28 Eylül 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

28 Eylül 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam 28 Eylül 1932 in Za Küçük ilânlar Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar,, tarifesi: 1 dem 40 kuruş 2» w » 8. wo Fer farla defi için 15» 2 — Küçük iâmlar 4 salırdan fazla olmaz; bir ealır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için erek alınır. 8 — Bu sntundakl ilânlar yalmız “ Akşam, idarehanesinde kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri Sıra ile meşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti nişan, velime meraslıni, irtihal bu sütuna dereedil Banlarla hal 1 — İş arıyanlar eman mma Fransız mektebinden mezln— Musllimelik yapmış, yüksek terbiyeye malik bir matmazel sile nezdinde int Tebbiyelik aramaktadır. Birinci derece yelerunsları vardır. İstiyenlerin (Posta Katusu) 1187. Galata adresine tabıriren müracaatları, Ustabaşılık ve sanat mu ilmliği — etmiş muktedir ve fik icat sahibi sanat tekniğine vakıf bir makineci İstanbul veya taşrada bilimtir ban iş arıyor. (Akşamda S1. —3 Amatör totoğralçıyım — iler nevi atölyelerde çalışmaya muktedirim. Foto muhabirliği de yaparım. Anadoluya da giderim. (Akşam) da İ, C, rümuzuna tahriren müraca -3 Mükemmel muhasebe — Fran Gizca ve daktil bilir cidll bir genç kız mütevazı şersiile vazife arıyor, İst PK, 48 V.B. adresine yazılması. o —4 Diplomalı kibar bir matma- Zel — Kibar aileler nezdinde ikamet nderek veyahut yalnız gündüzleri asri Jisenlar, piyano va ya her (rin ders ver. ek üzere iş arıyor. Derslerden iyi petice Akşamda M.N, — Fransızcadan şahadetnameli — Türkçe bilen ciddi bir hanim sile mez dinün muallimlik, mrebbiyelk, refakat ri aramaktadır. Akşam'daR, A, e müracaat, 1 2 — İşçi arıyanlar On beş lira aylıkla — kek iki kişi yanında yerekle diger ba. ini temizce yapabilecek bir Kadın hizmetçi lazımdır. Sultan Ahmet Küçük Ayasofya camli yanında hisar dili sokağında 100 No.ya mürazaat, —2 Kadın ve kız İşçilere lüzum rdır — Mahmutpaşa Bezoiler Taşçı gaâe Rafet ve akin kardeşler Ay Yıldız ikta Fabrikası Ankaraya gitmek Için — İyi ansızca öğretmek ve terbiye vermek için bir mürebbiyo arıyoruz, Çocukların iri 9, biri 7 yaşındadır. Akşamda N, Şifa yurda işin hasta baken hanımlara ihtiyaç vardır. Taliplerin her gün öğleden evvel müessese müdiri Dr. Asım beye müracaatlar. alim Naci ca8. 115) Ankara'da — 7 ve 11 yaşlarında iki çocuğa bakarak bir mürebbiye ha muma ihtiyaç vardır. Talip olanların adres vo hüviyellerini Akşam'da Z. G. ramuzuna tahri abin — Bir re elekirikçiye ihtiyap vardır. Maaş dolgüm- dur Ehliyeti olanların adreslerila < Ak (Ortaköy mu- 1 gam» da (A.B.) adresine mektupi 3 — Satılık oşya hasir amma) Acele satılık otomobil — G0 pecfel Fiat otomobili satılıktır. Aksaray e ri moracaat. yoğlur Osman beyle Şişi arasında eri kadın berberi salonu yol Güuk. dolayısile satlıktır. Talpler Şişlide alk Gal eşddsal No. 200 - 3 Yeni veya — az kullanılmış 60-60 santim (8) numara bir tane ( Dubyel fanilâ makinesi isteniyor. Satmak İste. yenlarin son fiatlerini, adreslerini « Ak şam» da (H. P.) adresine yazmaları Satılık piyano — Alman Kruaza piyano satılıktır 28, bir parmakkapı N Bor markalı — tir fanı; piya nosu yolculuk münaseletile 125 liraya acele salılktır. Adres: Taksim Tarlabaşı Doğramacı sokak No, 4 4 — Kiralık-Satılık Küçük 5 Kiralık odalar — Doktor ve diş tabiplerine elverişli Karaköy Topçular 96 Comberlitaş Boyacı sokak No. Gya imar 4 Ucuz Kiralık — Bomonti caresin de No, 65, 4 ve 5 odalı apartmanın 2 ve 3 ünen katları 2028 liraya Kiralar macaklır. Şişli hast - perihan sokak No. 98/1 müracaat EE Satılık ve kiralık — Göztepe'de anda merhum L0lfi bey at Çemberlitaş Boyacı —4 Bakkaliye, kasap, fırın ara- mayor — İyi mevkide işin bakkalı yes, kasap, firm olup devretmek isti Yenler Sirkecile Ankara caddesinde No. 157 berber Mehmet efendiye müracat Balıkçı kayıkları — Satlık ve Hiralktır. Iki adet beşer çiftelik balikçi kayığı satılık ve. kiralıktır. Isteyenler kecide Ankara caddesinde 157 muma: rada berber Ahmet efendiye müracaat, —4 Beyoğlu Melek: sineması karşısında Kuk. oğlu sokağında 7 numaralı apartman çer, beşer, sekizer buyuk oda, banyo, mutfak. Kapıcısına müracaat, © —6 Satılık hane — Üsküdar Tavaşi Hasanağa mahsilesi Meklep sokak 10 No. hane elven sürotte satılıktır. 7 oda, bahça, kuyu ve kampanya suyu vardır. 8 kasım kiraya verebilir. İki Kapısi yardır. içindekilere müracaat, —a Kiralık hane — Fatihte tramvay esildesinde Sırı Eaver eczanesi Karş sında 5 odalı, banyo, elektrik ve terkos, tesisatını havi han kiralıktır. İsisalinde, Foyzullah ustaya müracasl, 3 Moda' a — Havadar, güneşli, kira: ik hane: Moda'da manzarası güzel, ferah Evin içindeki mobilya Me bir ev kiralıktır. da sahiktır. Taliplerin dn TAM bey sokağında humacaya müacsal 7 oda 22 ira gir, yeni, farah ov, hava gazı, terkosu, mezareli var, iskeleye 7 dakikada o Üsküdar Kaptanpaşa Aziz Mahmut ef, sokak No. 61 10 lik 2-8 oda — Enbçe içinde müstakil havadar ve manzaralı Küçük | güzel bir evin 2- 8 adası eşyasile kira- liktir, Mulla, elekirür ve Banyosu yardır. Evdekilere müracaat, Şişi, Etfal hastenesi karşısında Galieini e. vi Kiralık mağaza — Mavni: sar bulda Bahşakapıda, Dördünen vakıf sanı karşısınız müracaat, Galata Küçek Milet hanında 25 mumarada Hırant ef. Telefon 41618 Lig mutbak, evin alt katında Beyazıt civar rında deniz görür - tramvaya yakın — kirası uygun » İstanbulda Balıçekapıda. dördüncü Vakıa No, 29 saat 9-12 arasında mürasaak, “v Caciebostanı dakika mesafede 10 olalı, ayrıca 600 lira iret'i bağ ve oşçarı mesmireli su elektrik tesisatım havi Hrenköy. otobüs. durak mahallinde camli gerif arkasında 282 No.lı hane satılıktır. İçindekilere rmüracaat, —3 Divanyolunda Sellarahmet meydanına muzır köşedeki boyaz boyalı B8 numaralı konak doktor veya avukat yazıhaneleri olmak Gzere görek kısmen, iskelesine 8 ve gerekse kömlon kiraliktir. Bir me 66039 için dahi elverişlidir. Talip olan. ların içindekilare müracaatları, —7 Kiraları enven güzel daireler— dht | İller püra Leyli ve Nehari Kız ve Erkek Resmi ders programlarını On tertip edilmiştir. asarrıf, Dirlik ve m ae MM men tatbik eder. İnglizen ve fransz hırakmıyasak derecetedir. Çok kiymetli babalar yavrularını İnkılâp Liselerine tam bir emniyet va huzuru kalp ila gelim edebilirler Lisemezunu gençlerin hayat sahasında hemen bir iş edinebilmeleri için bu sene meccani olarak TiCARET VE BANKACILIE KURLARI İstiyenlera mufassal izahname gönderilir. inkılâp Liseleri NEBIZADE HAMİ esiri mürekkep ve. güzle münllimlerden Teki Dayunu Telefon 20019 Ana, ilk, Orta Lise kısımları ecnebi mekteplerine kab'iyyen ihtiyaç bir. talim heyetine maliktir. Ana ve Umumiye civarı dn Çifle Saraylar 8 Maarif vekâleti celilesinin &/ muadeleti tasdik edilmiş olan başları satıl aliye mağazası — Gedikpaşa cadlesind 82 No. li bakka iye mağazası devren acele sabır. Talip olanlar aynı mağazaya müracaat, Beyoğlu — uk cilde Şi sineması karşısında 154-156 numaralı apartmanın 2 nci dairesi kiralıklar. Ka: pıcıya mürsesat —s Sinan oda, nl sokak 4-6 numaralı yedi luyoz on dört argın Balışayi havi yardır, acele satııkfr. İstanbul Sultanhamam No, 44 © müracsak, Kirelik haneler — Dişamumu- mlyu civannda Mengene meydanında. yekdiğerine muttasıl beşer oda ve ikişor galonu ve banyo ve bütün esbabı istira batı havi iki hans kiralıkır Karlo Çebeyan: Haçuplo han Komlsa müracaat buyurulması, Şehremininde dseinde 15 No. hane Tatı kuyu zad elişer odadan mürekkep ii bolnk olarak ehvan Fiatla kiralik ve satılıktır. 8000 arşın bahçe #u ve elektriği havi tramvay mevkiine 8 dakika mesafededir. 12 ye kadar içindekilere müracaat, 1 — Sİ | Satınk hane — Fas Haydar Aparlıman gibi — Kiralik £ ola | yeelektrik ve kuyusu, mezareti fevkaladas 2 tarih ve 18676 mektebimizde talebe kaydına, başlanmıştır. iehari talaba mektebin hususi otomobil ve otobüslerila nakledilir. yapılmaktadır. Görmek | için Yanık saraylar sokağında marangoz | Saraçhane başında Münir paşa konağında Leyli - Nehari - Ana - İlk - Orta - Lise - Kız - Erkek Hayriye Liseleri 8 numaralı errile batan mı Talep vukuunda post Ee dük. hel ikl oda, sofa vardır, kârgirdir. Mozkür dükkâna. Fatihte — Park karş bey caddesinde 7 No. üstakil 2 dnire, 8 oda, hamam, elektrik, terkos, havagazı mavcut satılıktır. 5 odalı daire kiraya veri örmele İçin tram: vay. esdinsinie 55 No. müracaat, 1 5 — Müteferrik 25 seneden beri ecnebi liselerde ingilizce, £ veren muallim, meleteplerde der Kadıköy Talimhane sokak 19 Akşamda M. D. adresine, 2 için — — türel Kazancı çok bir Iş 'alnız krına ortak iki nç bin lira ser. maya sam, Salıpazarında kolordu kar- gina Li Burmaralı Kmaya fabrikasına | Şeri aranıyor — Eüyenler Byipte Cazulikebir caddesinde “52 numarada şökerci All Rıza beya mnraölük Benebi Tisanlarına, Har gün saat 10 dan 17 ye kalar kayıt Kömüreni Mehmet ef. ye 12-1 ve $- © ya kadar tamı edildiği ozere Test ilk sintlarlar itibaren Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz ilarehanesini adres olarak göslermiş olan karilerimizdan SO-KA-D-MC-SG PTT-LB8 - NT Placler -ET- ST - MK -BI-AS-Ja-KL- AB- GC-HP- MN- Z6-s6- parılarına gelen mektupları kdar penizlen aldırmaları mereudur. m En kaval ram kuvvetli fikir > Buhzanı iktisadiyi doğuran işsizliktir. Para Sahiplerine Muattal sermayelerinize kuv- vetli teminatlar ve ticari, sınal sahada kârl işler mukabili kullanmak ve 9,15 faiz ve ko- misyon ve daha fazla ticarette kazanmak isterseniz? Tereddüt ver vasıiecmcldin Sadık haşriyak müdür; Kals Tabsim Akman matbaası