25 Nisan 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

25 Nisan 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

ae e Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 defa 40 kuruş ae 60 > 3 » 75 » Her fazla defa için 18.3 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. 3 — Bu sütundaki ilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde okabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sıra ile neşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti haiz nişan, . velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilmez. .ö. ilânlarla ilânları 1 — İş arıyanlar Üzme m e li Kolejde tahsil görmüş — Türkçe, İngilizce, Fransızca bilen bir hanım iyi bir müessesede çalışmak istiyor. Arzu edenler Akşam M. A. ya tahriren müra- caat edebilirler. ik Tecrübeli ve muktedir — Bir makastar 40 lira maaşla müessese ve ticarethanelerde iş arıyor. Akşamda T. S. rümuzuna tahriren müracaat. Fransızca bilir — ve askerliğini bitirmiş tahsili kuvvetli ve şayanı itimat bir genç işarıyor. İyi referans. Akşamda Z.M. Müteahhit beylere — Şose, köprü inşasından anlarım. İstenilen yere gide- rim. «Akşam»da S. S. rümuzuna mahal, vakit tayinile bildirilirse gelip görü şürüm. — 7 Bir Fransız mürebbiyesi Gece . veyahut yalnız gündüz için iş arıyor. Taliplerin Beyoğlunda Aleon sokak 13 numarada madam Adele Gazel'e müracaatları. — 4 Oksijen, kaynakçı ve tesvi- yeciyim — Atelyem var takımlarımla çalışmak üzere iş arıyorum. Beşiklaş Hasfırın caddesi No, 18 Hikmet. —|1 On beş sene — Prâtikli olan dip- lomalı mühendis, Peşte yüksek mühen- dis mektebinden mezun, her nevi mü- hendis işleri ( taksimi arazi, yollar, bilümum su işleri, beton arme, her türlü inşaat, projeler ) kabul eder. Adresi: Mühendis E. Beyoğlu Posta kutu 2005. EMİ 2 — İşçi arıyanlar AZER Ta MES A 2 ZEN Kadın ve kız işçilere— İhtiyacımız vardır. Taliplerin Mahmutpaşada Bezci lerde Taşçı zade Rafet ve Hakkı kar- deşler Ay Yıldız Trikotaj fabrikasına müracaatları, S8 işgüzar seyyar satıcılara — lüzum vardır. 9 - 14 arasında müraca- at. Sultan hamam Dikranyan han No.1 5 4 3 — Satluk eşya Alman Kruvaze — ve temiz halde bir piyano satılıktır. Beyoğlunda Kalk yoncu kulluk peşkirci sokak No. 45 haneye müracaat. —2 ———— 1200 liraya — Az müstamel satı- lık Ford kamyoneti, Unkapanı polis karakolu yanında Ferit Ali demir mağa- zasına müracaat. Tel. 22702. Sk Bir adet keman, gitara ve trombon — En iyi nevinden Satılık tır. İstanbul, Ankara caddesi No. 95 Telefon: 23992. AY Emsaisiz bir inci kolye — 12000 lira kiymetindedir. Çok müsait fiatla verilecektir. Görmek ve fazla izahat için Yeşilköy (69) İrfan Ali beye telefon ediniz- 1 Pırlanta bir Mısırlı — Tarafından yüksek fiatla alınıyor. Fazla izahat için Yeşilköy (69) İrfan Ali beye telefon ediniz. —1 ——— Satılık motör teknesi — 16.86 metro tulinde ve 3.90 M. arzında ve 2.12 M. umkunda 4Oton yük alabilen meşe ağacından mamul sağlam bir adet motör teknesi acele ehven fiatle satılık- tır. Talip olanlar OGalatada Kalafat yerinde 119 No. Sadi beye her gün saat 10 ilâ 12 arasında telefon etmesi ve yahut bizzat müracaatı. Beyoğlu 2729. — 3 Satılık piyano — Pek az kulla nılmış alman bir piyano, tanınmış mar- ka acele satılıktır. Beyoğlu Hamalbaşı caddesi No. 27 1 inci kat — 6 27 Bankalar ve tiçari mües- sesata — Elverişli Wertheim marka bir büyük demir kasa mutedil fiatla satılıktır. Talip olanların Galata'da Kara- köypalas odabaşısi Osman efendiye mü- racaatları. al, Satılık otomobil — Az müstamel, lüks, mükemmel ve sağlam ve gayet kelepir Buick marka bir otomobil satı- lıktır. Sirkeci Salkım Söğüt Ford garajı yanındaki o imalâthanede Hamit beye müracaat, 5 —6 4 — Kiralık-Satılık EEE EN PE ALAN EE Satılık — Bostancı'da Çatalçeşmede denize yakın 2605 arşınlık arsa 30 ni san cumartesi saat 14 te Kadıköy icra sınca satılacaktır. <2 Kiralık gazino koşu mahalline nazır karşısında nezareti fevkalâdeyi haiz asri mükemmel ve vasi bahçeli gazino kiraya verilecektir. Taliplerin mahalli — Bakırköyünde Aksu çeşmesi mezkürda Hucı Mehmet ve Sadık bey- lere müracaatları, e Kelepir asri ev — Kadiköy Os- man ağada Kazasker sokağında 6/3 numaralı kâgir 5 oda, banyo ve bahçeli yeni bir ev 3600 liraya. Galata ada han No. 5. Telefon: B. O. 3837. Satılık hane — Nişantaşında Mu- radiye mahallesinde birinci karakol so- kağında 33 numaralı 9 oda 3 kat ve her katı müstakil 46 lira icarlı bir ev 8500 liraya. Galata ada han No.5 Telefon: B. O. 3837. Satılık çiftlik — Çamlıcada Alem- dağı caddesinde meşhur Tantavi çiftliği muhtelif köşkler, ahırlar, arabalıklar, Çamlıca suyu, çam koruluğu, meyve ağaçları ve 400 dönüm erazi çok ucuz- dur. Galata ada han No. 5. Telefon: B. O. 3837. — Sat ucuz akar — Fatihte So- fular caddesinde 84,86 ilâ 84,86/7 numa ralarla dükkân ve han Odaları bahçe ve müştemilât, kira 52 lira çok ucuz veri lecektir. Galata ada han No, 5 Telefon: B. 0. 3837. Satılık apartıman Pangaltı İcadiye Çimen sokak No. 85. on odalı dört kat olup, elektrik terkos ve hava gazı iki sahrınç ve iki daraca mevcut, bahçeli ve gayet havadar. Mahiye iradı 87 liradır. İkinci kata müracaat, — 2 Bir alman — Ailesi nezdinde bir kişilik (erkek için) güzel ve ucuz bir oda kiralıktır. Beyoğlu : Tünel Şehsuvar caddesi Modern palas apartımanı 1 inci 9 , Kiralık köşk, arazi — Üsküdar Altunizade Veysi paşa soka- gında ( Valdebağı ve Nuh kuyusu mev- kileri arasında ) 3 No. lı köşk fevkalâde nezaret ve kullanışlıdır. Gezmek için içindekilere ve pazarlık için Sirkeci Köprüü han 3 No.li yaziıhaneye mü- racaat. — Sa — Bostancıda Çatalçeşmede Bağdat caddesinde 30 dönüm bahçeyi, selâmlık ve su tesisatını havi köşk 2 Mayıs Pazartesi saat 14 te Kadıköy icrasınca satılacaktır. —eg Göztepede — İstasyon kurbüde Nebil beyin köşkü kiralıktır. On odası, hamamı, terkosu, bağ ve bahçesi var- dır, İçindekilere veya Ankarada hariciye vekâletinde Fuat Nebil beye müracaat, m8, Satılık mutena arsa .— Büyük- adada Maden tarafında deniz ve cadde üzerinds kâin arsa satılıktır. İstiyenlerin Galatada Yüksek Kaldırım İzmirli oğlu hanında 6 No. ya müracaatları, —————— Boyacıköyünde kiralık yalı — İskele karşısındaki (Kuleli Yalı) nın, her konloru cami müstakil üst katı, mobil- yalı veya mobilyasız olarak yazlık veya yazlık kışlık kiralıktır. İçindeki bekçiye müracaat 5 AN Kiralık köşk — Göztepede, Birinci nl orta sokak No. 15, 8 oda, 2 salon ve Terkosu hav istasyona iki dakika mesafede köşk kiralıktır. Görmek işin derunundaki bekçiye, görüşmek için 21384 No, telefona müracaat, — Akşam ÜÇÜK İLÂNLAR Aksarayda — Küçük Langada Yedi Kule tramvay yolunda yeni inşa edilmiş Apartımanın 4 odalı dairesi kiralıktır. Mükemmel nezareti vârdır. ( İçindeki sahibine müracaat. —i Satılık bostan — Beylerbeyinde meyve ağaçlarile maruf Kavaklı bostan salılıktır. Senevi 400 lira icar getirir. Sirkecide Ali efendi lokantasında Peyami beye müracaat. —ı Pangaltı'da — Tramvay cadde sinde Sipahi Ocağı karşısında Altın bakkalın üstündeki hane kiralıktır. Gör- mek istiyenlerin bakkal Vahram efen- diye müracaatları. —7 Beyoğlu istiklâl caddesi — Tokatlıyan tramvay istasyonunda 156 numaralı İstiklâl apartımanı 2Zinci da iresi kiralıktır. 4 oda, banyo ve mutfak. Kapıcıya müracaat. —4 Satılık — Bostancı Çalalçeşmede denize yakın 1229, 862 arşınlık bitişik arsalar 27 nisan çarşamba saat 14 te Kadıköy icrasınca satılacaktır. Ayda 55 lira kira getiren — Beyoğlunda Tünel civarında 3 katta 6 oda 4 mutfak, helâ, terkos, elektriği mevcut kâgir hane acele satılıktır. Taliplerin Pangaltı Fransız mezarlığı caddesi 67 numaraya müracaatları. — Azapkapıda — köprü yanında 53-61 numaralı büyük depo kiralıktır. Tel 20149 (4, Vakıf han asma kat N. 7) müracaat. 11 Müceddeten inşa edilmiş kiralık hane —- Çarşıkapıda tramvay durak mahallinde Hattat sokağında 3No.lı 3 odalı, elektrik, terkos nezareti kâmileyi havi hane. Her gün saat 12 den sonra hane derunundakilere müracaat. Satılık, kiralık hane — Eyipsul tanda Baba Haydarda Beşir ağa medre- sesi karşısında 4 No.lı müceddeten tamir edilmiş haricen yağlı boyalı harem kısmı 6 oda, mutfak, bahçesi, selâmlık kısmı 4 oda, mutfak, bahçe. Hane deru- nundakilere müracaat. Satılık arsa — Nişantaş Teşvikiye Kâğıthane caddesinde avukat Celâl beye muttasıl Nimeti beyin arsası. Taliplerin Meşrutiyet mahallesi Kodaman sokak 22 No. ya-müracaatları. —3 Satılık — Pangaltida tramvay cad- desinde 20, 22 No.lı dükkânlarla üst- lerindeki üçer katlı kapıları Mektep sokağında 11, 13 No.lı hanelerin izalei şuyuları zımnında 25 nisan pazartesi saat 15-16 ya kadar Beyoğlu 2 nci sulh hukuk O hâkimliğince ihale katiyesi yapılacaktır. —ı Kiralık yalı apartımanlar — Suyu ve mutedil havası ve şairane manzarası ve bülbüllerile meşhur Vani- köyünün en mütena deniz sahilinde mükemmel rıhtım, kayıkhane, elektrik, terkos ve esbabı istirahatı haiz iki odalı müstakil bir hane ayda on liraya mükemmel iki büyük oda müstakil apartıman 15 liraya, dört odalı müsfa- kil apartıman 25 liraya, yedi odalı iki büyük sofa mükemmel hamam ve gayet lâtif balkonu ye her türlü konforu havi müstakil apartıman elli liraya kiralıktır. Hasan evza deposuna müracaat, Kiralık büyük bir mahal — Sirkecide santral bir mahalde garaj, imalâthane, depo, fabrikaya salih üç büyük ve muhteşem kapı, elektrik, su ve her türlü esbabı fennıye ve sanaiyeyi havi dört yüz ilâ altıyüz metre mürab- baında bir mahal kiralıktır. Hasan ecza deposuna müracaat. Kapadık çiftliği — İspartakulede, kiralık ve satılıktır. Bebekte Değirmen- ciyan yalısında Muzaffer beye müraca- at. 82) 5 — Müteferrik Bono ve emlâk — Gayrimübadil ve mübadil ve hazine bonoları satar ve ipotek yapar ve mezkür bonolarla em- lâki milliye ve metrükeden emlâk ve arazi alır ve borçları kapatır ve emlâk alır satar veipotek yapar. Balıkpazar Maksudiye ban No. (3ö) Telefon: 2: M. Derv Para, yahut her nevi eşya — Hükümet memurlarına kefaleti mütesel- sile ile, yahut: ipotekle verilir, Saat 9-12 arasında müracaat ; Istanbul Bahçekapı Dördüncü Vakıf Han asma kat 29, —4 murabbaı tarihine müsadif salı Fatih Belediye Müdiriyetinden : Karyesi Sokağı Maltepe Mektep yi Dörtyol " ” W Bağdat Pendik Tavşantepe iş Hatboyu 28/4/932 Perşembe gi bankamıza müracaatları, mmm 4 senelik tecrübe — Ve muvaf fekıyetini tavukçuluk sergisinde birincilik alarak isbat eden yegâne tavukhane Kızıltoptakta Papazbahçesinde M. Nuret tin Tavukhanesidir. Legorndan itibaren müteaddit ve muhtelif cins ve halis kan tavuklar ve ördekleri ve yumurta cumaları tedarik edebilirsiniz. e e e Arapça, eski türkçe — Yazma ve müzehhep âsar, kitap ve kütüphane umu satın alınır. Adres: Istanbul posta kütusu No, 187. 18 Balâda yazılı kiraya verilecek saat ikide ve pazarlıkla yapılmak üzere bir hafta temdit edilmiştir. Taliplerin yüzde on pey akçelerile UN 25 Nisan 1982. İstanbul Evkaf müdiriyetinden: Mahalle ve mevkii Sokağı No.si Cinsi Müddeti Ecri misli icarı Lira Galatada Şahkulu Kulekapısında 24- No.lı apartımanın 2 sene 16 1-No.lı dairesi. Mahmutpaşada Cami ittisalinde 20 mektep mahalli 1 sene o Hocapaşada İbnikemal C. 43-45 arsa ” 6 Balâdaki emlâk pazarlıkla müzayedededir. Taliplerin nisanın 27 ci çarşamba günü saat 14 buçuğa kadar Çefhberlitaşta Evkaf müdiri- yetinde akarat kalemine müracaatları. Vakıf Paralar Müdürlüğünden: 23216 No.lu deyin senedi mucibince Parsih Arapyan Ef. tara- fından istikraz olunan ( 18300 ) lira mukabilinde 3-9-929 tarihinde idaremize teminat irae edilip vade sonunda borç verilmemesine mebni müzayedeye çıkarılmış olan Galatada Sultanbayazıt mahalle- sinde Mumhane kapısı caddesinde cedit 20, 22, 24, 26, 28 ve Kara Mustafa paşa caddesinde C. 133 No. lı zemin katında: 20 No. lı hanın methalile zeminleri Karosimen döşeli beş dükkânı ve kapıcı odasını, birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü katlarında: Dokuzar oda birer sofa, birer halâ, birer merdiven mahallini altıncı katlarında: On birer oda, birer koridor ve merdiven başı mahallinin ve yedinci katında: üstü kapalı daraça ve salonu ve elektrik, terkos ve asansör tesisatını havi, oda kapıları buzlu camlı, merdiven başları ve koridorlar çimentolu, üst kat merdiveni ahşap, diğerleri mermer, tavanları kısmen kartonpiyer ve ahşap aksamı ve duvarları yağlı boyalı harici cephesi tezyinatlı ve icra vazıyet beyannamesine nazaran (207) metre murabbaı arsanın (204) metre üzerinde mebni ve bu baptaki tahmin raporuna nazaran ( 315 ) küsür zira arsa üzerinde kâin (81030) lira kıymeti muhammeneli köşebaşına müsadif Arapyan hanı namile maruf kârgir hanın nısıf hissesi icra kılınan son müzayede- sinde ( 12000 ) lira bedelile talibi ise de mezkür bedel haddi lâyıkında görülmediğinden 10 Mayıs 932 gününe kadar tekrar müzayedesinin icrasına karar verilmiş ve takarrür edecek bedeli haddi lâyıkında görülürse o gün saat on beşte kati kararının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beşe kadar “/ 10 nisbetinde pey akçelerile bizzat veya tasdikli vekâletname ile Bahçekapıda dördüncü vakıf hanın ikinci katında 14 ve 20 No.da Vakıf Paralar Müdürlüğüne müracaat etmeleri ve evvelce talip olup ta kati karar esnasında bulunmayanlardan son talipten maadasının müzayededen çekilmiş sayılacakları ilân olunur. İstanbul belediyesi ilânları ii beşinci ve tapu senedile ikraz uhdesinde tekarrür etmiş Mevkii Muayene tarihi Günü Fener N.M. 26/4/932 Salı > 27/4/1932 Çarşamba > 28/4/932 Perşembe Polis M. 30/4/932 Cumartesi Zi 1/5/1932 Pazar Karagümrük N.M. 2/5/1932 Pazartesi 3/5/1932 Salı Şehremini N.M. 4/5/1932 Çarşambe N 5/5/1932 Perşembe vi 7/5/1932 Cumartesi Samatya N.M. 8/5/932 Pazar > 9/5/1932 Pazartesi 2 10/5/932 Salı Eyüp N. M. 11/5/932 Çarşamba 5 12/5/933 Perşembe Balâda göstarilen tarihlerde hayvanatın ruam muayeneleri içra edileceğinden beygir, ester, merkep sabiplerinin mezkür günlerde ait oldukları nahiye merkezine müracaatları. İst. Ziraat Bankasından Cinsi Numarası Dükkân 13/1 Hane 8 . 8/1 N 13 Tarla emvalin müzayede ve ihalesi nana Mektuplarınızı aldırınız idarelanesini (adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SO-KA-SM- D-YH-MG-SC-MSP - PTT-SZ-LB6G-MM - NT - Placier namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur, Gazetemiz