4 Şubat 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

4 Şubat 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

| İstanbul Posta T. T. baş müdürlüğünden; Üç bin adet yedi metrelik te grat direği Bandırmada teslim şartıyla 29- 1-954 tarhinden itibaren kapalı zarf usuliyle mü- | nakasaya konulmuş'ur. Tatiplerin şartnamesini görmek üzere her gün ve kanuna uygun olmak şartiyle ibrar edecekleri te 'lifna- melerini vermek üzere 18.2. 934 tarihinde sast 14 de kadar Galatasarayda Posta ve Te'graf Baş müdüriyetinde müteşekkil (473) komisyona müracaatları Tayyare Piyangosu 716 ıncı Tertip 4 üncü Keşide 11 ŞUBAT 1934 tedir. Büyük Ikramiye 25.000 Lira Ayrıca, 10.000, 4.000, 3.000 Liralık ikra- miye ve 20.000 Liralık Mükâfat vardır. ZAYİ — Nüfus teskeremi zayi ettim. Yenisini çıkaracağımdan es- | kisinin hükmü yoktur. (10312) Selâmsiz caddesi Kabristan sokak No: $$ Konstantin veledi Mi- 11788 | hal Karadimo, Beşiktaş icra dairesinden: Mahçuz olup paraya çevrilme- si kararlaştırılan bir adet siyah ze- min üzerine kırmızı çiçekli tabar| halısı ve bir adet kadife koltuk ve | 1 adet 5 gözlü ve aynalı elbise do- İsbı ve üç adet beyaz kırmızı çi- çekli perde ve sıgara iskmelesinin dellâliye ve ihale pul resimleri müşterisine ait olmak üzere 10 — 2 — 934 tarihine tesadüf eden cu- martesi günü saat 10 dan 12 ye kadar Beşiktaşda p-zar mahallin- de satılacağmdan talip olanlarm o gün ve o saatte hazır bulunacık olan memurine müracaatları ilân umur. (10307) © Ortaköyde Mezin sokağında es» ki 34 yeni 48, 48/1 numaralarla murakkam ve Alaiyeli Nusuh ağa ve Cebecibaşı İsmail bey ve müs- tesna Şöhret oğlu vakıflarile mah- lüt bir bap hanenin Şöhret (o oğlu vakfından gayri muayyen mahal- lerinin 4/3 hissesi Virjin hanımın kayden ve her üç vakıftan 4/1 his-! sesinin de Yakut binti Antranik!- den mahlülen mezbure Virjin ha-| nıma tefviz edildiği evkaf idare-' sinin tefviz ilmuhaberinden anla- şılmış ise de müstesna vakıftan o- lan 4/3 hissesinin tapuya devredi len müstesna vakıf ve defterle rinde kaydı olmaması hasabile se- | netsiz tasarrufata kiyasen tahkika- tı mahalliye icra kılınacağından işbu muayyen mahal hakkında ta sarruf iddiasında bulunanlar mev- cut olduğu takdirde tarihi ilândar itibâren bir ay zarfında vesaiki ta- sarrufiyelerile birlikte olarak ta- pu müdüriyetinde Beyoğlu tapu | baş memuriyetine omüracaatları | ilân olunur. o (10302) Şark Demiryolları Türk Ano- nim Şirketinden: Şark Demiryolları Türk Ano- nim şirketinin, meclisi idaresinin 25 T. evel 1933 tarihli celsesinde ver- miş olduğu karar mucibince şirke. tin esas mukavelenamesin'n 4 ün- cü maddesi Oahkâmına tevfikan Pariste daha ziyade mali işlerle te- veğğul etmek üzere bir şube açtığı ilân olunur, Müdüriyet veren annelere Öksürenlere Katran Hakkı Ekrem 112843 BiRiKTiİREN RAHAT-EDER - Fosfatlı Şark Malt Hulâsası 5 matbaamız vardır. Denizyolları İŞLETMESİ tele Kö; ' 2 — Sirkeci Mühürdar: cadı ima Han Teleton 29740 Mersin Yolu Adana ŞUBA * Pazar 10da Sirkeci ri tımından kalkacak gidişte Ça nakkale, izmr, Küllük, Bod ram, Rodos, Marmaris, Dai van, Fethiye, Kalkan, Kaş, Finike. Antalya, Alanya, Mer sin'e. Dönüşte bunlara ilâve ten Taşucu, Anamur, Kuşa dası, Geiibo'u'ya uğrayacak- tır 1530) Ayvahk Yolu Bursa vapuru bugün 18 de Sirkeci rıbtımından “kalka caktır. (557) Karaköy Trabzon deniz b e Ankara “epi © Salı 20 de Galata rıhtımın: dan kalkacak. Gidişte Zongule dak, İnebolu, Sinop, Samsun, Fatsa, Giresun, Vakfıkebir, Irabzon, Rize'ye, Dönüşte bun lara ilâveten Sürmene, Ordu- ya uğrayacaktır. 1549) : ml di gli oldi İzmir sür'at yolu vapuru 6 Şubat Salı 11 de Galata rıhtımın dan kalkacak doğru İzmir'e gidecek ve dönecektir. (548) 934 senesi nihayetıne kadar yalnız idaremizce vapur işle- tilecek olan Ayvalık ve Bar- tın hatları kahve ocakları pa zarlıkla taliplerine verilecektir. Pazarlık 7/şuat/934 çarşanba günü saat on dört buçukta evazım şefliğinde yapılacak- tır. Taliplerin yüz lira teminat akçesiyle birlikte müracaat ları, ($5$0M Hiralık Konya ODALAR Ankara caddesinde ittisalinde Orhan bey hanında kiralık odalar Talip olanlar VAKIT idaresine müra- caat edebilirler. Sahibi: MEHMET ASIM İ Neşriyat müdürü: Refik Ahmet VAKIT Matbaası — İstanbul Kullanınız. Sötünüzü art- tırır. Çocukların kemik» erini kuvvetlendirir. 112838)