16 Mayıs 1930 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

16 Mayıs 1930 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

Emniyet Sandığı Kat'i ikraz No 6878 8898 9193 10099 zayedesi karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i ile mevki ve müştemilâtı Borçlunun ismi Topkapı'da Beyazıt ağa mahallesinde Aksaray cadde- sinde eski ve yeni 82 ilâ 88 numaralı yüz otuz bir ar- gından ibaret münhedim dört dükkân arsasının ta- mamı, Alâettin ve Kâzım Beyler Salmatomruk'ta Kefevı mahallesinde Taşçı sokağında eski ve yeni 2 numaralı yüz arşından ibaret münhe- dim hane arsasının tamamı, Muammer Mustafa ve Arif Efendilerle Esma Hikmet, Emine Remziye ve Seher H. lar Koska'da Çobanisa namıdiğer Çoban çavuş mahalle- sinde Havuzlu hamam sokağında eski 17 ve yeni 16, 18, 20, 22 numaralı üç yüz arşın üzerinde istihmam mahallini ve keza iki yüz elli arşın üzerinde camakân mahallin! ve yüz arşın üzerinde adi kârgir ikişer katlı ve birer odayı havi iki haneyi ve Iki yüz elli arşın bahçeyi havi ( Havuzlu hamam ) namile maruf bir hamamin tamamı. Hatiçe Nedime H. Hasköyde Hacışaban mahallesinde atik sulakçeşme ve cedit Okmeydanı şokağında eski 2,4 ve yeni 13 numeralı yüz yirmi altı arşin üzerinde ahşap iki katta altı oda iki ufak sofa iki yüz kırk dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Madam Marinko Beylerbeyinde Havuzbaşında eski 12 - 4 mükerrer 12 B1 mükerrer 12 -52 mükerrer maklüp numaralı yüz seksen sekiz arşın arsa üzerinde duvar bölmeleri mevcut olup ve üç dönüm bin dört yüz on iki arşın bahçeyi havi eseri ebniyenin tamamı. İffet H. İğrikapıda Hacıilyas mahallesinde atik ve cedit Ebe sokağında Harita 1, 2 mevkilnde atik 9, 11 ve cedit 9, 11 numaralı yüz otuz sekiz arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret sıvaları noksan bir, ahırın tamar u. Osman Ef. Yeniköy'de Güzelce Alipaşa mahallesinde Bağlar ve Üçyolağzı mevkiinde eski 55, 54, 14 ve yeni 1i,ii, 1, 11 numaralı iki yüz onaltı arşin arsa üzerinde kâ- rgir iki katta bzş oda bir sofa bir mutfak ve yüz otuz arşın arsada kârğir bir katta bir ahir ve yüz arşın arsada ahşap bir katta diğer bir ahır ve kırk yedi dönüm üç yüz elli dört arşın taralı havi bir hanenin tamamı, Osman Ağa Üsküdar'da Yenimahallede Kramanlı sokağında eski 27 ve yeni 21 numaralı altmış dokuz arşın üzerinde mebnl kâgir bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı Osman Ef. Divanyolun'da Atik Alipaşa mahallesinde Yağcı hanı altkamda alik ve cedit 6 numaralı otuz altı arşın arsa üzerinde bilâ hava ve kapısı oda içinde ve odanın arkasında bir ardiyeden ibaret tam kârğir bir odanın tamamı. Mehmet Şükrü B. Beşiktaşta yeni mahallede Posta ve Ihlamur sokağın- da cski 27, 10, 10 mükerrer 10 mükerrer 10 müker- | rer 10 mükerrer 10 mükerrer 12 ve yeni 13, 15, 17, 19 numaralı bin beş yüz arşın arsa üzerinde bısmen üç ve kısmen iki kattan ibaret altmış üç oda altı sofa iki mutfak ve müştemilâtından bulunan y'iz elli arşın arsada meb>i ve mezkür konağın ittisalinde beş oda bir sofayı havi kârgir selâmlık köşkünü ve ayrıca iki yüz oluz arşın arsa üzerinde kârgir üç kattan ibaret | yedi oda iki sofa bir mutfağı havi müştemilâtı ve beş bin yüz dört arşın bahçeyi havi bir konağın tamamı. Zekiye H. Paşa baliçesinde Köyiçi elyevm iskele caddesinde eski 1 ve yeni 26 - 1 numaralı yüz altmış iki arşın arsa üzerinde kârgir üç kattan ibaret üstünde sekiz oda bir korldor bir mutfak ve yirmi dört arşın arsa üze- rinde bir aptesane ve gusulhane ve yirmi arşın bah- çeyi havi bir fırımın tamamı, Mehmet Cevdet B. 17854 Kandillide mezarlık sohağında eski 15 ve yeni 6, 6-1, 6-2, 6-3, 6-4, numaralı iki yüz seksen arşin arsa üze- rinde ahşap üç katta on yedi oda bir sofa bir kuyu ve yüz altmış beş arşın üzerinde bir mutfak ve bir ahır ve iki dönüm bin yüz elli beş arşın behçeyi havi bir köşkün tamamı. Zahide H. 17918 Tophanede Karabaş Mustafaağa ve Bayazıt mahalle- sinde eski ve yeni Lüleciaraksi ve Kale sokağında eski $0, 40 mükerrer ve yeni15, 36 numaralı otuz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta ve üstünde iki odayı ve arka cihetindeki sokağa müsadif bir ahırı havi bir dükkân üç hisse itibarile iki hissesi. Mehmet Ef, Kumkşpıda Tevaşi Süleymanağa mehallşsinde Telli odalar sokağında eski veyeni 5 numaralı yüz otuz altı arşın arsa üzerinde kârgir iki katta üstünde salonu havi bir gazinonun tamamı. Şükrü B. V. Emine Naciye H. | ş'm*d. Sahrayıcedit mahallesinde mukaddema “ elyevm Cadde'bostanı iskele sokağında eski 44, z ve yeni 27, 29 numaralı bin doksan sekiz arşın arsa üzerinde motör mahalli ve imalâthane ve yüz elli altı arşın arsa üzerinde marangozhane ve deri- emlâk mü-! İngilterede kazanmış oldukları birinci mükâfattan sonra FILIPS (Philips) Radyoları Çekoslovakyada daha İKİ parlak mu- vaffakıyet kazanarak 200 kişiden mü- rekkep bir hakem heyetince Dünyanın en mükemmel RADYOLARI olarak tasnif edilmiştir, İşletmek için : Fişi cereyana takmak, bir tek düğmesini çevirmek KÂFİDİR Umumi vekilleri : Helios müessesatı Galata Hezaran Han, No. 14, Posta kutusu Galata 400 EKAEĞİRRK CK DN AT AR T ” Eskişehir Vilâyetinden Bedeli keşfi 10250 lira 34 kuruş olan Sivrihisar Sarıköy — tari- kinin 12-450, 17,960 inci kilometroları arasındaki natamam şose imalâtı sünniyenin ikmali inşaatı için - yevmi ihale olarak ilân edilmiş olan 7—ö—980 tarihinde bir talip zehur etmesi hesabile münakasa müddeti ayyamı tatile dahil olmadığı halde 20 mayıs 930 tarihine kadar yine kapalı zarf usulile temdit olunmuştur. Taliplerin bedeli keşfin yüzde 7,5 nisbetinde temiten akçesı, Banka mektubu veya istikrazı dahili tahvilatı vermeleri ve ehli- yeti Nafıa Başmühendisliğince musaddak bir fen memuru irae ey- lemeleri lâzımdır. Teklifnamelerin 20 mayıs 930 salı günü saat 16ya kadar vilâyet Encümeni riyasetine verilmesi ve inşaat hakkında malümat almak isteyenlerin Nafia Başmuhendisliğine müracaat ey- lemeleri lüzumü ilân olunur. BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 8. İNCİ TERTİP 5. İNCİ KEŞİDE 11 HAZIRAN 1930 Keşldeler; Vilâyet, Şehremaneti, Defterdarlık, İş, Ziraat ve Osmanlı bankaları murakıpları ve halk buzurunda yapılır.. Büyük ikramiye 0,000) Liradır Her keşidede çıkan numaralar tekrar dolaba konmaz. “hane ve bin yüz elli arşın arsa üzerinde etrafı kapalı ardiyeler ve iki yüz sekiz arşın arsa Üzerinde açık salaş ardiye kırk arşın üzerinde yazihane ve otuz iki arşın üzerinde- halk ve altmış beş arşın üzerinde ara- ba imalâthanesini ve iki yöz dönüm iki yüz elli altı arşın araziyi havi maa arazi motör mahalli ve imalât- hanenin tamamı. Bekir Kâml B. Erenköyün'de İçerenköy İğri sokakta eski 15, 14 ve yeni 6, 8 numaralı yüz elli dört arşın arsa üzerinde ahşak üç kattan ibaret altı oda iki sofa ve yüz altmış üç arşım arsada bir mutfak ve bir “odayı ve dört yüz seksen üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. N Osman Ef. Üsküdar'da Tabaklar mahallesinde Nalçacıtekke t0- kağınde eski 3 ve yeni B, 3, 1 numaralı yüz doksan arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta beş oda iki sofa 160 18409 18605 215 bir mutfak ve bahçede bir kuyu ve ikiyüz kırk-arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, HüseyinEf. ServerH: & İyüp'te Kizilmescit mahallesinde Balcıyokuşu soka- ğında Eski ve yeni 12 numaralı yüz altmış arşın ard üzerinde ahtap Gdört katta on iki oda dört srfa bir mutfak dört kuyu ikibin üçyüz elli bir ar- şın bahçeyi bavi “bir hanenin tamamı z Mehmet Cemil B. Saniye H. Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâti yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 24 Mayis 980 tarihine müsadif Cumarlesi günü saat ikiden — itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak #aat on altıda kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde W saat on altıya kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on altıdan sonra vuku bulacak müracaatların kabul İ S TRAA el övrelde talp olanlarış Ealeno kabul. eğikmiyeceği bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki ta- liplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu liân olunur . İstanbul Dördüncü icra dairesinden : Emil Fuat efendinin İlyas Resram efendiye olan borcundan dolayı mahcuz olan Büyükadada Azizi” ye sokağında 5 ve 7 numarali ma-bahçe iki bap hanenin 48 sebimden 14 sehmi otuz gül müddetle ihaleyi evveliye mü” zayedesine vazedilmiştir. Hudu” du dört tarafı tarik am ile mah” dut kaydan bilmasahe 660 arşill murabbamnda arazi dahibinde bap tahtanileri kârgir fevkani” leri yağlı boyalı köşklerdir. Müt” temelatı etrafı demir parmaklık” lı çifte kanatli -demir kapıdaf- girilerek zemini elval çini ufak gezinti mahallinden her iki tarafi mozaik merdivenden yani sağ” daki merdivenden 7 numarali köşke soldaki merdivenden 5 nu” maralı köşkün demir parmaklık- la müfrez bahçelerina - çıkılır: Mezkür bahçenin dört - tarafi taş divar ve üstü demir parmak" lıkla muhatdır. Mezkür bahçe* lerin birinden küpeştesi ahşap demir — parmaklık — korkuluklu mermer merdivenden zemini el" van çini döşeli balkondur. Fev> kanisi buzlu çamlı çifte kanatli kapudan medhala girdikte zemi- ni ahşap bir sofa üzerinde birin” ci katta üç oda ve camikânli merdiven başındaki ufak gezinti mahalli üzerine bir kilar ikinci kata merdivenle çıkıldıkta keza merdiven başı camikanlı alup bir sofa üzerinde bir hale üç oda vardır gerek sofada gerek oda” ların denize nazır cihette balkon” ları vardır. Zemia katına inildik- te zemini umumiyetle kırmız! çini döşeli b.hçeye medhali bu- — lunan taşlık üzerinde merdiven altı bir kömürlük bir bale yan bahçeye medhali bulunan sabit kazanli ocaklı maa müştemilati çamaşırlık — zemini — rutubetten | muhafaza için ahşap döşemeli bir yemek odası taâa müştemilal munlazam alafranga ocaklı mat- bah ve bahçede sahrinç, ayva kaysi erik gibi eşcar musmire cam ve sair zinet ağaçları olup derununda 7 numaralı köşkte Bolu meb'usu Falih Rifki bey senevi 350 lira ile iki seneden beri kiracı olduğu ve 5 numara h köşkte tüccardan Sudi bey keza iki sene müddetle kiraci olduğu evde bulunanlar tarafın- dan beyan edilmiştir. Hiç bir tarafı mühtaç tamir değildir köşklerin dahil ve harici yağlı boyalıdır. Alt katlari kârgir üst katları ahşap yedişer odayımuhte” vi olup her ikisinin - temamının kıymet muhammenesi 15000 lira- dır. Talip olanların kıymet mu- hamminenin — J 10 — nisbetinde pey akçelerile beraber 928-5799 dosya numarasıle 21-6-30 tari" hinde saat 14 den 16 ye kadar bilzat veya bilvekâle müracaat eylemeleri ilân olunur. Hadar beyin karısı ; Aksa- rayda çakır ağa mahallesinde 8 Nolı hanede sakine Emin ha- nim aleyhine ikame olunan bo” şamaya mütedair davadan dolayi tastir kılınan varakal davetiyenif tebliğ edilmediği mübaşirinin ta* hşiyesinden anlaşılmış ve ilânef- tebliğat icrası kararkir olmuf bulunduğundan yevmü muhake” me olarak tayin olunan 29 Malist 930 perşenbe günü saat 14 d€ talik edilmiş olduğundan yevmü mezkürde İstanbul Asliye mah” kemesi 6 ınçı Hukuk Dairesin? bizzat gemeniz ve ya musadda bir vekil göndermeniz aksi tak” tirde muamelei kanuniyenin İ edileceği malumunuz olmak üzr? hukuk usul muhakemeleri kanu” nunun sarahatı dairesinde ilâf olunur: unur — l Mes'ul müdürü:Sü'eyman Tevfik-