20 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

20 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

uhdei tasarruflarında bulunan. ve -Mec- w . 0. Sahife 12 E3 Akşam | K ei ii Ne ei - 20 Mart 1932... , 7 O İN İstanbul 5 inci icra memur a al ifi ıtanoplos efendinin | . lihli ve Zi ve İzmaro hanımlar rsi | u senenin en talıhlı Mü | temini istifası zımnında Borçluların | | | | Kumbâra sahipleri... 2500 lira mükâfatlı 932 birinci kurası 1 nisanda çekiliyor Birinci mükâfat 750 lira İkinci mükâfat 250 10 kişiye “100,, erden 1000 ,, 10 kişiye “50,, şerden 500 ,, Can sıkıntısından, gönül üzüntüsünden, sinir buhranından, baş ağrısından kurtulmak için: Amca Bey Karikatür albümünü alıp okuyunuz | Beş renkli nefis bir kapak içinde 47 karikatürden mürekkep olan bu albümün fiati 50 kuruştur. Bir zarf içinde 50 kuruşluk posta pulu gönderenlere derhal bir albüm gönderilir. “Akşam gazetesinde Amca Bey, adresine müracaat ediniz | » Büyükada Sanatoryomu Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlidır. Fiyatlar Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 6 ve 7, çift yataklılar 3 1/2 ve 4 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu Telefon : Büyükada 75 Bandırma belediyesinden Bandırma elektrik tesisatı on beş sene müddetle işletilmesi müteahhide verilecektir. Talip olanlar buna dair şartnameyi Bandırma belediyesinden almaları ve tekliflerini 16 Nisan 932 akşamına kadar vermeleri ilân olunur. Şurayı Devlet Riyasetinden: Şurayı devlette otuz lira maaş aslili mülâzimlik (münhaldir. Müracaat edecekler 1- Memurin kanununun dördüncü maddesindeki şartları 2 - Hukuk Fakültesinden veya Mektebi mülkiyeden şeha- detnameyi haiz olmalı. 3 - Otuz yaşını geçkin bulunmamalıdır. Bu şartları haiz olanlar 2/4/932 tarihine kadar arzuhal ve vesika- larını Şurayı devlete vermelidirler. Müsabaka imtihanı hukuk ders- lerinden ve Fransızca, Ingilizce veya Almanca lisanlarının birinden yapılacaktır. Imtihan 3/4/932 pazar günü Ankarada Şurayı devlette icra edilecektir. Müsabakada bu lisanlardan birine ehliyet gösteren 35 lira maaşa geçebilecektir. muuna 8500 lira kiymet taktir edilen İstanbulda mukaddema Çelebi oğlu Ala- ettin ve elyevm Rüstem paşa mahalle: sinin Tahmis önü caddesinde yeni ve | eski 38 numarali dükkânın 480 hisse itibarile 160 hissesi birinci artırmaya çıkarılmıştır. 1 — Artırma Beyoğlunda İstiklâl caddesinde mahalli mahsusunda İstanbul (5 inci icra daitesinde 24/ Nisan/932 tarihine müsadif pazar günü Saat 14 de icra edilecektir. 2 — Arttır maya iştirak için yukarıda yazılı kıy- metin yüzde 25 yirmi beş teminat gös- terilecektir, 3 — İşbu gayri menkulün arttırma şartnamesi İ/Nisan/(932 tari- hinde divanhaneye talik olunacaktır. 4 — Hakları tapo sicillile sabit olmavan ipotekli alacaklılarla diğer alakadarlar ve iştirak hakkı sahiplerinin işbu ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evi müsbitelerile memuriyetimize mü ları lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapo sicilile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından (istifade (edemezler. 5 — Gösterilen günde Artırmaya işti: rak edenler, artırma şartnamesini oku- müş ve lüzumlu malümatı almış ve bunları kabul etmiş ad ve itibar olunur. Üstüden bırakılan gayri menkulün bedeli 5 gün zarfında icra veznesine verilmezse gayri menkul ikinci bir artırmaya çıka- rılır ve bedeli farkı mahrum kalınan yüzde beş faiz ve diğer zararlar ayrıca hükme hacet kalmaksızın tahsil olunur. 6 o İşbu gayri menkul müşteriye iha- lesi tarihinden itibaren vergi ve belediye rüsumu ve vakıf icareleri müşteriye aittir. 7 — Yukarıda yılı dükkânin 480 hisse itibarile 160 hissesi 24 nisan 932 tarihine müsadif pazar günü saat 14 te Beyoğlu 5 inci icra dairesinde işbu ilân ve artırma şartnamesi dairesinde satılacağı ilân olunur. İstanbul beşinci icra memurluğundan: Bir borcun temini tahsili için mahçuz ve satılması mukarrer yetmiş kutu Kartal markalı püsküvit 28/3/932 tari- hine müsadif pazartesi günü saat 12-13 te Galatada Büyük Millet hanında satıla- cağından talip olanların yevm ve saati mezkürda 931/3505 numaralı dosya ile mahallinde * hazır bulunacak memuruna müracaatları ilân olunur. Hepsini tecrübe ettikten sonra en nihayet bir Telefunken intihap edeceksiniz. Çünkü Telefunken, mevcut radyo ve en kuvvetlisi kplaydır. en mütekâmil de ahizelerinin en asri, olup istimali gayet Oparlörü aynı mahfaza içinde ve ya ayn olan Telefunken 340 ahizesini evinizde tecrübeye hazırız. TELEFUNKEN Satış mahali BOURLA BİRADERLER ve Ş“' SATLIE sevoğLu- BEVAZIT-KADIKÖY MAGAZALARI o Oksürenlere: KATRAN HAKKI EKREM Fransızcadan Türkçeye minimini lügat Fransizcada kullanılan bir cep lügatidir. ve tecrübelidir. Maçkada satılık kıymetli ARSALAR Maçkada Silâhhane karşısında halen aile bahçesi demekle maruf mahal zirde krokisi gösterildiği veçhile sekiz parçaya ifraz ve peşin para ile satılmak üzere müzayedeye vazedilmiştir. Müzayede aleni- dir. İhale 7/4/932 tarihine müsadif perşembe günü saat on altıda icra edilecektir. Taliplerin ve daha fazla müracaatları. ———-—---—------. MAÇKA SİLAHHANE CADDESİ Yusuf İzzettin E Meyilli Arazisi mühim kelimelerin manalarını havi Mütehassıs bir muallim heyeti tertip edilmiştir. Zarif bir şekilde bastırılmıştır. Herkes için çok lüzumlu bir eserdir. Güzel bir cildile fiatı 100 kuruştur. Tefeyyüz kitaphanesidir. Teminatlı Kimyevi Gübreler Her türlü mahsul için kimyevi gübrelerimiz vardır. Teminatlı İstanbul, Eminönü Sebzeciler sokak No. 11 ÇULHA ZADE MAHDUMLARI malümat almak fendi veresesi tarafından İlanları * iLÂN Tasfiyesine memur olduğumuz Balık Avcılığı Türk Limited şirketine ait olup Anadoluhisarında eski İdman Kulubü bahçesinde bulunan mükemmel ve mü- ceddet bir adet yedi çifto maa kürek ve (Boyna) Kanca baş ırıp kayığı müza- yede suretile ve peşin para ile satıla- istiyenlerin şubemize cağından talip olanların 27 mart 932 tarihine müsadif pazar günü saat 14 te mahalli mezkürda bulunacak tasfiye heyetino müracaat etmeleri ilân olunur, İsmail Hakkı, Cevdet Fahri, Hüseyin Kâzım, Sıtkı Ressam aranıyor Fransızca veya İngilizceye aşina müslüman bir ressam talep edil- mektedir. Talip olanlar olbaptaki mektuplarını (E. R.) rumuzile İstanbul Yeni postahanesinde 176 numaralı posta kutusu vasıtasile irsal eylemeleri Necmeddin dak Umumi neşriyat müdürü: Enis Tahsin Akşam matbaası Sahibi: MA . o a eN iv