1 Kasım 1936 Tarihli Yarım Ay Dergisi Sayfa 34

1 Kasım 1936 tarihli Yarım Ay Dergisi Sayfa 34

amı da — e derin me- kızıl ihtiras. le yaptırdık. söndürüyor. Birinciye “beş gümüş liraş 2 - İÖ uncuya birer gümüş sli, © kanlı kitap; 31 apraklarında idare yeri 40 inci sayımızdaki ikin doğrusu : Cumhuriyet ret havasile Türkiyesine ürk “Cim Paltoluk kazmir: İzmir, O, T, tülün rümcekli ka- “warl.. acı seneler yen mıçları şakır- i kokan, kızıl yolu- diyet yolunu | rriyet len, tarihin ka yn v nun rehberi İstikbalin k münevver, taze, çeli uhun, o kara! özlerin nurlu 1... Zira sen, nandırıcı iş için.. hazım larından alü ... İnönünde ıtlarını siper inan, baban, lar... | Şimdi w anıdı sans senin anan. *v Canından emiz duygu kırir ; gençlik. Artık zi sert adımları (pşwan. şemsiye : Bilmece No. 42 K...a şirketi mübayaa memuru bay Mahmut Ekrem Simav) halı imalâtha- aran kızı Süheylâ Ba- Giren Deniz nakliyat Zeki Erdem muhasibi komisyoncusu . bay Altay, Briyantin : İstanbul Hırkaişerif ri mahallesi No, 1l NMigâr Serel, İstanbul Üni- versite hukuk fakültesi talebesinden Rep İleri, ii Samatya, Arabkuyusu No, Me t, İstanbul Beykoz mi Eb ıyzlı la No. 41 Kemal S Traş Makinesi : ve Hukuk fakül- esi Orhan Doğaner, İstanbul Kadıköy Altı- ol Na. 16 Sıtkı Güner, Pomat: İstanbul Kız lisesi 1489 No, Birgin, bu Şişli Osmanbey Tavukçufeti pu No, 14 Süreyya Pelit, İstanbul Çarşı- Medrese Heyiağ mahallesi soka” Sani iye ii No. 4 Sa Resimli Şark Kolleksikonu: Ankara diye Vekâleti merkez bürosu memurların- k$iden Arif Ergen, İzmir Bomova, Filiz sokak N o. 25 Muazzez Çalışkan Çocuk Kolleksiyonu : Sam- un Belediye memurlarından Naciye Serab. Yüz kuruşluk kitap: Ankara Ziraat Vekâleti levazım ayniyat kısmında Nuri, An- kara İktisat Vekâleti hususi kalem daktilosu Nigâr, Bursa Tarım okulu 324 Seler Aykut, İzmir ah, sokak No. İl Saadet, İzmir Ziraat ban- kusmda H. Orban. İzmir Şark merkez ecza leposu Melâhat, Giresun Akgün iie inden Hüseyin Kay Manisa Memleket hastanesi makinist Sadık Yücel, Balıkesir ise “son sön“sınif edebiyat kolu 730 Türkân, stanbul Küçükpazar maliye şubesinde Reha- ii İstanbul Acıçeşme Zinci sınıf No. Tilkilik Büyüklet- Topağacı sokak 3 Melek Gülel, İstanbul Taksim Cum- caddesi Uğurpalas No. 2 Refik Çeli kel, Ülanbed Usküdar Dürbali Şairruhi kak No, 3 öğretmen Sacid Okya Mara Posta ve telgraf müdürü uriyet Salâhaddin Yazı direktörü Emin Refik Uzman Bu ? Pilmeceyi doğru çözenlere armağanlarımız : 50 inciye yetmiş ii kuruşluk kitap; 51 - 70 inciye elli kuruşluk; 71 - öyle harfler koyunuz ki: bra; 11-20 Dinciye briyantin, pomat, (TÜRK ANTRASİTİ) dir. Bu bilmeceyi doğru çözenler arasında çekilen kurada kazananlar : Wural Kii Suna Vural, Ayvalık o Acenta tüccar ve komisyoncu Ahmet Cemil Erener, Elli kuruşlük kitab: Ankara İncesu Topraklık tuz nazırı Asım köşkünde Na. 148 Nilüfer, o Ankara Hamamönü; Akyel sokak No, 26 Rıfkı Konay, lake Sağlık Bakan- lığı levazım şubesi memurlarından Nâil Can kızı Güzin kutusu 400 Fethi Oğuz Özel, İzmir Tilkilikorta okulunda Neo, 36 Refik, İzmir Karşıyaka istasyon sokak No. 33 Suhandan, İstanbul Şişli Me- cidiyeköy Kervangeçmez sokak Sabahat, İs tanbul Cerrahpaşa Hupyar mahallesi Büyük- tulumba sokak No, 27 yüz Sezer, İzmir Posta başı İrfan kızı İstanbul Kabataş erkek lisesi 292 O, Baykal, İstanbul Eyüp Fesane fabrikası ma- rangoz Tahir, İstanbul Şehzadebaşı Fevziye caddesi Na. 25 Muhiddin Erman, İstanbul Bakırköy 13 Perihan, İstanbul İtalyan ticare İisesi ya Maraş Orta okul sınıf 2 - A No, 755 Mehmet Deligönül, Bursa İstiklâl câdderi 276 evde Fikriye Gülümay, Tarım okulu 293 TT. Sümer, Sivas lisesi sınıf İV - A Hermin, Eskişehir Sakarya cad- desi No. 125 Saim Edirne Meriç kitabevi sahibi bay Hilmi Atakan elile Hay- dar, Manisa kerlik o şubesinde Neşet eşi Ayşe, Balıkesir Savaştepe öğret- meni Mehmet Aytaç oğlu M. Aytaçoğlu, Orta okul 3- Ada No, 508 Halis Bursa binbaşı Elâziz 5 Erdoğan, İzmir ni pöstarestant 13 Binin Günal, İstanbul Şişli. Matbaacıosmanbey s0- kak Na. | Gönül, İstanbul Gümrük muha- faza başmüdüriyeti kâtiplerinden Abdülkadir, Manisa Ulus gazetesinde Hikmet, Trabzon Şifa eczanesinde Remzi kıal Melâhat, İstan- bul Höcapaşa İbnikemal caddesi: 47 Fevziye Akkan, Ankara Tüfek fabrikası le Fuad Kaynak, Ankara Silâh fabrikası | şu- bede 1714 Hilmi Kayaçetin. 25 Kuruşluk kitap: İstanbul Ortaköy orta okul sınıf 3 No. 363 Nermin, İstanbul Kır sanat okulu T. Nalide Ozar. İstanbul Üsküdar — sulh hukuk mahkemesinde zabit kâtibi M. Artun, Ankara DD. D. yolları hası- No. 2 ei I İinciteşrin 1936 traş makinesi; 100 üncüye onbeş kuruşluk bir kitap. se aa EE .I.n .uy.s..u k..d.n ..s..s.n Yukarıdaki cümlede noktalarla gösterilen boşlüklere; her gün kullandığımız bir Atalarsözü çıksın | 20 - 30 uncuya kuruşluk bir yüz lat muhasebesinde Enver Okandar, Ankara Posta ve telgraf umum müdürlüğü evrak ve istatistik bürosu memurlarından Z, Aylâ, İzmir Erkek ep SE kız lisesi binası) orta kisim Mo. 1377 5 -İ Vahit, İzmir Bas mahane Fettah ki Dibek sokak No.8 Nedim Kılıçoğlu, Adana Erkek orta okulu sınıf 2 - B No. 296 Salim Atik. Adana Kız lisesi son sınıf Leman Nural, Adana Ceza- evinde Suphi Erbaş, Adana İcadiye mahal- |. 58 Perran Su, Adan Kız lisesi 4- A 244 ' Fikriye, Tokat Nakliye bölük kumandanı Yzb, Feridun kızı Nermin, İnegöl Adapazarı Emniyet bankası İnegöl şubesi tahsildarı Sabri Serin, İnegöl öğretmen İbra- rahim Üz elile Hikmet Öz, Karamürsel Kaptanoğlu Zeliha, Piyade alayı asteğmen Celâl Erk, Çorum Hususi muhasebe varidat kâtibi Rıza Sabuncu, Diyarbekir memuru en Saadet, Bolu İnhisarlar Maçkan oğlu Fikret, Kayseri Cumhuriyet mahallesi Halkevi sokak No. 39 Selim Ka, İstanbul Kandilli Kız lisesi 8327 Nihal Esad, Kayseri liseli 9 ede 940 Mih: riban Köprülü, Kırıkkale Askeri sanat İisesi No. 48 Rahmi, İs tanbul Kiz lisesi 977 NED Türkân, İstanbul Erkek lisesi sınıf 2 1312 Hakkı, İzmit Kemalpa 234 İlhan Yücetürk, İstanbul Belediye emlâk müdürü bay Muhsin Ergin kızı Vedia Ergin, Nİ Değirmenönü, g * —. başmemuru Ş. şa caddesi Kiremitçi o caddesi “ikret Tuna, İstanbul Çengelköy ali halk caddesi 59 Burhan, Gazianteb o Gaziler caddesi No, 18Ğ, Aydın Bay İbrahim Badur oğlu vasıtasile Fadile Badur, Hadimköy Işıl dak bölük makinisti Sadettin kızı Şermin, İstanbul o Adapazarı Ticaret Cahit Aktan, İstanbul İnhisarlar umum müdürlüğü muhasebe merkez kısmında Semiha İşin, İs- tanbul Çamlıca caddesi No, 47 Selma Vedat, Osmaniye (Seyhan) İstiklâl okulu öğretmeni bayan İsmetten Belkis Ak kök, Pınarhisar Suvari alayı komutanı Yaşar Ather kızı 5. Y, Ather, Malatya Kadastro fen memuru Şahin, Mersin poslâ kutusu 42 Sami Altıok bankası Sarıgazi Spin Resimli Ay Bammevi T. L, Ş.