15 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

15 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Sk i İDIEKİZ Çamaşır dairesi Paris'in en son moda modellerini muntazaman getirimekledir İpekiş çamaşır dairesi: 1 — Ipekiş kumaşlarının ne- fasetini tebarüz ettirmek, 2 — Ihkfısadi buhran dolayı- sile ıztırap duyan ailelere ev lerinde bizzaf vapacakların- dan daha ucuz ve daha güzel! çamaşır temin efmek, Gayelerile © açılmıştır. o Burada en basitinden en mükemmeline kadar, modaya en muvafık şe kilde ve Paris'in en son modelle- ri üzerine her türlü; | Pijamalar, sabahlıklar| gecelikler , o kimonolar. kombinezonlar, iç çama - şırları, salon perdeleri ya- tak takımları... ilâh... Yaptırabilirsiniz Buhranı kaldırmıya yardım etmek maksadile SATIE Ayda 40 ilâ 80 kuruş vererek 36 ay vade ile 2 den 5 sortiye kadar küçük tenvirat tesisatı icrasına karar vermiştir. şan Istanbul Evkaf Müdürlüğü ilânları | Kıymeti muhammenesi Lira K. 967 50 o Edirnekapısında Neslişahsultan maballesinde Ney- zen sokağında 10 No.lı maa bahçe mülga kadiri tekkesi binası. 293 - arşın İl - santim terbiinde bulunan Fatih'te Pirinççisinan camiişer.fi arsasile mevcut enkazı. 222 « arşın 79 santim miktarında bulunan Topba- ne'de Hacımimi mahallesinde Kumbaracı yokuşun- da (116. 92) No. lı bir kıt'a arsanın tamamı. Balâdaki emlâkin pazarlıkla satış ve ihaleleri (12 - Mart - 933) pazar günü saat on beşte yapılacağından almak istiyenlerin pey akçelerile beraber her gün Vakıf Mahiüller kalemine müracaat- ları.» o (667) 1765 o $5 1782 32 Istanbul Belediyesi ilânları Divanyolu'nda Çorlulu Ulâ ve sani medreseleri: teminat 67,55 L, Mahmutpaşa'da Rahiki zade medresesi : 12,5 ,, Hocapaşa'da matbaa binası : çi Yukarda yazlı maballer kiraya verilmek üzere müzayedeye çıkarılmıştır. Talip olanlar tafsilât almak icin her gün Levazım Müdürlüğüne müzayedeye girmek için de teminat makbuz veya mektubu ile 9-3 933 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat etmelidirler, (682) Eminönü Kaymakamlığından: Sahipsiz olarak bulunan keçi yavrusunun sahibi bir hafta zarfında müracaatla alınmadığı tak- | leri. dirde ale'usul satılacağı ilân olunur. (679) BAKTERİYOLOG : Dr. Ihsan Sami BAKTERİYOLOJİ LABORATUVARI Umum kan tahlilde, Frengi nozarından (Wasserman ve Kahn tes mülleri) Kan küreyvan sayılması, t- noktal fo ve ısıtma bastı balgam, cerahat, ıkları teşhisi idrar, at ve sü tahlilân Doktorlar Doktor Balıkçıyan Muayenehanesi: Beyoğlu Mektep Sokak No, 17 Telefon: 8628 Beyoğlu Doktor Cevat N. Zekâi Binir mütehassıs Cuma ve pazurdan mandu ünlerde saat 3 ten 6 ya kadar basta kabul Olunur. Munyenehanesini EBntıalı karşında AB- kara caddesi No. 47. ye tevsi miştir. Telefon mua; Pkametgâb: © Operatör - ürolog doktor Mehmet Ali Idrar yolları hastalıklar eütehmesin Eminönü (Sabık Karakaş) (o hanına nâkletmiştir. Cumadan manada ter çün tastalarım kabul ve tedsvi eder Doktör — Opera'ör Ahmet Asım Doğum ve kadın hastalıkları birinci snf mütebaamn Musyene! 10 — 12 Ortaköy, Şila yurdu, 15 — 18 Beyoğlu, İstiklal caddesi No. 193 (Opera sineması karşısı) Telefon; 41960 — 4,3221 Doktor Hafız Cemal Dahil hastalıklar mütehassım Diranyolu No, 118 Telefon: 722396 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci swrıf mütehnasız Babıali (Ankarı Caddesi Numara 60) Diş doktoru Mustafa Zeki Muayerebane: Uakildar Atlamataşı No. 53 Diş tabibi Zeki Nuri Her gün basta kabul edilir. Her nevi diş rahatsızlığı tedavi olunur. Muayenehane: Üsküdar Ahçıbaşı Mektep sokak No. 80 bozmiyan vegine Tunlet podrası 3üncü Kolordu Satınalme| Komisyonu ilânları 3 taksitte alınmak şartile 452,800 kilo un kapalı zarfla mü- nakasaya (konmuştur. ( ibalesi 27 - Şubat - 933 Pazartesi günü saat 15 te izmir Müstahkem mevki Satınalma komisyonunda yapılacaktır. Şarlnamesini gör- mek üzere her gün ve münaka- sasına iştirâk edeceklerin o gün ve vaktinden evvel teklif ve te- minat mektuplarını mezkür ko- misyon Riyasetine tevdi eyleme- (3012) (457) Istanbul 5 inci icra memurluğundan: Mahcuz iki muşamba 18-Şubat-933 tari hinde saat dokuzdan itibaren Sultanha mimında Camcı Dağı hanı önünde satı- lacağı ilân olunur, (6665, İm —i Milli müdafaa vekâletinden: 1 — 931 ve 932 senelerinde mazeretlerine binaen vaktinde, müracaat ederek ikramiyelerini alamıyan ma'üllerle şehit ve y6* timlerinin istihkaklarına sit bordroları Maliye vekâ'etine ve cet” velleri de askerlik şubelerine gönderilmiştir. Buna göte eshabt istibkakın askerlik şubelerine müraccat etmeleri, 2 — Işbu tevziattan sonra müracaat edeceklerin paraları 933 tevziatında veri eceğinden beyhude yere M. M. vekâletine mü"? racaat edilmemesi. h 3 — 933 senesinde vaktinde müracaat etmemiş olanlar için? ayrıca bir tevzi yapılmıyacağından malü'lerle şehit yetimlerinid * behemehal İ Nsan 933 tarihine kadar şubelerine müracaatla ? kayıtlarını yaptırmaları, bu tarihe kadar kayıtlarını yaptırmıyan” ların müracaatlarının bilâhare kabul edilmiyeceği i'ân olunur, (3022) (655)R — —e0 İ mezkürde y Galatasaray Lisesi İ — Mektebimiz talebesinin Mart- 933 Üçüncü taksit Gcretleriş rinin tahsiline baş'anılmıştır. Bu muamele nihayet Martın onuncu günü akşamına kadar devam edecektir. i 2 — Tahsil olunacak bu ücretlerden tenzile tabi olanlar bes bemehal babalarının Devlet memuru olduğunu ve Baremdeki des iş recesini gösterir gayet açık ve mensup bulunduju dairece mu” saddak ve puliu bir vesika getireceklerdir. Getirmiyenler veya getirip te istenildiği şekilde vesikaları yazılmamış olanlar tenzi" ig lâttan istifade edemiyeceklerdir. “ 3 — Taşradan gönderilecek paraların ve vesikaların şimdiden $, irsaline başlanılması icabeder. (669) Istanbul yedinci icra memaürluğundan: dolayı: mahcuz alı adet adet.ufak çanta işbu Şu- Bir borçtan mü saat 9 dan ek. kaldırımda 17 No.lu sandıkçı dükkânın da bilmü zayede paraya çevrileceği ilân olunur Istanbul ikinci icra memurluğur Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi (muharrer 566 şite şarap $3-3'933 'tarihin& müsadif Çarşanba gü- nü saat 10 dan itibaren Beyoğlunda iri mal başında 58 No. lu mağaza önünde satılacağından talip olanların yevm mez- körde 932-4891 dosya pumarasını hami- len hazır bulunacak memura müracaat- ları lüzumu ilân olunur. Adalar Şulh Mahkemesinden : Madam Olga ile Anastas ve Angeli efendilerie madam Elisavinin şavian ve müştereken murasarf bulundukları Büyükada'da eski yah mahallesinde Balıkçı sokağında ce- dit 70.72 No. ile murakkam kârgir depo ve bahçenin gayri kabili taksim bulun- düğundan açık artırma ile satılarak şu- ) ne karar verilmiştir. Mez- kür depo 6-7-9-10-11-12-13 No.'lo'hs- ne ve dükkânlarla mahdat ve kârgir olarak inşa edilen dükkân ile muttasalı bir ahşap depodan ibaret ve bir kuyu ile yüz el alu buçuk metro murabba bahçeyi şamil olup 500 lirs kıymeti muhâmmepesindedir. Birinci (artırması 21-3-983 Salı saat 14 te İcra Olupaca- kından talip olanların vevm ve vakti yüzde on nisbetinde pey ak. çasile Adalar Sulh Mahkemesine müra- castları ilin olunur. (6662) Istanbul Dördüncü ica Memurlu- Kundan : Tamamına altı bin iki yüz lira kıymet taktir edilen Beyoğlunda Fetikö- yünde Kır sokağında yeni 30 numerolu kırk beş lira icarlı maa bahçe kâgir ha nenin tamamı açık arurmaya vazedilmiş olup 1-3-933 tarihinde şartnamesi divan- baneye talik edilerek 16-3-933 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra dâire- sinde açık artırma suretile. satılacaktır, Artırmaya iştirak için yüzde yedi buçuk teminat skçesi alınır müterekim vergi, Belediye vakıf icaresi müşteriye aittir, 920 tarihle icra kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklılarile diğer alâkadaranın ve irtifak haleki sahiplerinin bu haklarını ve buSusile faiz ve mesarife dair olan iddialarını ilân tarihinden iti- baren yirmi gün içinde evrakı müsbite- lerile bildirmeleri lâzımdır aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar sauş bedelinin paylaşmasından hariç ka- lırlar. Alâkadarla; bu msddei kanuni- ye ahkâmına göre hareket etmeleri ve daha fazla malumat almak İste 933-106 dosya numarasile memuriyeti mize müracaatları ilân olunur, (6668) | (6661) | Mizeerrırnızz ım RISEFAİN Ç Merkezi idaresi Galata köprü: aşı B2618ğ) $u'e A, Sirkeci Mühürdar şad: Ham 99040 Trabzon Postası (Gülcemal) Si ba 18 de Galata rbtımından kalkar. Dönüşte Tirebo uya da uğarnilir. 1622) KARADENİZ POSTASI Samsun 16 Sn Perşembe günü akşamı Sirkeci'den bare ketle ( Zonguldak, inebolu, Ayancık, Samsun, Ordu, Gire sun, Trabzon, Sürmene ve Rize) ye azimet ve avdet edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Yelkenci Hanındaki acentalır ğına müracaat, Tel: 21515 Ankara'nın en büyük Kitap, güzete ve Kirtisiye mınö şl i LE Kütahya çinileri e ————— — — SAHİBİ: MEHMET ASIM Umumi “Neşriyat Müdürü: FİKRET ADIV VAKTT MATBAASI — ISTANBUL