2 Haziran 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

2 Haziran 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

KOSTUMLER-PARDESÜLER , DAR” Bu Müstesna Fırsattan İstifade Ediniz ! 5ij Ticaret Odasının Müsaadei, , Mahsusasile Yalız A ilâ 16 — Hazirana Kadar MUŞAMBALAR - çÇW Vesaireden mürekkep'mühim bir stok; üzerinde . !ınl eserler . Meteoroloji enstitüsü haritaları Meteoroloji enstitüsü, 1927 1928, 1929, 1930 «senelerine ait yağmur tevziatını gö teren güzel ve mutena ha- ritalar yapmıştır. Bu mesa- iyi çok şayanı takdir ve ese- | ride çok nefis bulduğumuzu ilâve ederiz. Bir ipekli kadın şemsiyesi Dün akşam saat 19 da Sirkeciye gelirken Topkapı- Eminönü hattına işleyen 56 numaralı tramvayda mavi ipekten mamul kıymetli bir kadın şemsiyesini 6890umara- li kondöktörün elinde gördüm Bu memur şemsiyeyi şirkete teslim edecektir. Sahibinin şirket idaresine müracaati, (Yarın)gazetesi musahhihi | Fâzıl Sabri i Doktor İbrahim Zati Cağaloğlu - Mahmudiye caddesi Çatalçeşme s0- kak No. 5. Her gün öğleden son- ra altıya kadar hastala- rını kabul eder. Dr.Hafız Cemal Dahili hastalıklar mutehassısı Cumadan maada her gün öğleden sonra saat (2,30 dan 5 e ) kadar İstan: bulda Divan yolunda (118) numaralı hususi! kabinesinde dahili hastalıkları muayene ve tedavi eder. Telefon: İstanbul 2398 ——— — İst $ Bi rinci hukuk dairesinden : Müddei Hanri — Rozental Ef. tarafından müddeialeyl mefsuh Duhani zade | ü ve mahtumları — şirketi ı 1 kollektif azasından İstan- bulda Urunçarşı başında İsmetiye sokağında 4 No.li madeni eşya fabrlk: da mukim Duhani zade Hüsn « aleyhine — ikame olunan alacal sından dolayı berayi tebliğ dava arzuhali şureti müddeialeyhe gönderilmiş ve mu- | maileyhin orada bulunmadığı ve yapılan — tal nımadığı vi meq, ul bulunduğu yetin ilânen tebliği ve olbaptaki dava arzuhali mahkeme divanhanesine immiş - ve tarihi ilândan yirmi gün zarfında cev aksi takdirde 398 inci n mina kaim olmak üzere ilân olu- nur. Zayi — Şile askerlik şu- besinden almış olduğum fotoğ- raflı asker cüzdanımı26Mart 931 tarihinde kazaen zayi et- tim. Yenisini alacağımdan bükmü olmadığı ilân olunur Kerva nsaray — hatibi Büyük Tayyare piyangosu Sinci Keşide 11 Huziran (Bllelir Bü yük Ikramiye 50,000 liradır Ayrıca: 15.000, 12.000, 10.000, 8.000 Liralık İkramiyeler ve 40.000 Liralık Bir Mükâfat Vardır. UĞUR EVI NURI - DANI YAL Bilcümle Devalir ve Müessesatı yede, Mali, İdari, Hukuki işleri, Emtâk sahiplerinin emlâklerini resmiye ve hususi- idare etmek, İfraz, Ferağ, İntikal, İkraz, İstikraz, Alım Satım ve her nevi muamele takibini deruhte ederler. Telefon: Beyoğlu 4515 EMSALSİZ (ç TIRAŞ BIÇAĞI * Galata, Eski Gümrük Cüddesi *Üğur *Hün No 2 İA TKMETİ Mr. Halis İsveç çeliğinden |ıyeı ihtimamla imal ve fenni mikroskopla kontrol edildiğinden etmez derecede metin ve diğer kâfidir. ehvendir. Bir tecrübe için her yerde arayınız. İstanbul Asliye mahke- mesi 3üncü hukuk dairesin- den: Madam Lützin Dolap- derede Yenişehirde Irmak sokağında 48 numaralı ha- nede mukim olup ikamet- gâhı meçhul bulunan Misak Meraşliyan Efendi aleyhine açtığı boşanma — duvasının tahkikat ve muhakemesi mumaileyh Misak Efendinin gıyabında icra edilerek da- va hüküm derecesine gel- miş ve muhakeme 22-6 931 tarihine müsadif Pazartesi | günü saat 14 de bırakılmış olduğundan H.U.M.K. nun 405 ve 408 inci maddeleri mucibince mumaileyh Misak Efendinin müddeti muayye- nesi zarfında itiraz etmedi- ği ve muayyen günde gel- mediği takdirde vakıaları ikrar etmiş addolunacağı ve muhakemeye kabul edilme- ©Ali ğlu Sületaym yeceği ilânen tebliğ olunur. rekabet kabul nisbeten menfaatiniz bıçaklara Şahsi İstanbul 8 inci İcra me- murluğundan: Bir deynin temini istifası zımnında Bey. oğlunda ağaçeşme sokağında 8 numaralı Arabalıkta mah: cuz müstamel bir adet yük muhacir arabasile bir adet müstamel payton arabası aleni müzayede Ile 8 Haziran 931 pazartesi günü saat 17 den 19 za kadar satılacaktır. Talip olanların yevmi mez- kürda muayyen zamanda hazır hulunmaları ilân olunur —— ——— istanbul Asliye mahkemesi Bi- rinci Ticaret daireşinden: Sirkeci- de Yalıköşkünde Enlerkontinar tal nakliyat şirketinin 31 numaralı amtreposunda — mevcut 59 torba Amerikan Billeros ve 36 çuval Fil marka Mulmay pirinçlerinin açık aritırma suretile satılmasına mahkemece - kal vetilmiş - oldu- ğüundan talip olanların 8 haziran 1931 pazartesi günü saat 14-30da mahalli mezkürda — bulunmaları ilân olunur. ) kuruşa, daha fazlasına para vermek yarı yarıya daha ucuz ve daha mü- essir yerli malı olan FAYDA yı is- timal ediniz. Sinek, sivrisinek, tah- takurusu, pire, güve ve sair haşa- ratı yumurta'arile aniyen mahv ve itlâf eder. Kokusu lâtif. Kat'iyyen leke yapmaz. Bütün devairi devlet ve müessesatı milliye ve ecnebiye FAY- DA istimal eder, Kutusu 50 büyük 75 bir kiloluk 125 kuruştur. Ha- san ecza deposu. Toptancılara ten- zilât" | başiri | şerhten anlaşılmağla bitta- Beyoğlu 3üncü Sulh Hu- kak hâkimliğinden: Firuz- ağada Kadiriler yokuşu atik 18 cedit 18 numaralı arsa mutasarrıfları Alı, İsmail, | Naciye ve Fatma Hanımla- | rin aleyhlerine Naim efen- | di tarafından ikame olunan izalelşüyu — davasının cari muhakemesinde müddei aleyhlerin ikametgâhlarının meçhul olduğu — mahallesi heyeti ihtiyariyesi ve mü- tarafından — verilen lep 15 gün müddetle ilânen tebliğat icrası karargir ol- | duğundan yevmi muhake- me olan (20 Haziran Cu- martesi) günü saat 14 te muhakemede bizzat veya bir vekili musaddak gön- dermedikleri takdirde 'hak- larında gıyaben muamele lera olunacağı tebliğat ma- kamıasa kaim olmak üzere ilân — olunur. İstanbul mahkemel aı- liye üçüncü hukuk dairesinden: Refik bey tarafından Galata da Okçu Musa mahallesinde Mürver sokoğında 4 No. lu hanede Hatice H. aleyhine | ikame eylediği tescili talâk davasında mezbureye gön- derilen arzuhal — sureti ika- metgâhının — meçhuliyetine binaen bilatebliğ iade kılın- mış ve mübaşirin tasdik ve meşruhatından anlaşılmakla hakkında ilânen — tebliğat ifasına karar verilmiş ve tarihi, ilândan gün zarfında cevap vermesi lüzümu tebliğ makamına kalm olmak üzere ilân olu- nur. itibaren on | | 7-931 tarihinde saat 14 ten Doktor Fuat Sabit Ankara caddesi Cihan kütüp hanesi üstünde No. 66 Tetefon: İstanbul 2385 İstanbul 4 üncü icra memurluğundan: Abdulka- dir Beyin Hüseyin Beyden borç aldığı 132 İiraya mü- kabil vefaen mefruğ Çarşıyı- kebirde Ressam basmacılar sokağında eski ve yeni 21 No. lu bir bap dükkâpın dörtte bir hissesi kırk beş | gün müddetle müzayedeye yazolunarak yirmi İlirada talibi uhdesinde olup bedeli müzayede haddi lâyıkında görülemediğinden bir ay müd- detle temdiden müzayedeye vazolunmuştur. Hududu: Fatma hanım ve Osman efendi Dükkân- | ları ve Çarşıduvarı ve tarik ile mahdut olup altı metre terblindedir. İşbu dükkân 19 No. lu Fatma hanıma ait dükkân ile müşterek ve ze- mini ahşap olup aralarında bölme yoktur. Ve her iki dükkânın üzeri tonos keme- ri ve metballeri birdir. Dük- kânda Totaki efendi kira- cıdır. Taliplerin tamamının kiymeti muhammenesi olan (400 ) liradan hisseye mu.- sip miktarın yüzde onu nis- betinde pey akçesini tes- limi vezne eylemeleri ve 4- 16 ya kadar İstanbul 4 üncü icra memurluğuna müraca- atları (ilân olunur. 04 OTENZILAT Büyük Elbise Mağazasında Vücudunuzu terden muhafaza için « kullanınız. Doktor - Feyzi Ahmet Cilt, saç ve zührevi haz- talıklar mütehassısı Cu- madan maada her gün saat 10 dan 6 ya kadar hasta kabul edilir. Adras: Ankara caddesi No. 43 Telefon: İstanbul 3899 Haydar Rifat B.in eserlerinden Ayni haklar İki lira Miras meseleleri Bir , Şerhli borçlar kanumı « —« İkbal) kitaphanesinde stanbul 4düncü icra memur- lağundan; Tamamına (20400) li- ra kiymet takdir edilen Karaköy- de Kemankeş — Karamustafapaşa matiallesinde Haraççı ve Voyvoda caddesinde kâdin eski 1, mü, 1,3, 5, 11 ve yeni D il de u.lıhı. 42 hissesi 4 üz ne müsadif cumartesi 18ten 17 ye kadar İstanbul dün- cü icra memurluğunda satılacak- tır. Satış fşartnamesi 20 - haziran 931 tarihinde diyanhaneye talik edilecektir. Takdir olunan kıymet- ten hisseye musip ktymeti buldu- ğu takdirde en ziyade arttıramın üzerinde bırakılacaktır. Arttırmaya iştirak için hisseye musip kıyme- uların 432 de 931 tarihi- mayan ipotekli alacaklılar ile di- ğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını v sile faiz ve masarife dair olan id- dialarım — ilân tar 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri Tâzımdır. Aksi halde hakları Tapu sicillile sabit olmıyan- lar satış bedelinin pı)lıımı;ıudııı hariç kalırlar. -Alâkadarların İcra ve İflâs kanununun 119 uncu mad- desine göre tevliki hareket etmele- ri lüzumu ve müterakim vergi Belediye resimleri, Vakıf icaresi müşteriye aitür. Ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 930- 362 dosya numarasile memuriye- timize müracaalları ve ikametgâhı meçhul olan hissedarlardan Nâ- zım, Ferdi, Tarik, Şefik Beyler ile Hava, Sara, Mebrure, Pâkize, Ferika Hanımlar haklarında tebliğ makamına kaim olmak üzere ilğ- nen tebliğ olunur. Doktor - Agop Essayan Lmıd cami sokak No16 Mes'ul müdür. ve mümessil Burhanettin Âli