April 12, 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

April 12, 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

FİKRİ TEFİK OU Taksimde: StadYom arkasında Yeni 461acı tedrisat devresi Nisan 18 de- başlıyacaktır. Tedris ediniz, ve yahut porgramı isteyiniz: T. Ameli otomobil talim dersleri artırılmıştır. ÇOK MÜHİM — Şehrimizde açılacak muazzam otomobil fabrikasına girebilmeniz için motör ve otomobilin .ne olduğunu ve İ Söküp takma ameliyatını Şimdiden öğrenmelisiniz 1 BASUR MEMELERİNİ AMELİYATSIZ K DUHYADE EMSÂALSIZ DEVADIR URUDUR KANI KESER HER ECZANEDE BULUNUR Müz'iç öksürükleri en çabuk iyi eden ilâç Krezival dir. Tesiri binlerce defa tao- Tübe edilmiş olan bu ilâo ko- laylıkla ve kar'i bir surette tekmi balgamları söktürür va erilir “Baye” hüsüsl ambalajına dikkat , Öksürenlere Katranı Hakkı Ekrem VEÇHİN TARAVETİ İÇİN YALNIZ 2 şey 1KREM PERTEV: BU MÜSTAHZARAT: yaptığı — tahribatı izale Yarım asra karip bir müddetten l elunan krem Pertevin mem: garbiyede bile emsalinin imaline muvaffı kiyet hasıl almamış müstahzarımızın mükem- DiŞ MACUNLARININ En mükemmelidir. Hasan Ecza deposunda edileceginden taliplerin Mayısın bi İstanbul İcra dairesinden : Merhum Sırrı Paşa zevcesi Se- niye hanımın Halet hanıma olan borcundan “dolayı 30 gün müd- detle ihalci evveliye müzayedesine vaz olunan Çarşıyı kebirde bod- rüm hanının zemin katında “ 60, 6i , Numaral sürakkam birine maklup iki dükkânin “24,, sehim itibarile “6, sehimi “100,, lira ve gene Fenerde Tahtamina- re mahallesinde Köprübaşı soka- ğında atik “12,, mükerrer cedit *42., numerolu bir bap hanenin *3840, sehim itibarile 120 sehimi 20 lira ve gene Kumkapıda Ça- dırcı Ahmet çelebi mahallesinde çifte gelinler caddesinde ,8,, No h. Fırının “3840,, sehim itibarile “120,, sehmi “S0,, lira; ve gine Samatyada Hacı Kadın mahalle- sinin Samatya caddesinde “ 302, 302 , mükerrer No lu fevkinde daları müştemil ikâ bab Dükkânın 0,, sehim itibarile “*120, sehimi *100,, Lira bedellerle talibi uhde- sinde takarrür etmiş ve ihalei kat'iyeleri icra kılınmak üzre ve yüzde beş zamla ,15, gün müd- detle mevkü —müzayedeye vaz olund. 1 — Çarşıyı kebirde bodrum hanının zemin katındaki “60,61,, No lu. maklup dükkânlar tahminen 170 arşin ” terbünde 'olup emsali veçbile kârı kadim kârgirdir . Ahçi, tütüncü, kahve olarak üç dükkâna münkasem olup Ahçi dükkânın zemini çimento döşeli- | dir. Mezkür dükkânda mahiye 10 lira kira il | tütüncü di ile Dimitri; kahvede mahi ile Halil usta sakindir. cephesile sağı han avlusu, sol tarafı han methali, arkası Çarşı düvarile mahdut olup - tamamı liradır. Fenerde — tahta — minare ahallesinde Köprü başı sokagın- | da atik “12, mükerrer, cedit 42 Nolu hanenin kâgir olup “89, arşın tahmin olunan arsadan arşını Bina, “İ1,, arşını aydınlık mahallidir. Zemin katında zemini meliyetine bürhanıt kat'idir. üzere her gün müracaatları ve yevmi mübayaat komisyonunda / 7,5 teminatı muvakkateleriyle bulunmaları. Adana Belediye Riyasetinden: Belediyemiz için 12 ve ya 14 tonluk bir Silindir |yapıl münakasa olan 17 Nisan 929 bavi bir oda, bir sofa, üzerinde helâ,” Tülümbalı mutbak, - birinci katta üzerinde iki oda, bir yül katta bir merdiven başı üzerinde bir yük, bir ara yer, bir helâ, çinko etrahı Duvar kor- tarası — mühtevi / olup derununda mahiye 12 lira kira ile Ana ve Marya sakindirler. Hudu- du erbeası Dimitriden metruk hane Mihal hanesi, Madam -Ester hanesi, tarik ile mahdutlur tama- mı 1500 liradır. 3 — Kumkapıda çadırcı Ah- met çelebi mahallesinin çifte ge- hinler çaddesinde atik ve cedit 8 numerolu Firinn mecmuu mesa- hası tahminen 341 arşın terbiinde olup -bundan takriben 183 arşın, maballi yarım kâ; mir bina, mütebaki: arsadır. Zemin katında zemini kı darım döşeli koridor, Önü zer çiçekli çini döşeli Furun kısmen çiçekli çini ve Kaldırım döşeli aralık ve bir merdiven başı üze- rinde tulumbalı kuyu ve zemini kaldırım odunluk, - Birinci katta zemini kırmızı döşeli taşlık, üze- rinde tavansız bir oda, zemi elvan çini bir hamur - tel havi hamur mahalli, ikinci katta bir sofa üzerinde bir oda, bir hela, bir dolap diger sofa üzerinde sabit anbar ve sofadan tahta ile bölünmüş bir aralık üzerinde bir oda, Baçede salaş helâ kümes ve arsada kârı kadim mabzeni havi ve umum binada kiraci tarafından ğı beyan olunan Alektrik 'erkos - tertibatını muhtevi olup derununda Kirkor Keşişyan namında biri oturmaktadır. Hudu- du erbeası Madam Viranğıya, Paris, Nezaret, Nişan. ef. ler haneleri ve Nişan ağa hane Bahçesi, Sofu Tınğıryan hanesi, tarik ile mah dut olup tamamı - 4600 - liradır. 4 — Samatyada Hacı kadın mahallesinin Samatya caddesinde 1 302,302 | mükerrer No lu. İki bap Dükkân ve fevkindeki oda- lar tahminen 105 arşın terbinde olup buddan 103 arşını nim kâ; Bina mütebakisi aydınlık mı sofa 10000 Kilo Avrupa kınnabı mübayaası Tütün inhisarı umumi müdürlüğünden: 5000 kilosu 15 Mayıs 929 ve 5000 kilosu 15 Haziran 929 tarihinde Azapkapı anbarına teslim edilmek şartıyle 10,000 kilo Avrupa kınnabı pazarlık suretile alınacağından itaya talip olanların aumuneyi görmek tarihinde saat 10,30 da Galatada übayaa edilecektir. Fiatlar Sif Mersin montajlı olarak verilmelidir. Evsaf ve fiat itibarile en münasip görülecek Makine badettetkik pazarlık suretile mübayaa ine kadar tekliflerini Belediye Riyasetine göndermeleri ilân olunur. | lidir. kuyuyu havi | kahveci Dükkânlarını havi olup tahtında Bakkal ve kuru eve Bakkal Dükkânından giri- mektedir. Kuru Kahveci - Dük- kânının zemini tahta olup arka- sında zemini çimento aralık üze- rinde sündürme vardır. derunun- da mahiye (6) lira kira ile Mus- tafa ef. sakindir. Bakkal Dükkü- mının zemini mermer olup mer- merlerin bir kısmı kırıktır. Dükkândan cam kapu rılmış mahalde bir hel, le ay- eve çe merdiven üze inde iki dolapı bir sofa üzerinde iki oda, Cut olup odanın iki- vardır. Derununda mahiye 25 lira kira jle Kosti Turacı oğlu — sakindir, hududü. erbaası kasap Ömer efendi, Haçik ve Sepuh dükkânları ve Karakol ve Samatya caddesiyle mahdut olup tamamı (3700) liradır. Berveçhi balâ gayrı menkulâta 'talip olanlar hisselere musip kıymetl muhammenelerinin yüzde onu nis- petinde pey akça: 39-1648 dosya numarasiyle İstan- bir kiler me ve ya bilvekâle ve dosyasından malümat almak üzere saat 14 den 16 ya kadar müracaat ey- lemeleri Kiralık park fazla lân olunur. isine müsait ale elverişli Mehmet — Ali paşa — konağının bahçeleri kiraya verilecektir. Taliplerin Galatada Mumhane Uu fabrikası — sahibi — Haşım — beye müracaatları. Fâtih Askerlik şöbesinden almış olduğum müayene - vesikamı zay ettiğimden ve yenisini çıkaraca- gımdan eskisinin hükmü yoktur . Edirne kâpu çakır ağa yokuşunda