25 Mayıs 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

25 Mayıs 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

AYRUPAYA PARA Vermeniz Günahtır |©ğ * a Ş Doktor LAYDA (İlHafız Cemal müessir bir harikai san'at- Dahili hastalıklar tır. Pire, tahta kurusu, sinek ve sivrisinek vesair tedavihanesi Ühaşereti bir anda itlâf edor. Kutusu 50 büyük 75 |£ Erkek, kadın ve çocuk- kuruştur. Hların dahili (iç) hastalık- Bütün devair ve müesse- |NW larını cumadan maada her gün(2-4) de Divan- #iyolunda 118 numaralı hu- $ tit FAYDA istimal eder. HASAN ecza deposu. İ susi kabinesinde tedavi Ü 4 eder. Telefon İstanbul: 2308 Doktor İbrahim Zati Cağaloğlu - Mahmudiye caddesi Çatalçeşme s0- kak No. 5. Her gün öğleden son- ra altıya kadar hastala- rını kabul eder. Büyük Tayyare piyangosu Sinci Keşide 11 Haziran (3l dedir Büyük Ikramiye 50,000 liradır Ayrıca: 15.000, 12.000, 10.000, 8.000 Liralık İkramiyeler ve 40.000 Liralık Bir Mükâfat Vardır. ERA T REAERARA AU YENi ÇIKAN ALA BAHÇE BOMONTİ RAKISI Tecrübe ediniz. Emsati arasında bu nefasette hiç bir rakı yoktur. Kilosu 200 — kuruştur. KARADENİZ POSTASI Valah, y Çarşamba günü akşamı 18de Sir- keci rıhtımından hareketle (Zonguldak, İnebolu, Sam- sun, Ordu, Gireson, Trab- zon, Sürmene ve Rize) iskelelerine azimet ve av- det edecektir. Tafsilât için Sirkecide İYelkenci hanında kâin centasına müracaat. Tel. İstanbul 1515 Saçlarınızın 150, 250, 300, 500, 1000 gramlık şişelerde Daimit ola- "90 50. 60: 100* 200 kuruşa — satılıyor. rak - natü- rel rengini yerde — arayınız. muh afaza etmesini isterseniz? AVKLIDERE ŞARABİ RnA (NEROKOM) saçboyası Kullanınız. Cilde kat'iyyen le- ke bırakmaz. Bir defa tecrübe ederseniz, her vakit tercih ede- ceksiniz. Fiatı 100 — kuruştur. Bütün eczane ve parfümeriler- den arayınız ve markasına dik- kat ediniz. Deposu: İstarhul Bahçekapı Kazezker hanı No, 25 Taşra için acenta aranıyor. DEK ÜN SAT SS AA REDE SATILIR çekordüara klarına Yenipazar ve emsalleri bakkaliye mağazalarında istanbul deposu: Galata Ömer Abit Han No. 12 tanbul 4 üncü İcra me- murluğundan: — Tamamına 1445 lira kıymet takdir edi- len macuncu'da Seyit Halife mahallesinin Fenai çesme sokağında atik 42 cedit 60 No, lu arsanın nisif. hissesi İstanbul 4 üncü icra daire- sinde açık artırma surelile satılacaktır. Satıp — gartna- mesi 15. Haziran -931 tari- hinde divanbaneye talik edilecektir. 29.- Haziran -931 Terihine müsadif Pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar açık artırma suretile satılacaktır. Artırmaya işti- rak için yüzde yedi teminat akçesi alınır. Müterakim vergi, belediye, vakıf icaresi müşteriye aittir. Hakları Ta- pu sicillile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hak: kı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan — iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbite- lerile bildirmeleri | âzımdır. Aksi takdirde hakları Tapu sicillile sabit olmıyanlar sa- tış bedelinin paylaşmasın. dan hariç kalırlar. Alâka- darların icra ve iflas kanu: nunun 119 uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hare- ket etmeleri ve daha ziya- de malümat almak iste- TIRAŞ BIÇAĞI Halis İsveç çeliğinden gayet ihtimamla imal ve fenn! mikroskopla kontrol edildiğinden rekabet kabul etmez derecede metin ve diğer bıçaklara nisbeten ehvendir. Bir tecrübe kâfidir. Şahsi menfaatiniz için her yerde arayınız, PERTEV Çocuk Pudrası TİYATRO ve SİNEMA Beşiktap Büyüü aile parkığ bugünden — itibaren açıktır" Temsillere Perşembe gü- nü büyük programla baş- lanacaktır. Adalar sulh mahkeme- sinden: Heybeli adada İsmet Pp caddesinde 47 No.lu hanede mukimiken Beyoğ- kunda Firuzağa — mabhallesi külhan sokağında 26 No. lu hanede vefat eden Vasil oğlu Telamehos efendinin terekesine vazıyet edilmiş bulunduğundan alacak iddi- asında bulunanların bir ay ve veraset iddiasında bulu- Ayni zamanda nanların'da üç ay zarfında | yenlerin 930.447 Dosya nu- Ayak terlemelerine karşı pek vesaikile müracaatları ilân | mazasile — memuriyetimize mükemmel bir müstahzardır. | olunur müracaatları ilân olunur, 14de tayin edilmiş olduğundan AT Oksürenlere:KATRAN HAKKI EKR stanbul 4üncü icra memlir- murluğundan : Birinci Vakıf hanında dördün- cü kattaki dairei mahsusasinda icrayi ticaret ederken elyevm ika. metgihi meçhul tranlı Taki zade Hacı Mehmet Efendiye: İstanbul Asliye Dördüncü hu- kuk dairesinin 930-820 No, ve 26-8-930 tarihli haczi ihtiyat! ka- rarında: Haciz Ağa Bala Elendi- nin hacir vaz'ı ve fekkine mezun vekili Bilâl Fevzi Bey tarafından ibraz olunan ve İstanbul Mahkemei as- liye — İkinci — hukuk — dairesi kaleminden muta 13- ağustos- 930 tarihli derke ile mahalle şahâ- detnamesi vaz'ı hacze kâfi görük mesine ve mütehaccizünaleyh İranlı Taki zade Hacı Mehmet Efendi ile şahsi Salisin zarar ve zizanımı teminen bin Ijralık kefaletnamede İta eylemesine mebni Haciz Ağa Bala Efendinin hukuk mahkeme- sinde tahtı hükme aldırdığı dokuz bin temini — istifası için mütehaccizünaleyhin mutasarrıf oldu- ğu Bebekte Dere ve Kilise sokakla- rında 2 mükerrer ve iki cedit 29-39 numaralı maamüştemilât iki bap hanesinin İcra ve İflâs kanununun 254 ye 255inci maddelerine tev- fikan ihtiyaten haczine ve katıunu mezburun 27 inci maddesine tev- fikan muamelci hacziyenin ve teb- Hiğiyenin dairei icraca infazına 26-ağustos- 930 tarihinde karar verildi diye muharrer olan işbu karar Beyoğlu taposuna — tebliğ edildikten sonra diğer bir nüshası da Hcarethanenize — gönderilmiş ise de halen İranın semti meçhu- lünde bulunduğunuz mübaşirinin verdiği meşruhatlar anlaşılmakla ilân tarihinden itibaren otuz gün içinde işbu karara ya bizzat veya tarafınızdan — bir vekili — kanunt göndererek itirazatınızm derme- yanını aksi takdirde sükütunuz kararı mezküru kabul etmiş ad- dolmnacağınız — tebliğ makammma kaim olmak üzere taralınıza ilânen tebliğ olunur. ki ve Corci borcundan dolayı mahcuz bulunan Trabyada Trabya eaddesinde kâin 28 numa- ralı dalyan hissesi 45 gün müddetle mevkii müzayede- ye vazolunarak 500 liradan talibi uhdesinde olup bedeli müzayede haddi —layıkında görülemediğinden bir ay müd- detle temdiden müzayedeye vazolunmuştur. — Kalender dalyanı namile maruf ve Yeniköy piyade iskelesinden bedile Kalenderde bulunan Ayazmaya kadar imtidat eylediği ve hududunun Ye- niköy Piyade İskele ve Ke- feliköy Dalyanı ve Trabya caddesile mahdut bulundu- ğunu ve tamamının kıymeti muhammenesi beş bin İira olup hisseye musip miktarın *J410 nisbetinde pey akçe- sini alarak ve mahcuz rubu hissede Andon Dobro efendi müstecir bulunduğu cihetle 27-6-931 tarihinde saat on dörtten on altıya kadar 927.5292 numarasile bizzat veya bilvekâle ve fazla malümat — dosyasından ita edileceği ilân olunur. Fatih sulh üçüncü hukuk hâkimliğinden: Müddeiye: Hatice Hanı- min tahtı vesayetinde bulu- nan Mahmure hemşiresi Sı- dıka hanımın ref'i vesayet hakkındaki talebi üzerine ce- reyan eden muhakemedemüd- deiye İsbatı vucut etmediğinden Sıdıka hanımın talebile celsel atiyede mahkemeye gelme- diği takdirde davasının ret olunacağından ve davayi mütekabilenin gıyaben rü'yet ve intaç edileceğinden bahis muamelei giyap — kararını müddeiye ilânen tebliğina karar verilmiş ve yevmi mu- haheme olarak 22/6/931 saat yevm ve vakti mezkürde müddeiyenin — mahkemeye gelmediği takdirde davası- nın reddile davayı müteka- bilenin giyaben muhakemeye devam edileceği ilân olunur. İstanbul 4 üncü İcra Me- İstanbul 4 üncü icra me- murluğundan: Leontda Ef.nin Şevkı Ef. zimmetimndeki — alacağından dolayı mahcuz bulunan Ga- latada Sultan Beyazıt ma- hallesinin kömürcü sokağın- da kâtn bir tarafı Kılıç Alipaşa caddesi ve bir tarafı klaridi sol tarafı beyaz Hacı Müragip Efendi salha- nesi ve bir tarafı çamaşırcı dükkânı ve Tarik ile mah- dut 11413 No.lu salhane kapısı 15 1lâ 16 No.lu üç bap dükkânın nısıf hissesi kırk beş gün müddetle mü- zayedeye konarak sekiz yüz Hira bedelle talibi uhdesinde olup bedeli müzayede haddi lâyıkında görülmediğinden bir. ay müddetle temdiden mü- zayedeye konmuştur. Mez- kür mahal tahminen yüz on dokuz terbiinde arsa üze. rine dört tarafı kârgir olup 19 No.lu köşe başında- ki dükkânm zemin katı malta taşlık üst katta bir odayı havi olup içinde Sa, Hh Efendi müstecirdir. 17 No.lu dükkânın zemini çi- mento olup üst katta bir odayı havi olup içinde Aziz Efendi müstecirdir. 13 No.lu Salhana kapısı olup 11 No.lu Salhane kapısı zemin katı malta taşlık iki odağı havi içinde Yani efendi müstecir- dir. Kıymeti muhammenesi tamamı üç bin iki yüz lira kıymetindedir. Talip olanla- riın kiymeti müuhammenesi- nin hisseye musip onu nis- petinde pey akçesini muva- zıhan 2-7-931 tarihinde 341-5333 Dosya numara- sile saat 1dden 16 ya kadar bizzat veya bilvekâle mü- racaat olunması ve fazla malümat dosyasından ita edileceği ilân olunur. T Bstanbul d üncülera me murluğundan: — Tamamına 1538 lira kıymet takdir edi- len Unkapanında atlama- taşı ceddesinde eski 22 yeni 26-26-1numaralarla murak- kam tahtında dükkânı müş- temil bir bap hanenin nısıf hissesl açık artırmaya vaz edilmiş olup 11-8-931 Tari- hinde şartnamesi divan ba- neye talik edilerek 29-6-931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 1dten 16 ya ka- dar İstanbul 4 ncü icra da- iresinde açık artırma sure- tile satılacaktır. Artırmaya iştirak için yüzde yedi te- minat alınır. Müterakim verğiler ile belediye resim- leri, vakıf icaresi Mmüşteriye âittir, Hakları Tapu sicillerile sabit olmiyan ipotekli ala- caklılar ile diğer alâkada- ranın ve irtifak hakkı sa- hiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân Tarihinden itibaren yirmi gön içinde evrakı müsbite- lerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halede hakları Tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasın- dan hariç kalırlar. Alâkadar- ların yeni icra ve iflâs kanu- nunun 119 uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hare- ket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 931 -61 Dosya numarasile memuriyetimize müracaat- ları ilân olunur. 86 Maya stanbul 4 üncü Memu luğundan: Ali Hilmi Be Sadullah efendi oğlu Efendi zimmetindeki alacı ğiniın temini letifası zın mında mahcuz bulunan E Yyüp'te takkeci mahalleşinii alacaçeşme sokağında ki atik 9 cedit 2 No. lu l katı kârgir fevkanisi ahşaf maa bahçe enin dörtti bir hissesi otuz gün müd detle ihalei evveliye mü yayedesine konmuştur. Hududu bir tarafı ala ca çeşme caddesi ve diğet tarafı kayas sokağı arkaı Bedriye Hanım diğer tara! Apturrahman Efendi arsa: larile mahduttur. j Mesahası alettahmin 17 arşın murabba araziden ta: kriben 129 arşını hane ve 46 arşın arkasında kârgir duvarile mahfuz bahçedir. Alaca bakkalı veya çeşme aralığı sokağından 4 ayak taş merdivenden çifte ka- natlı cedit 2 No, lu kapıdan girildikte zemini çinko kaplı ve bodrum kapağı bulunan bir Pa- buçluk anı — müteakip zemini ahşap bir sofa üze- rinde mermer aynalı ve yalaklı bir musluk karşılıklı iki oda bir helâ ve bahçeye mahal bulunan mutfak ze- mini çimento ve gömülü iki küp bir dolabı olup bahçe- de üç adet meyva ağacı ve sokağa methali vardır. Helzeuni ahşap merdiven- le üst kata çıkıldıkta mer- diven başı camekânlı olup anı müteakip bir sofa üze- rine salonumsu bir oda ve işbu odadan geçildikte itti- salinde bir sandık — odası vardır. Sofanın bahçe cihe- tinde ufak bir koridor üze- rinde bir oda ve bir helk mezkür camekânın temadi etmesinden dolayı diğer ka- pıdan keza ahşap merdi- venle Üst kata çıkıldıkta beşik örtülü büyükçe tavan arasından ibarettir. Alaca- çeşme caddesinde kâin ce- dit11No.lu tek kanatlı kapıdan girildikte ufak bir aralık s0l tarafta oda olmağa mü- tavan tahtaları gayri mev" cut bir mahal olup bir helâ ve bir yük vardır. Sokağa iki ufak penceresi mevcut- tur. Mezkür aralıktan ahşap merdivenle çıkıldıkta — s0l tarafta bir oda olup işbu oda balâda beyan edilmiştir. Mezkür hane — derununda borçlu Halil Efendi maaaile sakindir. Zemia katı kârgir fevkani katları ahşap bir kısmında yük ve dolabı var- kı dır. Kıymeti muhammenesi- nin tamamı iki bin beşyüz liradır. Satılan dörtte bir hisseye isabet eden yüzde onu nisbetinde pey akçele- rini müstashiben ve 927 10314 numaralı dosyasile 2-7-931 tarihinde bizzat ve- ya bilvekâle taliplerin saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul düncü icra memurluğuna müracaatları ilân olunur. TAKVİM Muhuü ; 9ıMısyu 10 25 Pazartesi 1931 Ruzuhızır 20 Sabah 436 | Akşam — 19,26 Öitle 1210 | Yatsı — giçis İkindi — 16,08 | imsâk — 237 sait fakat zemini toprak | | ] ı 1 İ | d0ğcü Te e rr n a a