e bu kerre Üracaakti şirketin Türkiyedeki tali şubelerini teftiş ve idareye şirket namına yapa- cağı işlerden doğacak davalarda bütün mahkemelerde dava eden, edilen ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır ku'unmak Ezere şirket me- wuilarından (Emil Sövayzer) Efen- diyi vekil tayin eylediğini bildir- miş ve İâzım gelen vesikayı ver- miştir. Keyfiyet kabuni hükümlere muvafık görülmüş olmakla ilân olunur. (2669) İ Mahmut beyle Rıza ve Necdet ve Zeki beylerin #ayıan mutasar- nf oldukları Vefada Şemsettin İ monla gürani wahaliesinde birin. ci yeni sokakta yeni 9 ve eski İ9 »umaralarla murakkam kâr- | gir ve lamire muhtac iki oda iki hala bir bodıum ve bir mutbak ve bir kuyu ve ulak bir bagçe- | yi havi barapca bir bap hanerin izalei şuyuu zımnında furubtu te- karrur etmekle mevkii müzaye- deys vaz olunmuş ve 3 mayıs 932 zalı günü saat on beşte iha- lesi mukarrer bulunmuş olmakla talip olanların İıymeti mubam- minesi olan 1000 liranm yüzde onu nisbetinde pey skçasını ha- milen Sultan ahmet sulh mahke- me-i ikinci hukuk dairesine mü- | racaal etmeleri ilân olunur. (2671) | Si Lİ a ee im Istanbul 8 inci icra dair ; Bir borcundan dolayı paraya çevrilmezine karar verilen iki a- det kerevit bir adet orta masa- sı dört adet hadepkarı perde bir adet çiçek koymaya mahsus sandalya 5 Nisan 932 tarihinde saat dokuzdan ona kadar Kadı- Wöyünde Cevizlikte şekerci bak» kal sokağında 46 No : lu hane- ürlüğünden: Sultanabmet sulh mahkemesinden: (VAKIT)ın küçük ilânları 10 dafası 100 kuruştur. Satılık dükkân — Mahmutps- | şada Kürkçü hanı alt katında ayda (14) | on dört lira kirası olan bir dükkân sa twbkne Talip olanların Galatıda Mehmet Alt paşa hanında (41) numaraya mürs- cart eylemeleri. Acele Rumelihisarın, lık hane ve fırın— Alitorlak mahallesinde çeşme sokağında bir kan kâzir bir katı ahşap iki kattan ibaret dön oda, bir mutlak, bir hamam, bir kuyu, bahçe, elektrik ve müştemildu saiteyi havi hane ve ittisalinde fırın satılıktır. Talip olan- ada Mehmet Ali paşa hanında 4 müracant eylemeleri Sağlam ve kelepir irat sa- ün almak istiyenlere — İstarbu- lun şerefli ve eğlenceli bir mevkiinde 7000) lira kirn getren emlâk Satılıktır. (Bedeli için bir kısımı peşin alı- narak mütebaki mukasteten ve yahut iki sehe sonfa verilmek Üzere kolaylık gös terilir) fazla oealömat ve tafsilât almak 1s- üyenler Galatada Mehmer AK paşı hiz- nında (41) numaraya müracsat eylemeleri Ucuz ve acele sstılık otel ve kahvehane ve garaj — Sir. kecide Salkımsöğüne uamvay caddesinde (12) oda, iki salon, ve müştemildn sal teyi havi otelle alındaki kahvehane ve itösalindeki garaj ucüz sanlıkur. Talip olanların Galatada Mehmet Ali paşa ha nında (41) num müracaat eylemeleri. Satılık kâgir hane — Divan- yolunda tiamvay caddesinde kâgir dört kattan ibaret dört oda, bir mutfak, bir sarnıç, bir kuyu, daraçayı havi mun zam ve nezateti İevkalâdeli kâgir hane #atılıktır. Talip olanlann Galatada Meh- AN paşa hanında ($/) numaraya müri eylemeleri. Cığaloğlunda satılık mü- kemmöâl hane — Ciğaloğlunda kâ- gir dört kattan ibaret on oda, bir salon, bir Gıhannüma, bir mutfak, bir kiler, bal- çe ve müşlemilânı saireyi havi mükemmel hane saulıkur Talip olanlann Galamdı Mehmet Ali pasa hanında (41) nümaraya müracaat evlemeleri « «Acele satilik spariman ve | dükkânlar — Kadıküyünde, Yelde- Birmeni Çarşmnda, dör yol ağzında, tahtında Peş düktün. bir oda, halâ ve umu, fevkinde: Dört daireli ve be feri bir sofa, (4) oda, wurbsh ve halâyı havi emlâk satılıktır Taip olanların on buçuktan beşe kadar Galatıda, Mehmet Ali paşa hanında, (47) numroya müre — İdirehane, musye- nebane veya ikamet için, iki oda An- kara. caddesinde 52 numaralı eve müra Caat Acela satılık — Kindıklı dere içi Osman çavuş , yokuşunda 15.17 numa rah evler ucuzca Sanılıkur. Ücnize neza- retleri vardır, içindekilere müracaat (2666) | Türbe, eski Hilâliahmer binası | - No. Tel. 2262120 Heyoğlu Dördüncü Salhh Hukuk Mahkemesinden : Beyoğlunda Pangaltıda Şehit Muhtar bey caddesinde (65) No: lu hanede mukim iken 12-2.932 tarihinde vefat eden madam Ele- ninin terekesine mahkemece vaz- iyet edilmiştir. Tarihi ilândan itibaren eshabi matlubun ve alakadaranın bir ay ve mirascıların üç ay zarfın- | da Beyoğlu Dördüncü Sulh Hu- | kuk Mahkemesine müracaatları lüzumu ilân olnnur, (2673) |, Kotaj ticaretile meşgul i Kollekuf şirketnin icra ve iflâs kanunu İlsmm kaydetti miş olan else Istanbul 8 inci icra memurluğundan; Bir borçdan mahcuz paraya çevrilmesi mukarrer tel fabrika- sına mahsus makine 28 3-937 pazartesi saat 9dan 1l re kadar beyoğlunda Şişhane karako'unda kaptan paşa sokak 17 No:luda Ditrih efendinin Tel fabrikasın- da açık artırma suretile satıla- de furut edeceği ilân olunur.(2672/| cağı ilân olunur, 2615) (80.000) liraya kadar satıs lık mağazası olanlara — Ber- oğlunda Ist c si, Galatsda, Ks- raköy, İstanbul cihetinde Bahçekapusu Sultanhamamı ve Balıkpazan gibi en şer refli mahallerde 180000) liraya kadar #a- olanların saat on buçuktan atsda Mehmet Ali paşa banında (41) numroya müracaat eyleme- leri. (Mezkör mahallerde olmak şartile beheri yirmi beşer bin veya daha fazla kıymete Üç dört mağazada olabilir). Salılık dükkân — Veznecilerde ramvay caddesinde 113 No lu üstünde oda ve halayı bavi bir dükkün acele sa- ulıktır. Kadıköy Kuşdili kuyu sokak 16 No. ya müracanı (2647) Acele satılık ve kiralık mi- kemmeli köşk — Göztepede istas- yona dört beş dakika mesafede, fevka- Mde nezeretli bir mevkide, harem dalre- si (30) odayı, külhankı ve dörr kurnalı hamamı, ve İttisalinde mutbahı, çamaşır- baneyi, musluklu kileri, iki yemek odası, terkos ve telefonu, selâmlik dairesi. Kâ- gir iki kattan ibaret ve üç kısıma kabili taksim on iki odayı, ahır, garej, büyük mutbak uşak odaları ile üç büyük bos- İ tan koyusunu, vasi çamlıklı (27) dönüm bahçeyi ve müştemilân salteyi havi bas rem ve selâmlık köşkleri, olduğu gibi bir kiç kısma ta edilerek kira ile de verilecektir. Talip olanların oOGalatada Mehmet Ali paşa hanında (41) nomraya on buçuktan beşe kadar müracdat ava simek İstiyen- lere — Bahçeli ve dört odalı müstakil ir yalı kiralıkur. Arzu eden | sipe müracastları Acele salılık hane — Fetyc- de sâtip Muslaharrin mahallesinde Dıra- man ceddesinde alışan iki kanan #baret üç oda, bir mutfak, bir kuyu, bahçe ve müşterili saireyi havi hane acele satı lıkar. Talip olanların saat on buçuktan © beşe kadar Gaiaada Mehmet Al paşa hanında (41) numarsya müfacamt “eyle” meleri. Sm , Acele vo ucuz satılık hi ne — Deyoğlunda Kamer batun mahal- i lesinde kâgir dört kattan ibaret (6) oda, bir mutfak, iki sofa, bir sarmç, bahçe, elekerik ve müştemilin saireyi havi hsne acele ve ucuz satlık oldoğu gibi Katı kiralıkur. Talip olanların saat on bi: Ali paşa hanında (1) numroya rüractat evleme'eri Daktilo - Veznedar — İürkçe ve Franazca lisanları ile dektiloluk ve yahut veznederik veya secelik o yapan bir Matmazel iş anyor, Gazetemiz ida- resine “EF, römüzu ile müracaat İstabul Fincancılardu Mahmadiye haa ği Gömlek ve Tri- Vasfi ve Ramiz nmdı 38 39 numsrada mucebince İstanbul İcra ve itiraz mer- cinden ilep ettikleri konkordato mük- letinin Kabulile şirkete iki ay o mühle verilerek ser tayin olandum. Alı cakhlara ait zirde yazlı hususlar kanunu mezkürun 283 üncü maddesine tevfikan ilân olunur. acakkılar 932 senesi Martının 26 ıncı cumartesi gününden itibaren yir- mi gün içinde clacıklarını kayt ettirme lerini ve elacak vesikularım teslim eyle meleri, lasta 3 üncü katta N. 1 yazıbanede ta- rulıma mürsesat lâzımdır. 3 — Mezkür yirmi gü larını kayt ettitneyenler k kordıro mü esipden bariç kalarak tey bakkına malik olamazlar 4 - Alacaklıların kaydinden sonra alacak: slsr tarafınd. içinde alacak» Ny buçuktan beşe kadar Galatada Mebmet va 2— Bunun için Galstada Karaköy pk; sunen kof. konkordato müzakere edileceğinden al KE 4 caklıların toplanmaları için tavin oluran 4 mayıs 952 tarihine müsadif çarşımba günü saat 14 te yazhanemizde toplan- maga aiaesilılar davet olunur borçlu” larda toplanmada hasır bulunmazı meç- burlardır. 5- Taralıma teslim edilecek vesika- lar toplanma için tayin terihe tekaddüm eden on gün © içinde yazıhanemize müracaatla alacıkhlar ta rafından tetkik olunabilir (2668) Komiser; Mazhar olunan mezkör