18 Şubat 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

18 Şubat 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

Tüli'den haberl er Kıratıma bineyim... A Pililer Gökdelenin tepesinde "Kır atıma bineyim" şarkısını söyli- yerek kuruluşlarının yedinci yıldö- nümünü kutladılar. Geçirdiğimiz Cu- martesi akşamı Ankaranın bu en yüksek gazinosunda AP'li hanımla- rın defilesi vardı. Boncuklu, bro- kar, altın, lâme tuvaletler ile AP'ye oy veren kadınların değil, oy alan- ların Gökdelene paralel refah sevi yesini belirten bir defile.. Cazın ar- kasına yerleştirilen bir Kırat şahlan- mayı bırakmış, tırısa başlamıştı ar- tık. Kırata kadehler kaldırılıyor, "Kıratıma bineyim" şarkıları (o tek- rarlanıyordu ama, bu biniciliğin sü- resi hakkında hiç kimse kesin konu- şamıyordu. Süleyman Demirel has- 28 A.P. Balosunda Demirci, ta yatağından kalkıp geldiği için bi- raz yorgun ve neşesizdi. Nazmiye Demirel etrafa tebessümler saçarak durumu idare etmeye çalışıyordu. Şarkılar ve danslar arasında de- dikodu ve kulis de eksik olmuyor- du. Birçok Bakan, milletvekili, se- natör baloda değildi. Topaloğlu se- yahatteydi, Faruk Sükan, Cihat Bil- gehan, Mehmet Turgut, İbrahim Te- kin yedinci yıldönümüne gelmemiş- lerdi. Çağlayangil de Romada oldu- gu için balonun Bakanlar kadrosu çok azdı. Birçok göz Yüksel Men- deresi de boşuna aradıdurdu.Men- lesin oğlu tezahürattan hoşlanma- dığı için gelmemiş diyenler de var- dı, bu söze bıyık altından gülenler de... Muhittin Güven Nuri Bayar, "Param! Param! Param." Güven ve Ayla Dikmen İsmet Sezgin, Nizamettin Erkmen grupu balonun durgun bir köşesi- ni teşkil ediyorlardı. Neden bu dur- gunluk diye merak edenler merak- larım gideremediler. Buna karşılık Senato Başkanı İbrahim Şevki A ta - sagunun keyfi çok yerindeydi. Ala - turka şarkıların, dansların tadım i- yice çıkardı. Bn. Atasagun da büyük bir sabırla kocasını seyretti. Dağda yıldönümü gıda ayı mesut olaylar bakımın- > dan oldukça zengin. İstanbulun, daha doğrusu Türkiyenin tanınmış iş adamlarından, dedikodu ebediya- tına yogist olarak geçen Fuat Bez- men ikinci eşi Emel Bezmen ile e v - 18 Şubat 1967