18 Şubat 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

18 Şubat 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 29

AKİS tiliğinin ilk yıldönümünü Uludağda Kutladı. Fuat Bezmeni elinde orki- deler ve karanfillerle dağa tırma- nırken görenler yogist damatların gelin sahibi de olsalar delikanlılar- la yarış edebileceğini odüşündüler. Uludağ Otelinin pavyonunda çiçek- ler ve mumlarla süslenmiş bir ma- sada yogist karı-kocayı -gazete ha- berlerine göre Emel Bezmen de yo- go yapıyor- tebrik için Ayten ve Tar gan Sabis, Çiftçiler, Sabuncular da toplanmıştı. Emel Bezmen beyaz elbisesi, başındaki altın band ile gelin rolünü çok iyi oynadı. Bir de doğum yıldönümü Zeki Müren ile birlikte Şato Yazar- da şarkılar söyliyen güzel yıldız Ajda Pekkan yirmibirinci doğum yıl- dönümünü Ankarada Dedeman ote- linin rufunda kutladı. Ajda Pekkan ruftaki Üstün Poyrazoğlu orkestra- sıyla şarkı söylemekten deha çok hoşlanıyormuş, doğum yıldönümü- nü de onlarla beraber geçirdi. De- demanın rufunda Meydan Sahnesi oyuncuları, Ajda Pekkanın Ankara- daki dostları toplanıp sabaha kadar eğlendiler. Programını bitirince bu davete katılan Zeki Müren gecenin I numaralı adamıydı. Hiç durma- dan espriler yaptı, Ajda ile sarmaş dolaş danslar, öpüşmelerle herke- sin ilgisini üzerine çekti. Korkacak ne var ki ÇKMP' ninlideri Türkeş ve arka- daşları partililerle birlikte De- deman oteli salonlarında bir yemek yerken geçen bazı olaylar herkesi şaşırttı. Türkeşin dansözlere ve şarkıcılara allerjisi var galiba, bel- ide CKMP'nin eski genel başkanı Osman Bölükbaşının şarkıcılar yü- zünden çok derde girdiğini bildiği için. Dedeman otelindeki CKMP Ba- losunda Türkeşin yanına gelip şar- kı söyleyen, danseden sanatçılar bü- yük bir tepkiyle karşılandılar. Hele bir flâş parlayacak diye ödü kop- tu. Bu kadar korkacak ne var anla- şılır gibi değil. Vizon modası İstanbullu ve Ankaralı hanımlar al- tın ve gümüş modasını destek- 18 Şubat 1967 TÜLİDEN HABERLER Ajda Pekkan, Zeki Müren ve Üstün Poyraz Happy lerken Itır Yahya ortalığı biraz ka- rıştırdı. Şimdi İsviçrede oturan, as- ı türk, kocası yüzünden mısırlı o- lan bu güzel kadın İstanbulda şere- fine tertibedilen- yemeklerden biri- ne minkten bir elbiseyle gelince bü- tün kadınların gözü faltaşı gibi açıl- dı. Vizon etol, vizon manto, vizon mayo, hattâ bikiniden sonra vizon elbise modası da başladı, fakat tu- tacağa benzemez. İstanbullular Itır Yahyayı nekadar pahalı olursa ol- sun bir hayvan postu içinde pek zarif bulmadılar. Fashing salgını İstanbulda Playboydaki (o fashing eğlenceleri bir salgın halinde bü- tün İstanbulu sardı. İnsanlar kılık değiştirmeğe, bu değişik kılıklar i- çinde yeni bir şahsiyet kazanma- ğa ne kadar hasretmişler meğer! A- rap şeyhleri, çarliston delikanlıları, sünnetçiler ile Playboy klübü tam bir festivaldi. Nüfus kâğıdı eskiyen- ler bile fashing'ten geri kalmadılar. Birthday! Oryantalde yemek yiyerek fashing'- te eğlenenleri seyretmekle tatmin oldular. Fashing güzelleri oarasın- da Suna Sarvanın adı öne geçiyor, kocası İlhan Sarvan ise tam bir play- boy rolünde. Yandı gitti güzel döndü A yer Feray İngiltereye yanık git- ti, ama uzun zaman sabretme- nin karşılığını aldı. Geçen hafta sonunda değerli aktrisi Yeşilköy hava alanında karşılayanlar eski- sinden daha güzel buldular. Haldun Dormen sevgili arkadaşına okavuş- tuğu için hayatından çok memnun- du. Betül Dormen de memnun- olsa gerek. Çünkü Haldun ile ayrılık hi- kâyelerini geride bırakmak firsatı- nı buldu. Ayfer Feray şerefine bir yemek vererek eski kocasını ve ar- kadaşlarını evine topladı, tiyatronun evsahibeliğini yine o yaptı. Yine de ayrılık önlenmiş sayılmaz. Haldun Dormen hürriyetini elde etmeğe iyice kararlı görünüyor. 29