4 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

4 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

"GRiPE . AS Taklitlerden sakınınız UCUZ ALMAK ister misiniz ? Sultanhamamı'nda BALCILAR Mağazasına Koşunuz asebetile Bilimum Tuhafiye eşyası /, 50 noksanına satılmaktadır. istifade ediniz. Devlet Demiryolları ilânları | I — Eskişehir - Konya hattı üzerinde Sabuncupunar istas yonu civarında Km. 39 700 de vaki taş ocağından 15,000 M. 2 — Konya - Yenice hattı üzerinde Hacıkırı istasyonu civa rında Km. 311 ve 305 - 900 de vakı taş ocağından 10,000 MP, Balâda tafsilâtı yazılı balastların kapalı zarfla münakasaları 25 Şubat 933 cumartesi günü saat 15 te Idare merkezinde yapı- lacaktır. Tafsilât Haydarpaşa, Ankara ve Konya veznelerinde her biri beşer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (452) Tasfiye mün Lokomotif, alev, duman ve regülatör borularının kapalı zarfla münakasası 13 Mart 933 Pazartesi günü saat 15 de Idare mer kezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer liraya sa tılan şartnamelerde yazılıdır. (365) Ziraat Vekâletinden: Bu sens mühim istihsal merkezlerinde muhtelif büyüklükt. hububat siloları yaptırılacaktır. Alâkadar fabrika vekillerinin ip tidai projelerini Vekâlete verebilmek için hazırlanan esasları öğ- renmek üzere Zirsat Vekâletine müracaatları. (369) Posta T. T. Levazım Müdürlüğünden: P. T. T. Idaresi ihtiyacı için 6,000 kilo hurda kurşun aleni Surelte münakasaya konulmuştur. Münakası 19-2.933 tarihine müsadif pazar günü saat İ4te icra olunacaktır. Talıplerin şart nameyi almak ve görmek için ber gün, ve münakasaya iştirak için de yevmi mezkürda “e 7,5 nisbetindeki teminatlarile birlik- te Yeni Postânede Levazım Müdürlüğünde müteşekkil komisyon riyasetine müracaatları. (325) — inhisarlar Umum Müdürlüğünden: oem 330,000 210,000 Sellüloz kâğıdı Karton 5,000 Cilâlı kâğıt 545,000 Yekün Bu üç kalem levazım nümune ve şartnamelerine tevfikan (13501) numaralı kararname ahkâmı dairesinde takasla ve pazar- lıkla satın almacaktır. Taliplerin nümune ve şörtnameleri gör- dükten: sonra “o 77,5 teminatların bamilen 11-2-933 Cumartesi günü saat İd te Galatada Alım Satım Komisyonuna müracaatları. (200) Fatih Malmüdürlüğünden: Fenerde Tevkii Cafer mahallesinin İsmail ağa camii soka ğında Emlâki milliyeden ahşap karakolhane binası kiraya veri- lecektir. Müzayede müddeti 16 ikinci kânun 933 tarihinden 4 Şubat 933 taribine kadar 20 gündür. Taliplerin 4 Şubat 933 tarihine müsadif cumartesi günü saat onda Fatih Maimüdür lüğünde (omüteşekkil (O müzayedat ve O ibalât O komisyonuna müracaat eylemeleri (207) YENi TARiH Her sınıf tarih kitâbının hulâsası Tarih imtihanını vermek isteyenlere lüzumlu bir rehberdir. 100 kuruş fiatla Istanbulda Kanaat Kütüphanesinde satılır. IRIN Avrupada birincilığı ve en büvük mükâfatı kazanan Hasan Sürmesile Süslenen gözlerin cazibesine dayanılmaz Dünyanin en sıhhi en mükemmel en lâlif sürmesidir. Nebatattan müstabzar bir barikai sanat olup gözlere sihrifüsun verir. Kirpikle» ri uzatır ve kuvvetlendirir. Çapak yapmasına mâni olur. Her kadın | için zaruri ve ebedi bir ibtiyaç- İ tir. Avrupanın terkibi meçhul ve madeni sürmelerinden sakınınız. Sürmedanlığı ile beraber (20) lüks ve büyük (30) kuruştur. Hasan ecza deposu. Doktorlar “Doktor — Operatör Ahmet Asım mütehasım Muayene: 10 — 12 Ortaköy, Şifa yurdu, 15 — 18 Beyoğlu, İstiklâl endderi No. 181 (Opera sinemasi karşası) Telefon: 41900 — 4.2721 Doktor Balıkçıyan Muayenebanesi: Beyoğlu Mektep Sokak No. 17 Telefon: 3628 Beyoğlu Doktor Cevat N. Zekâi Sinir mütebassısı Ouma ve pazardan maada günlerde saat 3 ten 6 ya kadar basta kabul olunur. Munayenehanesini Babel karşımda An- kara caddesi No. 47. ye tevslan sallet- miştir, Telefon muayene: 23460 İkametgâh: 60740 Operatör «* ürolog doktor Mehmet Ali idrar yolları hastalıkları mütehassıs Erzlnörü (Sak Karakaş) © banma nakletmiştir. Cumadan maada ber gün hastalarını kabul ve tedavi eder. Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıklar mütehassıs Divanyolu No. 118 Telefon: 222308 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci amı? mütebasss Babılıi (Ankara Caddesi Numara 60) Diş doktoru Mustafa Zeki Muayenehane: Üsküdar Atlamataşı No. 58 Diş tabibi Zeki Nuri Her gün basta kabul edilir. Her sevi diş rahatanzlığı tedavi olunur. Muayenehane: Usküdar Abçıbaşı Mektep sokak No. 50 SAHİBİ; MEHMET ASIM Umumi Neşriyat Müdürü: FİKRET ADIL VAKIT MATBAASI — ISTANBUL Doğum ve Kam biğtatıkları birinci sınıf eğe) komprimeleri kullanınız R TELEFUNKEN 343 Dinlemek istediğiniz ona gösteriniz Işıklı Otomatik ıskala üzerin- de göstereceğiniz her istas- yonu mükemmel olarak işi- tebilirsiniz, Tek bir duğmeyi çevirmekle bütün avrupa is- tasyonlarının temiz bir seda ile ve bir birlerine karışma- dan önünüzde resmigeçit yap- tıklarına şahit olacaksınız. SBOURLA BİRADERL ATİE MAĞAZALARI “BOMONTİ,, nin mevsime mahsus meşhur DOPPEL Birası çıkmıştır. Yalıız Şubat ve Mart aylarında satılır. Her yerde arayınız. Şişesi 37 1/2 kuruş. inhisarlar Umum Müdürlüğünden: Maltepe Tecribegâhi için nümünesi veçhile ve pazarlıkla (120) adet yerli Hasır satın alınacaktır. Taliplerin nümuneyi gördükten sonra pazarlığa iştirak etmek özere * (75) teminatlarını bamilen 8-2-933 çarşamba yünü saat 15 te Galatada Alım satım komisyonuna müracaatları. (422) hanede Kadıköy Sulh icra dairesinden: Kadıköyünde Caferağa mahallesinde Bahriye caddesinde 83-90 No hanede mukim Nevber Ratip hanımın, ve bali hazır ikametgâhları meçhul olması b bile mahkemece - Hânen * tebligar edilmiş olan ve eski Ikametgâhları C tada Havyar hanında 12 No, mukim bulunan Istefan ve Kozma ve Kostantin ve Andon efendilerle Şaylan ve müş- tereken mutasami bulunup kabiliyeti taksimiyesi Olmama (O hasebile izalei şuyun zımnında furubtu hakkında Kadı- köy birinci sulh hukuk mahkemesinin 14-11-93: utrma li ilâmı mucibince açık satılmasına karar verilmiş olan Kadıköyünde Cafer ağa mahalle #inde atik Gül cedit Bahariye sokağında sik 4 mükerrer ve cedit 88 No. ve baricen tamamen kârgir ve aksami dabi- liyesi abşap ve biri zemin katı olmak üzere dört kattan ibaret 3 sola 7 oda ve bir hamam ve bir mutbah ve bir çamaşırlık ve her katta birer helâ ve elektrik tesisan hariç olmak üzere ve yalnız hava gazı ve terkos suyu tesisatı dahil bulunmak ve mezkör * hanenin sokak kapısı halen odava kalbedi- lip: bilahare müşterisi tarafından açıl ması lâzım gelen ve arka cihetinde th- minen yüz elli arşın bir bahçeyi ve dahilinde bir kuyuyu ve mubah dahi- linde bir sahrıncı mubtevi bulunup alt bin lira kıymeti muhammineli bir Dap | olmak hâne. Kadıköy. sulb tatihine saat J4 den ile ve icrasınca B-8-983 cetsdül eden Çarşamba günü 16 va kadar birini açık bedeli beşini tuti mubamininin talip zebur n taah- müzayedenin emdidi ile. 223-983 tarihine tesadilf eden Çi saat -14 den devamla en yetmiş tmediği taktirde en son artı büdü baki ka on beş gün d amba günü 16 ya kadar müzayedeye çok artırana ibalei katiyesi icra kılınacağı v $ gersiti tarihi ilân- dan itibaren dairede açık bulundurulan duğu Üzere peşin ve bina ve evkaf ve belediye- eri bulunduğu tak- dellsliye risine Ait şartnamede muharrer den müterakim vergi türde hissedarlarina ve resmi satıcıya ve ihale pulü müş İ ağı ve İş bu hane üzerin; bulunanların tarihi ilân- dan itibaren yirmi gün zarfında daireye müracantla eleri ve aksi taktirde haklar tapu sicilile bedi sabit olmıyanların Satış psylaşmasından hariç ve tsliplerin yüzde yedi buçuk meleri hizm geldiği almak istiyelerin dai- in 933-168 No, dosyasına müa- racaat eylemeleri ve işbu ilinm ikamet- ve Kozma ere tebliğ makam;na kaim olmâk üzere ilân olunur. 1449) ve Kostantin ve Andon e