8 Kasım 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 6

8 Kasım 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 6

Sahife 6 İş bankasının yeni merkez binası Yeni bina Türkiyenin en güzel binalarından biridir Akşam kanın methalini gösteriyor. | | | 8 Teşrinisani 1929 Avusturya veliahtı Arşidük Ott mühendis olacak Arşidük Ott Avusturyanın sabık veliahtı arşidük Ot Belçikada Liyej mühendis mektebine devam etmeğe başlamıştır. Arşidük Ott şimdi 16 yaşında dır. Bir zamanlar büyük bir memlcketin imperatoru olmağa hazırlanır- ken tali kendisini yedi kardeşi ve annesi ile birlikte müşkül bir va- ziyette brakmıştır. İmperatoriçe zita bunu nazarı dikkate alarak ogullarını bir meslek sahibi yapmağa karar vermiş ve büyük oğlunu Liyej mühendis mektebine yazdırmıştır. 1mpretoriçe ve diğer oğulları da bu münasebetle Belçikada yerleş- mislerdir. Arşidük gündüzleri mektebe gidecek, geceleri ailesinin yanına gelecektir. Mühendislik tahsili 4 sene sürecektir. — Resmimiz arşidükü bisikletle mektebe giderken gösteriyor . Sİ * Büyük millet mecli faaliyet - başladı. Resmimiz küşat günü teriyor. ayük millet meclisindi mecclisin önündeki merasi A pf | Ker " Bir kaç günden'beri Babüâli caddesi ziftleniyor. Resmimiz caddeye zift dökülmesini gösteriyor . sönra bi Cemiyeti akvam mesai kalemi Cemiyeti akvama merbut beynelmilel mesai kaleminde yeniden içtimalar başladı Cemiyeti akvama merbut beynelmilel mesai kalemi vardırı İsmi “kalem olan bu. daire Cenevred > mus azzam saray kadar büyük bir bina işgal eder. Burada mesai işleri müzakere c tekrar içtimalara başlanmıştır. Resmimiz mesai dairesi ile umumi içtimaı gösteriyor. Tatil devrcs aden —a — elf —ii