11 Haziran 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

11 Haziran 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

AKŞAM İs.anbul Dördüncü Icra Memurluğundan: Nuri kızı Zafer tatafından bonj &lı- 14600 İ Anadolu birinci de ipotekli olup paraya çevrilme- verilen amamına yeminli f tarafından 1.8003 yirmi bir bin sekiz yüz lira kıymet takdir edilmiş olan Beyoğlunda Meşrutiyet mahallesin- de Mehtap sokağında eski 13 mükerrer ve yeni 54 No. hu sağ tarafı mukadde- ma bayan Sabiha elyevm Limoncuoğlu Brsası, sol tarafı müfrez bir harita numa- 73.5» dör yüz yetmiş üç buçuk apartıman, arkası Arkadere soka- # ve cephesi atik Kır ve cedit Mehtap sokağile mahdut arsa üzerinde kâgir apartmanın evsafı uşağıda yazılıdır; Zafer apartımanı namile maruf olan bu apartman, ittisalinde bulunan 56 No. Ve Kisa ide birlike inşa edilmiş tek bir spartıman ölap iki parça tasarrufu ihti. va eden müşterek ve tek bir methal ol- duğu gibi katlara çıkan merdivenler de ra mu ve Zemin kat: 1 No. lu daire Bir kori- dor üzerinde 4 oda, bir banye, bir halâ, alafranga ocaklı mutfak vardır. Antre- nin altındaki zeminde bir merdiven altı ve bir kapıcı odası vardır. Bodrum kat; Bir koridor üzerinde altı odunluk, halâ, sabit kazanlı ve çamaşır tekneli zemini kırmızı çini bir çamaşır- lık vardır. Antre katı; 3 No, lu daire: Bir kori- bir banyo, bir tur. dor üzeri halâ, bir Birinci kat: 5 No, In daire: Bir kori dor üzerinde bir sofa, ve sofadan camlı bölme salon, beş oda, arkada bir tarasa, termosifonlu banyo, bir mutfak İkinci kat: 7 No. hu daire: dairenin aynı Üçüncü kat: 9 No. lu daire: 5 numa yalı dairenin aynıdır. Dördüncü kat: 11 No. lu daire: 5 nu- maralı dairenin aynıdır. Beşinci kat: 15 numaralı daire: Bir koridor üzerinde 4 oda, bir tarasa, bir halâ, bir mutfak mevcuttur, Bu katta bir tarusa ile bir ütü odası mevcuttur, Mesaha: Umum mesahası bermucibi tapu 7 metre murabbaıdır. Bundan 136 metro murabbaı bina ve geri kalan kısım içinde fidanlar bulunan bahçedir. Yukarıda hudut, evsaf ve mesahası gös numa terilen gayrimenkulün tamamı açık art- tuırmaya konmuş olup şartnamesinin ilân tarihinden itibaren dairemizde herkes tarafından görülebileceği gibi, 15/7/937 terihine müsadif Perşembe günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde açık arttır- | ma ile satılacaktır. Arttırma bedeli mu- hammen kıym Ge takdirde en son arttıranin taahhüdü ba- ki kalmak üz; sadif Cuma dar dairemizde arllırmada en çok arttırana cektir. Taliplerin muhammen kıymetin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçe- sini veya milli bir bank, mektubunu hamil bulunmaları lâzımdır. Müterakim vergiler, vakıf icaresi, Bele- diyeye sit tenvirat ve tanzifat rüsumu ve taviz bedeli müşteriye aittir. 2004 numaralı icra ve iflâs kanununun 126 ncı maddesinin 4 üncü fıkrasma, tevfikan bu gayrimenkul üzerinde ipotekli alacaklı- ü saat 14 den 16 ya ka- lar ile diğer alâkadaranın ve irüfak bak: | kı sahiplerinin bu haklarını ve hususile İsiz.ve masarife ait olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evra- kı müsbitelerile bildirmeleri, aksi halde haklari tapu sicillerile sabit olmadıkça satiş bedelinin yaplaşmasından bariç ka- lacakları cihetle alâkadaranın işbu mad- denin mezkür fıkrasına göre hareket et- meleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 935/1274 dosya numara- sile dairemize o müracaat etmeleri ilân olunur. Ankara ikinci sulh hukuk Hakimliğinden: 937/85 Urfa Defterdarı Sabri vekili avukat ya Ömer tarafından Ankarada Tabak- mahallesinde Medrese sokağında- ki arsanın kabili taksim olmadığından şöyuunun İzalesi talep olunması üzerine <ereyan eden muhakeme sırasında dava olunanlardan İmanbulda Beyoğlu Pan- galtı Bilezikçi sokak Baruthane caddesin- de 25 sayılı kasap Yaninin evinde mer- hum Kastamonu saylavı Ali Rıza hem- şiresi Zebra, karısı İrma, diğer kardeşle- ri Aziz, Cemile ve Rubianın ikamtgâhla- rının meçhuliyetine mebni ilânen yapılan tebliğat üzerine mahkemeye gelinedik. İerinden gıyap kararı tebliğine ve bu ka- rarın da ilânen yapılmasına karar veril- miş bu yüzden mahkeme 12/7/937 saat 9,5 ğa talik edilmiş olduğundan ilân ta- rihinden itibaren yirmi gün zarfında mahkemeye müracaat etmenizi veya bir vekil göndermediğiniz takdirde gıyaben muhakeme icrasına devam olunacağı İizumu gıyap kararı yerine kaim olmak © Mere ilân olunur. 5/6/937 75 ni bulmadığı | re 30/7/937 tarihine mü- | yapılacak olan ikinci | sale edile- | CiLDINIZİ cild ohüceyrelerinin kalbi olan BiOCEL Besleyiniz VE HER SABAH DAHA GENÇ GÖRÜNÜNÜZ Meşhur bir üniversitede dâhi bir | doktor profesör tarafından kesif ve istihzar edilen asrın en büyük ve kıymetli güzellik unsurudur. 25 yaşından iti Biocel'ini kaybetmeğe İ cild başka bir unsurla zıya seneden seneye artar buruşmuş ve Cildinizin Bioceli yüz taze tutar ve genç gösterir. Gen anlardan is- tihsal edilen Biocel, tıpkı cildinizin tabii Biocel'i gibidir. * Mümasil cild unsurları arasında en müessir ve en kıymetli bir cevherdir. Cild hüceyrelerinizin derinli- ğine nüfuz ederek buruşuklukların te- gekkülüne başladığı yeri hemen besleme- ğe başlar. Hatti annelerin bile yüzünü gençleştirir. Ve genç kızlara hiç görme- dikleri sehhar ve terütüze bir ten temin zünüz pembe dan evvel kullanınız. beyaz rengindeki Tokulon kremin. lanınız. Bu kremde bilhassa - birkaç gün zarfında biribirinden daha beyaz üç renk- te leninizi beyazlatacak olan - «Oksijen Beyazı» vardır. Bu iki kreni kullanıldığı takdirde memnuniyetbahş semeresini ga- ranti ederiz. : Brezilya Kahvesi Genç hayvanların derin| KUMBAR 'Türk Anonim Şirketihden: Türk Anonim Şirketinden Brezilya kahvesi Türk İ keti hissedarlar genel ziran 937 tarihine düşen cumartesi günü saat İİ (onbir) de İstanbulda Bahçeka- pıda 4 cü Vakıf Hanında şirket merke- zinde fevkalâde surette toplanacağından, şirket esas mukavelesi mucibince genel toplantısı 26 ha- toplantıya iştirak edecek hissedarların hamil bolundekları hisse ecnetlerini ves İ ya bunu müspit vesaiki içtima günün den en az bir bafta evvel şirket merke- zine veya Türkiye İş Bankası, İstanbul İ Şubesine tevdi ederek mukabilinde his- se senetlerinin aded ve numaralarını gös- | terir birer duhuliye küğıdi almaları rica olunur. Müzakere Ruznamesi: 1 — Şirket esas mukavelenamesinin 26 ncı maddesi hükmüne tevfikan idare, meclisi Azasından müddeti biten üç za- tın yerine yeniden #za intihabı ve inti- hab olunacak âzaya icabında es0s mu- kavelenamenin 38 inci maddesinde sa- yılan salâhiyetlerin verilmesi; e 2 — Şirket esas mukavelenamesinin 4 üncü maddesi mucibince idare meclisi tarafından satın alınacağı teklif olunan menkulün ve müştemilâtının satın alınmasına verilmesi. sinai tesisatı bavi gayri karar İstanbul asliye üçüncü hukuk mahke- mesinden: Hasan Hüseyin tarafından Sultanahmette İshakpaşa caddesinde Sa- raçhane Kuyulu sokağında 8 No. lu ha- nede mukim Ayşe aleyhine mahkememi- zin 37/571 No. Tu dosyası ile açılan tesci- li talâk davasında M. aleyh Ayşenin ika- | metgâhimm meçhuliyetine binaen kara- rı mahkeme dairesinde erzhal sureti ilânen tebliğ edildiği ve müddeti kanu niyesi mürur ettiği halde M. aleyh mü- racaat etmemiş olmakla tahkikat için 13/7/937 salı günü saat 10 olarak ta- gin kalınmış olduğundan mezkür gün ve saatte M. Aleyh Ayşenin mahkemede hazır bulunması veya bir vekili kanuni göndermesi kizumu ilân olunur. ZAYİ — Florya ile Şişli arasında me- tosikletimin numarasını ihtiva eden 14 numaralı plâkayı düşürdüm yenisini çıka- racağımdan eskisinin hükmü yoktur. Beyoğlu İstiklâl caddesi 188 numaralı dükkânda Yorgo Ançopulos ŞiRKETi HAYRİYEDEN: DIKKAT: Boğaziçinin Karadenizden gelen en temiz, en sıhhi havasile meşhur «ALTIN KUM» Plâjı pazar günden itibaren açılmıştır. ... Köprüden hareket saatleri «7,30 - 9,30 - 11,20 - 13,30 - 14,30 - 16,30 - 18,30 adur. Altın Kumdan dönüş saatleri 16,40 - 17,55 « 18,35 « 19,05 » 20,25» dir. X Altın Kum plâjı, Rumelikavağında sahil tenezzüh mahalli ile civarı mesire yerleri ve Sütlüce Plâjı Türkiye Cumhuriyeti Va- tandaşlarına münhasır olmak üzere bilâ istisna serbest bulundu- ilân olunur. İnhisarlar U. Müdürlüğünden : 300 000 Adet 200 000 ; Beyaz zarf No. 5 Sarı zarf No, 7 Yumak six Kırmızi mühür mumu Madeni kalemlik Çakı Küğat sepeti Evrak sepeti Tüy Süpürge Çam Süngerlik Cedvel tahtası Zamk fırçası Zamk 1 — Yukarıda cins ve miktarı yazılı (13) kalem kırtasiye ve saire pazarlık- Ja salan alınacaktır. n. TI — Pazarlık 25/V1/937 tarihine rastliyan cuma günü saat 15 de Kaba- taşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. HI — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV -- İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün vo santte 9 7,5 güvenme prralariyle birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur, (3318) içel ilbaylığından : : Göçmen evleri inşaatında kullamlmak üzere Kara İsali kazasındaki Makta glardan kesilecek (6110) metre mikâbı gayri mamul kereste pazarlık sure- tile haziranın on dördüncü pazartesi günü stat 14 de ihale olunacağından taliplerin Mersin sıhhat müdürlüğünde müteşekkil komisyona müracaatları Hân olunur, (8301) Türk hava kurumu satınlama komisyonundan: 100,000 adet yer ürünü cetveli bastırılacaktır, Eksiltmesi açık olarak 14 haziran 937 pazartesi günü saat 14 de yapılacaktır. İstekliler şartnamesini piyango direktörlüğü muhasebesinde hergün göre- bilirler. (3265) KÖMÜRCÜ ve BAKKAL ESNAFINA Yakımlık Zingal tahta parçaları geldi. Azap Kapı Kalafat caddesi No, 4. Tel, 49188 200 100 200 000 500 500 000 ı ı 3 6 AN Y | Anglo - Amerikan Kütüphanesi BEYOĞLU TEPEBAŞI, No. 88 Her türlü neşriyat ve siparişler kabul edilir Gaziantep asliye mahkemesinden: G. Antebin Hayik müslüman mahal. lesinden Mersin karsı ve Mehmet kızı Aliye ve oğlu Ekremin 929 tagayyüp ettiklerinden gaipliklerine hü- küm itası taleb edilmiş ve müteaddit gazetelerle yapılan ilin üzerine hayat ve mematlarına dair bir ihbar vaki olma- dığından gaipliklerin 15/5/937 tarihin- de karar verilmiş olduğundan bunların bayat ve memstlarından ve nerede bu- Tunduklarından haberi olan kimselerin bir ay zarfında malümutlarini mahkeme- ye bildirmeleri ilân olunur. HARBİYEDE BELVU BAHÇESİNDE Bayan MUALLA ve ÇAĞLAYAN saz heyeti Ayrıca: SS. ATILLA Revüsünün ri devam ediyor, Zayi: Seyrüseferden aldığım bisikleti” min 690 sicil nümaralı ehliyetimi kaybet- tim. Yenisini alacağımdan eskisinin hük- senesinde mü yoktur. Bisiklet sahibi Jozef Acımah Şehremini Halkevinden: | Şehremini Halkevinde memleket geceleri: | - Şi: mal yürükleriade dünüşülük ve hukuki rabıtaları! Baha Gökoğlu, 2 - Aşık Arif tarafından tambura ile taksim. (Evimiz üyesi), 3 - Aşık Rasim tarafından sazle Konya havaları (Evimiz üyesi), 4 - Âşılğ Seyfi tarafından Yürük havaları (evimiz üyesi), 5 » Kayseri oyunları Âşık Seyfi Gürses (Evimiz üyesi) Ev üyelerinin iş- trakile parçalar: 6 - Harput ve Eğim mayaları (B. Muzaffer Fıratlı) (Evimiz üyesi), 7 « Müsamere 13/6/1937 önlü akşamı saat 21 dedi; Dr. MEHMED IZZET Dahiliye mütehassısı Muayenehane: Cağaloğlu Nuruosma niye caddesi No. 17 Baha Bey Apart manı pazardan manda hergün 13 » 17 hastaların kabul eder. Telefon: 23928