23 Nisan 1955 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 2

23 Nisan 1955 tarihli Akis Dergisi Sayfa 2

SÜMERBANK Sermayesi : 200.000.000 Türk Lirası Vadeli, vadesiz küçük cari hesaplar için yılda 10 Çekiliş Apartman daireleri ve çeşitli para ikramiyeleri Ayrıca vadeli ve 6 ay çekilmeyen vadesiz mevduat sahiplerine yünlü (halı hariç) ve pamuklu satışlarında tenzilât Şartları gişelerimizden öğreniniz. Her 150 lira için bir kur'a numarası Umgm Müdür_lüğü: Ankara, Merkez Müdürlüğü: Ankara, Şubeleri: Adana, Balıkesir, İstanbul, İzmir, Kayseri, Ajansları Bahçekapı, Beyoğlu (İstanbul), Bü- rosu: İskenderun. Sümerbank'ın Müesseseleri : * Sümerbank Alım ve Satım Müessesesi — İstanbul. * Sümerbank Ateş Tuğlası Sanayii Müessesesi — Filyon. * Sümerbank Bakırköy Pamuklu Sanayii Müessesesi — İstanbul. * Sümerbank Bursa Merinos ve Hereke Yünlü ve Halı Dokuma Sanayii Müesse- sesi — Bursa * Sümerbank Çimento Sanayıı Müessesesi — Siv * Sümerbank Defterdar Yünlü Sanayii Müessesi — Defterdar/lstanbul * Sümerbank Deri ve Kundura Sanayii Müessesesi — Beykoz/İstanbul. * Sümerbank Ereğli Pamuklu Sanayii Müessesesi — Ereğli/Konya. Sümerbank İzmir Basma Sanayii Müessesesi — İzmir. * * Sümerbank Kayseri Pamuklu Sanayii Müessesesi — Kayseri. * Sümerbank Kendir Sanayii Müessesesi — Taşköprü. * Sümerbank Malatya Pamuklu Sanayii Müessesesi — Malatya.' * Sümerbank Nazilli Basma Sanayii Müessesesi — Nazilli. * Sümerbank Pamuk Satınalma ve Çırçır Fabrikaları Müessesesi — Adana. * Sümerbank Selüloz Sanayii Müessesesi — İzmit. * Sümerbank Sun'i ipek ve Viskoz Mamulleri Sanayi Müessesesi— Gemlik. iç Türkiye Demir ve Çelik Fabrikaları Müessesesi — Karabük. Sümerbank'ın teşebbüsü : * Kütahya Kiremit Fabrikası. Alım ve Satım Müessesesinin toptan veya perakende mağazaları: Adana, Amasya, Ankara (Yenişehir, Yenidoğan), Bursa, Burdur, Diyarbakır; Edirne, Elâzığ, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, İstanbul (Bahçekapı, Kasımpaşa, Üsküdar ve Beyoğlu), İzmir, Kars, Kenya, Kayseri. Malatya, Nazilli, Samsun, Siirt, Sivas, Trabzon, Van, Zonguldak.