12 Haziran 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

12 Haziran 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 — — Istanbul “dördüncü jcra memurluğun- dan: Edirnekapıda Salmatomrukta yei atik Ali paşa mahallesinde Kariyo camii sokağında 8 No.lı. Yorginin | sinde mukim iken elyevm £ ikametgâ meçhul olan Madam Zoiye Niko efendiye borcunuzdan dolayı tahtı hacze alınan pederinizden uhtenize intikali lâzım gelen Penerde Apdi Subaşı mahallesinde Fener caddesinde 42 numaralı hanenizin tama- mı borcunuzun ademi: tesviyesinden naşi bilmüzayede 1215 lira bedel ile müşterisi Yordan efendiye ihalei kat'i: yesi” icra kılınmış olduğundan ilân tarihinden itibaren bir hafta için müşteri mumaileyh namına birriza takrir ver meniz vermediğiniz taktirde rıza ve muvafakatinize bakılmıyarak ferağı cob- risinin icra kılınacağına dair olan son üç günlük ihbarname 931/261 dosya numarasile tarafınıza ilânen tebliğ olunur. Istanbul beşinci icra memurlu- ğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz bulunan bir gardrop, altı adet duvar ve yer halısı, 13/6/932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 12-13 de Böoyoğlunda Bay- ram sokağında 28 numaralı hanede bilmüzayede satılacağından talip olanların yevmi mezkürde hazır bulunmaları ilân olunur. Zayi — 5/6/932de kızım Hri- santinin ve benim nufus kâğıt- larımızı ve Domuz deresinde terketmiş olduğumuz emlâke ait etabli komisyonunun numaralarını bir çanta derununda zayi ettim. Yenilerini çıkaracağımdan zuhu- runda hükmü olmıyacağı ilân olunur. Tarabya Valde çeşme yokuş No. 17, Yordan karısı magdelini, Yorgi Andriyadi oğlu İstanbul beşinci icra dairesinden; Mahcuz ve furuhtu mukarrer kar- yola, ayna, seccade, masa, soba, ve sair eşyanın 16/6/932 tarihine müsadif Perşembe günü saat on ikiden itibaren Taksimde Mis sokağında 31 No.lu Küçük Mustafa paşa apartımanın 1 No.lu daire- sinde satılacağından Talip olan- ların mahallinde hazır bulunmaları ilân olunur. Usküdar asliye hukuk hakim- liğinden: 931-807 Beyoğlunda Sıra servilerde Pılaçkar apartımanında 4 Noda sakin madam Luiz Agopyanın aynı Noda sakin kardaşı Agop oğlu Ohanes efen- dinin gaipliğine karar itası tale- bile ikame eylediği davanın cere- yan eden mahkemesinde muma-. ileyh hakkında malümatı olanların bir sene müddetle malümatlarını mahkemeye bildirmek üzere ilâ- mına karar verilmiş olduğundan müddeti mezküre zarfında muma- ileyh Ohanes Efendi hakkında malümatı olanların malümatlarını bildirmeleri lüzumu ilân olunur. Zayi — Maaş cüzdanımı ve tat- bik mübrümü zayi ettiğimden hükmü olmadığı ilân olunur. R. Hisarında Camii kebir müezzini : Emin Zayi — Sultanahmet şubesinden almış olduğum askeri vesikamı zayi ettim yenisini alacağımdan eskisinin hükmü yoktur. Küçükpazar arapçeşme sokak No. 9 Yaşar oğlu Nain T. 312 Beyoğlu Askerlik şubesi reisli- inden: Beyoğlu askerlik şubesi mıntıkası dahilinde bnlunan iki göz, iki kol, iki bacaktan mahrum birinci dereceden imalâl zabit ve efradın hemen şubeye müracaatları ehemmiyetle ilân olunur. Fatih sulah icrasından: Mustafa Nuri beye deyninden dolayı tahtı hazce alınan ve borçlu Osman efendiye ait Kumkapıda ermeni patrikhanesi o karşısında kilisesi (o dıvarına şimendüfer yoluna karşı bilâ numaralı ve yüz Jira kıymeti mmuhammeneli baraka 16 haziran 932 perşembe günü saat 10 da ermeni muttasıl (o ve mahallen bilmüzayede satılacaktır taliplerin mahalli mezkürda me- murlarına müracaatları ilân olunur. Akşam © Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi Kat'i karar ilânı müzayede muhammen Hesap Merhunatın cins ve nev'ile mevkii (o Borçlunun bedeli kıymeti No. ve müştemilâtı ismi Lira Lira 300 3155 1640 Maltepede, eski vapur iskelesi soka- Hacı ğında eski 10, 10, 10 10 yeni 13, Hüseyin 15, 17, 19, 21 numaralı yüz yetmiş Ef. iki arşın arsa üzerine bir odayi, ve yüz bir arşın bahçeyi havi önleri camekânlı tahta kepenkli, zeminleri çimento döşeli beş dükkânın tamamı 100 1942 2309 Üsküdarda Çakırcı Hasan paşa ma- hallesinde Mesudiye sokağında eski ve yeni 2 numaralı seksen üç arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: Bir çini taşlık ko- ridor bir küçük sofa bir oda, bir mutfak, bir halâ ikinci kat: iki küçük, bir büyük oda, bir koridor bir helâ, ve yüz on iki arşın bahçe ile bir kuyuyu bavi bir hanenin tamami, 4813 Kadıköyünde Osmanağa mabhalle- sinde atik Haydarpaşa cedit Hiristo virgi sokağında eski 54 ve yeni 8 . numaralı seksen iki arşın arsa üze- rinde kârgir üç kattan ibaret olup birinci kat: bir çini taşlık, bir oda bir mutfak, bir halâ, altında bodrum ikinci kat: iki oda, bir koridor, bir şabniş,üçiincü kat: iki oda,bir sandık odası bir koridor, bir balkon ve kırk dört arşın bahçeyi bavi bir hanenin tamamı 5105 Üsküdarda Selâmialiefendi mahal- lesinde atik Paşa cedit Hamam so- kağında eski 19, 19/1 yeni 4,4 Mü: numaralı seksen beş arşın arsa üze- rinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat iki oda, yirmi dört arşın arsa üzerinde bir mutfak, bir sofa, bir helâ, ikinci kat birinci katın aynı ve tahtında tahta kepenkli bir dükkân ve üç yüz elli bir arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. 150 1000 8173 Çarşuyikebirde, Çadırcılarbatpazarı sokağında eski 5, 7, 9, 1l ve yeni 204, 202 numaraları yirmi beş arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret zemini ve kepenkli tahta seneden iki ve elyevm bir dükkânın nısıf hissesi. 240 2500 8977 Kartalda İstasyon caddesinde atik 138 ve cedit 202/26 No.lı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup harici bir antre birinci kak Pir sofa, üç oda, bir belâ, çi- mento döşeli bir taşlık, bir kiler, bir mutfak, bir kömürlük, ikinci kat: Bir sofa, üç oda, bir helâ, (bodrum katında bir odunluk mevcut olup mutfak hariçte kârgir ve elli arşın arsa üzerindedir) ve dört yüz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 70 1378 9005 Anadoluhisarnda Göksu maballe- Ahmet ağa sinde, atik Göksu cedit Kuyu soka- ve Vasfiye ğında eski 7 Mü. yeni 44 numar:lı H. doksan beş arşın arsa üzerinde iki katlı ahşap olup birinci kat: Harici camekânlı bir antre, bir sofa, bir oda, bir mutfak, bir helâ, bir kö- mürlük, ikinci kat, bir sofa, üç oda, bir helâ, terkos tesisatı ve beş yüz altmış beş arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu ve kameriyeyi havi bir hanenin tamamı, 9176 Davutpaşada Kasapilyas mahalle- sinde, Çavuşzade sokağında eski 9,9 ve yeni 19/2, 19/3 numaralı 50 arşın arsa üzererinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: Bir malta ufak taşlık, bir oda, bir helâ, bir mutfak; ikinci kat: Bir ufak sofa, iki oda, bir balkon ve bin altı yüz elli arşın bostanı havi bir hanenin tamamı. (Bir bostan kuyusu bir de ufak kuyu vardır.) 2212 Fatih Haydarda, Hacıferhat mahal- Memduh iesinde — İshakağaçıkmazı elyevm bey ve Karpiç sokağında eski 52 yeni 4,6 Lütfiye H. numaralı yüz yirmi arşın üzerinde iki kttan ibaret olup birinci “kat: Emine Faika H. Ahmet Hulusi ve Feyzullah Ef.ler 200 3940 Zeynep ve Mahmure H. larla Şevket B. 70 995 Esat B. Nezahet ve Şahinde H. larla Enver B. 175 2300 Nikoli Ef, 100 1840 iki oda, bir ufak oda, bir ufak sofak bir taşlık (Obir mutfak, bir halâ, ikinci kat iki oda bir sofa, bir halâ, (bir ufak, bir büyük odanın bulunduğu mahal bir 12 Haziran 1932 — satıhlı olup ayrı bölük olarak müs- tameldir.) İki çıkma, bodrum, bir kuyu, bir sarnıç, ve üç .yüz on iki arşın bahçeyi havi bir bap hanenin tamamı, 1800 13101 9287 Boğaziçinde Emirgânda, Emirgân Belkis H. 1302335 100 1315 caddesinde eski 36 ve yeni 8 nu- maralı biri altı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup zemin kat. Üç oda, (iki si döşemesiz) iki kömürlük, bir belâ, iki taşlık, diğer kömürlük, bir mutfak, (harici elli arşın arsa üze- rinde olup bir odası vardır.) Helâ sarnıç, birinci kat: Altı oda, (oda- nın biri döşemesiz) bir salon, bir kiler, iki helâ, ikinci kat, dokuz oda iki sofa, bir kiler, bir harap hamam, (kazan mevcuttur) diğeri iki yüz ön arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup zemin kat: Iki oda bir helâ bir kiler bir malta koridor, kömürlük odunluk, birinci kat, dört oda bir sofa bir helâ bir mutfak: Hariçte harap bir hamam elektrik terkos tertibatı ve iki bin yedi yüz on bir arşın bahçeyi havi bir sahilhane ve köşkün tamamı. 102 Koramustafapaşada Canbaziye ma- hallesinde : Meşelimescit sokağında eski 5 ve beş defa Mü. 5 yeni 7,9 11,13 numsralı yüz arşın arsa Üze- rinde haricen kârgir dahilen ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: Hüsniye, Saide, Ruhsar H.lar ve Osman EF, varis- Toprak ev altı bir oda, bir mutfak, leri Sünni, bir halâ, ikinci kat: Bir sofa, iki oda, asma bir sandık odası, ve ayrıca doksan beş arşın arsa üze- rinde bir sakaf altında ve iki tara- fında yangın duvarı mevcut iki ahşap dükkân ve otuz beş arşın üzerinde bir ahşap dükkânı ki ceman üç dükkân bir hane ve iki yüz yirmi arşın gayri istimlâk arsa ve bahçenin tamamı. lahağa mahallesinde Hamam soka- ğında eski 4 yeni 8 numaralı yüz on dört arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: Bir antre, bir sofa: Iki oda, bir halâ, yirmi üç arşın arsa üzerinde bir mutfak, ikinci kat: Bir sofa, üç oda, bir kiler, hariçten methali olan, bir bodrum kömürlük, bir kuyu, ve yüz on üç arşın bahçeyi havi bir hane- nin tamamı. 400 3160 8290 Beylerbeyinde Bostancıbaşı Sadullah 120 3934 1300 8454 9008 Boğaziçinde ağa mahallesinde Gazhane elyevm Münirpaşa sokağında eski 5 yeni 5, 5/1 numaralı 230 arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret üç bölük (ayrı ayrı methal vardır) olup birinci kisım birinci kat: Malta bir taşlık iki oda, bir helâ, ikinci kat: Bir sofa, iki oda, ikinci kısımı bir satıhlı olup zemini harap çimento döşeli, bir taşlık bir ocak mahalli, bir oda, bir koridor, bir halâ, bir gusülhane, (içinde su hazinesi vardır. ) üçüncü kısım birinci kat, bir taşlık, bir mut- fak, bir halâ ikinci kat: bir sofa iki oda, aryrıca doksan arşın arsa üzerinde üç göz bir ahır ove ayrıca altmış arşın arsa üzerinde bir ahır, bir ocak mahalli bir halâ, ve bin iki yüz yirmi arşın bahçe bir kuyu ve on iki dönüm fazla araziyi havi maa müştemilât, bir hanenin tamami, 8933 Beylerbeyinde, Küplüce mahallesinde, Süheylâ, Hüsniye H. larla Mustafa ER 5691 Beylerbeyinde Bostancıbaşı Abdul- Abdulveh- hap Ef. Cemile H. Emine Şemsibey ve mektep sokağında eski Yaser H. 8 Mü. ve veni 1 numaralı yüz sek- sen arşın arsa üzerinde bir kat kâr- gir bir kat ahşap, olmak üzere iki kattan ibaret olup birinci kat zemini karsomen bir antre, bir sofa, üç oda, bir helâ, bir mutfak merdiven altı, kömürlük ikinci kat bir sofa, dört oda, (ikisi yüklüdür) bir helâ iki çıkma, bir balkon, bir sarnıç, ve altı yüz elli dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamaı. Emirgân caddesinde eski 20 yeni 24 numaralı 260 arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir 2 katı ahşap olmak üzere 2 buçuk kattan ibaret olup zemin katı; 2 ( Devami on birinci sahifede ) Mehmet Vahit B.