3 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

3 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

ve Hasan kremile yapılmış HASAN SABUNLARI birer şaheserdir. Halis limon çiçekleri: nin ve hakiki, tabii yaseminin ve İs- parta güllerinin insana hayat ve ruh veren kokularını cami olup cildi yumu- şatır. Bilhassa nermin ve nazik ciltli kadınlar ile çocuklara şayanı tavsiyedir. Avrupanın. terkibi meçhul yağlarından yapılmış sabunlardan tevekki ediniz, Veche ve cilde taravet ve letafet bah şeden zeytin yağlı ve Gliserinli Hasan sabunlarından istimal ediniz. Hasan ecza deposu Gayrimübadiller Cemiyetinden ; Geçen kongrada Ankara'ya gönderilmesi takarrür eden keyet ve bu heyete verilecek selâhiyı kkında görüşülmek üzre f iâde bir kongra akdine lüzum azanın Şubatın onunc mü saat 1$ te İstanbul balk- olunur. istanbul Gümrükleri Muhafaza Başmüdürlüğünden: 100 Metre yerli astarlık bez. 118. n Kışlık elbiselik kumaş. 899 , « o yazlık elbiselik O ,, 10 Adet Tüccar eşyasını örtmeğe mahsus muşamba. 1 — Yukanda yazılı dört kalem eşya pazarlıkla (Muşamba takasla ) salın alınacaktır, 2 — Şartları öğrenmek ve evsaf ve nümuneleri görmek isteyenler Muhafaza Başmüdüriyeti Satınalma Komisyonuna gel- meleri. 3 — Kırdırma günü 18-2.933 tarihine rastlıyan Cumartesi günü saat İd tir, 4 — İstekliler 9 7,5 teminatlarile beraber muayyen saatte kenisyona gelmeleri ilân olunur. (459) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 2500 Ton Kazan Mayii Mahruku: Kapalı zarf: 18 Şubat-933 Cumartesi günü saat 14 te, 35 Ton Benzin (o: Kapalı zarf: 18- Şubat - 933 Cumartes günü saat 15,5 da. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda mikdarları yazılı Mazot ve Benzinin münakasaları icra edileceğinden takassız olarak itaya talip olanların teminatı muvakkate makbuzlarile birlikte bizalarında muharrer gün ve saatlerde Kasımpaşa'da Deniz Le- vazım Satınalma Komisyonnna müracaatları, (344) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 30 Ton Motosin: Pazarlıkla: 4- Şubat - 933 Cumartesi günü saat 10 da 20 Ton Gaz ; yi : 4- Şubat- 933 Cumartesi günl saat 14 de 20 Ton Benzin : n 3 4: Şubat- 933 Cumartesi günü saat 15 de 20 Ton Makine yağı ,, : 4: Şubat - 933 Cumartesi günü saat 16 da 1 Ton Hint yaği ” 3 S- Şubat-933 Pazar günü saat 14 de Deniz Kuvvetleri ibtiyacı içn lüzumu olan yukarda cins ve mikdarı yazılı malzemenin pazarlıkla mübayaaları hizalarındaki gün ve saatlerde yapılacağından şartnamelerini görmek isteyen- lerin her gün ve mezkür malzemeyi itaya talıip o acakların da münakasa gün ve saatlerinde muvakkat teminatarile biritte Kasımpaşa'da Deniz Levazım Satınalma Komisyonuna müracaatları, (426) Selânik Bankası Tesis tarihi: 1888 Sermayesi : 30. 000. 000 Frank İdare merkezi : ISTANBUL ğ Türkiyedeki Şubeleri : Istanbul ( Galata ve Istanbul ) Izmir Samsun. Mersin. Adana Yunanistandaki Şubeleri : Selânik. Kavula. Atina. Pire lar küşadı. Esbam ve Tahvilât. Kasalar icarı. TRELAKLALERFLR Bilâmum Banka muameleleri, Kredi mektupları. Cari hesap- — —— Şifa yurdu, 15 — Telefon: 41960 — 4 Doktor Rokak No. 17 Doktor Operatör - ürolog Idrar yoldur bastalıkkarı Doktor Babıali (Ankara Caddesi Diş tabibi Her gün basta kabul edilir. Klee an AKB PL Eeee lr Doktorlar Doktor — Opera ör Ahmet Asım Doğum ve kadın hastalıkları birinci smıf mütehassıs Muayene: 10 — 12 Ortaköy, 18 Beyoğlu, cadderi No. 108 (Opera sineması karşısı) Balıkçıyan Muayenehanesi: Bayoğ'u Mektep Teltfoh: 3626 Bayoğtu Cevat N. Zekâi Sinir mütehassıs Cuma ve pazardan mands günlerde saat 3 ten 8 ya kadar hasta kabul olunur. Munyenehânesini Babsfli karşımda At- kara enddesi No. 47. ye tevslan naklet- miştir. Telefon tmüayene: 23469, İkametgâh: 60740 Mehmet Ali Eminönü (Babık | Karakaş) nakletmiştir. Cumadan maada ber gün jğ| hastalarmı kabul ve tedavi eder, Hafız Cemal Dahili hastalıklar mütebasmmn Divanyolu No, YIR Telefon: 222398 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütehaasış Diş doktoru Mustafa Zeki Muayenehane: Üsküdar Atlamataşı No. 63 Zeki Nuri rahatsızlığı tedavi olunur. Muayenehane: Üsküdar Abçıbaşı Mektep sokak No. 80 istiklâl 2221 doktor mütehannim banına Numara 60) Har nevi diş TRAİN Kitap; gazete ve EEE A LİE A TİR ALi e Her lisanda gazete mecmua ve kitap a ŞER ET NC Maral Her türlü 'Fotöğraf YAN RT İRKİ PA Aİ 3251 numaralı arabacı İ zayi ettim. Yenisini alacağı yoktur, (6495) Zayi ehiiyotnamemi mdan hükmü lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu Muktesit Yetiştirmek. Ohalde derhal VE Ziraat Bankasından Yi il Y Alınız Fatih Malmüdürlüğünden: Edirnekapıda Hacı Muhittin mahallesinde Acı çeşme ve Ak- tar sokaklarında 16, 75, 77 No. hı 88 meire ve 66 desimetrelik mahallin dörtte bir hissesi açık müzayede ile satılacaktır. Müza- yede müddeti 25 . İlçinci kânun - 933 tarihinden 18 - Şubat - 933 tarihine kadar yirmi beş gündür. Taliplerin 18- Şubat- 933 tarihine müsadif cumartesi günü saat onda Fatih Ma'müdürlü- ğünde müteşekkil müzayedat ve ihalât komisyonuna müracaatları, (348) Lüke karyola ve madeni eşya 1 " KARYOLA" 12'/, liraya Sirkeci Ebüssuut caddesi Tel. 22652 Çocuk, Kesme, Kemerli, Amerikan sistemi çelik yaylı, beyaz lâke ve muhtelit renk lerde kâryolalar hastane ameliyat odaları malzemeleri ucuz atla satılır Her türlü ölçüye göre sipariş dahi kabul edilir. Fabrikada ve Eminönü Selânik Bon- marşesi ve Yerli Mallar Pazârında dı ayn: fistla set'ir Devlet Demiryolları ilânları 150 adet vagon örtüsü münakasası 13 3-933 taribinde Anka rada Devlet Demiryolları İşletme umum müdürlüğünde yapılacak» tır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer li- raya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. (366) İstanbul Üçüncü dera memurluğundan: İstanbul #einel bera mepartuğundan: Bir borcun temini için mahcuz ve para Bir alacaktan dolay mahcuz ve parâya ya çevrilmesi mukarrer muhtelif erkek ve zenne kunduraları 4 — 6 — 8 — 9 Şubat 053 tarihinde öğleden sonra Sandal bedes - tanında satılacaktır. İlân olunur (6505). İstanbul 6 rncr İcrasından; Bir vorcun temini istifası için mahcuz | olup paraya çevrilmesine karar verilen Halı oda takımı Soba 5/2/833 tarihine müsadif pazar günü anat dokuzdan on bire kadar Harbiyede sipahi ocağı karşında meyva mokağında mercimekyan apartımanının sekiz Bumaralı delresinde mahallen satılacağın - dan taliplerin mahallinde bulunacak memu- rüna müracaatları #An olunur (6505). çevrilmesi mukarrer bulunun müktelif cins ve sistemlerde müceddet gramafon makino- lerile gramafon pilâkları 5/2/033 tarihine müsadi! Pazar günü saat (10) dan (12) ye kadar Istanbulda bilyük postahana civarın- da Katrresoğlu hanımda açık arttırma fle sa lacağından tnliplerin yevm ve santi mez- kürda mahallinde hazır bulunacak memu » runa #32/5413 dosya numarasile mürmcaat » ları lin olunur (6480) Pİ SAHIBI: MEHMET ASIM Umumi Neşriyat Müdürü; FİKRET ADIL | VAKIT MATBAASI — İSTANBUL