4 Kasım 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

4 Kasım 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

ad be. Doktorlarımız ! Doktor Ara Nişanyan Muayenebanesini Beyoğlunda 'Tokatliyan oteli yanmda Mektep sokağında 35 mu- marada yeniden küşet etmiştir. Hastalarını ber gün sabahtan akşama kadar kabul eder, Telefon: 40843 Diş doktoru Arşak Sürenyan Beyoğlu İstikidi caddesi numara 803 Mr apartımanı. Müracaat: Cuma pe- zardan masada ber gün 9 — 13 ve 15 — 17 ye kadar, Telefon 40474 Doktor A. Kutliel Karaköy, Börekçi fırını karşısında No. 24 5 CUt ve mihrevi hastalıklar mütebaasıs Doktor Bahaettin Şevki Babınli cadderi Meserret oleli karşında Avi Bey apartımanı 125 Sabahtan Akşama kadar Doktor Emin Şükrü Dahili hastalıklar mmltehsseiı İtanbul Sultanmabmut türbesi, Babı. Ali cadilesi, No. 10. Telefon muâyeneha- me: 20022 — Telefon ev: 43125 “Her gün öğleden sonra saat 14-18, Üroloğ - Doktor Feyzi Böbrek, mesane, idrar yolu hastaları mütehassıs Beyoğlu, Istiklal caddesi Bihamra Apartıman No, $ Her gün öğleden sonra Ta. Beyoğlu 2335 üroloğ - Operatör doktor Fuat Hamit Böbrek, mesane ve idrar yolu hastalıkları mütehassıs Muayenehane; Türbe, Mahmudiye end- desi, No, 10. Telefon 22822 Doktor . Feyzi Ahmet en CMR, zührevi ve tenasül hastalıkları j nütehamsersz Babrâli caddesi, köşa başı. Feyzi Bey ban numara: 41. Sabahtan akşama ka- dar hasta kabul olunur, Doktor Fuat Fehim Cumartesi — Pazartesi — Çarşamba ve Perşemba günleri öğteden sonra basta” larını kabul eder. Çağaloğlu, Zeki Bey (Sihhi apartman) No 5. Tel. 20164 Doktor Hasan Basri Edirnekapı, Acıçeşme sokak No, (9) Muayene: (Her gün saat 15-18 e kadar Doktor Ihsan Arif Cerahpaşa hastahanesi iörar yolları mütehassıs operatör Muüyenebane: Cağaloğlu © eczahâünesine bitişik. No. 30. Telefon 21814 “Saat 15 — 18 basta kabul olunur. Doktor Kapikyan Muayenehanesi: Sirkeci caddesi No, 26 Telefon: 2 1077 Istanbul Muradiye Operatör - ürolog doktor Mehmet Ali idrar yolları hastalıkları o mütehassası Eminönü (Sak Karakaş) © Banma nakletmiştir. Oumadan maada her gün hastalarını kabul ve tedavi eder, Diş tabibi Mehmet Rıfat Paris darlifünunundan mezun Çağsloğlu Halk Firkas: karşında &hhi apartıman No. (7) Doktor — Operatör Nuri Mahmut Doğum ve kadın kantahkları mütehassıs Maçkada: Sühhsne caddesi Eerna 2 Fartımanı, No. 1. Telefon 48562 (1904) Doktor Osman Şerafeddin Munyenehane; Cağaloğlu, Nuruosmaniye caddesi No, (19.) Telefon 20893 Doktor Reşat Hüseyin Kulak, boğaz ve burun hastalıkları mü- tobnasası. Muayenehane: Türbe Mahmu- diye caddesi, Na, 10. Telefon: 22872 istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: (10 adet örtülük muşamba) dır. 1 — Zonguldak gümrüğü namına alınacak 10 adet örtülük muşamba (açık) kırdırmaya konulmuştur . 2 — Kırdırma şârtları kâğıdının tasdikli suretleri Başmüdüri- yetimizden alınacaktır . 3 — Kırdırma Başmüdiriyetimizde kurulacak alım satım komis- yonu tarafından yapılacaktır , 4 — Kırdırma 14-11-932 tarihine raslıyan pazartesi günü saat 14 tedir . 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin “57,5 gu olan 105 liralık muvakkat güvenme “teminat” larile belli saatten evvel komisyo- na gelmeleri. 6 — örnek; Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğündedir. istekliler orada göre bilirler. (5610) 1 LİRAYA Yüzü ile kuş tüyü yastık Istanbulda o Çakmakçılar, Sandalyacılarda kuş tüyü fabrikasın- da kuş tüyünün kilosu 100 kuruş yüzü ile yorgan 12, şilte 12 liradır. Kuş tüyünden salon yastıkları ve kuş tüyü kumaşı bulunur. Ankarada satış mağazası: Saltı Franko Telefon : 23027 Inhisarlar Umum Müdürlüğünden: (150) Ton Maden kömürüne kapalı zarfla verilen fiat haddi lâyık görülmemiştir. Bu kömürler (7-11-932) pazartesi günü saat (16) da pazarlıkla satın alınacaktır. Taliplerin 'e 7,5 teminat akçelerini hamilen Galatada Mübayaa komisyonuna müracaatları. (5762) Zafiyeti umumiye, iştiha- sızlık ve kuvvetsizlik ha- lâtında büyük faide ve tesiri görülen # Askeri Fabrikalar umum mü- | dürlğü ticaret kaleminden: 30 Ton Elektrolit bakır Yukarıdaki malzeme pazarlık suretile 14-11-932 tarihinde saat 14 te ihalesi yapılacaktır. Malzeme takas kakkında çr- kan bilümum kararnameler ah- i kâmına tabidir. Bedeli malın kat'i teslimini müteakip hiç bir güna merasime tabi olmaksızın derhal banka vasıtasile getirtti- rilecektir, Taliplerin bu husustaki şartnameyi görmek için Ankara ve İstanbulda satınalma komis- yonuna müracaatları, (5770) Nüfus kâğıdı, askerlik vesika- mı, dükkânımın kontrato kâğıt- tarını unvan tezkeremi zayi et- tım. Yenilerini alacağımdan ev- velkilerin hükmü olmadığını ilân i ederim. YY kapanı Arap camii mek- tum meydanı No. 3 köfteci Halim » 1930 senesinde Askeri san'atlar mektebinden aldığım 405 No. lu şehadetnamemi zayi ettim. Yenisini çıkartacağımdan eskisinin hükmü olmadızım ilân ederim, As. San. mektebi 1930 se- nesi mezunlarından 545 Ilyas Sadıkzade Biraderler Vapurları KARADENİZ POSTASI SAKARYA Tani PAZAR 6 Teş.sani günü akşam saat 18 de Sir- keci ribtimından O hareketle (Zonguldak, Inebolu, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon, ve Rizeye azimet ve avdet ede- cektir, Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet hanı altında acen- talığına müracaat. Tele. 22134 Üsküdar tapu dairesinden: lotikali talep olunan Beylerbe- yinde Köplüce caddesinde kâin eski 12 yeni 34 numaralı mu- kaddema hane elyvem arsanın kuyudu müdevvere de 1l Ağus- tos 327 tarih ve 518 numara ile mülga Üsküdar Bidayet mahkeme- since haciz mevzu olduğu görülmüş ise de bilmuhabere mezkür ta- rih ve numaralı dava başkalarına ait olup mevzu bahs bacizle mü- nasebeti olmadığı mezkür mah- kemeyi istiblâf eden İstanbul 2 inci hukuk mahkemesinden bildirilmiştir. Binaenaleyh evrakı bulunamayan bu hecizlerle alâ- kadâr olanlar varsa bir ay zar- fında Üsküdar tapu baş memur- luğuna müracaat eylemeleri ak- si takdirde haczin hükmü kal- mayacağı ilân olunur. (5213) NOVOTNi Lokanta ve Birahanesi Beyoğlu, Kabristan sokağı eski M.J. NOVOTNi idaresini Muhteşem KONSER Her Cuma ve Pazar günleri matin€ Halihazır nazarı itibara alınarak fiatlar tenzil edilmiştir istanbul Evkaf Müdürlüğü ilânleri : Izmirde Kemeraltı caddesinde Salebci hanı ve müşte" evvelce ilân edilen şerait ve ahkâm dairesinde müzayededen © nazarla bir ay zarfında pazarlıkla intacıma karar verilmiştir. le kiz (9000) lira bedeli mubamminesi olduğu halde (7777) yetmiş yedi kuruş pey altına alınmış olan mezkür hanım ti tesliminden itibaren bir senelik icarı pazarlıkla intaç edile Pazarlıkta her bafta salı günleri saat on beşte yapıla Şu kadar ki, 25-10-932 salı günü haddi lâyık görüldüğü takd”. istizana taliken ihalesi icra kılınacaktir. Ve olmadığı takö onu takip eden 1-11.932 ve 8-11-932 ve en son 15-11-932 günleri Evkaf müdiriyetinde icra kılınacağından talip olan şeraiti anlamak üzere her gün ve pazarlık içinde ilân mezkür tarihlerde Evkaf müdiriyetine müracaat eylemeleri. ( Istanbul Keşif bedeli üç yüz seksen bir lira on kuruş olan D dayi kalörifetinin tamiri pazarlıkla yaptırılacaktır. Taliplerin nameyi görmek için her gün girmek için 29 liralık teminat sani 932 pazartesi günü saat 15 şe kadar daimi encümene “ Tacadtları. (5038) Imal ettirilecek 50 karyola Belediyesi ilânları Levazım Müdürlüğüne pa makbuz veya mektabu ile 7 5 | kapalı zarfla münakasaya k* | muştur, Talip olanlar şartname almak üzere her gün Le “ Müdürlüğüne muracaât etmeli münakasaya girmek için d8 liralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını * 11.932 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encü vermelidirler. o (5593) Ankara caddesinde Kiralık Orhanbey banımda — Görmek ve kiralamak için VA yurduna müracaat. Odalar Üsküdarda araba meydanında Şile ve Ağva oteli müsteciri Musa efendi nezdinde iken ek yevm ikametgâhı meçhul bulu- nan Ekrem Beye: Üsküdar icrasından: hanımın Üsküdar hukuk mabke- mesinde istihsal ettiği ilim mu- cibince Sağir Beyhan için 27.6- 932 tarihinden itibaren mahiye beş liranın maamasarif tahsiline mütedair ilâm meali icraya va- zedilerek tarafınıza berayi teb- lih tastir kılınan icra emri ika- metgâbınizın meçhul olması ha- sebile bir ay müddetle ilânen tebliğine karar verilmiş olduğun- dan tarih ilânından bir ayı takip eden beş gün zarfında mütera- kim mafakai şehriyeyi maamasa- rif tediye etmeniz veya tehiri icrayı yine bir karar getirmedi- ğiniz takdirde cebri icra yapıla cağı ve bu müddet zarfında ic- ra ve iflâs kanununun 74 üncü maddesi mucibince mal beyanın- da bulunmadığınız takdirde ha- pis ile tazyik olunacağınız ma- iümunz olmak ve icra emri teb- liği makamına kaim olmak üze- re ilân olunur. 15229) Behire | Gübedelik, Siyasi Gazete latanbul Ankara Caddesi, VAKIT © Telefon Numaralar! Yazi işleri telefonu: 24379 © İdare telefonu : yaş Telgraf adresi: İstanbu — VAP Posta kutusu No. 48 İ ! | Abone bedelleri : Senelik 6 aylık $ aylık 1 aylık 10. ilân ücretleri: Resmi ilânlarım bir satırı İ0 Tiçari ildnlarm bir satırı WE cari ilanların bir santimi 2 — Küçük ilânler: Bir detası 56 tiki detnm SOD dört det 5 ve on defası layik 5 Uç dylik ilân veretlerip ere Bendir. Dört satırı geçin ir. satırları bep kuruştan bennp edi gor .. 'AKIT MATBAASI — SAHIBI; MEHMET ASD gi gı Umumi Neşriyat paneli; PİRİ Kullanın” | di || |