18 Aralık 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

18 Aralık 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

—— 18 Könunuevvel 1932 Bir dolandırıcı kadın Istanbul Belediyesi ilânları Feykoz Kaymakam ve B. Ş. Müdürlüğünden : 500 lira kıymeti Cracovie, 17 (A.A) — Mücev- İ mubhammineli Ömerli abşap köprüsünün önkazı kapalı zarfla eelerini ve kürklerini sigorta | ettirmiş olduğu Paristeki Lloyd i ta kumpanyasını 4 milyon tank dolandırmağa teşebbüs et- Miş olmakla ittiham edilen Ma- Pie Ciunkiewicz'in davası 5 gün | am ettikten sonra bitmiştir. | Uzun müddettenberi Pariste Yerleşmiş bulunan Sovyetlerin sa- iz Menim sefiri Krassin'in met- olan mümail N p Vetini ona vera “ umaileyha, 15 sene hapse Mahküm olmuş ve fakat cezası cil edilmiştir. Felemenk elçiliğini lâğvetti la Haye, 17 (A.A) — Fele- Menk hükümeti, tasarruf maksa- | » Viyana, Varşova, Atina, Makara, Lizbon ve Meksika el- | Siliklerini lâğvetmiştir. yparüşşafaka Lisesi “Üdürmüğünden : Talebe için kumaşı hariç ol. Mal üzere 350 takım elbise pa- 2arlıkla yaptınlacaktır. imaline talip olanlar kârunuevvelin 22 İnci perşembe günü saat İdte | müzayedeye konulmuş ise de yevmi ihalede teklif olunan bedel haddi lâyikında görülmediğinden 77 Kânunuevvel 932 Salı günü saat 15 te pazarlıkla ihale edileceği tekrar ilân olunur. (6649) Istanbul gümrükler muhafaza başmüdürlüğünden: 1 — Satın alıdacak olan 4452 çift çorap kapalı zarfla kır. dırmıya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri Istanbul gümrük mubafaza başmüdürlüğü satınalma komisyonundan alı nacaktır. 3 — Kırdırma Istanbul gümrük muhafaza başmüdüriyetinde kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 10.1.9335 tarihine rastlıyan salı günü saat 15,30dur, 5 — Teklif mektupları kanundaki bükümlere göre gün ve sa- atınden evvel mezkür salınalma komisyouna verilecektir. 6 — Kırdırmıya girecekler yerli fabrika mümessil veya ve- kili hakkında vesika göstereceklerdir. 7 Her istekli, biçilmiş bedelin * 7,5ğu olan 106 lira 85 kuruşluk muvakkat güvenmelerile “ teminat ,, belli saatlen evvel komisyona gelmeleri. 8 — örneği İstanbul gümrük muhafaza başmüdüriyetindedir. istekliler orada görebilirler. 9 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdı dol durulduktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir. (6646) urvosmaniyede Cemiyeti Tedri- tiye merkezinde bulunmalıdırlar. (€615) YENi TARiH Her sınıf tarih kitâbının hulâsası Tarih imtihanını vermek isteyenlere lüzumlu bir rehberdir. 100 kuruş fiatla Istanbulda Kanaat Kütüpbanesinde satılır. —. KUMBARABAN BOĞAR Savfa 11 Bolu orman müdürlüğünden: ” Polu vilâyetinde Düzce kazasının Akçaşehir nahiyesi dahilinde» ki Akkaya, Aftun devlet ormanından msden sütunu yapmak Özere her sene “1934, gayri mamul metro mik'ap kayın ve“153,, metro mik'ap gürgen ve “546, melro mik'ap meşe olmak üzere cem'an “2633,, gayri mamul metro mik'ap bhesabile beş senede *13165,, gayri mamul metro mik'ap mubtelifölcins eşcardan ka- yın ve gürgenin beber gayri mamul metro mik'abı “175, ve meşenin beher gayri mamul metro mik'abı 50 kuruş muham- men bedeli üzerinden talibine ihale edilmek üzere müzayedeye konulmuştur. Müzayede ve ihale kapalı zarf usulile ve 661 - 799 numaralı kanunların ahkâmı umumiyesi veçhile 31-12-9327 tarihi- ne müsadif cumartesi günü saat )5te Polu vilâyetinde müte- şekkil orman satış kom'syonu huzurunda icra edileceğinden ta- liplerin “15000,, lira sermaye vaz'ına mali iktidarlarını gösterir ticaret odası vesikasını ve muhammen bedelden aşağı olmamak şartile vereceği bir senenin bedeli miktarının yüzde on beşi nis- betindeki teminatı muvakkalesini muhtevi teklifnamelerini ihale kanununun onuncu maddesi sarabati dairesinde mezkür saate kadar komisyona tevdi eylemeleri ve şartname ve mukavelename sureti musaddakalarını Ankarada orman işleri umum müdürlüğü ile Istanbul, Zonguldak ve Bolu orman müdüriyetlerinden alıma- bileceği ilân olunur. “6432, | Istanbul Evkaf Müdürlüğü ilânları | Kıymeti mubammenesi Lira Kuruş 150 00 Çarşıda kahvehane sokağında 4 No. lı dük- kânın tamamı. Çarşıda Lütfullah ağa sokağında 6 No.lı dük- kânın tamamı, 370 arşın terbiinde bulunan Edirnekapısında Keçeçipiri mahallesinde Sofalı çeşme ve Zey- nel ağa sokağında Müyesser çelebi camiinin taşlarile beraber arsasının tamamı, 150 arşın terbiinde bulunan Kocamustafapaşada Kirkor kalfa sokağında 20 No. lı arsanın tamamı, 655 arşın 98 santım terbiinde bulunan Üskü- darda kıtıklıda Alemdağı caddesinde kâin Ayşe hatun mektebinin tamamı, Hasköyde Abdüsselâm maballesinde kumbara- hane caddesinde mektep tahtında atik 140.142 cedit 122 - 124 No, lı mukaddema iki elyevm bir bap dükkânın tamamı. Tamamı İl arşın Sİ saptim terbiinde bulunan Kalıçacı Hasan mahallesinde Çarşıkapı cadde- sinde 14 No, lı dükkânın 7-20 hissesi. Balâdaki emlâk yirmi gün müddetle ilâna konmuştur. Ihalesi Kâ, saninin ikinci pazartesi günü saat on beştedir. Taliplerin pey akçelerile beraber Çemberlitaşta Istanbul Evkaf Müdiriyeti binasında mablü'ât kalemine müracaatları. (6549) Demiryolları ilânları | Bir senede idarede teraküm edecek kırpıntı kâğıtların yapı- lan müzayedesinde tonu 3! liradan talibi ubtesinde kalmıştır. 9425 den aşağı olmamak üzere artırmak isteyenlerin 19-12-932- tarihine müsadif Pazartesi günü saat 14 de Haydarpaşa mağaza- (6639) 300 00 420 00 369 80 Devlet sına müracaatları, istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: 1 — Batın alınacak olan 8910 metre çamaşırlık bez kapalı zarfla kırdırmağa konulmuştur. 2 — Kurdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdiriyetindeki satınalma komisyonundan alınacaktır. 3— Kırdırma İstanbul Gümrük Mubafaza Başmüdiriyetinde kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kıdırma 10-1-933 tarihine raslıyan salı günü saat 10 dadır. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve saatinden evvel mezkür satınalma komisyana verilecektir. 6 — Kırdırmaya girecekler yerli fabrika mümessil veya vekili oldukları hakkında vesika göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş bedelin “o 7,5 ğu olan 218 lira 95 kuruşluk muvakkat güvenmelerile “teminat, belli santten evvel komisyona gelmeleri. 8 — örceği Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdiriyetindedir. istekliler orada görebilirler. 9 — Belli olan saztte tutulması adet olan zabıt kâğıdı dol dorulduktan sonra hiçbir teklif kabul edilmiyecektir. (6545) inhisarlar umum müdürlüğünden: izmirde fabrikamıza teslim edilmek Üzere şartnamesine tev- fikan “45,, kırk beş ton motorin satın alınacaktır. Taliplerin pa- zarlığa iştirak etmek için 96 7,5 teminatlarını hamilen 21-12-932 çarşamba günü saat İŞ te Galalada mübayaa komisyonuna mü- racaatları (6548)