14 Kasım 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

14 Kasım 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 AKŞAM KÜÇÜKE İLÂNLAR ME LEV ELİE A TADIR AZE 1 — İş arıyanlar mi Ingilizce, (ransızca ve dak- 8lo bilen — Amerikan kolej mozunu bir Türk kası mektep, hastane gibi veya, herhanpi bir müessesedo leyli Kalmak Şartile bir memuriyet istiyor. Akşamda AFT rmuzuna tabriron, de çalışmış — Doğum işlerinden diplornalı Faal ve ciddi bir Tork hast bakıcı hanım doktor musyenehanelerinde, ye hastanelerde bir iş istiyor. Loğum görenler Akşamda (SA) rümuzuna tah Firon müracaat Bir alman madamı — Bir çocuk Aşlerine bakmağı ve yahut iyi bir mov. Ekle bulünan yalniz bir beyin evinin İşlerine nozarst etmek için yer arıyor. Talip olnular. Akışamda (0lddt 196) rü Muzuna tahriren müracaat, 'Haritacılara — Şer ve arazi haritalarını alır ve çizer bir genç İş arıyor, Akşamdı ( SİÇM, ) rümuzuna aliriren müracaat, — Bir öz fransız hanımı — Boro larda veyahut mürebbiye olarak İyi bir ile nezdinde çalışınak istiyör. Akşamda. «AG> rümuzuna tahriren moracaat. 2 — İşçi arıyanlar mr mm Fatih noterliğinderi — Dairemiz için bir hanim memuta ihtiyaç vardır. “Tsliplerin bergün öğleden onra Boyazık' taki daireyo müracaatları, —s 3 — Satılık oşya © mam mmm Satılık radyo — Son alem Filipe markalı, yeni bir halde, Görmek için ber gün sönt 13 ten 14 Ge; akşamları 20 den sonra Taksim Sireervi Yeni Hayat apartmanı 12 numaraya müra at —a Sahibinin sesi — Az kulanımı, portatif bir grafmefon 50 Uraya,plaki ları da örlikte voya makeferrk)'60 çer kuruşa. satılıklar, Galata, post rostank Ahmet Koral beyo mraeaak — 1 Ty Piyano — Alm marka uni atılıktır. Beyoğlu Alyon Sok. 17, kat Arme, Mari, saat 68. -1 içi çapraz telli ve demir — Olarak çık bir alman piyanosu azimet dolayisi satlıktır. Beyoğlu Tarlabagı Yağtane sokak No 86 Acele satılık yeni hane — Kurtuluş Sinemköy Şahlnpaşa sokağında, rgir dört oda, banyo, elektrik ve ter. Kos, Görmek için karşısında veya bie hane — Istanbul, Topkapı harici Tepe bağının en iyl yerinde 28,189 zira, 300 karlar meyva ağacı, tatlı tulumbalı kuyu, 2600 adet bu sene aşılanacak Amerikan Asmaları, iki ahır ve bir oda ve aynca, dört oda, bir sofa vo Aki helâl hane, maereklılara gayet ucuz Ve acele salık: tir. Çırpıcı - Tepebağında 19 numarada. halta Halim beyo müracaat, | —3 Satılık at Mahmutpaşada, Bultan reektebi sokağında fovkalde, pezareti olan (285) metro area acele ye vöüz satılıktır. Taliplerin Galatada Fer. yentcilerde İlyadi hanında (67) numar Taya pibracaatları, Telefon: 42286, —g Kiralık oda ve salon — Güzel mobliye, havadar, Sırasarvilerde Iyi bir bir kişi . veya çocuksuz ile için verilir. Beyoğlu Hrlstaki pasaj 20 numaraya miüracant. -3 işlek kıraathane, Otel, bak Keliye, tütüncü, lokanta devret- mek istenler — Girkecide Ankara Özülesinde 167 numarada berber Mah net efendiya muracaat etsin, —4 Devren satılık dükkan — Er raçıanebaşı İbrahim paşa caddesi 167 (o hı tnlüneh dükkânı devren satılıktır dükkâna müracaat, Sedat beye müracanilar, gö Kiralık — Beyoğlu İstiklal. caddesi 22 liraya kiralık dal Kadıköyünün en havadar — Ev, tarla ve dükkân (1800) Kiralık rn Kıymetli satılık Iki mağaza — Birisi Beyoğlu Tiyatro sokak 19N0, dlğeri Beyoğlu Balıkpazarında 80 No,'dır Kürgirdir ye beşer katlıdır. Talip olanlar Çongelkoyünde iskele başında 19 No,da 848 asansörü olan Suriye çarşısı 10 No süresinde denizi gören, banyo ve bütün osbabı istirahatı mefruş bir oda — Baya lunda Sent Antuyan ki'sesi arkasında düz yolda No, 9 ap, Balıkpazar ve mek- taplera yakın; dört oda ve antro, havadar Ve ziyadar, havagazı, elektrik, terkos suyu mevcot kullanışlı kiralık dalre, Kapıcıya müracaat, ı hanel Üsküdar İl iyede biri on üç oda, “diğeri iki odalı Vasi meyvalı balıça ve nezaretli, terkos, elektrik, havagazı bulunan haneler top- tan ve ayrı ayrı olarak acele satılacak: tar, Görmek için kömüzen Barkan fan: ev — On odalı, Sarnıç k İki mahzeni ve denize bazır. sabibinin. taşraya gitmesinden satılıktır. Görüş- in Ayakapı Fener caddesi 201 Bola vi ava dar deniz nezaret, Havagazı, elektrik, kumpanya suyu ile 45 liraya, İhsüniy, end. o 81 Üskndar, —4 Satılık hane — Sultanahmet Ak bıyak mahellesinde Camişerif sokağında. 6İ8 Nolı 8 odalı elektrikli kuyu ve bahçe gayet kullanışlı. İstiyenler ma balli mezkürda bakkal İnmeli Hakkı Altında kâgir müstakil üç oda, yanında yine müstakil ç oda ve müştarılâtı ve İki dükkân Ostünde 9 odayı hayl bir irat satılıktır. Boyaıt Saraç İshak Köşkin Hamam çıkmazı No, 2,4 müra- Kağıthane Ali bey köyünde Turşucu derede su altında 199600 metro murabr bat (160 dönüm) mahsuldar arazi ehven, satılıktır. Sirkeci Komal bey sineması karşısında 87 numarada komisyoncu iye müracaat, 3 Kadıköyüm ve tramvaya 3 dakikada Yusuf Kamil paşa sokağında 16 No, kürgir O oda ve teferruat ev atıl vo kiralıktır. Taksimatı ibare her kat 8 ola, 1 hol, mutfak ve hamam olmak üzere Ar masrafla apartman. yapmağa elverişldr. Gormek Için Moda, caddesinde 102 No. Tanaşın kahvesinde. Ketelyo, yat Için de sabibine mür nat, —s Kiralık villa — Şişi Etfal basa nesi yanında dutluğa karşı 17 numaralı hanenin üst iki kal, Adres: Avukat Tevfik Tanık bey (Galata Bayük Tünel han No, 8) den sorula, -1 Vo Kalamış koyu ile Adalara ve Çam: bıcaya nezareti fevkalâdesi olan Cöviz- likle Bakla tarlasına mazır Afitap soka: ğında köşebaşında her bir konfuru hal bahçeli kârgir 10 numaralı hane sat Miktar, İçerisindeki mal saat, Kiralık ev — Boyaztıa Mithat paşa caddesinde Saraç İshak camli katçısında No, 18, havadar, bahçeli, alti odalı, elektrikli ev kiraliktir. Saraç ahak beki isine müracaat, —ı Kiralık ateiye — Bsyoğlu İstiklal caildesinde Bayak Parmak kapıda Tah. sl Boy hanimin 1 İnci kah boğalmıştır. Her nevi atelyeyo elverişlidir. Altındaki 'mobilye mağazasına müracaat, No, 60. ya satılıktır — Yaşlıkoye kırk beş dakıka mesafede bulunan Safra kö yönde dört oda bir dükkân, 2000 metr» İki kuyulu balıça, 200 koyun alır büyak bir air, altı parçadan Hbart 64000 metre terin Gatılıkır.. Talip olanlar mezkör köy imamı Tatsin efendiye vo Yen postala ns hayale önicesinde küçnk Hilmi beye müracant elebilirler 1 TAI iramvay tasyonundaki byk fırın Gamanron yen Jeştirilen tesisatila kiralıktır. Capaloğ. lunda Dr. Ali sab beyo müracaat, —3. Istanbul yedinci Tera memurluğundan: 5 — Müteferrik Kadın, erkek — İçinize halel gek meden ayda mühim bir para kazanmak Her gün on İkiile on üç buçuk arasında Bahçekapı Ka #askor han 4 No ya müracaat mektupla vaki müracastara derhal cevap verilir. -8 Nişanlaşında ve Şişlide İngilizce ve Fransızca dersler; Bir yüksek profasör tarafından, Dors alanlar ikale kalmazlar, Mürücast Nişantaşında Valide konak caddasinda “Nor Tbros, me binin kapıcısına, yahut moktüp'a Ak çamda “Yüksek, mdrasine, —ı ingilizce ve Fransızca ders- ler — Dir tecrübeli profesör tarafından. Mektepler için dahi talebe hazırlanıyor. Fiatler uygun. Kadıköy Talimhane so kak 18, İstanbul, Beyoğlu için Akşamda | rot. Lo) nörasine mürasat, 1 | Diplomalı bir mstmazel — | Fransica ve piyano dorsi veriyor. Arzu edenler Beyoğlu İstiklâl caddssi Mehmet Ali bey apartman birine kat 447 No, ya ğekerel Lebon) karşisındı —5 Husus riyaziye dersleri — Yüksek mühendis mektebi. talebesiyim, Riyaziyesi zayif olan lise ve orta mek: tep talebesine, ecnebi mektepte olup müracaat bakalorya vereceklere ve hususl süretta bakaloryaya hazırlanınlara hususi riya: iye dersleri veriyorum. Arzu edenlerin almanca dersler vermektedir. Oumadan maada hörgün saat 4 ten 7 ye kadar müracaat: Molla Nezih H. Taksim Mis sokağı 9 —ı Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz Harahanesini sdres olarak göstermiş olan karrlarimizden 17-ML-HT.Ş- A6 -MK- Kâtip - Suadiye - Çiftlik - Ciddi 195-TH-SL- .namlarına gelen mektupları idareha- pemizden “ullırmaları merondur, İsra Zine İflâs Momurluğundan ; Fatihte Sarıgüzelde oturmakta ve Galatada otomobil lâstik tcaretila meş. | gul bulunmak'a olsa Hayırlı zale Naci bey iflâs B/11/984 tarihinde açılıp tas- fiyonin adi şekilde yapılmasına karar verülmiş olduğundan £ 1 — Moflste alacağı olanların ve istihkak Iediamnda bulunanların alacak. larını ve istihkaklarını tiündan bir ay içinde Sinci iflâs dalresina gelerek Kaydettirmeleri ya delillerini (senet ve defter hulâsaları ve saire) ası! veya musaddak süretlerini tevdi eylemleri, 2 — Hilâfına hareket cazal mesuliyti mstalzlm olmak nere nflisin borç larının aynı müddet içinde konelüerini ve borçlarını bildirmeleri, 3 — Mafllaln mallarını ber ne esfatla olursa olsun ellerinde bulunduranların o mallar Gzerindeki hakları mahfuz kalmak şartile bunları aynı müddet içinde dalra emrine tevdi etmeleri ve etmezlerse makbul mazeretleri. bulun. madıkça cezat mesüliyata uğrayacakları ve ruçlan haklarından mabrum kala cakları, 4 — 22/11/04 tarihine masadif porşombe günü saat 14 te alacaklıların Ale Içtiman gelmeleri ve ofis ile maş terek borçlu olanlar ve kefillerininin ve borcunu tekaffal adan aair kimselerin. toplamada bulunmağa hakları olduğu hn olunur. Mahçuz olup paraya çevrilmesine karar verilen bir adet aynalı gardırop ve daire 20/11/84 tarihine tesadüf eden Sali günü. öaat Oyü tan Itibaren birinci açık arttır. ma süretile Boplıtaş Köylçinde Şehit Nurl sokağında 12 numaralı Dane ln önünde birinci açık arttırma süre ile paraya çevrileceğinden talip olan ların mahallinde hazır buulunacak me 'muruna müracaatları ilân olunur. Tata sah 8 üncü hukuk bakim Niğirden İhuilüstan kl sone 6 aya mahküm Rize han relsi Agâh bey mahküml yetinlu hitaman kadar zavcesi A hanımın 16/0/984 tarihinden tlbarem vasi tayin edildiği ilân olunur. Istanbul 3üncü lera Memurluğundan: Emniyet sandığına İpotekli olup Yeminli tiç ehlivukuf tarafından tamamına 1864 lira kiymet takdir edilen Beşiktaşta Teşvikiye | mahallesinde Söğütlüsokağında eski 7 No.lı bir balıçeli aşap bir evin tamami açık artırmaya vazedilmiş olduğundan 19 / 12 / 934 tarihine müsadif Çarşamba günü saat (14) ten (16) ya kadar dairede birinci artırması icra edilecektir. / Arttırma bedeli kiymeti o muhammenenin “, 75 ini bulduğu takdirde müşterisi üzerinde birakılacaktır. Aksi takdirde en son srttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün müddeti teedit edilerek 3/1/935 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırınasında arttırma bedeli kıymeti muhameisnsoin */475ini bulmadığı takdirde satış 2280 No.lı kanun ahkâ:rına tevfikan geri bırakılır. Satiş peşindir. Artırmaya iştirak etmek istiyenlerin kıymeti muhammenenin “(7,5 isbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu « Haklorı tapu sicili ile sabit olmıyan ipotekli alacaklılarla diğer alâkadaranın ve irtifak kakkı sahiplerinin. bu haklarım ve bususile faiz ve e dair oln iddialarını evrakı müsbitelerile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında dairemize bildirlmeleri lâzıcıdır. Aksi takdirde hakları tapu sicilli ile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar; müterakim ver; iye, tanzifiyeden mütevellit belediye rusumu medyuna aittir. Daha fazla inalümat atmak İstiyenler 1/12/934 tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulundurulacak arttırma şartaam. le 934/1261 No.lı dosyaya müracaatla wezkür dosyada mevcut vessiki görebilecekleri ilân olunur. “7731, Eyi ve tam bir sihhat için muntazam bir hazim Hizimdir. Tatli müleyyin ve taami lâtif olan Eno's “Fruit Salt” size bunu temin, mideyi takviye ve barsaklari tanzim eder. 4O RVIT Saz GSLÜNUR LEZANELERDE SAHLIR. li İstanbul 3 üncü İcra Memurluğundan Emniyet Sandığına İpotekli olup | yeminli üç ebli vukuf tarafından tamamına 420,5 lira. kıymet takdir edilen İstanbulda Ağa Yokuşunda eski Ağa Yokuşu, yeni Yakup ağa mahallesi eski 12, yeni 12, 12 Nalı iki evin tamamı açık artırmaya vazedilmiş olduğun danu 19/12/9384 tarihine müsadif çarşamba günü saat 14 ten 16ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. (Arttırma bedeli kıymeti muhammenenin "475 ni bulduğu takdirde müşterisi zerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırına 15 yün müddetle tecdit edilerek 3/1/935 tarihine müsadif perşembe yünü saat 14 ten 16 yakadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında” artırma bedeli kıymeti muhaşmenenin 9, 75 ini bulmadığı takdirde satış 2280 No.li kanun ahkâmına tevfikan geri bırakılır. Satış peşindir, arttır. maya iştirak etmek istiyenlerin kıymeti muhammenenin 9/,7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hamil bulunmaları lâzımdır. Hakları tapu sicillile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar da diğer alâkadaranın ve irtifak bakkı sahiplerinin bu baklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını evrakı müsbiteleri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfın da birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicilli ile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç ka- lırlar. Müterakim vergi, tenviriye, tanzifiyeden mütevellit belediye gösumu medyuna Daba fazla malümat almak isteyenler 1/12/934 tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulundurulacak arttırma şartnamesi ile 934/1269 No.lı dosyaya müracaatla merkür dosyada mevcut vesaiki görebilecekleri ilân olun (110) Nafıa Vekâletinden: 5/1934 tarihinde kapalı zarf usulü ile yapılan münakasa neti- sinde verilen fiatlar haddi lâyıkında görülmediğinden 4 üncü parti Afyon - Antalya hattı için 175,000 adet normal ve 1365 adet makas kayın travers pazarlıkla satin alınacaktır. Pazarlık 20/11/934 tarihine müsadif salı günü saat 15 de Vekâlet mlisteşarlık makâ- mında yapılacaktır. Taliplerin 7915 liralık muvakkat teminatlarının mal sandığına yatırıldığınr dair olan makbuz veya nümunesine uygun Banka kefalet mektabu * Teminatı muvakkate için çek kas bul edilmiz.,, Ticaret odası vesikasile birlikte ayni gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler bu husustaki şartsame- meleri 15 lira mukabilinde Ankarada vekalet mâlzeme müdür lüğünden alabilirler. (7709)