14 Haziran 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

14 Haziran 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 14 Haziran 1932 Istanbul Dördüncü Icra me. murluğundan: Temamına 372000 üç yüz yetmiş iki bin lira kıymet taktir edilen Beyoğ- lunda Asmalı Mescit mahallesinde eski — Vah, vah, vahl.. O canım elbise daha akmıya mı ikinci ogiyişinde başladı? Kabristan ve Asmalı Mescit ve meşrutiyet Sokaklarında kâin i 15/15 mükerrer 15 mükerrer 17 ilâ 61 ve yeni 115 ilâ 119 ve 2 ilâ 8 â 69 ve halen yeni 6/4/55/57/61/65/67/69/115/117 119 numaralarla murakkam ve altında dükkânını havi muntazam ve kârgir Kamhi apartimanı uamile maruf apar- 7 tımanın temamının yedi hisse itibariyle bir hissesi ile yine tamamına 120000 yüz yirmi bin lira kıymet taktir edilen Istanbul'da alaca hamamda Çelebi oğlu Alâattin mahallesinde Saka çeşmesi ve marpuççular caddesinde eski 8/1/3/5 ve yeni 42/44/20 ili 28 Numaralarla mu rakkam altında mağazaları havi müşte- milâtlı Boyacı hanı namile maruf hanın da tamamının yedi hisse itibari ile bir hissesi olan işbu iki emlâkin' yedişerde birer hisseleri ayrı şartnamelerle vazedilmiş olup 7 Temmuz 932 tarihinde o şartnameleri divanhaneyo talik edilecek (o 28 temmuz 932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 den 17 ye kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için salılan hisseler» musip muhammen kıy met yüzde yedi teminat alınır. Mütera- SİNEKLERİ / ÖLDÜRÜNÜZ| ayrı açık arttırmaya Çöp lenekelerinde , helâlarda va sair mur- dar mahallerde topladığı muhlik mikroplarla, sinek size hastalık ve ölüm getirel Tüylü vücudu vasıtasile, tifo, “verem, iskar- latin, Çocuk ishali ve bir çok. hastalıklar daha nakleder. Sinek , sivrisinek ve bilcümle haşaratı sür'atle ve kat'i surette öldürmek için en emin vasıta, bülün dünyaca tanınmış olan FLIT'tir. Sarı renk ve Siyah çizgili teneke kim vergiler ile belediye resimleri, vakıf icareleri müşteriye aittir, İcra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan .. kabahat sende!.. niçin: İDERİZ almadın?.. Büyükada Sanatoryomu Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlıdır. Fiyatlar 'Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar 3 1/2 liradır. Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryonu Telefon : Büyükada 75 Devlet Demiryolları ilânatt Küçük şişeler ve binliklerle yapılacak su nakliyatına ait boş şişe ve ambalâjların 15/6/932 den itibaren mahreçlerine meccanen ,iadesi hakkında 27 numaralı tenzilli tarifede tadilât yapılmıştır. Fazla tafsilât için istasyonlarımıza müracaat edilmelidir. * , Haydarpaşadan Halebe yapılacak bira nakliyatı için Adana - Nusaybin hattile müştereken D, D./60 numaralı yeni bir tarife” ihdas edilmiştir. Fazla tafsilât için Haydarpaşa istasyonuna müracaat edilmelidir. - Görülen lüzuma mebni, 2 adet lokomotif ile 15 adet muhtelif yük vagonu H. P. dan Filyosa nakledilecektir. İşbu nakliyatı icraya müsait vapurları olan şirketlerle pazarlık yapılacaktır. Pazarlık, 18/V1/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 10 da Haydarpaşa mağazasında vukubulacaktır. Talip olanların şeraiti anlamak üzere mağaza müdürlüğüne her gün müracaat edebilecekleri. Ve pazarlık gününde de pazarlığa iştirakleri ilân olunur. Hayvan besleyenlere lâzım kitaplar: Cafer Fahri beyin eserleri Kuruş Yeni Tavukçuluk 200” Av ve salon köpekleri 50 Keçi beslemek usulü 50 Tavuklara çok yumurtlamak için ne yedirmelidir ? 10 (Bu eserler eski harflerle basılınıştır) Nasıl tavukçuluk yapmalıdır ? 25 “Mufassal Yeni Tavukçuluk,, kitabını okuyanlar, bir tavuktan senede 250 yumurta alırlar. — Tevzi merkezi: Çifçi Kütüphanesi üzerindeki Emlâk UMUM EMLÂ asker resmine dikkat ediniz. Şayet mühürlü teneke' üzerinde bu resim mevcut değilse aldığınız mal FLIT değildir. Umumi Deposu: ). BERT ve ŞÜREKASI İstanbul - Galata Voyvoda han İdaresi K ACENTESİ Kiralık apartıman — İstiklâl caddesinde, Tünel civarında beş büyük odalı pek güzel bir daire. Asansör, kalorifer, sıcak su. No. 190 — Sarıyerde: Yeni bir bina satılıktır. Dört kat, her katta beş oda vardır. Su, elektrik, banyo. Satış şeraiti uygundur. Beyoğlu, istiklâl caddesi Şık sineması karşısında İstiklâl apartımanı 2 inci dairesi kiralıktır. 4 oda. banyo, mutfak, hizmetçi odası. Yazıcı sokağında Bolton Hanında yedi odalık pek mükemmel bir APARTIMAN KİRALIKTIR Manzarası' fevkalâdedir. 60 dönümlük bahçe satılıktır. 600 yemiş ağacı: Kiraz, vişne, elma, armüt, erik, sebze.. Bahçenin deru- nunda bir hane ve iki kuyu vardır. Şehire pek yakın. KİRALIK APARTIMAN Şişlide tramvay istasyonunda bol güneşli dört oda Manzarası fevkalâde Kirası ehvendir. No. 173 — Beyoğlu Şehbender sokağında 6 katlı apartıman Satı- lıktar. İradı: TL. 2300. Şeraiti uygundur. AĞA HAMAMINDA: Üç ve dört odalı apartı imanlar KIRALIKTIR. Su, gaz, elektrik, ban- yo. Fiatı ehvendir. HAYDARPAŞADA iki ve üç Odalı apar tımanlar kiralıktır. Su, gaz, elektrik. Kirası ehvendir, KIRALIK Küçük Apartıman 4 oda, elektrik, su.. Haliç üzerine manzarası vardır. Kirası ehvendir. No. 189 — Osmanbeyde 5 katlı ve 10 daireli asri bir apartıman satılıktır. Su, gaz, elektrik, banyo, asansör, her türlü Konfor.. Safi irat; 9000 lira, Fenerbahçede pek mükemi mel bir ViLLA KIRALIKTIR 6 oda, su, gaz, elektrik, kalorifer. büyük bahçe, banyo. Xo. 191 — Tarlabaşı: 4 katlı metin bir bina Satılıktır. Mutfak, elektrik, su, gaz, mağaza, bahçe. İradı: 1200 lira. Xo. 192 — Satılık Hane: Çemberlitaşta 4 kat, 8 oda, 3 salon, su, elektrik, kuyu ve tulumba. İradı; Ayda 6ö lira, No. 193 - Satılık Apartıman: Aynalı Çeşmede: 6 kat, 10 daire, İradı : 4300 lira, Satılık Apartıman — İradı: 8500 lira. Denize nezareti vardır. 4 ve 6 odalı 7 daire. Su, gaz, Tiatı ehvendir. liralık ikramiye BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 12.nci TERTİP ALTINCI KEŞiDE 11 Temmuz 1932 Büyük ikramiye 200,000 liradır. Ayrıca 50.090, 30.000, liralık bir elektrik, banyo, bahçe. UMUM EMLAK ACENTESİ Bahçekapı, Taş Han: 20-21-22. Telefon: 20307 20.009, 10,000 ve 100,000 mükâfat, leri hakları tapu sicillerile sabit olmayan ipotekler alacaklılar ile diğer'alâkadara- nın ve irtifak hakkı sahiplerini bu hak- larını (o ve hususile faiz (ove mesarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itiba: ren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâkadarların işbu maddei kanuniye ahkâmına göre tevfik hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyen- lerin 927/8551 dosya numarasile memu- riyetimize müracaatları ilân olunur. İstabnbul dördüncü icra memuw-r luğundan: : Mevlahane kapısı civarında Tar- sus mahallesinde Hacı Evliya sokağında 36,38 numaralı hanede mukim iken elyevm ikametğahi meçhul Usta Feyzullah oğlu, Öiner ibni Hasan. Ohannes Efendinin hali haya- tında ve zevcesi Nezar Hanımdan 2/May1s/338 tarihinde 3270 numa- ralı müdayene senedile ezgayri faiz ve ücreti vekâlet sigorta tella- liye ve tahısiliye ve masarifi saire borç aldığınız sekiz yüz liraya mu- kabil vefaen ferağ eylediğiniz balâda adresi oyazılı gayri menkulün parya çevrilmesi talep edilmiştir. “Tebliği muktezi ödeme emri ika- metgâhınızın meçhuliyeti hasebile tebliğ edilememiş olduğundan tarihi ilândan' itibaren 25 gün içinde 931-686 dosya numarasile İstanbul dördüncü icra dairesine müracaatla borcun tamamına veya bir kısmina veya alacaklının takip icrası hak- kında itirazınız varsa bildirmeniz veya tarihi ilânattan itibaren 60 gün zarfında borcunuzu vermeniz aksi takdirde merhunun paraya çevrileceği cihetle ödeme emri makamına kaim olmak üzere ilân olunur. Beykoz sulh icra memurluğun- dan: Bir borçtan dolayı hacze- dilen bir Katır ile bir beygir 19/6/932 Pazar günü saat 10 da Üsküdar at pazarında satılacağın- dan almak istiyenlerin satış yerinde hazır bulunmaları ilân olunur. ln ns Emniyet sandığı'müdürlüğünden: Kasımpaşa Mescit sokak No. 8 Tevfik ef. 16 mart 931 tarihinde sandığımıza bıraktığı para için verilen 71470 numaralı cüzdanı kaybettiğini söylemiştir. Yenisi verileceğinden | eskisinin hükmü olmıyacağı ilân olunur. Sahibi: Necmeddin Umumi! neşriyat müdürü: Enis Tahsin Akşam matbaas