21 Ocak 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

21 Ocak 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

Deniz yolları İŞLE 7, MESİ Acenteleri: — Karaköy - Köprübaşı Tel, 42862 — Sirkeci Mühürdarzade Han Tel: 22740 ersin perşembe postası 21/1/937 PERŞEMBE günü saat 10 da Galata rıhtımından Mersin postasına kalkacak © İan «GÜNEYSU» vapuru yal- mız bu sefere mahsus olmak üzere gidişte ilâveten Alanya, Anamur ve Dörtyola da uğra- yarak Payasa kadar gidecek, dönüşte kezâ ilâveten Taşucu Ye Anamura uğrayacaktır.(332 ROMANYA SEYRİSEFAİN İDARESİ Hareket edecek vapurlar: RECELE KAROL vapuru 23 K. sani Gumartesi saat 13 te (Köstence) ye SUCEAVA © vapuru 26 K. sani salı sat ll de (İzmir, Pire, Malta, Marsil- ya ve Elcezaire) ye Berlin, Breslau, Dresden, Londra, Brüksel, Lahiye, Lwaw ve Warsza Wa için tenzilâih oRatlarla müttebit biletler verilir. Bütün Romanya, Polonya ve Tuna limanlar uçin ve Tü manya hükümetleri arasndaki içlâf mu sibince o merkezi ve çarki Avrupa için tenzilâtlı fiyatlarla eşyayı ticariye sevk ve nakledilir. Fazla tafsilât için Galata yıkıtımında Merkez Rıhtım hanında kâin nbul umumi acentalığına müracaat, Telefon 44827/8 DOYÇE LEVANT LİNYE G.M. B. H. HAMBURG Doyçe Levant Linye Hamburg A. G. Hamburg, Atlas Levant Linye JA. G. Bremen. Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları İstanbulda beklenen vapurlar Manisa vapuru 25 K.saniye doğru Milos vapuru 27 Kisaniye doğru Burgaz, Vama, Köstence, için limanımızdan hareket edecek vapurlar Manisa vapuru 25 K.saniye doğru Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Roterdam limanları için me... hareket edecek vapurlar Clara L. M. Russ vapuru 22-23 K saniye doğru Lipari vapuru 23-24 K. saniye doğru Catania vapuru 27 - 28 Kisani Ye doğru Fazla tafsilât için Galata'da Ova- kimyan hanında DOYÇE LEVANTE VE vapur acentalığına müracaat. Telefon: 44760 - 44769 © Scandinavian Near © East Agceny Galata Tahir han 3 üncü kat Gothenburg, Stokholm, Oslo Dantziğ, Baltık Copenhag Abo Reval ve bütün limanlar Şark ve Karadeniz başlı" <a limanları arasında 15 günde bir esi Met ve avdet için muntazam postalar. iynia - Dantzig - Gothenburg ve Oslodan beklenen vapurlar. Birkeland vapuru 27 K.saniye doğru Günborg vapuru 2 şubata doğru Yilan Yapuru 9 şubata doğru iş aknda İstanbuldan Hamburg Roter* Kopenhag, Gdynia Gothenberg, Danizig - Stokholm, ve Oslo, Kmanları ğin hareket edecek vapurlar. Birkaland vapuru 28 K.saniye doğru Günborg vapuru 2 şubata doğru İand vapuru 9 şubata doğru Fazla tafnilât için Galata'da Tahir han Süncü katta kâin acentalığına müracaat. Tel: 44991-2-3 ve BELGEVŞEKLİĞİNE KARŞI LHORMOBİN. evinin içini daima süslü ve düzgün göstermek kaygusunda olan YUKSEK ZEVKLi BAYAN E. İ. Du Pont de Nemours et Cie - Newburgh, N. Y. Mamulâtı, tamamile yıkanabilir, uzun ömürlü ve çok şık perdelik ve sofra örtülerinden maadasını kullanmaz Du Pont mamulâtı aşağıda yazılı mağazalarda satılmaktadır. Etablisman Orozdi-Bak Dilberzade biraderler, İstanbul Yordan Ayanoğlu, İstanbul Hasan Alanya, İstanbul Lazaro Franko Mahdumları, Beyoğlu | A. D. Zahariadis, Beyoğlu Bekir Hamamcı, Ankara Galata Mefruşat pazarı, Galata Benzerlerile karıştırmayınız. Ve şu markayı israrla isteyiniz. dak aD Aile ekonomisini düşünen, Istanbul 5 nci icra memurluğundan: Delfo Seminatinin tasarrufunda olup Emniyet sandığına birinci dere- cede ipotekli ve tamamına yeminli üç ehli vukuf tarafından 6910 lira kıymet takdir olunup paraya çevrilmesine karar verilen Beyoğlunda Fe- riköyünde eski Kâğıtbane yeni Cabi sokağında eski 2 Mü. yeni 50, 50/1 No. lu hududu: Bir tarafı Selâhdarrahın hanesi ve bir tarafı Delfo ar- sası ve bir tarafı berber Yervant hanesi tarafı rabii Cabi sokağı ile mah- dut olup mahallen kapı No. sı 138 olan mezkür evin Zemin kat: Çimen- to bir antre camlı kapıdan girildikte karosimen döşeli taşlık üzerine alaturka helâ zemini karosimen kalözifer ocağı ve çamaşır kazan ve mer- mer tekneyi havi çamaşırlık, arkasında zemini çimento üstü açık aralık ve zemini çimento kömürlük. Birinci kat: Zemini çimento sahanlık üze- rinde zemini karosimen mermer musluk taşlı demir soba ocaklı etrafı Fayans arkasında zemini karosimen döşeli maltız ocaklı mutbak iki kiler, bir oda. 2 inci kat: Birinci kat'n aynı olup yalnız banyo mutbak yerine zemini karosimen emaye banyo, musluk ve havagazı vardır. Üçüncü kat: Birinci katın ayni olup yalnız banyo, mutbak yerine zemi- ni karosimen içiçe iki oda ve sokak csphesindeki odada balkon vardır. 4 cü kat: Taras iki kiler, çatı odası z:mini kırmızı çini duvar korkuluklu taras vardır. Çatı ahşap üstü galvan'z merdivenleri'çimento korkuluk- lar demir parmaklıklıdır. Dükkân zemin katında bulunan antresi ve met- hali vardır. Önü camekân istor kepenk ve kısmen ahşap katı olup zemi- ni içmento helâsı vardır. Birinci ve ikinci katlarda birer şahniş ve bal- kon, elektrik, su, gaz kalörifer vardır: Kâgir ve cephesi sıvasızdır. Umum mesahası 62 m2 olup bundan 50 m2 tamamen bina ve 10 m2 ara. lıktır. Yukarda evsafı yazılı gayrimenkul tapu kaydı gibi açık arttırm. | ya vazedilmiş olduğundan 11/3/937 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti muhammenenin $ç 75ni bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son art- tıranın taahhüdü bakı kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle temdit edilerek 26/3/937 tarihine müsadif Cuma günü saat 14 ten 16 ya ka- dar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında arttırma be- deli kıymeti muhammenenin 96 75 ni bulmadığı takdirde satış 2280 No, lu kanun ahkânmmna tevfikan geri bırakılır. Satış peşindir. Arttır maya iştirak etmek isteyenlerin kıymeti muhammenenin 46 7,5 nisbe- tinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hamil bulunmaları lâzımdır. Hakları Tapu sicilli ile sabit olmıyan ipotekli alacaklarda diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hak- larını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını evrakı müsbite- leri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında birlik- te dairemize bildirmeleri lâzımdır.Aksi takdirde hakları tapu sicili ile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar, Müte- rakim vergi, tenviriye, tanzifiyeden ve dellâliyeden mütevellit Belediye rusumu ve vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. Ve 20 #ene- Tik vakıf icaresi tavizi de müşteriye aittir. Daha fazla malümat almak is» .teyenler 20/1/937 tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için daire- de açık bulundurulacak arttırma şartnamesi ile 934/4408 No. lu dos yaya müracaatla mezkür dosyada mevcut vesaiki görebilecekleri ilân olu- | 1791 nur. (388) ——————— —————— — ——— ———— Istanbul Defterdarlığından: Cinsi ve mevkii Senelik muhammen O(OKira müd- eri ai kirası deti Tophanede eski Topçular yeni Neca- ti B. caddesinde kışla altında 345 numaralı dükkân Sultanahmette Divanyolu caddesin- de Sıhhiye müzesi altında eski 150 yeni 136 No. lu dükkân Şişlide Etfal hastanesi arkasında Ayazma dere mevkiinde Balmum- cu çifliği müştemilâtından içinde bir kulübesi bulunan 4286 metre murabbaı tarla. o“ 60 » Yukarıda cins ve mevkileri gösterilen yerlerin Blend kira ve müddetler üzerinden açık arttırma ile ayrı ayrı kiraya verilme işi on gün uzatılmıştır. İsteklilerin ve tediye şartlarını öğrenmek isteyen- lerin 28/1/937 perşembe günü saat on dörtte 90 7,5 pey akçelerile Mil li Emlâk müdürlüğünde toplanan komisyona gelmeleri. (M.) (395) EMi iKTIDAR 370 2 Yıl (Baş tarafı on dördüncü sahifede ) Muafiyet ruhsat- Sahibinin ismi namesi No. 1810 1815 1816 1821 1830 1834 1992 2036 E Ali Kemal Abdurrahman Nadir Ziya Mahmure Teodoraki Bağdaşvili ve Piçhaze Şişliyan ve Simonyan ibrahim Halil Kasım Kabbani Necmettin Şevket Taşçı oğlu Rifat Otomotör Şevket Velit Ebüzziya Mustafa Mecdi Çakır Ali zade oğlu Nevim Vasıf V. Parsihyan Feridun Kavalyan Standart oil Veysi Ahmet Şükrü oğ. Abdülvahit Hurşit Emin Agop Kigork Salih Sabri Koca Samolaidis Vasil Stifanidil ismail Hakkı İnhisarlar Argiri ve şürekâsi Yorgi Arapoğlu Kâzım Ziya ismail Hilmi ve şeriki Hüseyin ve şürekâsı Nesim Arditti Avunduk zade İsmet Topsuni Kâni Ahmet Hulüsi Elya Şulman Davit Kohen Albukrek Baltayan Mehmet Besim Altay senayi şirketi Albert Kopmono Mustafa Lütfi Şaban Sokullu Hikmet M. Aşcıyan Hasan ve şeriki Abidin Osman #brahim Ahmet Paşa oğlu Harun Mehmet oğuz ve Ahdullah Salih Cevat Hafız Kâşif A. Faik Hüseyin Kostaki Gaziz Ahmet Lion Hazara Salih Sabri Şevki Galip Hayri Halil Kâmil İstepan Mehmet Tevfik Mehmet Mehmet Faruk İnhisarlar Zagikay Nasreddin Osman Sahife 15 Nev'i Dokuma Trikotaj Dokuma » Marangoz Çorap Mensucat Doğrama Mensucat Gazoz ve soda Mensucat Trikotaj Madeni eşya Akı Doğrama Likör ve konyak İpekli mensucat Kundura kalıbı Tarak Karisö Marangoz Matbaa Alçı Amyant Mensucat Köğd. Şerit ve kopya kâğıdı Madeni eşya Resim çivisi Demir boru Trikotaj Çivi Kâğıd Ağaç çivi