30 Ekim 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

30 Ekim 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Türkiye Ziraat Bankası Idare Meclisinden: Türkiye ziraat Bankası Umumi Hey'eti sureti adiyede olarak ikinci | Teşrin ayının 30 uncu eden Çarşamba saat 14 de 'Ankera Banka Merkezi binasında toplanacaktır. Murahhas beyefendilerin zikredilen gün ve saatte teşrif buyurma- ları rica olunur. | Müzakerat ruznamesi aşağıda yazılıdır: | 1 — Türkiye Ziraat Bankasının 1931 hesap senesi muamelâtı hakkında Idare Meclisi ve Murakip raporlarının okunması 2 — 1931 senesi bilanço, kâru zarar hesaplarının ta: Meclisi âzasının ibrası. 3 — 1951 murakiplerinin ücretlerinin tayini ve 1933 senesi için ip intihabı Müddetleri biten idare meclisi âzası yerine intihabı. ziraat bankası heyeti umumiye murahbaslarının isimleri berveçhi atidir: Adana: o Nafia vekili Hilmi, mebus Zamir ve Ali beyler. | Mebus Ali, Cemal, avukat Kemal beyler. Mebus Süreyya bey. | Ankara Ticaret borsası reisi Salih Sabri bey. Mebus Rifat Şakir, sabık mebus Ihsan beyler. Mebus Numan ve Rasih beyler, Mebus Mehmet Ali bey. Mebus Aslan, doktor Mazhar ve Fuat beyler. » Reis Kâzım paşa hazretleri, Mebus Ihsan bey Mebus Hayreddin bey Mebus Emin Cemal ve Şükrü beyler. Mebus Mustafa Şeref bey. Bursa: Mebus Rafet, Emin Fikri ve Rüştü beyler. Cebelibereket; Mebus İbrahim bey Çanakkale: Belediye | reisi Veli - Namukziraat odası reisi Nazım, Ezineden Yahya Sezai beyler. ve İdare Çangır : Maliye vekili Abdülhalik bey, Çorum © : Mebus İsmet ve Mustafa beyler, Denizli — : Mebus Yusuf Ziya, Necip Ali, doktor Kâzım beyler, Diyarıbekir: Meb'us Zülfi bey. Edime © : Meb'us Faik ve Şeref beyle Elaziz © : Divanı muhasebat mümeyyizlerinden Mehmet Nuri bey. Erzincan : Meb'us Abdülhak bey. Erzurum: Aziz ve Asım beyler, Eskişehir : Meb'us Emin bey. Gaziayıntap: Meb'us Kılıç Ali ve Nuri beyler. Giresoun : Meb'us Nuri bey ve İhsan paşa. Gümüşhane: Meb'us Hasan Fehmi bey. Silifke © : Meb'us Hafız Emin bey. Isparta : Meb'us Mükerrem ve Kemal Turan beyler. İstanbul : İnhisarlar vekili Ali Rana, Meb'us Ziyaettin, Selâh Cimcoz beyler. İzmir; ME pamir at Oi adak ye Küm Kars : Mebus Baha Tali bey. Kastamonu: Meb'us Tahsin - Tekirdağ meb'usu Cemil ve Ankara meb'usu Halit beyler. Meb'us Reşit bey. Meb'us Şevket bey. Kayseri Kırklareli Kırşehir : Meb'us Lütfu Müfit bey. Kocaeli i Konya © : Meb'us Kâzim Hüsnü - Tevfik Fikret ve Musta Beyler. Kütahya : Kâtibi umumi meb'us Recep - Meb'us İbrahim ve Hakkı beyler. Malatya : Başvekil İsmet Paşa Hazretleri, Manisa : Meb'us Refik - Turgut ve Kâni beyl Maraş : Meb'uş Mitat bey. Mardin : Meb'us Abdurrazak bey. Mersin © : Meb'us Süleyman Fikri ve Hamdi beyler. Muğla o : Hüseyin Avni ve Nuri beyler. Muş Meb'us Kılıç oğlu Hakkı bey. Niğde Veb'us Halit bey. Ordu eb'us Recai ve Şevket beyler. Rize Meb'us Esat bey, Samsun: Meb'us Emin Etem ve Asım beyler. Siirt irli Ekrem bey. Sinop — : Meb'us Recep Zühtü bey. Sıvas : Meb'us Rahmi ve Abdülmüttalip beyler. Şebinkarahisar : Meb'us İsmail bey. Tekirdağ : Meb'us Cemil ve Faik beyler. Tokat © : Meb'us Mustafa ve Süreyya beyler. Trabzon ; Meb'us Danış ve tüccardan Kır zade Şevki beyler. Urfa : Meb'us Ali Saip bey. Van : Meb'us Hakkı bey. Yozgat © : Meb'us Avni ve Hamdi beyler, Zonguldak: Meb" istanbul Vilâyet ve Belediye Riyasetinden : 30 Teşrinievvel pazar günü saat 14,5 ta Dolmabahçede eski has ahırlarda açılacak olan ebli hayvan sergisine; İstanbulda bulunan muhterem meb'uslar ve meclisi umumi vilâyet özasının teşrifleri rica olunur. Celâl Sahir we Ragıp beyler. İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: İdareye lüzumu olan (45,000) çuval kapalı zarf usulünde fiat haddi lâyık görülmediğinden 31/10/932 Pazartesi günü saat | M4 te pazarlıkla mübayaa edilecektir. Taliplerin “(,7,5 teminat ak- erilen İ dinin boyazlatınası, gelerini hamilen Galatada Mubayaa komisyonuna müracaatları. Akşan YENİ CiLDii Beyaz, taze, yumuşak Bir mütekassısın Şal reçetesini tecrübe elini Clin siyah ter rekli çirkin Kabarcıklarnı a Keğiyat va taakkiyatı ahir bal ha arda har kalına en ser ve Solmuş Gi yumuşatan. ve güzele knk maktadır Beyaz aga) müküvvi ve kabz Yezi Tekalan kemi niyan lde MüfsZ ve in süre güder taharraştıı müm mesamalı tabi ve yah b leri huruşukllzam. izle eder En Tu siler tazlenirr. Yaşlı 55 parlak Gir sikim kalım gidi. Her gön muntazaman kullunlddı tklirde e miatlıdr. Bu mi öde 0 heel ve Fa Büret tam 9 gayrikabili tarif bir eslik verir ki bunun baş- gayrimümkondür. Istanbul mıntaka San'at mektebi viyecilik, marangozluk, elektrik- gilik ve sıhhi tesisatcılık şubeleri vardır. Ayrıca fuçuculuk şubesi açılacaktır. Bu şubede fenni bir te fuçu yapılması öğretile- cektir. Kayıt için cumartesi, pazartesi günleri saat 17 ile 19 arasında müracaat edilme Damga Müdiriyetinden : Miktar Cins Tariki 80 Ton Yerli kok kömürü 15/11/992 4000 Kilo Zamlı arabi © ATLI 1000 > Müeslliş tutkalı © 2/UZ 2000 > Antimansuz çubuk 21/11/082 kurşun. 100 Tap Torba imali için — 28/11/992 | Kaputluk bez, Yukrıki eşya hizalarında gösterilen tarihlerde Kapalı zarf usuln3l9 alınacak tar. Matbaada mevcut tahminen otuz bim kilo kırpıntı kağıtlarda, tarihinde alent müzayede ile salıtacaktır. nama ve nümureler hergün 14 - 17 zarinda görüünüilir.. Talip ihale günlerinde yüzde yedi buçuk miktarında o pey akçelerile Darphane kil rahbayaa komisyonuna müracaat. eri ilân olunur, UROLOS - OPERATOR. Dr. FUAT HAMİT İDRAR YOLLARI Hastalıkları mütehassısı Türbe, Mahmudiye caddesi No. 10 Telefon: 22622 Dr. İhsani Sami Gonokok aşısı Belsoğukluğu ve ihtilitlarına karşı pek tesirli ye taze aşdır.Divanyolu Sultan Mahmut türbesi Np 10, Seyyar Satıcıya Iktiyaç vardır. Talplerin bor gün sabah (9) dan akşam (6) ya kadar Galata'da Bal pazarında Lüleci Tenda 44 No. da Adım Antol ofandiye mürar dar kulak, boğaz, burun mütahassısı Doktor İhya Salih Cağaloğlu; Hamam sıraştda 24 numarada - Camadan başka her gün - öyleden sonra saat 15 ten itibaren hastalarını ka bal eder. ilindeki Damza Matbaasında müto | .vvel Istanbul Maarif Müdürlüğünden: Geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da millet dershaneleri 932 senesi Zinci Teşrinin gününden itibaren aşağıda gösterilen mekteplerde açılacaktır. Kayıt ve kabule başlanmıştır. Hemen mektep idarelerine müracaat edilmesi Eminönü kaza: Cağaloğlu 1, Kadırga 3, Beyazıt 5, Süleymaniye 7, Sirkeci 48 Fatih kazı Unkapanı, Filyokuşu, 12, Küçükmustafapaşa 14, Çarşamba, Fetbiye 16, Karagümrük 27, Kocamustafapaşa 28, Çapa 30, Rami 33, Eyüp 37, Samatya 43, Aksaray 45, Mevlânekapı 51, Horhor 56, Kazlı- çeşme 5B, Beyoğlu kazası: Halıcıoğlu 1, Kasımpaşa 5, Kasımpaşa 9, Şişhane yukuşu 11, Fındıklı 13, Feriköy 17, Tophane Kadiri yukuşu 31, Beşiktaş kazası: ” Ortabahçe 18, Çırğan caddesi 19, Ortaöy 23, Kuruçeşme 25. Sarıyer kazar Sarıyer 14, Rumel Kadıköy kazası: Erenköy 4, Göztepe 5, Kızıltoprak 6, Gazhane 9, Talimhane gazi 35 Üsküdar kaza Toptaşı 15, İhsaniye 19, Atlamataşı 22, Tenbelhacı Mehmet 23, Beylerbeyi 27, Çengelköy 28, Bulgurlu 44, Tabağlar 46, ve Selâmsız Ermeni mektel | Beykoz kazası: İ Anadoluhisarı 34, Beykoz 40, rı 27, Uluköy 28, Büyükdere 30, İstinye 40. eri Tokalon Ko | | İstanbul İnhisalar Başmüdürlüğünden: Başmüdüriyet ambarlarında mevcüt © 900 parçada tahminen 20000 kilo bakır inbik ve çamaşır kazamıile 1607 parçada 20000 kilo galvaniz inbik ve bunların teferruatı, mubtelif boyda 45 adet tahta fıçı, 60 dadar saç ocak 27/10/932 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle açık müzayedeye konulmuştur. (Çamaşır kazanları aynen, ve inbikler, alan tarafından hurda haline konulduktan sonra verilecektir. İhalei evveliyesi 17 Teşrinisani 932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 tedir, Talip olanların mezkür eşyayı görmek ve şeraiti müzayedeyi anlamak üzere Kabataşta İnhisarlar Başmüdürlüğüne müracaat eyle- i ilân olun LI Timlâk ve Bytam Bankası İlânlar Ts) Kat'i Ihale İhale günü İcra dairesi 1701/932 perşembe 4 üncü 932/1138 Cihangirde apartıman Teşvikiyede kâğıthane caddesin- deoda ve dükkân müştemil bahçe 31/10/932 pazar 4 üncü 931/1131 İşbu binalar hakkında tafsilât arzu edenler bankamıza ve gerekse hizalarında numaralarla Dördüncü İcra dairesine müracaat edebilirler. | İhale uhtesinde kalanlar şeraiti mevzua dairesinde Bankadan istikraz yapabilirler. | Kat'i ihale Beyoğlunda ( Caddei kebir ) İstiklâl caddesinde 243/245/247 ve 247 mükerrer cedit 255, 257, 259 numaralar tahtında Banka Kommerçiyale İtalyananın müsteciri bulunduğu Banka şubesile Bonmarşe mağazasını müştemil, İstanbul palas namı diğer Klariç oteli İsmile yadedilen kârgir bina | İstanbul icra dairesince 10/11/932 perşembe günü yapılacaktır. İzahat ve tafsilât isteyenler Bankamıza ve 931/860 numara ile müracaat edebilirler. kat'i ihalesi cra dairesine İstanbul Gümrük muhafaza Baş müdürlüğünden: 1 2610 Metre astarlık —İ 8910 |,” çamaşılık bez Kapalı zarf ile kırdırmaya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri baş müdiriyetten alınacaktır. 3 — Kırdırma baş müdüriyette kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 8/11/932 tarihine raslıyan salı günü saat 11 dedir. 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin *, 75 gu olan 286 6 kuruşluk muvakkat güvenme “teminat, larle belli saatten evel komisyona gelmeleri. 6 — Örmek: İstanbul Gümrük muhafaza İstekliler orada görebilirler. Yüksek Mektepler mübayaat Komisyonu riyasetinden: Üsküdar kız sanat mektebinde keşifnamesi mucibince yapı tamirat ile kalorifer tesisatının kapalı zarf usulile 15/11/932 ti de münakasaya konulmuştur. : baş müdiriyettedir. | 5 Taliplerin şartnameyi görmek | üzere her gün saat ondan 12 ye kadar mektep (idaresine ve ihaleye iştirak edeceklerine o günde teminat katiyelerini havi olan teklif varakaları ile beraber saat 15te Fındıklıda Yüksek mektepler muhasebeciliği komisyonuna müraça- atları ilân olunur.