14 Ekim 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

14 Ekim 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

İm gi SİZ Lİ 14 Teşrinievvel 1932 alis limon inden Nüstahzar # VAKIT HASAN KOLONYASI ile NESRiN len Tenzilât HASAN | lerinin en büyük vazilesi nedir | ar cuklarını Tutumlu Giz Muktesit Yetiştirmek, Ohalde derhal Ziraat Bankasından i Emirgânda Marangoz ve inşaatcı Kapı, pencere, tavan, döşeme tamir ve İmali, mesakin plân ve proje keşif ve şartname tanzimi imal ve tamirini kabul eyler. — Kasımpaşa ( Kulaksızbarutçu 2 uumara marangoz ve inşaatçı Alâettin. — (4664) ataabül dördüncü icra daire- sinden: Tamamına 47088 lira kıymet taktir olunan Boğaziçinde Bağlar bilâli ve İs tinye sokağında atik 8,10, (8.10 mükerrer) ve cedit 14, 14 puma” ralı köşk ve rıbtım makalli ve müştemilâtı » saireyi havi geyri menkulün dört hisse itibarile iki bissesile derununa cari yedi bu- çuk masura iki lüle mailezizin | sülüs hissesi dört hisse ititarile iki hissesi açık arttırmaya vazedil miş olup 15.10.932 tarihine şart namesi diyanhaneye talik ” ile- rek 7 teşrinisani 932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 | den 17 ye kadar İstanbul dör- | düncü icra dairesine açık arttır. ma suretile satılacaktır. Arttırma ikincidir. birinci arttırmasında (3000) liraya talip çıkmış olup bu kerre en çok arttıran üstünde bırakılacaktır, Artırmaya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi alınır, O müterakim ( vergilerile belediye resimleri vakıf ica- resi o müşteriye (aittir. o 1424 numaralı icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapo sicillerile sabit ol- mayan ipotekli alacaklılar ile di- ğer alâkadaranm ve irtifak hak- kı sabiplerinin bu haklarını ve bususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müspitelerile bildirmeleri lâzım» dır. Aksi halde hakları tapo si- cillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından bariç kalırlar, Alâkadarların işbu mad- Sayfa 11 | yapılmıştır. CZA osu kolonya iyi Istanbu! Belediyesi ilânları 1886 numarah otomobil sahibi Kemal efendinin vesaiti nak- liye resminden olan borcunun tabsili için baciz altına alınan Berliye markalı kamyoneti 20-10.932 tarihine rastlayan Perşem» be günü saat 11 de Taksim meydanında bilmüzayede satılacağı ilân olunur. (5452 ” çi Devlet Demiryolları ilânları — İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan (46) kalem vana, cıvata, Dekistirin, 25 kalem boya fırçe, Elektrik malzemesi, ya- tak çarşafı çelik kablo tel, mermer kırığı, İngiliz anahtarı, Mo- tör bujisi, kalas, saç, deri makası, ve saire gibi muhtelifülcins malzemenin pazarlığı 17-10.932 tarihine müsadif pazartesi günü mağazada icra kılınacağından taliplerin yevmi mezkürda #aat 9 dan İl e kadar isbatı uücut ederek tabriren fiat vermeleri, bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nümune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü nümunelerin beraber getirilmesi nümunes z tekliflerin kabul edil. miyeceği ilân olunur. (5440) Fatih Sulh Iinei Hukuk Hâlimliğinden! Ibsan paşa ile Dürdane, Yegâne, Ferdane bünımlar ve Şem- settin bey ile şâyıan ve müştereken multasârnf oldukları Taş ka- sapla Molla gürani mahallesinde Mezarlık sokağında 2 numrolu ve 211 ada numro'u 4850 harita numrolu yüzü 35 metre dört santimetro ve masabası 305 metro murabbaı ve 6Ü santimetre murabbat derununda ağaç ve taştan ari ve bir kuyuyu havi ve 796 lira kiymeti muhammeneli arsa 1-12:932 perşembe Günü saat 16 da Futih Ikinci Sulh Hukuk Mahkemesi tarafından açık arttırmaya konulmuştur. 1 — Arttırma bedeli kıymeti mubümmenesinin yüzde yetmiş beşini bulursa o gün ibale edilecektir. Yüzde yetmiş beşini bul- madığı taktirde en son arttıranın teahhüdü baki kalmak şartile ikindi arttirma 15-12-9932 perşembe saat 16 da icta olünacak ve en çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. Bu defadan başka ayrıca ilânat yapılmayacaktır. 2 — Şartoame herkesin görebileceği bir yere asılmıştır. Faz» la tafsilât için dosyasınıda herkes görebilir. İM 3 — Tarihi ihaleye kader vergi ve icare ve tekâlifi sairesi hissedarlara aittir. Yüzde iki buçuk tellâliye ve müzayede pu- lunu müşteri verecektir. Arttırma bedeli peşinen tediye edilecek* tir. Aksi taktirde farkı fiyat ve masarili sâire bilâ höküm ken- ilerinden tahsil edilecektir. n 4 — Merkür arsa üzerinde ipotek sahibi alacaklar ile her bir hak iddia edenler 20 gün zarfında müracaat etmeli- dirler. Aksi taktirde tapo sicilile sabit olmadıkça satış bedeli paylaşmasından bariç tutulacaklardır. 5 — Arttirmaya iştirak edecekler kıymeti mubamminenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçesini depo etmeleri ve ya milli bir bankanın teminat mektubunu getirmeleri şarttır. (5460) “Bir Alınız Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 0000 kilo sabun; Kapalı zarfla münakasası: 15 Teşrinievvel 932 Cumartesi günü saat İlde « Pirinç: Kapalı zarfla münakasası: 15 Teşrinievvel 932 i €vmartesi günü saat 13,5da 4600 wZeytinyağı: Kapalı zarfla münakasası: 15 Teşrinievvel 932 saat 15 te » Bulgur: Açık münakasası 16 Teşrinievvel 932 pazar günü saat Jİde » Kuru fasulya: Kapalı zarfla münakasası; 16 Teşrinievvel 93İ pazar günü saat 13,5da m Toz şeker; Kapalı zarfla münakasası: 16 Teşrinievvel 932 pazar günü saat 15 te n Nohut: Açık münakasası: 16 Teşrinievvel 932 pazar günü saat l6da w Makarna; Kapalı zarfla münakasası: 17 Teşrinievvel 932 pazartesi günü saat İlde Açık münakasası: 17 Teşrinievvel 932 Düt pazartesi günü saat İdte ” ytin: Kapalı zarfla münakasası: 17 Teşrinievvel 932 pazartesi günü saat İS5te. Mermeği Üssü Bahri ve Kocaeli Müstahkem Mevki Kuman- Kanlığı efradı için lüzumu olan erzakın cins ve miktarlırile ibale iginleri yukarda gösterilmiştir. Işbu erzakın şartnamelerini gör- ek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olacakların da müna- asa gün Y8 saatlerinde muvakkat teminat makbuzlarile birlikte İ Deniz Levazım Satınalma komisyonuna müracaat- 10006 12000 40000 30v00 40000 » Kuru üzüm; 000 | dei kanuniye ahkâmına göre tev- | fiki hareket etmeleri ve daha fazla malüömat almak isteyenlerin 929.89 dosya numarasile memu- riyetimize müracaatları ilân olu- Bur, (4819) İstinyede neslişah mahallesin- de değirmen sokağında 158 No lu dükkânda bakkal Dimitri Mandela Ef. ile karısı Zoiçe hanıma : Yeniköy Sulh icrasından ; Leonida Arslan oğlu efendiye 10:8-932 tarihli ve yekdiğeri- nize müteselsil kefil olarak 69 altmış dokuz lira borcunuzdan dolayı mezkür 158 No'lu dük. kânda mevcut bakkaliye errakı ile eşyanız Üzerihe haczi icrai varolunduğundan Obaciz zabıt varakasını tetkik ve deyeceği. niz varsa bildirmeniz için tarihi ilândan itibaren onbeş gün için- de Yeniköy Sulh lera dairesine İ müracaat etmeniz lüzumu tebliğ makamına kaim olmak üzere ilân olunur. (4813) İstanbul üçüncü icra memur- luğundan: Bir bocun temini için mahcuz ve Paraya ( çevrilmesi mukarrer Konsol Gardorop ve saire İstanbulda Aşir efendi s0- kak eski Avrupa otelinde 20 Teşrinievvel 32 tarihinde saat 9 dan 10 kadar ikinci açik art- tırma ile satılacaklır. Taliplerin maballinde memuruna müracaat- ları ilân olunur. O (4815) (3 Sultanahmet ikinci sulh hukuk | Istanbul mahkemesinden ; Huriye hanım ile Emine ve Samime ve Nermin hanımların şayan ve müştereken mutasarrıf oldukları Alemdar mahallesinde çatal çeşme - ğında eski 12 ve yeni 22 Mi bir kıt'a arsa ile yine mahalli mezkürda Kuyulu sokakta eski 8 yeni 16 No: lı bir kıt'a arsanın izalei şuyuu zımnında fruhtu ta- karrur ederek mevkii müzayede» > v ve icra kılınan birinci art- mada müşterisi Huriye hanım üzerinde 500 birada Gk isede kıymeti muhammeneyi bulmadı- ından dolayı ikinci artlırmasının icrasına karar verilmiş ve ikinci artırma 29 . Teşrinisani - 932 tarihine müsadif Salı günü saat 15te icra kılınacağından talip olanların kıymeti muhammenesi olan 828 liranın yüzde onu nisbe- tinde pey akçasi ile birlikte Sul- tanahmet sulh ikinci hukuk mah- kemesine (müracaat eylemeleri ilân o'unur. (4814) Fırsatı Büyük Tayyare Piyangosu Bu keşidede tüyük ikramiye 40.000 biradı Piyango şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. Kaçumayınız iştirâk Ediniz Asliye mahkemesi Üçüncü bukuk dalresinden: Ma» dam Sofi tarafından İstavri efen» idi aleyhine açılan boşanma da» vası İçin yevmü muhakeme olâ- rak 12.11.932 Cumartesi saat 14 tayin edilmiş yevmü mezkür- da gelmediği ar pre ca) ilân olunur. devam olunacağı 14793) sikle GİRİ İŞ Fatih terasından: Bir deyinden dolayı tabtı hacze alınan iki kon- sol, iki Aynâ, Bir adet Gürtve, Bir «det Anadolu Halısı, sakatlı iki Kapape, 20 10.932 perşembe günü saat İ0dan sonra bilmüza- yede satılacaktır. Mezkür eşya lar Kocamustafapaşada Alifıkıb mahallesinde Maşa namı digeri Armutlu sokağında 3 No. hane- den bilabz Kocamustafapaşa çar- şusunda bilmüzayede satılacaktır taliplerin mahalli mezkürde Me» murina omuracaatları İlân olw Bur, (4821)