15 Haziran 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

15 Haziran 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Hazin bir irtihal Odamızın ikinci relsi Şerifzade Süreyya Bey irtihal etmiştir. Bu Şok acı ve tesellisiz haberi dün âldık, Kendileri uzun bir zaman- danberi rahatsız idiler. Tedavi İçin Avrupa'ya gitmişlerdi. Av- detlerinde, çok sevdikleri memle- kete kavuşmadan bir gün evvel Pi- Te'de ölüm, onu, sevgi ve saygi larla bekliyen bizlerden ayırdı. Süreyya Beyefendi Türk iktisat ve ticaret hayatının en güzide ve kıymetli uzuvlarından biri idi. Kendi müesseselerinden manda müteaddit senelerdenberi Odamı- 7m ikinci reisliğinde, ticaret ve 7a- borsasında, diğer arkadaş. İarile beraber yeni kurmuş olduk- İarı Iş LimitedJ'de, Ali Iktisat meclisi azalığında memleketimize çok kıymetli hizmetlerde bulun muşlardı. Süreyya Beyin telâfisiz bu ölü- mü ile Odamız genç ve kiymetli İkinci reisin, tcaret ve iktisat hayatı, çalışkan, doğru ve yara. tler bir unsurunu, memleketimiz de çok temiz ve faziletli bir evlâ- dımı kaybetmiştir. Bu ziyu kar- $ısında Odamız sonsuz bir icessiir İçindedir. (2648) İstanbul Ticaret ve Sanayi odcst BAKTERİYOLUĞ DoOr. ihsan Sami BAKTERİYOLOJİ LABORATUVARI Umum kan tahlilân, Frengi nokta lâzarından (WassermanKahn teamülleri) an küreyvat sayılması, tifo ve ısıtma hastalıkları teşhisi, idrar, balgam, ce fabar, kazurat ve su tablilây, Ultra mikroskopi, hususi aşılar istihza üre miktarının tayini ve kanin sedirmitation şürsü İiyanyolu'nda. Sultan Mahmur türbesi No, 180 Te- lefonlsr, 20981 elimin * İstanbul Tramvay şirketi ; İLAN İstanbul Tramvay şirketi bedelleri tediyeolunacak tâhvilâtnın on ikin. ci keşidesi 2 Temmuz 1932 cumürlesi günü“ öğleden sonra saat *1—21a Beyoğlunda Tünel meydanında . Met To hanında şirketin merkezi idaresin — de Noter huzurunda icra edileceği, iş- bu tavilât hâmillerine ilân olunur. Amortisman cetveli mucibince, it - fa keşidesi, 1090 (bin seksen) adet tahvil üzerine yapılacaktır . bi Mubamemin Hesap bedeli kıymeti Na, | Kat'i karar ilânı 350 22y5 9373 800 7395 9384 860 6500 9375 Merhunatın cins ve nev'ile meyki ve müştemildu Kurguncukta, Icadiye sokağında, es. ki 76 yeni 36 numâralı yüz otuz beş arşın arsa üzerinde kârgir önü camekân zemini çimento, merdiven altı kömürlük, bir şirvan bahçede halâ, terkos, ve elektrik tertibatını havi bir dükkânın tamamı. Boğaziçinde Çengelköyünde Kuleli caddesinde eski 3,13,15,17,19,19 Mu, ve yeni 5,5 numaralı biri üç yüzon beş arşın arsa Üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup zemin kat iki oda, bir avlu, odunluk, bir halâ, birinci kat: bir antre, diger bir an- tre, bir salon üzerinde sekiz oda, iki halâ ikinci kat: bir sofa, iki oda, birhalâ, diğeri yüz on beş ar- şın arsa üzerinde bir satıhlı olup üç oda, bir sofa, ve altmış arşın arsa üzerinde bir mutfak yine yirmi arşın arsa üzerinde diger bir mut fak, bin seksen beş arşın bahçeyi, bahçede harap bir ahır mahali ha- vuz, bir kuyu, meyva ve çam ağaç- larını ve ryrca yirmi dönüm fazla araziyi havi iki köşkün inmamı, ( Haneler pançorlu ve balkonludur.) Kuzguncukta, Çilte meyhane ve bakkal elyevm Derefurunu sokağın- da eski 2 Mü. 9 ve yeni 22, 22-24 numaralı iki yüz yirmi arşın arsa örerinde kârgir üç kattan ibaret. olup biri yani 22 numaralısı birinci kat: bir antre, bir gezinti maballi bir oda, bir mutfak, bir halâ, bir kömürlük, bir sarnıç ve tahtınde bodrum ikinci üçüncü katlar birer küçük sofa üzerinde ikişer oda (üçüncü katta bir halâ ) diger iki hanede bunun aynı olup, 22 numa- ralı hanede yalnız terkos digörles rinde terkos ve elektirik tertibatı ve alt katları demir parmaklıklı ve birer çıkmaları ve iki yüz elli yedi arşın bahçeyi havi üç hanenin tamamı, Tahvilât hâmillerinden arzu beze 3000 64740 7826 Tophanede, Firuzağa mahallesinde Tan zevat; keşidede hazır bulunmağa| vet olunurlar, İ Istanbul, 11 Haziran 192 MÜDİRİYET Muktedir bir muhasebeci Ticarethanelerde daimi veya muvakkat muhasebecilik arıyor, Usulu defteriye mükemmel öşi- hadır. Bilânço çıkartır, mubasebe P teşkilâtı yapar. Muavinlik varsa | Sabul eder, daktilo ve Fransızca ir, yazısı ve kuvvei kalemivesi Züzeldir. Şeraiti ehverdir, Adresi Ankara caddesi, Sühulet kötöp- hanesi vasıtasile İrfan Bey. ZAYILER 930 senesi Sarıyer ilk mekte- binden almış olduğum şahadet- © Bâmeyi zayi eyledim. Yenisini Mscağımdan o eskisinin o bükmü | © Yoktur. (3152) © GYükdere Sevimli sokak No: 11 Oshan İLAN Halt tasfiyede Şalom Fresko ve hdumlart şirketinden alacak o - © İnlarm alüenkinrmi kayit ettir - ilân olunmuş ve bu müddet İÜ Haziran 1932 tarihinde hitam bul - ise de Avrupada bulunan &- Hrların evrak ve vesuikleri mu - © ÖYyen müddet zarfinda yetişeme - “ilinden işbu müddetin 15 Tem- Müz 1932 tarihine kadar temdit edil - diği İlân olunur. (3155) Hali tasfiyede Şalom Fresko ve ları şirketi tasfiye memur « <7 avukat İsak Ferera Bey. Doktor | Hafız Cemal Hastalıklar Mütehassısı maganda maada her gün öğleden saat (2,30 dan 5 e kadar İstan; alunda 118 numaralı hu 350. 4250 9030 100 2615 8743 100 1612 8862 ahur ve sıraselviler sokağında eski 17, 19, 21, 23, 25 ve yeni 1,3 5, ,79, No. lı dört yüz arşın arsa üzerinde kârgir dört buçuk katta biri banyo odası olmak üzerinde on beş oda, bir salon üç sofa, bir mutfak, bir çamaşırlık, bir banyo, mermer taş- hik, ve altında mukaddema üç el- yevm iki dükkân: ve doksan arşın arsa Üzerinde biri kârgir biri abşap olmak üzere iki katlı bir haneyi ve Veş şüz seksen arşın arsa arsa Ür” unde ahşap bir katta üç garaji ve iki yöz elli arşın bahçeyi ve dert nine cari bir masura tatlı suyu havi maamüşteme'ât konağın nısıf hissesi. Atpazarında, Mağnisalımehmetpaşa mahallesinde eski sarraf yeni bkkel sokağında eski 2, 4, 6 ve yeni 2 numaralı yüz yetmiş arşın arsa Üze- rinde kargir bir kattan ibaret olup zemini kırk malta, ve içinde yice zemini malta üzeri açık havuz şek- Bayram Ef.ler linde bir mahal camakânlı aydınlik maballini havi elyevm makina yağı imal edilmekte olan bir salhanenin tamamı. Üsküdarda Hayrettinçavuş maballe sinde çeşme Sokağında eski 6 ve yeni 4 No.lı iki yüz arşın arsa üze- rinde kârgir iki kattan ibaret olup birinci kat: iki toprak avlu, bir kuyu, bir halâ, bir mutfak mahalli, ikinci kat: iki oda, bir sofa, bir sandık odası, ve tahtında zemini karataş döşeli tahta kepenkli, taş tezgâh, camekânlı bir dükkânı ve on beş arşın aralığı havi bir bane- nenin tamamı. Kadıköyünde Ibrahimağa mahalle- sinde Hekimlambo sokağında eski 1 Mü: yeni 31 numaralı Borçlunun asi Virin H. bilasale ve Nişan, Na- zaratEf.ler tarafından bilvelâye Hikmet B. VehbiyeH. Virjin OH. bilasale ve Nişan, Na- zaratEf.ler tarafmdan bilvelâye Ahmet Şakir B Mustâfa Ef. ve Hayrullah Ağa varisleri Kezban H. Hanefi, Eş- ref, Tahir, Hasan Hulki Zeynelabidin Bedava Kalması 7— VAKIT 15 Haziran 1932 semen Baja Bir Otomobil VEYA Alırsanız, Bunun Size Pek o Mubtemeldir. gir bir kat ahşap olmak üzere iki kattan ibaret olup birinci kat, iki oda, bir mutbak, bir kömürlük, ikin- ci kat: küçük bir sofa, üç oda, bir halâ bahçede tu'umbalı kuyu enste- lâsyon tertibatı ve bin dört yüz yet- miş dört arşın bahçeyi havi bir ba- nenin tamamı, 2000 36040 9038 Erenköy, Göztepede maballesinde atik Göztepe, cedit Mehmetefendi sokağında eski 79, 80, 81, ve yeni 32, 34, 32, 34 No.lı harem ciheti beş yüz altmış yedi arşin arsa üze- rinde üç katı ahşap bir katı kârgir olmak üzere dört kattan ibaret olup birinci kat: üç oda, kızma bir ha- mam, bir mutbak, bir oda, dört göz kömürlük, iki halâ, taşlık, ikinci kat: iki koridor, üzerinde altı oda, bir salon bir oda, iki halâ üçüncü kat: ikinci katın aynıdır. dördüncü kat; bir salon, iki koridor, dört oda, iki balâ, (iki salon ve iki odası karton- piyer ve yaldızlı diğer aksam yağlı boyalıdır.) dört balkon selâmlı kıs- mı yedi yüz yetmiş arşın arsa Üze- rinde bir katı kârgir, bir katı ah- şap, olmak üzere iki kattan ibmet olup birinci kat, bir su hazinesi, üç oda, bir sofa, bir halâ, bir kömür- lük, bir odunluk, bir mutbak, bir ahır fevkinde bir oda, zemini çi- mento, döşeli: bir avlu, bir halâ, üzeri iki oda, bir halâ, bir ahır ze- mini toprek, bir avlu, üzerinde bir oda, zemini çimento döşeli, kir av- lu fevkinde dört oda, iki halâ, (bu odaların tahtında bir arabalık, var- dır.» bahçede üç kuyu iki havsz (biri laklıdır.) orman halinde çam ve yemiş ağaçları ve iki dönüm iki yüz altmış üç arşın bahçeyi ve ay- rca yirmi bir dönüm fazla araziyi havı harem ve selâmlıklı bir köşkün tamamı, 2400 25400 7255 Galatada Sultanbeyazıt mahalle- sinde Topçular sokağında, eski 52, 54, 56, 29 ve yeni 46, 43, 48-1 48-2, 41, 150 numaralı altıyüz yet- miş arşın arsa üzerinde esas bina dört buçuk katlı kârgir altında bodrum birinci kat: İkisi büyük, ikisi küçük, dört dükkân tiyatro ve balozun iki çifte demir kapılı met- O Kıymette Bir Çek Bugün Bir FOBT Otomobili Veya Kamyonu Ali Kemal B. hali ve antre arkada apartman met- - bal ve aptresi ile elyevm bir hane olup dükkânm arkasını teşkil eden bir satıhlı (seksen sekiz arşın üze- rindedir) ve halâ, ile büyük, kahve ocağını havi bir bodrumun metkali bir taşlık, antreler ve dükkânların zemini mermer önleri ustor kepcukli gazinonun arkasına müsadif üç ta- rafı şirvan, arkadaki mermer mer- divenle çıkıldıkta bir sahanlık yine bir kaç merdivenle girilir tek bir kapı buradan ikinci katı teşkil eden baloz ve tiyatra maballi (bu- rası elyem salon halindedir) üçüncü kat, aynı tarzda çifte kapıdan giri- lir bir koridordan geçildikte büyük bir sofa, on iki oda, iki halâ, ve tekrar bir koridordan geçilir üzeri kısmen galvanizle örtülü daraçada iki tekne ve ocaklı çamaşırlık, dör- düncü kat, yine aynı tarzda üçüncü katm aynı olüp çamaşırlığa giden korilor nihayetinde bir halâ mevcut olup, çamaşırlık yoklur. Üst katta bir koridor, nihayetinde zemini kır- mızı çini büyük daraça ve korido- run saj yine bir çimento ko- Va e v ,