14 Aralık 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

14 Aralık 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

istanbul Bahçekapı, Beyoğlu Istiklâl caddesi Ankarâ Çötuk Saray Caddesi Samsun Bankalar Caddesi $ Yeni Ajanda » KANAAT AJANDASI Kullanışlı, ber cebe sığar, zarif ciltli cep mubtırasıdır. Ayrıca üç formalık takvim malümatı, tren hatları ve tren tarifeleri i'âve edil miştir. Fiatı ciltli olarak büyük boy 50, küçük boy 35 kuruştur. MUHTIRALI agıp yılı Es doğru takvimi malümat. Herkse lâzım o.acak faydalı bilgiler Ayrıca 1933 senesinden itibaren tatbik edilecek ölçüler kanunu ve tatbik tarzı gösterilmiştir. Ciltli olarak fiatı S5 suruşur. Didaktika ve Melodika müellifi Ankara Gazi Terbiye ensti- tüsü muailimlerinden Hasip Ahmet beyin bu eseri muallimleri mizin mühim bir ibtiyacına tekabül etmektedir. Fiatı 175, ciltlisi kuruştur, Birinci Sınıf Muallim Rehberi Müfredat programına ve ünite plânlarına göre Ankara Gazi terbiye enstitüsü mvallimlerinden Niyazi Re cep Beyin bu muallim kitabinin birinci kısmı çıkmıştır. Fiatı 75 kuruştur. akvimi Evvelce (ormalı maları alan muallim bey ve hanımlara kitap tamam gönderilmek vzere 75 kurüşla birli : 1 yla birlikte mezkür formaları iade etmeleri tice olunur m Naşit istabul Kanaat Kütüphanesi Ist. Mr. Kumandanlığı Satınalma kom. ilânları Hava Küvvetleri için 2300 münakasası 15 - 12 - 632 peş âdet battaniyenin kapalı zarfla embe günü saat 14 te Ankara'da Hava Müsteşarlığı satınalma komisyonunda icra edilecektir. Ta- liplerin evsaf ve şeraitini anlamak üzere Merkez Kumandanlığı satınalma komisyonuna ve münakasaya iştirak edenlermde An- kara'da mezkür komisyona müracaatları, (299) 6115) En mükemmel ve en müntahap çeşitli MAGAZALARI Halihazırda her yerden ucuz ve yalnız eyi mal satan müessesedir. Beyoğlunun en muhteşem Oyuncak Sergisi İ Hasan zeytin yağile, Hasan kolonyasile | ve Hasan kremile yapılmış HASAN SABUNLARI birer şaheserdir. Halis limon çiçekleri i nin ve hakiki, tabii yaseminin ve İs parta güllerinin insana hayat ve ruh İ veren kokularını cami olup cildi yumu i şatır. Bilhassa nermin nazik ciltli kadınlar ile çocuklara şayanı tavsiyedir. Avrupanın terkibi meçhul yağlarından yapılmış sabunlardan tevekki ediniz. Veche ve cilde taravet ve letafet bah- İ şeden zeytin yağlı ve Gliserinli Hasan sabunlarından istimal ediniz. Hasan ecza deposu sisl GEN balla 4 af Sü " il ve ij Eğer vakti'e Iş Bankasından bir kumbara alarak para ig biriktirmiş olsaydı, şimdi bu felâket karşısında :! Dimdik durabilecekti! üncü Kolordu Mei Darülfünun Fen Fakültesi Komisyonu ilânları Üç yüz bin kilo un kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Ibalesi 2 kânunusani 933 pazar- tesi günü saat on beştedir. Şart- namesini görmek üzere Fındık- hda satınalma komisyonuna mü- racaatları ve ihale günü vak- tinde teminat ve teklif mekiup- larını makbuz mukabilinde An- kara Merkez kumandanlığı satı nalmâa komisyonu riyastline ver- meleri. (1052) (6460) » * Hava ihtiyacı için muhtelif cinslerde rasat malzemesi pazar: ıkla satin alınacaktır. İhalesi 19-12-932 perşembe günüdür. Listesini görmek üzere her gün Fındıkıda 3. K, O. Satınatma komisyonuna ve pazarlığa iştirak çin Ankarada Hava Satınalma | Komisyonuna müracaatları, (1053) (6481) MNG AKAN VAKIT MATBAAS İSTANBUL İ SAHİBİ“ MERMEL ASIM | Ümümi Neğriyat Müdürü; FİKRET ADIL . . , Riyasetinden: Fen Fakültesinde münhal bulunan Umumi kimya, Nebati ve elektromekanik Müderris muavinlikleri için 5- Şubat- 933 rihinde müsabaka imtihanları icra edileceğinden taliplerin iptidasma kadar evrak ve vesikalarını Fakülte idaresine il etceleri ve fazla tafsilât için Fakülte Başkitabetine müracsi eylemeleri lâzım gelir. (6449) Istanbul Evkaf Müdürlüğü ilânları 12000 Kilo Pastorize edilmiş süt J Guraba hastanesine Mayıs 1932 gayesine kadar lüzümu ols” on iki bin kilo pastorize edilmiş söt aleni münakasaya kon tur. Talip olanlar şeraiti anlamak üzere her gün Levazım İdsf” sine ve ibale günü olan Kânunuevvelin yirmi dördüncü cuma günü saat onda idare encümenine müracaatları. (6332) Tenzilâtlı Satı N betile fabı > h Haftası münasebetile fabri tenzildtla satı Tasarruf 0 kamız mamulâtının yüzde rine arzeyler Sirkesi Ebvssuut Caddesinde Karyola ve maden' Eşya tabi Satış yerleri: i ik ı. Eminönünde Selânik Honmurgesi, Istanbul ve Beyoğlu Istiklal esdi de Yerli Mallar Pazen Kadıköy iskelesinde Galip Bey