23 Haziran 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

23 Haziran 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

DOLCA 23”Haziran 1929 DOLCA nedir? DOLCA, NESTLE Şirketinin TÜRKİYE Fabrikasındaâ imal et DOLCA nın iki cinsi vardır. Biri yalnız sütlü ( Turuncu etiketli ) digeri de sütlü ve fındıklı olup (Mor etiketli) dir. Fevkalâde lezzetli ve ucuz olan bu çikolata ile NESTLE Şirketinin BÜTÜN zengin MÜSABAKALARINA iştirak edilir. yeni SÜTLÜ çikolatadır. HAMIZI, BEVLİN CASİT URİK ) KURBANLARI — / Tip akademiki relii sabiki protesir (C Lansero Yaratından cevsiye edilmişir Paris hastahaneleri Şatelen müessesatı Semti Beyoğlu eylemeleri. Semti eylemeleri. damia (inme) fartı semen romatizma alâmı mafsaliye Müştemilâtı : Bodrum Mahallesi Beyoğlu Kâtip Mustafa Caddeikebir ve müsadif Cumartesi gü Maballesi — Sokağı No, Süruri Mehmet ef. Emincami 3/5 tahtında iki dükkânı müştemil aprtıman iyle 7 kattır, bodurum tahtında kapıcı 01 vardır. Birinci ve 6 ıncı daireleri üçer oda, birer Sandık odası, birer mutfak 2-3-4 ve 5 inci daireleri 6 şar oda birer mutfak, birer halâ ve birer banyo ve alektrik ve terkos sayu tesisat ve tertibatı vardır. ve birer halâ, aydınlığıda vardır. Balâda evsafı- muharrer apartımanın bedeli sekiz taksitte ödenmek üzre 20,000 lira bedeli mühammen ile ve kapalı zarf usulile 2/7/929 tarihine müsadif Sal günü saat 15 da icrayı müzayedesi mukarrerdir. Taliplerin bedeli muhammenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde 1500 lira teminat akçelerile ve ya muteber banka mektuplarile Emvali metruke Satış komisyonuna müracaat 15 büyük mükâfat Jbamızı bevl fasit wrik) Üs “tekirlenmiş, alâm ve artırabatın tahb tehdidinde bulunmuş olanlar ancak JURODONA gayesinde balâs olabilirler. Zira urodonal; bamızı bevli" balleden yegâne maddedir. bilümum 'erzâhanelerde satılır. Emvali metruke ilânları famamının - kiymeti muhammenesi 20,000 Lira - sekiz taksitte siyle 8 adet kömürlük Sokağı No atik — cedit 1-3-5 yıldız namile 25,000 lira - sekiz taksitte 3-5 91-93-95 maruf sinema 38,000 ,, mefsuh bedeli 53-1 çelebi — küçük parmak kapı Müştemilâtı: Kâğir ve iki kattan ibaret olup caddeye nazır olan kısmında iki odası vardır. 17 locayı uzun ve genis ve müzeyyen sinema salonunu ve ayrıca antireyi havidir ve iki halâsı vardır. Balâda evsafı muharrer sinemanın 38,000 lira mefsuh bedeli mukarrere ile 6-7-929 tarihine saat 15 de pazarlık suretile icrayı müzayedesi mukarrdir. Taliplerin teminat makbuz ve ya muteber banka mektuplarile Emvali metruke #Satış komisyonuna müracaat Diş ağrıları pek tahammül kMd' ir Aspirin komprimeleri almakla derhal teskin olunabilir. Yalnız kırmızı. bandirollu hakiki . Gayei” jambalâjına dikkat ve bu nıArI_ııvı musirren hazineye ait nısıf hissenin kıymeti muhammenesi mukarrere Para isteyenlere kolaylık İki muteber tüccarın kefaletiyle ve ya rehin mukabilinde veyahut icar mukavelenamesiyle */,4 ile para verilir. Galatada mumhanede 8-10 numerolarda kiryako efendiye müracaat. — Telefon Beyoğlu 13 2300 liraya Satılık kâgir hane Kumkapı istasyonunda Küçük Telli sokak No 8. 3 oda maa sofa 2 helâ, mahsen, mutbakta kuyu ve sarnıç ve ayrıca bahçesi ve elektriği vardır. Gayet mühim bir iş: Elyevm gayet iyi işlemekte olup pek çok müşterileri olan Fanny Benbassat Şapka vi satılacaktır. Evin müstahdimini işe tamamen vakıf- tırlar. Kaçırılmiyacak bir fırsattır. Kuloğlu sokağında Madam Fanny Benbassata müracaat, Satılık otomobil Şöfördan başka üç kişilik OPEL " 65 535 110 525 4400 620 395 1030 210 695 605 markalı makinesi sağlam az kul- danılmış bir. otomobil satılıktır. | Ankara caddesinde Türbe civarında Bizim kahve sahibi Celâl Beye müracaat edilmesi, Emniyet Sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı İkraz Nerlmnalın cins ve nevila Borçlunun No mevkü ve müştemilâtı ismi, 13970 Ortaköyde Taşmerdiven ve “Şekercioğlu sokağında eski 25, 27, 18 ve yeni 25, 27, 14 No yüz elli arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret ve yedi yüz otuz bes arşın arsayı havi bir mağezanın tamamı. Çelebon Nan 14222 Üsküdarda Bulgurluda Alemdağı Yalnızservi czdde- sinde eski 6,6 ve yeni 2 No yüz yetmiş iki arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret beş oda, iki sofa bir kuyu ve on dokuz dünüm bin yirmi sekiz arşın arazıyi havi bir hanenid tamamı. Emine Şerife ve Vasfiye H. 14234 Kartalda Maltepe kariyesinde Bakkal köy yolunda Çam sokağında eski 423-5 ve yeni 561-6 No yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret on iki oda, iki sofa ve elli beş arşın arsa üzerinde bir mutfak, bir oda, bir dönm bin üç yüz bahçeyi havi bir köşkün tamamı. — Er 14787 Çarşuyıkebirde Çohacı hanı üst katında eski ve yeni G No. otuz arşın miktarında ve han üstünde bir üzerinde kârgir üç kattan ibaret iki sofa, beş oda iki sofa bir mutfak ve bahçede bir kuyu ve kırk arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Makbule H. 17081 Beşiktaşta Yeni mahallede Posta ve Ihlamur sokağın- da eski 27, 10, 10 mükerrer 10 mükerrer 10 müker- ryer 10 mükerrer, 12 yeni 13, 15, 17, 19 Numaralı bin beş yüz arşın arsa üzerinde kısmen üç ve kısmen * — iki kattan ibaret altmış üç oda, altı sofa, iki mutfak ve müştemelâtından bulunan yüz elli arşın arsa üze- inde ve mezkür konağın ittisalinde beş oda, bir sofayı havi kârgir selâmlık köşkünü ve ayrıca iki yüz 'Gtvz arşın arsada kârgir üç kattan ibaret yedi oda, iki sofa, bir mutfağı ve beş bin yüz dört arşın bah- çeyi havi bir konağın tamamı Zekiye H. 17603 Paşabahçesinde Köyiçi elyevm iskele caddesinde eski 1 ve yeni 26-1 Numaralı yüz altmış iki arşın arsa üzerinde kârgir üç kattan ibaret üstünde sekiz oda, bir koridor bir mutfak ve yirmi dört arşın arsada bir aptesane ve güsülhaneyi ve yirmi arşın bahçeyi havi Bit âmımdadami ” D e — — VDS Gördet B 17672 Beylerbeyinde Burhaniye mahallesinde mukaaddema Halit B. elyam Bayır sokağında eski2 mükerrer ve yeni 36-36-1 Numaralı yüz altmış sekiz arşın arsada ahşap iki katta on oda, dört sofa, bir mutfak ve otuz arşın üzerinde bir mutfak ve beş dönüm iki yüz otuz arşın behçeyi havi bir hanenin tamamı. — — Kadriye H. 17809 Üsküdarda Rum Mehmet Paşa mahallesinde Uncular sokağında eski 79 ve yeni 59-2 No yüz yirmi beş arşın arsada ahşap iki buçu katja altı oda, bir sofa bir mutfak bir kuyu ve yüz on bir arşın behçeyi ha bir hannenin tamamı, — Gülfem ve Fatma Zehra Hanim 17903 Üsküdarda Salacak mahallesinde Arka sokakta eski 3 Mükerrer ve yeni l No, iki yüz ©on arşın arsada abşap üç katta dokuz oda, iki sofa, bir mutfak ve yirmi arşın üzerinde bir çamaşırlıği ve dört yüz yirmi beş arşın bahçeyi havi bir sahilhanenin tamamı. Emine Zekiye ve Ayşe Ruhsar Hanımlar namına valdeleri Hatice Nesibe H. 18127 Istinyede Kürkçübaşı ve Çayır sokağında eşki 13 mükerrer ve yeni 19 numaralı elli iki arşın arsada ahşap iki katta dört oda, ufak bir sofa, bir mutfağı havi bir hanenih tamamı, Makbule H. 18536 Kadıköyünde Osman ağa mahallesinde Kâğıtçıbaşı elyevm Kazesker sokağında eski 4, 4 ve yeni 6, 8 'numaralı 500 arşın arsada ahşap üç buçuk katta 16 oda, 9 salon ve 2070 arşın bahçeyi havi bir hanenin temamı Emin B. İfakat ve Feride hanımlar 19895 Lâlelide Kızıltaş mahallesinde - İstanbulağa Çeşmesi 'sokağında eski yeni 27 numaralı 120 arşın arsada kârgir bir buçuk hatta dört oda, bir çatı arası bir mutfağı havi bir Sabiha H. Yukarda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hizala- » rında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 25 Haziran 929 tari müsadif Salı ğünü başeret olunarak saat on altıda kati kararlarının keşidesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat on altıya kadar Sandık kulazak müracaatların kabul edilemiyeceği evelce talip olanların kati karar başka taliş saat on buçuktan itibaren müzayedeye mü- eylemeleri ve on altıdan sonra *vuku ve emlâki mezküreye esnasında hazır bulunmadıkları ve zuhür. eylediği takdirde evelki taliplerin kefiyet etmiş idaresine —müracaat addolunacağı lüzümu ilân olunur. Mes'ul müç : Enis Tahsin