22 Kasım 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

22 Kasım 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

- Sahife 12 Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi | kat'i karar ilânı Müzayede Muhammen kıymeti bedeli lira 246 lira 755 277 237 2824 11425 5182 Arnavutköyünde birinci cadde soka- 298 426 1732 1430 4940 26 Hesap 1692 o 474 Kuzguncukta) bakkal sokakta eski 7500 1122 Anadoluhisarında eski hisar ve yeni 1481 1477 Üsküdarda atik Bulgurlu elyevm 5092 4848 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesin- 1884 5185 Hasköyde Kiremitçi 6081 Bakırköy cevizlik mahallesinde hat- 3820 11769 Süleymaniyede Süleymaniye mahal- Merhunatın cins ve nev'ile mevkii ve müştemilâtı 24 ve yeni 17 numaralı yüz beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ikisi küçük olmak üzere yedi oda iki sofa bir mutfak bir kömürlük bir kuyu, şahniş üstü balkon ve on iki arşın aralığı havi bir hanenin tamamı. körfez caddesinde eski iki ve yeni 61 numaralı ikiyüz doksan arşın arsa üzerinde ahşap üç katta ikisi sandık odası olmak üzere onüç oda biri büyük olmak üzere üç sofa bir kiler iki taşlık su deposu iki kurnalı hamam iki çıkma bir balkon ve yüz arşın arsa üzerinde kayıkhane tulumbalı kuyu odunluk ve yüz arşın arsa üzerinde mutfak ve ahır ve beş yüz on arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Ümraniye mahallesinde atik yalnız servi ve yeni Nuri bey sokağında eski 37 mükerrer 37 mükerrer ve yeni İ,İ numaralı doksan beş arşın arsa üzerinde ahşap bir buçuk katta ikisi natamam ve iki sandık odası olmak üzere 7 oda İ sofa natamam bir mut- fak bir bodrum yetmiş iki arşın arsa üzerinde ahır ve samanlık ve yedi dönüm iki yüz üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. de kırık sokak eski ve yeni 1 nu- maralı altmış bir arşın arsa üzerinde maa bodrum kâgir dört buçuk katta sekiz oda biri ufak olmak üzere üç sofa birantre iki mutfak bir daraça bir kömürlüğü havi bir hanenin ta- mami (bir kuyu bir sarnıç vardır) ğında eski 114 ve yeni 112 Nolı iki yüz yetmis arşın arsa üzerinde bir katı kâgir üç katı ahşap olmak üzere dört katta dördü küçük olmak üzere on iki oda iki sofa bir salon * bir gezinti mahalli bir mermer taşlık bir mutfak bir koridor bir kömürlük ve odunluk ( ikinci kattan itibaren şahniş vardır üstü balkondur ve ha- nenin hariç kapısının iki tarafında 2 kolisi vardır) ve yüz yirmi beş arşın bahçeyi havi bir hanenin temamı. Ahmet Çelebi mahallesinde parmakkapı sokağında eski 4 mükerrer ve yeni 10 numaralı seksen arşın arsa üzerinde dahili ahşap üç kalta dört oda biri ufak iki sofa bir çini antre bir şahniş bir balkon bir daraça ve on altı arşın arsa üzerinde bir mutfak ve kırk arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. çeşme mevkiinde umum 945 ve yeni 5 numaralı yüz arşın arsa üzerinde bir katı kâgir bir katı ahşap olmak üzere iki katta dört oda bir antre bir sofa bir ahir ve on altı arşın arsa üzerinde bir mutfak ve iki yüz seksen altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hanenin üstünde 7 numara görülmekte olduğu icra beyennamesinde gösterilmiştir). boyu ve hamam sokağında eski 53. 55, 34, 32, 57, ve yeni 24, 26, 39 numaralı yüz altı arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta biri yemek odası olmak üzere yedi oda iki sofa bir bodrum bir mutfak büyük çatı bir balkon bir tulumbalı kuyu al- tında bir dükkân ve elli arşın arsa üzerinde keza bir dükkân ve altmış dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Dükkânlardan birinin üs- tünde bir oda vardır. lesinde Taşodalar sokağında eski 12, 12 mükerrer ve yeni 16, 18 nu- Borçlunun ismi Ahmet Hik- | met B. Numan Ef, Ahmet Nu- ri B. Mm. Va- siliki Selâhattin B. Salih EF, Adviye H. 6775 Kartalda martepe kariyesinde kuru- Fatma H. ve Yusuf ağa Şükrü B. Fuat B. Gripposan, Viyana'lı Or. Besaroviçin Sabahları çocukları mektebe göndermi- ' den evvel veya sinemadön ve kalabalık yor- Nerden çıkarken burnuna GRIPPOSAN pomadasından bir parça tatbik HER ECZANEDE SATILIR, ZA FİATI BO KURUTUR. Ni etmelidir. > e Manisa - Akhisar .. .. ... 0. . . almüdürlüğünden Cisi Mülâhazat Buhar kazanı 100 libra tazyikli Buhar makinesi Kompon 25 buhar kuvveti | yi. kasını Su pompası ea My Donki su çıkarmak için Perese 10 incelik idrolik | Pompariya idrolik Zeytin kırmağa mahsus taş Polimo Yağ deposu 6,000 kıyyelik Üç taşlı banko dişli hasmal için | Borado Un kısmı İrmik için | Kısmı aidiyeti Faaliyette Yağlıane kısmı > Faaliyete geçebilir Pamuk çıkrığı Haraptır Buğday eleği Elek sürme çıkarmak için evrika Kramik için Tiriyor Elek kistin > Yıkama ve kurutma Banko kuru mal için taşları yoktur İşçi odaları ve depo Fabrika binasile müştemilâtı ve etrafının umum mesahai; sathiyesi 3707, 1/2 metro murabbaıdır. Hazineye borçlu müteveffa kapaklı Muhiddin beye ait Akhisar istasyonu civarında balâda ecnası yazılı taksimatı havi buharla mü- teharrik ve nısıfı (7600) lira bedeli muhammeneli nısıf fabrika hissei şayia üzerinden ve bedeli sekiz sene ve sekiz taksitte ödenmek şartile 15/11/931 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile müzayedeye vazedilmitir. İhale 5/12/931 tarikine müsadif Cumartesi günü saat on beşte icra edileceğinden taliplerin yevmi mezkürda pey akçeleri ve itibar mektuplarıle Akhisarda mal- > Venn m MW HNHMNN MR R müdüriyetinde müteşekkil ihale komsiyonuna müracaatları ilân olunur. Haydarpaşa Limanı eşya tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla mü- nakasası 12 birinci kânun 931 Cumartesi günü saat 14 de idare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşada idare veznesinde ikişer liraya satılmakta olan şartaamelerde yazılıdır. maral 144 arşın arsa üzerinde 16 numaralısı ahşap iki katta dört oda iki sofa bir taşlık bir mutfak bir kuyu, diğeri yani 18 numaralısı 60 arşın arsa üzerinde ahşap üç katta üç oda iki sofa bir mutfak ve 146 arşın bahçeyi havi iki henenin tamamı. (iki methal olup birinde 16 ve diğerinde 16-1 numara görülmektedir.) 6726 Şehzade (başında ( kalenderhane mahallesinde kemeraltı caddesinde eski 5 mükerrer ve yeni 37 numa- ralı 114 arşın arsa üzerinde birinci katı kâgir digerleri ahşap olmak üzere maaçatı üç buçuk katta dokuz oda ( odann biri taş ve biri çatı odasıdır) bir antre bir mutfak kömür ve odunluk iki salon ikinci kattan itibaren iki tarafa çıkması vardır. Ve yüz otuz dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Yukarıda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlik (altmış bir gün) müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedil- miş ve 26 K. evel 931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 ten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat 15 buçukta muhammen kıymetlerini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi omukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat 15 buçuktan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilemiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları veya başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. Fatma ZehraH. 1004 4735 | Gilt ve zührevi hastalıklar tedavili | Karaköy, büyük mahallebici yanında 22 Teşrinisani 1931 “BEYNELMİLEL,, dünyanın tercih ettiği tıraş bıçağıdır. Deposu: Kürkçü- başı Han 21 Galata — Ng Tarla farelerinin ölümü Mahsulünüzü kurtarmak istiyorsanız meşhur Alman BAYER fabrikasının ZELİiO rini kullanınız. Büyük eczanelerde depolarında bulunur. C. Fröhlicl, Sultan Ilamam - Ken- dros Ian 6 İstanbul. MÜHİM BİR HARİK SiGORTA Kumpanyası İyi referanslar gösterebilen muktedir sigorta simsarları arıyor Hükümetçe tasdik edilen yeni harik siğortaları tarifesinin 15 Teşrinisani 931 tarihinde mevkii tatbi konul- râsı hasebile muktedir eşhas için iyi bir fırsattır. Teklifatın “A, X.,, rumuzu ile İstanbul 176 No.lu psota kütu adresine gönderilmesi, ALLEGRG Meh Apsilo ve dair cena ere NN eicüklarım Dileyen bu yayını hay cet köçök maklas sayasinde sare) almeda yeni Dir Diçekla troy olmuş gidi vir sevk elasedii gi Her yarda seir llambal-Galat> Etfal Hastanesi Baş tabip ve operatörü Dr. RIFAT HAMDi Muayenehanesi: roğlu'nda Ağaca- mi yanındi cı caddesi ba- şında 3 No. Salıdan maada hastaları mua- Paris Tıp Fakültesi mezunu Cilt ve zührevi hastalıklar mutahassışı Dr. Bahattin Şevki Babıâli caddesi A oteli ki sında vni be; rtumanı sabahtan akşama kadar, Dr.Robert Abımelek Alman cildiye cemiyeti azasından Deri ve zübrevi hi 125 Bey: | ) a İİ Lİ İMARA YY LEY YA ETİ Dr. A. KUTiEL Dr. TAŞÇIYAN Zühreyi hastalıklar omua;enehanesi Eminönü Minasyan cczahanesi karşısın- ecmeddin Umumi neşriyat müdürü; Enis Tahsin Akşam matbaası