28 Ekim 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

28 Ekim 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

Sahife 14 Akşam 28 Teşrinievvel 1931 — . almak arzusunda o Asri mobilya mağazasının * elverişli siyah Tâke' v kâryolaların envai salon ve 0 1 a ve aryo a bulunanlar, İstanbulda salonlarını gezmeden mu- « dalarının müntehap t ucuz bronz korniş istor, Rıza paşa yokuşunda © bayaatta bulunmayınız. f e keten perdelerin mütenevvi çeşitleri. Tediyatta reshilât, Ahmet Feyz 407 Boyasız ve mürekkepsiz son sistem ORMIG TEKSİR MAKINALARI Deposu: Ziyaettin Sait. Birinci Vakıf han No. 42-43 İstanbul Gümrükleri mu- wv 00 hafaza müdürlüğünden : (Asgari350 azami 500 ton benzin mübayaasına ait) tir. 1 — Müdürlüğümüze ait merakip için asgari 350 azami 500 ton benzinin mübayaası kapalı zarfla kırdırmağa konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri Istanbul Güm- rükleri Muhafaza müdürlüğünden alınacaktır. 3 — Kırdırma Istanbul Gümrükleri Mnhafaza müdürlügünden kurulacak alım satim komisyonu tarafindan yapılacaktır. 4 — Kırdırma 18/11/931 tarihine raslıyan çarşamba günü saat (on dört) tür. 5 — Teklif mektupları kanunundaki hükümlere saatinden evvel İstanbul Gümrükleri M. M. müteşekkil verilecektir. 6 — Kırdırmaya girecekler benzinle resen iştirakleri halinde ticaret odasından vesaikini ve bir müesseseyi temsilleri halinde ve- kâletname ve ticarethane vesikası hakkında vesika göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş bedelin */, 7,5 gu olan 9375 liralık mu- vakkat güvenmelerile teminat belli saatten evvel komisyona gelmeleri. 8 — Örneği şartnamelere bağlı evsafı kimyeviye ve fenniye hususu şartnamede yazılıdır. 9 — Belli olan saatte tutulması adet olan zabıt kâğıdı dolduruk duktan sonra biç bir teklif kabul edilmiyecektir. göre gün ve komisyona İstanbul deniz levazım sa- tın alma komisyonundan: kilo saat 46322 Ekmek: açık münakasası: 19/2.Teş./931 perşembe günü 13,5 da el ver. “1 kapal <2, </, cumartesi; ,, 135, 11000 Yaş sebze: Açık (Ç, :22/, /, (pazar Miri, 9000 Süt 2 OL, pazari 105, Deniz Harp mektebi ve Lisesi talebe ve efradının ihtiyacı olan yukarıda cins ve miktarı yazılı mevaddı iaşenin hizalarındaki tarih- lerde açık ve kapalı münakasaları icra olunacağından şartnamelerin görmek için her gün ve vermeğe talip olacakların hizalarındaki münakasa gün © ve saatlerinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasım paşada Deniz Levazımı satın alma komisyonuna müracaatları. İstanbul deniz levazımı sa- tınalma komisyonundan: Kilo Saat 257678 Ekmek : Kapalı zarfla münakası ; 19/2. Teş. /931 10,5 da perşembe günü Kapalı zarfla münakasası : 21/2.Teş./931 10,5 da 1040 Kuzu ,, : cumartesi günü Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda cins ve miktarı yazılı mevaddı iaşenin hizalarındaki tarihlerde kapalı zarfla münakasaları icra olunacağından şartnamelerini görmek için her gün ve vermeğe talip olacakların hizalarındaki münakasa gün ve saatlerinde mu- vakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşa'da deniz levazımı satın alma komisyonuna müracaatları. 41040 Sığır eti: İstanbl Ziraat Bankasından: Arazinin Cinsi tamamının ; Numarası - Mevkii dönümü Tarla 20 Eski 1/1 Bulgurlu - Karaman çifliği tarikinde: 20 Yeni 5/5/1 dönüm tarlanın 1440 hisse itibarile 1152 hissesi. Evvelki sahipleri Resa B. mah- dumları Nurettin ve Kemalettin Beyler. > 60 Mükerrer (o Eyüp - Düğmeciler mevkiinde 60 dönüm 3,3,3 tarlanın 59 dönümü. Evvelki sahibi Ahmet B. Yukarıda mevki ve cinsi gösterilen iki kıt'a arazi bedeli peşinen ödenmek yahut kısmen peşin ve kısmen ikraza kalbedilmek suretile bir ay müddetle açık arttırmaya konulduğundan daha fazla izahat almak ve şartnameyi görmek üzere istiyenlerin ihale gününden 7 Teşrinisani 931 cumartesi günü saat dörde kadar bankamıza müracaatları. P.T.T. Levazım müdürlüğünden 1 — Seyyar ve Nakliye memurlarına verilmek üzere imal ettiril- mesi icap eden 160 - 200 takım elbise ve kasket aleni surtle müna- kasaya konulmuştur. 2 — Mezkür elbise ve kasketlerin 3/Teşrinisani/931 tarihinde münakasası icra edileceğinden taliplerin şartname almak üzere şimdiden münakasaya iştirak için de mezkür tarihe müsadif Salı günü saat 14 te İstanbul'da yeni Postanede mübayaat komisyonuna müracaatları, GÜZEL bir KURK Şık kadın tuvaletinin lâzımı gayri mufarikidir. Beyoğlunda Istiklâl taddesinde 391 No. lı EPREM mağazalarında en güzel kürkleri rekabet kabul etmez fiatlarla bulacaksınız. Bir ticarethane 1 — Haftada bir kaç günü öğleden sonra çalışacak tecrübeli ve faal bir muhasip. 2 — Mal satmak üzere şoförler ve otomobil sahiplerile münasebette buluna- bilecek çalışkan bir zat arıyor. Referanslar, iktidarları şimdiye kadar bulundukları memuriyetleri ile istedikleri maaşatı bildiren teklifatın Beyoğlu postahanesi- nin 292 numaralı kutusuna gönderilmesi. Dr. ÇiIPRUT CİLT, SAÇ ve ZÜHREVİ hastalıkları mütehassısı Beyoğlu As- malımesçit, Atlas Han No, 2 Tel. B. O. 3353 Ademi iktidar ve bel gevşekliğine karşı en müessir deva SERVOIN haplarıdır. Deposu, İstanbul'da Sirkeci'de Ali Rıza Merkez eczanesidir. Taşraya 150 kuruş posta ile gönderilir. İzmir'de Irgat pazarındaki, Trabzon'da Yeni Fe- rah -eczanelerinde bulunur. İstanbul 4 üncü icrasından: Tamamına 3800 lira kiymet takdir edilen Beyoğlunda Kamerhatun mahalle- sinde Kurdelâ sokağında cedit 116-118 numaralı tevsii intikalli maa dükkân haricen kârgir hanenin nısıf hissesi açık arttırmaya vazedilmiş olup 9/11/931 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 30/11/931 tarihine müsadif per- şembe günü saat 14 den 16 ya kadar İstanbul 4 cü icra dairesinde açık art- tırma suretile satılacaktır. Arttırmay iştirak için yüzde yedi teminat a alınır. Müterakim vergi belediye, v. icresi müşteriye aittir. Ha sicillerile / sabit olmıyan ipotekli alacak- nlar il diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı. sahiplerinin bu haklarını ve hu- susile faiz ve masarife dair olan iddala- rını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde kakları tapu sicil lerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından harıç kalırlar. Alâkada- ranın icra ve iflâs kanununu 119 new maddesi hükmüne göre tevfikı hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 931/127 dosya memuriyetimize müracaatları ilân olunur. Üsküdar İstanbul altıncı icra memur- luğundan: Tamamına 750 lira krymet taktir edilen Üsküdar İcadiyede Hamam numarasile sokağında eski 64 numaralarla murak- kam derununda bir kuyuyu havi tama- mına 290 arşın terbiinde hir kıt'a arsa- nın tamamı 22/11/931 tarihine müsadif pazar günü saat i4den 16 ya kadar Üsküdar İstanbul altıncı icra dairesinde satış şartnamesi . 2/11/931 tarihinde divanhaneye talik edilecektir. Satış peşindir. Mezkür arsaya 200 liraya talip çıkmıştır. İkinci arttırmadır. Artırmaya iştirak edeceklerin yüzde on teminat a vermeleri lâzımdır. Hakları tapu sicille- riyle sabit 'olmiyan ipotek alacaklılariyle diğer (o alacaklıların ve irtifak hakkı sahiplerinin bü hakların ve hususiyle faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün zar- fında ve evrakı müsbiteleriyle bildirme- leri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicilleriyle sabit olmiya satış bede- linin aylaşmasından o har kalırlar, Alâkadarlarının icra ve if anununun ahkâmmna tevfikan hareket etmeleri icap eder. Daha fazla malümat almak istiyenlerin 931/253 dösyasiyle dairöye müracaat etmeleri ilân olunur, «FiKRİYE HANIM m Cumartesi - Pazartesi - Çarşamba geceleri Taksim NEĞİENEVUĞJ da taganni etmektedir. Cumliuriyet bayramına müsadif yarınki perşembe akşamı memleketimizin kıymetli ve rakipsiz san'atkâri bu büyük geceyi tesiden iştirak edecektir A Fiatlarda zammiyat yoktur. MOBiLYANIZ Mübayaa veya sipariş etmezden evvel her halde ANTON SOFYANOS Mobilya meşherini ziyaret ediniz. Beyoğlu, Asmalımesçit No. 15, Telefon: “Beyoğlu 1293 Beyoğlu, İstiklâl caddesi No. #02 «Tünel başında». Büyük elektrik fabrikası: Taksim (Stadyum arkasında) Teiefon: Beyoğlu 1801. Bütün mobilyalarımız nazik bir zevkin mahsulü, sağlam ve garantidir. Fiatlarımız da rekabet kabul etmez derecede mutedildir. Habip Edip Beyin yeni çıkan mi i 1 - Almanya'da Siyasi Fırkaların Programları. 2- Avrupada Tütün inhisarları ve Türkiyede Tütün inhisar idaresi. Tevzi merkezi: Ikbal Kütüphanesidir. İzmit Belediye Dairesinden | Bedeli keşfi ( 250800 ) lira (15) kuruş olup musâddak projesine nazaran hattı haricisi on üç kilometro olan İzmite cari Paşa suyunun Font boru esası üzerinden şehir tesisatı ile birlikte ve kapalı zarf usulile 30/Teşrinievvel/931 tarihinden itibaren bir ay müddetle mü- nakasaya vaz olunmuştır. -1 — Münakasa Belediyelerce yapılacak müzayede ve münakasa nizamnamesi ahkâmına tabidir. 2 — Ihale 30/Teşrinisani/931 tarihine müsadif Pazartesi günü saat 15 te İzmit Belediye dairesinde icra edilecektir. 3 — Talipler muhammen keşif bedeli üzerinden yüzde yedi buçuk nisbetinde teminatı muvakkate akçelerini nakden ve yahut Devletçe muteber tanınmış bir bankanın teminat mektubunu ve ehliyeti fenniyelerini münakasa şartnamesinde gösterilen esaslar dairesinde tevdi edeceklerdir. j 4 — Arzu edenlere proje ve teferruatı ile münakasa şartnamesi ve mukavele suretleri yirmi beş lira bedel mukabilinde İzmit | belediyesinde verilecektir. 5— Mütemmim malümat almak istiyenler İzmit, İstanbul ve An- kara belediyelerinde mevcut proje ve teferrutını tetkik edebile- ceklerdir. 6— Talipler muvazzah adreslerini ihtiva edecek ve pullu olarak imza edecekleri teklifnamelerini (İzmit belediyesi tarafından tanzım ve ilân edilen paşa suyunun Font boru ile şehre isale ve tevziatı hakkındaki tesisata ait mevcut ve musaddak bilümum plân, resim, keşifname, şartname, mukavelename ve hesabat ve teferruatı mün- derecatına tamamen ittila hasıl eylediğimden mezkür tesisatı mev- cut ve musaddak proje ve teferruatındaki şerait dairesinde ve bu hususta tanzim ve teati olunacak mukavelename tarihinden itibaren on sekiz ay zarfında Türk lirası bedeli maktu mukabilinde vücude getirip belediyeye ahkâmı mahsusası mücibince teslim eylemeği ka- bul ve taahhüt eylerim) şeklinde tanzim edeceklerdir. 7— Talipler deruhte edecekleri işbu su tesisatını bâşarabilecek fenni ve mali iktidarları haiz bulunduklarına dair maruf ve muteker müc, 5 4 maliyede verilmiş mali vesikalarla muteber fenni vesaik ile beraber münderecatlarına ittilâ ve tamamen kabul edildiğinde dair altları imza edilmiş şartname, mukavelename, keşifname plân, resim, proje ve şeraiti fenniye lâyihası ve bhesabatı fenniye cetvelini teklifnamelerine leffen ita edecekleri ilân oluuur. Hudut ve sahiller sıhhat umum mü- dürlüğünden: Müstahdemler için 155 takım elbise (maa kasket) 149 çift fotin ve 149 kaput aleni münakasa ile yaptırılacaktır. Talipler Ankarada umum müdürlük ayniyat şubesine, İstanbulda Galatada Karamus- tafapaşa sokağında İstanbul limanı hahil sıhhiye merkezi baştabip- liğine müracaat ederek şartnameleri alabilirler, 19 T. sani 931 perşembe günü saat 14 de İstanbul liman sahil sıhhiye merkezinde müteşekil mübayaa komisyonunda ihalesi icra edileceği ilân olunur. İstanbul Deniz Levazım Satın Alma Komisyonundan: Kilo 45000 Yaş sebze açık münakasası: 22/2.Teş./931 pazar günü saat 10,5 da Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda miktarı yazılı muhtelif cins yaş sebze hizasındaki tarihte açık nünakasası icra olunacağından şartnamesini görmek için her gün ve vermeğe talip olanların münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşa'da Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonuna müracaatları.